Slik trener du hjemme med småbarn

Trening05.05.2018Joachim Pedersen0

Aktiviser barnet ditt og få trening med på kjøpet. Se video av øvelser du kan gjøre.

Etter et langt svangerskap er det naturlig å gå opp en del kilo. Kilo som skal gi barnet næring. Mange ønsker å komme seg raskt tilbake til idealvekt etter en fødsel. Hvordan skal du få tid til å trene med et lite småtroll som trenger omsorg og pleie nesten 24 timer i døgnet?

LES OGSÅ: - Kan du trene når du er gravid?

Det er ikke så vanskelig som man skal ha det til. Når poden begynner å bli noen måneder og den klarer å holde hodet oppe av seg selv så kan faktisk barnet ditt være med en del av treningen. Da får du aktivitet og barnet blir aktivisert og synes dette er gøy.

LES OGSÅ: - Disse 15 gravide mødrene kom i form igjen

Se video nedenfor for flere øvelser, tips og inspirasjon!

 


Joachim Pedersen 

Joachim har vært ansvarlig redaktør siden han startet opp Treningsforum i 2001. Han begynte å trene vekter i ungdomsårene og har over 15 års erfaring med trening og kosthold. Joachim har lang fartstid innen fitnessbransjen og brenner for det han driver med.

Påskepump

Trening27.03.201818

Sjekk ut dette treningsprogrammet for skikkelig påskepump!

Effektiv påsketrening

Trening20.03.201828

Skal du bort i påsken? Denne treningsøkten kan du gjøre på hytta, hjemme, fjellet, hotellet eller på stranda.

Trening med strikk

Trening03.10.2018136

Treningsstrikk er perfekt for hjemme, ferie- og rehabiliteringstrening.
Pia Kvernvik trener hjemme og er debutant i Bikinifitness.

Påskepump

Trening27.03.201818

Effektiv påsketrening

Trening20.03.201828

Trening med strikk

Trening03.10.2018136

Strak markløft

Trening12.11.2019131

Omvendt curl

Trening11.11.2019144

Strak markløft

Trening12.11.2019131

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019144

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!
Her gir vi deg en full guide på hvordan legger du på deg muskelmasse trygt og raskt.