Skrevet av Emne: 1 mnds program, veien til 90 kg  (Lest 4599 ganger)

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

1 mnds program, veien til 90 kg
« : 03. mai 2010, 00:14 »
Hei Grin
må bare si at jeg er helt ny her på treningsforum, så jeg er veldig noob kan du si
men jeg har nå bestemt meg for å lage logg her, slik at jeg kan få både ris og ros.
det har seg slik at jeg satte meg mål i påsken at jeg nå skulle bli mer seriøs med treningen, og jeg ville gjerne gå fra mine ynkelige 80 kg til å veie 90 kg+. den første mnd gikk greit, er nå oppe på 87 kg, og nå begynner jeg på min andre mnd og nytt treningsprogram.
splitten ser slik ut:
Mandag:
Bryst & biceps

Tirsdag:
Bein & core

Torsdag
rygg og triceps

fredag:
skuldre og traps

hvilke øvelser jeg tar, hva jeg spiser og hvilke andre mål enn å bli større er det bare til å spør om
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #1 : 03. mai 2010, 20:54 »
se om du får lagt ut videoer av treningen din Wink er veldig mange som har peiling her inne så er kjekt med kommentarer på treningen Cheesy
Hei Grin
må bare si at jeg er helt ny her på treningsforum, så jeg er veldig noob kan du si
men jeg har nå bestemt meg for å lage logg her, slik at jeg kan få både ris og ros.
det har seg slik at jeg satte meg mål i påsken at jeg nå skulle bli mer seriøs med treningen, og jeg ville gjerne gå fra mine ynkelige 80 kg til å veie 90 kg+. den første mnd gikk greit, er nå oppe på 87 kg, og nå begynner jeg på min andre mnd og nytt treningsprogram.
splitten ser slik ut:
Mandag:
Bryst & biceps

Tirsdag:
Bein & core

Torsdag
rygg og triceps

fredag:
skuldre og traps

hvilke øvelser jeg tar, hva jeg spiser og hvilke andre mål enn å bli større er det bare til å spør om

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #2 : 03. mai 2010, 20:55 »
det var da voldsomt så kjipe folk var på å komentere da: (
jaja, men uansett kom hjem fra min første dag på programmet. Bryst&bicep
øvelser og rep så slik ut

Benkpress: 4x6
decline benkpress: 3x8
incline flyes: 3x10
cable crossover 3x15

EZ- stang bicep curl: 4x6
preacher: 10x3
hammers: 15x2

Jeg må si meg særdeles fornøyd med benkpressen i dag, dette fordi jeg har nettop komt tilbake etter en uke med sykdom. Og er fremdeles litt snufsete:(
men alikevel så tenkte jeg at jeg måtte vertfall ta 90kg 4x6, og kjørte på første sett 90, ble opp på 8 reps med mer å gi. så kjørte jeg på med 95 kg 2x6, og helt på slutten følte jeg meg crazy, la på til det ble 100 kg og tok 8 reps:D Cheesy
så i dag er jeg en meget fornøyd mann. Selvom jeg slet sinnsykt med decline benken, jævlig merklig øvelse.. uansett satser på å få inn noen bilder i løpet av uka eller neste uke
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #3 : 03. mai 2010, 20:56 »
se om du får lagt ut videoer av treningen din Wink er veldig mange som har peiling her inne så er kjekt med kommentarer på treningen Cheesy

jaa, skulle gjerne gjort det og, men ville følt meg som en tulling der jeg står og blir filmet..:$
fryktelig folksomt på treningsentere, også veldig mange digre folk. så hadde blitt litt pinlig
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #4 : 03. mai 2010, 20:58 »
høres bra ut. stå på;) legge ut film av benken din å da? så vi får se teknikken Wink
det var da voldsomt så kjipe folk var på å komentere da: (
jaja, men uansett kom hjem fra min første dag på programmet. Bryst&bicep
øvelser og rep så slik ut

Benkpress: 4x6
decline benkpress: 3x8
incline flyes: 3x10
cable crossover 3x15

EZ- stang bicep curl: 4x6
preacher: 10x3
hammers: 15x2

Jeg må si meg særdeles fornøyd med benkpressen i dag, dette fordi jeg har nettop komt tilbake etter en uke med sykdom. Og er fremdeles litt snufsete:(
men alikevel så tenkte jeg at jeg måtte vertfall ta 90kg 4x6, og kjørte på første sett 90, ble opp på 8 reps med mer å gi. så kjørte jeg på med 95 kg 2x6, og helt på slutten følte jeg meg crazy, la på til det ble 100 kg og tok 8 reps:D Cheesy
så i dag er jeg en meget fornøyd mann. Selvom jeg slet sinnsykt med decline benken, jævlig merklig øvelse.. uansett satser på å få inn noen bilder i løpet av uka eller neste uke


Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #5 : 03. mai 2010, 20:59 »
det e jo bare til dokumentasjon så ingen grunn å føle seg teit for det Wink eneste måten du kan se hva som må rettes på hvis det er noe
jaa, skulle gjerne gjort det og, men ville følt meg som en tulling der jeg står og blir filmet..:$
fryktelig folksomt på treningsentere, også veldig mange digre folk. så hadde blitt litt pinlig

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #6 : 03. mai 2010, 21:05 »
det e jo bare til dokumentasjon så ingen grunn å føle seg teit for det Wink eneste måten du kan se hva som må rettes på hvis det er noe
nja joda, jeg er litt pysete på sånn: p
tør så vidt å ta bilder, føler meg alltid for liten osv.
men har en ganske streng spotter på benken så sier feil, og jeg er faktisk en av de få på sentere som konsentrerer seg om å ligge helt flatt på benken. føler mange har en trang til å ta benkpress med å løfte hele kroppen opp: p
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #7 : 03. mai 2010, 21:09 »
ja men det er å viktig å ha skikkelig spenn i ryggen å løfte stangen i riktig bane på alle løftene. å det er greit å se selv også når man filmer. jeg dokumeterer å ligger ut filmer selv her for å få kommentarer Wink
nja joda, jeg er litt pysete på sånn: p
tør så vidt å ta bilder, føler meg alltid for liten osv.
men har en ganske streng spotter på benken så sier feil, og jeg er faktisk en av de få på sentere som konsentrerer seg om å ligge helt flatt på benken. føler mange har en trang til å ta benkpress med å løfte hele kroppen opp: p

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #8 : 03. mai 2010, 21:13 »
ja men det er å viktig å ha skikkelig spenn i ryggen å løfte stangen i riktig bane på alle løftene. å det er greit å se selv også når man filmer. jeg dokumeterer å ligger ut filmer selv her for å få kommentarer Wink

ja, jeg så den ene benkpress videoen: )
faen for en bredde på deg, svær brystkasse:P
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #9 : 03. mai 2010, 21:17 »
takker for det Cheesy har godt anlegg på bryst hehe
ja, jeg så den ene benkpress videoen: )
faen for en bredde på deg, svær brystkasse:P

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #10 : 04. mai 2010, 20:29 »
har i dag hatt min første beinøkt på dette programmet: p
det kunne ikke gått mer til helvete, jeg prøvde meg på normale markløft. men var umuligt å holde ryggen strakt nok når jeg skulle så langt ned(har en ganske lang rygg)
da ble jeg så umotivert at etter beinpressen gidde jeg opp: p
det jeg lurer på da, er det noen tips dere har til markløft?
trenger hjelp, hvis ikke gir jeg denne øvelsen opp..
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #11 : 04. mai 2010, 20:39 »
du kan jo ta deg en tur på youtube å se på markløft øvelser der. eller på min logg å se hvordan jeg tar mark. det er kun øvelse så kommer teknikken av seg selv. derfor jeg sier. film øktene dine så går det ann å gi kommentar på ting som bør gjøres annerledes. for det er en del folk som har peiling her inne Smiley men er nok ikke alle du skal høre på her. men er mange som kan det
har i dag hatt min første beinøkt på dette programmet: p
det kunne ikke gått mer til helvete, jeg prøvde meg på normale markløft. men var umuligt å holde ryggen strakt nok når jeg skulle så langt ned(har en ganske lang rygg)
da ble jeg så umotivert at etter beinpressen gidde jeg opp: p
det jeg lurer på da, er det noen tips dere har til markløft?
trenger hjelp, hvis ikke gir jeg denne øvelsen opp..

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #12 : 04. mai 2010, 21:00 »
du kan jo ta deg en tur på youtube å se på markløft øvelser der. eller på min logg å se hvordan jeg tar mark. det er kun øvelse så kommer teknikken av seg selv. derfor jeg sier. film øktene dine så går det ann å gi kommentar på ting som bør gjøres annerledes. for det er en del folk som har peiling her inne Smiley men er nok ikke alle du skal høre på her. men er mange som kan det

takk, ser på videoer nå: D
eneste problemet med å gå for så perfekt teknikk for meg, er at egoet er for stort(a)
jeg liker å lesse på en del vekt, prøver å legge det til sides.. men har alltid hatt et større fokus på overkropp, så jeg er uvant å ta øvelser med så vanskelig teknikk
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #13 : 04. mai 2010, 21:10 »
skjønner. men du får heller tenke med teknikk å bra utførelse så kommer det vekter etterhvert skal du se. er mye bedre å bruke litt tid å blir skikkelig god enn å prøve å skynde seg Smiley for det kan man ødelegge seg på.. men dette fikser du med øvelse så bare stå på Wink prøve å filme teknikken din å se om den ser bra ut å se hva som må rettes på. det hjelper veldig på Wink
takk, ser på videoer nå: D
eneste problemet med å gå for så perfekt teknikk for meg, er at egoet er for stort(a)
jeg liker å lesse på en del vekt, prøver å legge det til sides.. men har alltid hatt et større fokus på overkropp, så jeg er uvant å ta øvelser med så vanskelig teknikk

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 1 mnds program, veien til 90 kg
« #14 : 06. mai 2010, 20:18 »
kom nettop hjem fra min rygg/tricep trening nå, den så slik ut:
Nedtrekk 4x6(2 sett med bredt grep, 2 sett med smalt)
Bredt grep: 97 kgx2x6
smalt:90 kgx2x6
hantelroing: 4x6x40kg
kabelroing V-bar: 3x8x80kg

Tricep:
smal benk: 6x1x80kg
6x4x75
en slags motsatt preacher curl: 3x10x31.5
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!