Skrevet av Emne: Beste investeringen ?  (Lest 1937 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Beste investeringen ?
« : 24. mai 2010, 00:18 »
Hva vil du si er den beste investeringen man kan gjøre per dags dato og hvorfor ?
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Beste investeringen ?
« #1 : 24. mai 2010, 00:20 »
Er jeg helt på jordet nå eller har ikke enkelte aksje i USA i forhold til olje droppa ganske kraftig nå? Og når de får fiksa ting og solgt skikkelig igjen vil jo prisen gå opp. (correct me if Im wrong)

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Beste investeringen ?
« #2 : 24. mai 2010, 00:24 »
magisk vann
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Beste investeringen ?
« #3 : 24. mai 2010, 02:16 »

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Beste investeringen ?
« #4 : 24. mai 2010, 02:58 »
Hos Bernard Madoff investerte millionervis av mennesker sine penger ,kanskje historiens verst svindler.

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/bernard-madoff-71-doemt-til-150-aars-fengsel-2795099.html

Opptil tre millioner mennesker i 25 land kan ha blitt ofre for Madoffs svindel etter å ha investert sparepenger i fondsforvaltningsfirmaet hans. Til sammen forsvant rundt 65 milliarder dollar i det pyramidelignende investeringsspillet. Til tross for at Madoff nå angivelig er blakk, kan han bli dømt til å betale tilbake hele 170 milliarder dollar.

I over et tiår skjulte Bernie Madoff tidenes finansbløff for sine aller nærmeste. Ved å bruke innskudd fra nye investorer holdt Madoff sine gamle investorer fornøyde. Men til slutt falt korthuset sammen.

- Jeg føler meg bedratt og forvirret. Mannen som har gjort disse grusomme tingene, er ikke den mann jeg har kjent i alle disse årene, sier Madoffs kone, Ruth Madoff i en uttalelse mandag.

- Det går ikke en dag uten at jeg lider over alle de historiene jeg har hørt og lest om,


http://www.youtube.com/watch?v=MF3EJpITI-4
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Kjetle

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Beste investeringen ?
« #5 : 06. november 2010, 16:21 »
En av de beste innvesteringene man kan gjøre nå til dags er parkeringplasser. Ikke så dyrt å sette opp og grunn av større og større bruk av biler og at Norge generelt blir rikere. Det andre er nok hytter eller andre leiligheter som man pusser opp og selger igjen og vis man venter noen år vil "jeg" tru at verdien har økt litt Smiley

Vis ikke trur jeg man burte kjøpe litt av IGE aksjer mitt tips ihverfall, men vis man følger litt på aksjer så vet man nok at dette kan være en gullgruve:P
Dette trur "jeg" har ikke gjort noen store analyser og er fersk i dette man kan kalle aksje kjøping, men syns dette ser spennende ut Smiley Kanskje noen har et tips for meg i den økonomiske delen Smiley?

Utlogget Knesk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Beste investeringen ?
« #6 : 06. november 2010, 16:25 »
Familie, venner, fritid?
En dag uten trening er en dag uten mening. hviledag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!