Skrevet av Emne: Fedor vs. Werdum (video)  (Lest 14988 ganger)

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #30 : 30. juni 2010, 09:20 »
Fedor highlight som sier det meste om hans kvaliteter:

http://www.youtube.com/watch?v=lVVrNOQtlzY#noexternalembed

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #31 : 30. juni 2010, 12:45 »
bare kjappe kommentarer til det jeg husker:

- Werdum ble ikke kastet ut av ufc, selv om han presterte middels med ufc-record på 2-2

- vil bare understreke forskjellen på amerikansk mester i bryting, og amerikansk collegemester i bryting

- brock lesnar kan muligens bli en av de beste, men foreløpig har han ikke vist meg noe som imponerer veldig. 4-1 mot middels konkurranse (uavhengig av hypen, har ingen av hans foreløpige motstandere vært ranket som topp ti, utover mir i kamp nr to). uansett hvordan han gjør det kommer han aldri til å matche fedor, da han begynte alt for sent, og neppe blir vanskeligere å knekke etter at han først har tapt.

utover dette skal jeg være så dristig som å si at lesnar går på ett eller flere tap i løpet av sine tre neste kamper. Fedor har, uavhengig av hva noen måtte mene, en unik posisjon i mma, og kommer alltid til å ha det. han er denne sportens babe ruth, gretzky, jordan osv, så det er like greit å bli vant til det med en gang.

et lite tips er å laste ned noen kamper fra pride, dream, bellator,wec og alle andre forbund forøvrig, og lære litt om sporten, og ikke basere seg på youtubeklipp eller utseende

plx ikke kom her å påstå ting om hvor mye jeg kan om mma, eller hvor mye jeg har sett Wink blir for latterlig. Har sett masse fra fedor.

Og det jeg har skrevet i min tidligere post sier det meste. helt idiotisk å påstå at man ser kun på fysikk når man ser på brock, påstår du han bare er en annen stor kar med masse muskler? haha...

nei du..


Og: Brock har møtt middles konkurranse? Hvor mye MIDDELS eller ræva konkurranse har fedor møtt? Det er masse, men har selvagt også møtt mye bra. Men når man ser tilbake, hvor gode er egentlig de folka i dagens mma? Fedor gikk til descision mot CroCop, Cropcop Sliiiiter i UFC. Arlovski? Ble eid av brettt rogers, Tim Sylvia? Er for dårlig for ufc i dagens nivå.

Så hvem har egentlig fedor slått som er bedre enn toppen i ufc i dag? + Ubereem. Hans tøffeste fight sa han var mot Crocop, crocop tapte mot dos santoz, etc. - Bare å vente å se Smiley om Fedor sin organisasjon noen gang tørr å sleppe han inn i UFC, etter det flaue tapet mot Werdum, som er 2-2 i ufc. Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #32 : 30. juni 2010, 13:18 »
De fighterne du nevner var bedre da Fedor slo de. Arlovski var ranket som nummer 2 i verden da Fedor vant. Sylvia var ranket som topp 5,  Big Nog var overlegen favoritt i sin første kamp mot Fedor og var ranket som nummer 1 med langt ned til neste, og han var ranket som nummer to i den andre kampen, Crocop har tapt seg veldig siden sine beste dager i Pride etc.

Det at du på den ene siden mener at Crocop som så åpenbart har sett sine beste dager er et bevis på at nivået er så mye høyere i UFC, samtidig som du avfeier tidligere UFC champs som Syliva og Arlovski viser bare hvor blind du er.

Det er absurd å kritisere Fedor for manglende kvalitetsmotstand hvis man forguder Brock. Brock har utelukkende møtt middelmådig motstand, med et lite unntak av Mir, som ihvertfall var topp 10 da Brock vant.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #33 : 30. juni 2010, 14:08 »
brock er flavour of the month, hverken mer eller mindre.

Fedor har selvsagt møtt middelmådige fightere, men da er det som regel fort over.

når det gjelder nog og crocop, må jeg bare gjenta geir m's poeng, om at du ikke kan sammenligne deres nyere prestasjoner med de fra glansdagene i pride. jeg holder forøvrig en knapp på at jeg hadde slått muhammad ali uten store problemer nå, men det betyr ikke så mye, hehe.

men det har ikke noe for seg å gjenta de samme argumentene om og om igjen, vi får heller bare la tiden vise. husk hva jeg sa om brock lesnar om tre kamper

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #34 : 30. juni 2010, 15:20 »
bare kjappe kommentarer til det jeg husker:

- Werdum ble ikke kastet ut av ufc, selv om han presterte middels med ufc-record på 2-2

- vil bare understreke forskjellen på amerikansk mester i bryting, og amerikansk collegemester i bryting

- brock lesnar kan muligens bli en av de beste, men foreløpig har han ikke vist meg noe som imponerer veldig. 4-1 mot middels konkurranse (uavhengig av hypen, har ingen av hans foreløpige motstandere vært ranket som topp ti, utover mir i kamp nr to). uansett hvordan han gjør det kommer han aldri til å matche fedor, da han begynte alt for sent, og neppe blir vanskeligere å knekke etter at han først har tapt.

utover dette skal jeg være så dristig som å si at lesnar går på ett eller flere tap i løpet av sine tre neste kamper. Fedor har, uavhengig av hva noen måtte mene, en unik posisjon i mma, og kommer alltid til å ha det. han er denne sportens babe ruth, gretzky, jordan osv, så det er like greit å bli vant til det med en gang.

et lite tips er å laste ned noen kamper fra pride, dream, bellator,wec og alle andre forbund forøvrig, og lære litt om sporten, og ikke basere seg på youtubeklipp eller utseende

Du sparte meg egentlig for et innlegg. Men for å komplementere mitt forrige, like det eller ei, så er det dette Brock Lesnar primært er kjent for:

http://www.youtube.com/watch?v=ocshLwrDFKs#noexternalembed

Brock er UFC's nye posterboy. Mannen er stor, sterk, har et innarbeidet publikumsimage og er et gangbart salgsobjekt som en kan ha store billettinntekter på. Publikum vet hvem Brock er pga hans fortid som show-wrestler ... og dette ønsker en å melke maksimalt for alt det er verdt.

Det virker som folk her roter seg inn i en mølje med argumenter de ikke engang selv klarer å skille mellom.

F.eks kan en kritisere en person for ikke å ha møtt de "rette folka". I samme åndedrag genierklæres en show-wrestler som HELLER IKKE har møtt de "rette folka". (Bestem dere for hvilke kriterier dere bedømmer fra). Tiden står ikke stille. Det er ikke gangbart å sammenligne prestasjonene til fightere en har møtt for flere år siden med hva de evt. måtte prestere i dag. Sjekk rankingen på motstanderene når kampene gikk.

Skal det være hold i at en kan være verdens beste med 1-0 eller sågar 0-0 (?) som trackrecord, så erklærer jeg meg herved for NM-mester i styrkeløft, vinner av NSM, verdensmester i boksing ... og la oss ta Mr Olympia også mens vi er i gang. Konkurransene kan jeg alltids stille i senere ... samtidig som jeg tar meg den friheten å ditche enhver veteran innen de respektive grener og resultatene de over flere år har opparbeidet seg.

Som sagt før ... profesjonell kampsport er monkey business. Her har en klare interesser av å snakke utøvere både opp og ned. La heller hanskene og tiden tale. De som fortjener heder og ære vil gjøre seg fortjent til det etterhvert (også hr Brock).

Grin

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #35 : 30. juni 2010, 17:40 »
Brock Lesnar er noe for seg selv -- og klart det er penger i en mann som ham.

Carwin: "Beating Brock does not make you Brock. I will still need to insult most of the fighters in my division, flip off the fans, insult the biggest sponsors the UFC has and then and only then will I renegotiate with Zuffa."

Og om Fedor sier Carwin:"Fedor is the best heavyweight and possibly one of the best fighters ever. He has been tested and proven over time that he is a real legend."

Kilde: http://www.fiveknuckles.com/mma-news/Shane-Carwin-Beating-Brock-does-not-make-you-Brock.html

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #37 : 30. juni 2010, 22:57 »

hehe, denne middelmådige stand up-komikeren og programlederen, som forøvrig også har en hang til narkotiske og psykedeliske stoffer, og til og med promoterer DMT er ansatt av ufc, så ingen store overaskelser her

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget AsleB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #39 : 01. juli 2010, 07:42 »
Det var bra det ikke trådte en lov i kraft 1. Juni som forhindret meg i å sette 100.000 på Werdum, noe jeg prøvde på alle mulige måter.

Staten må beskytte folk mot sånt- å tjene hundretusenvis av kroner.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #40 : 01. juli 2010, 16:03 »
hehe, denne middelmådige stand up-komikeren og programlederen, som forøvrig også har en hang til narkotiske og psykedeliske stoffer, og til og med promoterer DMT er ansatt av ufc, så ingen store overaskelser her

hehe, ja for det er jo klart at du har mer peiling Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #41 : 01. juli 2010, 16:15 »
Det er i hvert fall greit å ha i bakhodet at han faktisk jobber for UFC. Jeg tror ikke det er veldig sannsynlig at han ville kommet med de samme utsagnene dersom han jobbet for strikeforce.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #43 : 01. juli 2010, 20:23 »
får håpe har får fedor såpass sur at han bestemmer seg for å prøve seg i ufc, selv om han må starte å slåss kamper mot noen av de med lavere "rank" i tungvektklassen.

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #44 : 01. juli 2010, 23:54 »
hehe, ja for det er jo klart at du har mer peiling Wink

hehe, handler ikke om peiling, men om hvor man er ansatt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!