Skrevet av Emne: kviser  (Lest 6234 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

kviser
« : 19. juli 2004, 23:58 »
Har en kompis som er et år eldre som har blitt veldig svær i det siste,tror kanskje han boler,så har an ikke peiling på trening,men han spurte meg om noen bra kvise kremer som får vekk kvisene,noen uten noen så helst bivirkning.

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

SV: kviser
« #1 : 20. juli 2004, 00:00 »
er det et mildt utbrudd?

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: kviser
« #2 : 20. juli 2004, 00:00 »
Ok.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: kviser
« #3 : 20. juli 2004, 00:13 »
høh?han har en del merr kviser i trynet å litt på toppen av ryggen.

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: kviser
« #4 : 20. juli 2004, 02:00 »
Trenger ikke bety NOE. Kviser er helt naturlig i pubertet , både i ansiktet og på ryggen.
Ungdommen er jo hormonsprengt Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: kviser
« #5 : 20. juli 2004, 02:03 »
ja,vet det,men han har jo blitt bred som en låvedør og fått bredere fjes virker det som,men drit i det nå.Noe som hjelper?

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: kviser
« #6 : 20. juli 2004, 02:14 »
Clerasil er en kvisekrem, får kjøpt på dagligvare butikker. Tror den funker bra, men jeg er ikke ekspert. Bryr meg lite om kviser , har nok selvtillit uansett:)
Når jeg får en ny kvise tenker jeg "testosteron nivået er fortsatt høyt og det er jo bra Smiley"
Se det positive i det.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: kviser
« #7 : 20. juli 2004, 02:17 »
hehehe,takk!

Utlogget 39912

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 214

SV: kviser
« #8 : 20. juli 2004, 12:39 »
Bruk Bairon, kongeprodukt. Får kjøpt det i alle apoteker med respekt for seg selv.
-88

1rm BENKPRESS 100kg
1rm MARKLØFT 140kg
1rm KNEBØY 110

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: kviser
« #9 : 20. juli 2004, 12:41 »
Thnx man!

nann-rosita

  • Gjest
SV: kviser
« #10 : 20. juli 2004, 13:19 »
basiron mener du vel?
basiron brukes på ekstreme tilfeller. i mange henseender holder det faktik bare med å ta vare på huden sin på en riktig måte.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: kviser
« #11 : 20. juli 2004, 14:57 »
ja,vet det,men han har jo blitt bred som en låvedør og fått bredere fjes virker det som,men drit i det nå.Noe som hjelper?

Han trener mer effektivt og spiser bedre enn deg.. I tillegg har han litt bedre genetisk anlegg enn deg for å bygge muskler... Har ikke tenkt det på denne måten da..?

Jeg har et par kviser på ryggen, har fått et par slengkommentarer at jeg boler pga det ... Er ikke morro det altså, ihvertfall ikke når man selv vet hvor mye arbeid man har lagt i å komme dit man er...

Men du kjenner denna karen bedre enn meg du, men hold mulighetene oppe, for dumt å stemple han pga et par kviser.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: kviser
« #12 : 20. juli 2004, 15:28 »
Har en kompis som er et år eldre som har blitt veldig svær i det siste,tror kanskje han boler,så har an ikke peiling på trening,men han spurte meg om noen bra kvise kremer som får vekk kvisene,noen uten noen så helst bivirkning.
Utbrudd av kviser o.l ligger som regel i kostholdet ens, - kan være en ide og legge om matvaner.

Det kan hende at det er nok å bare handle inn noen gode produkter som ansiktsvask, toner og fuktighetskrem - kviser gror på tørr hud !!

Ellers får du en krem som heter Aberela (denne er reseptbelagt), men effektift mot kviser.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: kviser
« #13 : 20. juli 2004, 16:32 »
Noen får enkelt og greit bare mer kviser enn andre - sånn er det bare. Trenger ikke ha noe med kosthold
( hvis det var tilfelle skulle jeg sikkert hatt hauger med kviser for kostholdet mitt er ikke akkurat alltid det man kan kalle perfekt, men jeg har enda til gode å ha hatt en ordentlig kvise og jeg er 25 år)
 eller treningsvaner i det hele tatt
 Tror det er veldig mange myter ute å går på den fronten.
 Men det om det.
 
Hvis du er bekymret for at kompisen din boler kan du jo prøve å ta dette opp med ham på en forsiktig måte. Og gjør han det er jo første steget for å bli kvitt kvisene å slutte Wink ( ikke bare for å bli kvitt kvisene så klart)

  Ellers - Vanlig hygiene burde hjelpe langt på vei!
I.o.m at jeg  aldri har hatt problemer med kviser selv har jeg aldri helt forstått hvorfor det å ta vare på huden sin skal være så forbaskade vanskelig- for meg er det faktisk like vanskelig å forstå som det er for enkelte å forstå at ikke alle trener og gidder å ta vare på kroppen sin.
 Å ta vare på huden sin er nå vel så viktig mener jeg - det er tross alt det største organet vi har. men nok kskjennepreken hihi.

Hvis vanlig hygiene ikke er nok så har apoteket sikkert mange ting som kan hjelpe av rensekremer og alt.
uansett få ulumskhetene ut!
Vet at mange sier man ikke skal knipe på kviser og slikt, men kviser er ekkelt ekkelt ekkelt og må bare vekk. Så lenge man er ren på hendene/ neglene burde ikke det å fjærne kviser være noe problem ; har man mange i ansiktet kan man tappe litt varmt vann i vasken holde hode over dampen en stund slik at porene åpner seg ta en liten bomullsdott , knipe til og vips er kvisen vekk Cheesy ta så kaldt vann i fjeset slik at porene lukker seg igjen.

Kan også anbefalen en bok der det står mange gode råd om pleie og vælvære for huden: Spa av sian rees.


Utlogget dschneid

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 117

SV: kviser
« #14 : 20. juli 2004, 16:56 »

Utbrudd av kviser o.l ligger som regel i kostholdet ens, - kan være en ide og legge om matvaner.

Det kan hende at det er nok å bare handle inn noen gode produkter som ansiktsvask, toner og fuktighetskrem - kviser gror på tørr hud !!

Ellers får du en krem som heter Aberela (denne er reseptbelagt), men effektift mot kviser.

Utbrudd av kviser har ingenting med kosthold å gjøre.
Det er heller ikke gunstig å bruke masse fuktighetskremer, da
dette faktisk kan tilstoppe porene enda mer.

Når jeg var i 15 års alderen hadde jeg noe helt vanvittig med kviser og har prøvd det meste og kan si det at det var svart lite å gjøre med det desverre.

Antibiotika var vel det som funka best av alt, selv om det var for lite effekt av dette også.

Det er en fattig trøst, men det går over når du blir eldre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!