Skrevet av Emne: Glad gutt 20år BULK FORM SIDE 9, pluss litt diverse nakenbilder..  (Lest 40308 ganger)

Utlogget Benchlover

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #30 : 22. juni 2010, 22:26 »
Meget bra:) Stå på videre og du kan komme utrolig langt.

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #31 : 22. juni 2010, 22:32 »
Utrolig hvor mye større og råere du så ut etter deffen!  >Cheesy

Så syns jeg armene dine så laange ut på noen bilder! :Smiley er de det? Tongue

Utlogget GB!

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 129

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #32 : 22. juni 2010, 22:32 »
Ellers imponerende med 75 reps  biggrin

hehe Wink

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #33 : 22. juni 2010, 22:38 »
Meget bra:) Stå på videre og du kan komme utrolig langt.

Det skal jeg gjøre, tusen takk. Vi får se hva som skjer fremover =)

Utrolig hvor mye større og råere du så ut etter deffen!  >Cheesy

Så syns jeg armene dine så laange ut på noen bilder! :Smiley er de det? Tongue

Jo tusen takk, blir jo mer definisjon når man har lavere fett% Smiley Hele meg er vel ganske lang ja, så armene er kanskje lange Tongue hehe

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #34 : 22. juni 2010, 22:47 »
Utrolig bra av deg å fortsette hardkjøret selvom du dro på deg prolaps! Jeg spiste meg fra veldig godt trent til kjukk når jeg pådro meg prolaps, tok 2 år før skaden var trent bort og da veide jeg 30 kilo for mye.. Nå har jeg trent 100% målrettet i litt over 2 år for å komme i mitt livs beste form, hand i hand med prolapsen, hele veien... Kjenner ikke noe spesielt til den nå, men jeg må hele tiden ta hensyn til den, får alltid klar beskjed fra nervesystemet når jeg skal ta meg en pause - Tolmodighet!!

Forøvrig; Ekstremt bra form, helt sinnsykt imponerende bulkeform, og enda mer imponerende form på deg nå, sinnsykt bra!!!

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #35 : 22. juni 2010, 23:12 »
Utrolig bra av deg å fortsette hardkjøret selvom du dro på deg prolaps! Jeg spiste meg fra veldig godt trent til kjukk når jeg pådro meg prolaps, tok 2 år før skaden var trent bort og da veide jeg 30 kilo for mye.. Nå har jeg trent 100% målrettet i litt over 2 år for å komme i mitt livs beste form, hand i hand med prolapsen, hele veien... Kjenner ikke noe spesielt til den nå, men jeg må hele tiden ta hensyn til den, får alltid klar beskjed fra nervesystemet når jeg skal ta meg en pause - Tolmodighet!!

Forøvrig; Ekstremt bra form, helt sinnsykt imponerende bulkeform, og enda mer imponerende form på deg nå, sinnsykt bra!!!

Det er så utrolig kjedelig asså. Jeg tapte også mye, jeg var i kjempe bulkeform. Det ble fort borte. Så gikk fra mars til august uten trening. Men masse morsomt festing Cheesy

Så du fikk også isas nerven i klem ?

Tusen takk, er stort sett fornøyd allover. Men helt fornøyd blir man aldri, så gleder meg til høst for mer bygging. Cheesy

Utlogget dutchie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

  • sånn
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #36 : 22. juni 2010, 23:16 »
syke bilder du hadde assa:) skuldre og armer spesielt! ryggen din var også konge. bra symmetri
Eat massive, Be massive!
bp:155 med 10cm planke
bp:145  KG
ML:240 KG
kb:220 KG
pushpress:115  KG

logg. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98793.0

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #37 : 22. juni 2010, 23:19 »
Det er så utrolig kjedelig asså. Jeg tapte også mye, jeg var i kjempe bulkeform. Det ble fort borte. Så gikk fra mars til august uten trening. Men masse morsomt festing Cheesy

Så du fikk også isas nerven i klem ?

Tusen takk, er stort sett fornøyd allover. Men helt fornøyd blir man aldri, så gleder meg til høst for mer bygging. Cheesy

Ja, og det gjorde så ubeskrivelig vondt!! Den strålingen en får nedover låret på den utsatte siden må oppleves for å forstå smertene, jeg måtte bringes ned fra en fjellside (Topptur) da jeg slo opp skaden for andre gang Sad

Livsfarlig å få en slik skade når en er på bulk, kan utvikle seg til at all muskelmasse er skjult og omringet av enorme fettmasser...

Jeg vet selv at det er veldig lett å bli blind på dette området, jeg ser på magen min nå og er overhodet ikke fornøyd - Men når jeg tenker meg om så har jeg kommet utrolig langt, og har en sinnsykt godt proporsjonert kropp allerede, men en tenker ikke over slike ting, og det kan nok gå for langt...

Du ser ekstremt bra ut, husk det!! Det er gøy å bygge, og det kan alltid bli bedre, men ikke glem at du top of the art akkurat nå! Helt utrolig bra form!! Smiley

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #38 : 22. juni 2010, 23:50 »
syke bilder du hadde assa:) skuldre og armer spesielt! ryggen din var også konge. bra symmetri

Tusen takk, godt å høre at noen liker skuldrene. De har jeg virkelig jobbet med, testet og feilet. Men fant oppskriften til slutt:)

Ja, og det gjorde så ubeskrivelig vondt!! Den strålingen en får nedover låret på den utsatte siden må oppleves for å forstå smertene, jeg måtte bringes ned fra en fjellside (Topptur) da jeg slo opp skaden for andre gang Sad

Livsfarlig å få en slik skade når en er på bulk, kan utvikle seg til at all muskelmasse er skjult og omringet av enorme fettmasser...

Jeg vet selv at det er veldig lett å bli blind på dette området, jeg ser på magen min nå og er overhodet ikke fornøyd - Men når jeg tenker meg om så har jeg kommet utrolig langt, og har en sinnsykt godt proporsjonert kropp allerede, men en tenker ikke over slike ting, og det kan nok gå for langt...

Du ser ekstremt bra ut, husk det!! Det er gøy å bygge, og det kan alltid bli bedre, men ikke glem at du top of the art akkurat nå! Helt utrolig bra form!! Smiley

Ja dette blir en liten sykdom rett og slett Tongue Men morsomt er det lell.

Prolapsen min har tørket, og jeg tror den har trukket seg tilbake. Det er nok enda det muskulære som plager meg. Men jeg sliter jo med strålinger i venstere bein i skrivende stund. Jeg sliter mest med strålinger i leggen og utsiden av ankelen v.side. Gluten blir også utrolig stiv og trenger og bøyes sakte ut hvis jeg har kjørt langt eller sittet lenge. Jeg har blitt tilbudt oprasjon, men jeg nekter og operere for jeg er halvveis lam og sliter med vannlatingen. Tar ikke den risken før det er høyst nødvendig.

Godt å høre noen har kommet seg på beinene igjen, jeg er nok ikke så flink til å ta hensyn alltid.

Hehe, tusen takk. Fett sagt, og utrolig morsomt å høre Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #39 : 23. juni 2010, 08:11 »
Veldig imponerende, steinhard.
Noen idè hva fettprosenten din ligger på om dagen? Smiley

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #40 : 23. juni 2010, 11:48 »
Veldig imponerende, steinhard.
Noen idè hva fettprosenten din ligger på om dagen? Smiley

Tusen takk, ja føler hardheten begynner å sitte Smiley Fett% har jeg faktisk ikke peiling på. Jeg målte den for en god stund tilbake, lurer på om den lå på 14,5% men da veide jeg 102kg også..

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #41 : 23. juni 2010, 13:55 »
Tusen takk, ja føler hardheten begynner å sitte Smiley Fett% har jeg faktisk ikke peiling på. Jeg målte den for en god stund tilbake, lurer på om den lå på 14,5% men da veide jeg 102kg også..

Aha Smiley
er nok et godt stykke under det nå for å si det slik Smiley

Utlogget leifarne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 93

  • Snill som få =)
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #42 : 23. juni 2010, 14:09 »
Aha Smiley
er nok et godt stykke under det nå for å si det slik Smiley

Ja vil nok tro jeg har gått ned noen prosent Smiley Jeg kan sjekke i dag etter trening. Egentlig liker jeg ikke og veie meg eller sjekke fett% pleier og ta formsjekken i speilet Smiley Hehe..

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #43 : 23. juni 2010, 14:12 »
Ja vil nok tro jeg har gått ned noen prosent Smiley Jeg kan sjekke i dag etter trening. Egentlig liker jeg ikke og veie meg eller sjekke fett% pleier og ta formsjekken i speilet Smiley Hehe..

Hehe, ja sant det. Viktigst hvordan det hele ser ut Smiley
Hvordan tar du fettprosenten forresten?

Utlogget tobiasht

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 809
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 809

Sv: Glad gutt 20år.. Bilder side 1,2
« #44 : 23. juni 2010, 14:56 »
leifarne heter du her ja.. Wink Gode bilder, selvom jeg så de i går... Wink
Norges 4. Sterkeste Mann (-90kg) 2012
Norges Sterkeste Mann (-90kg) 2010
Norges 3. Sterkeste Mann (-90 kg) 2009

Medlem av Kristiansand Strongteam

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!