Skrevet av Emne: allmektig Gud  (Lest 348683 ganger)

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: allmektig Gud
« #2490 : 21. mai 2009, 21:22 »
HEHE DU KAN OGSÅ BLI KJENT MED HAN. DU TRENGER BARE BE EN ENKEL BØNN. MEN HAN SER I HJERTET DITT OM MOTIVET DITT ER EKTE. HVIS DU BER EN BØNN DER DU SITTER NÅ BARE FOR Å MOTBEVISE OSS SÅ SER HAN DET, OG IGNORERER DEG. IKKE FØR DU HAR KOMET DIT AT DU FAKTISK VIL BLI KEJNT EMD GUD SÅ MØTER HAN DEG. OG DA VIL DU ALDRI MER TVILE PÅ AT HAN FINS PÅ ORDENTLIG. SJØLM OM DU IKE SER HAN FYSISK.
Hvordan vet du at han er så taktisk og beregnende?
Hvis han vil ha meg som sin, hvorfor renser han ikke hjertet mitt slik at han kan slippe til?
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

dave the brave

  • Gjest
Sv: allmektig Gud
« #2491 : 21. mai 2009, 21:26 »
HEHE BRA SPØRSMÅL. HAN HAR GITT OSS FRI VILJE. DU KAN ALTSÅ VELGE Å BLI KJENT MED HAN, ELLER Å TA AVSTAND. HAN TVINGER OSS ALDRI TIL NOE. DET ENESTE HAN KREVER AV OSS ER AT VI KJØRER DIETMARPROGRAMMER OG ER SNILLE MOT HVERANDRE. SÅ FÅR DET VÆRE OPP TIL HVER ENKELT HVA EN VELGER.

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: allmektig Gud
« #2492 : 21. mai 2009, 21:36 »
Har han fortalt deg at du må kjøre "DIETMARPROGRAMMER"?
Tror du seriøst han har peiling på det opplegget og synes dine verdier ang. trening er verd noe i den store sammenhengen?
Har han ikke også fortalt deg at du må slutte å onanere foran speilet?
Har han ikke fortalt de 5-600 katolske prestene at de ikke skal tukle med alterguttene, eller har han fortalt de at det er OK å forsyne seg?
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

dave the brave

  • Gjest
Sv: allmektig Gud
« #2493 : 21. mai 2009, 21:38 »
HAHA GÅ OG LEG DEG DIN VANTRO TULLING. HVIS DU SKAL PÅ NSM I MORRA SÅ SES VI DER HVIS DU HAR BEHOV FOR Å SE MEG. MEN DET BLIR BARE RYGGEN OG FARTSSTRIPENE DU SER;)

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: allmektig Gud
« #2494 : 21. mai 2009, 21:40 »
HAHA GÅ OG LEG DEG DIN VANTRO TULLING. HVIS DU SKAL PÅ NSM I MORRA SÅ SES VI DER HVIS DU HAR BEHOV FOR Å SE MEG. MEN DET BLIR BARE RYGGEN OG FARTSSTRIPENE DU SER;)
Vantro er det det samme som at man ikke har latt seg bli overbevist av sine egne vrangforestillinger?
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

dave the brave

  • Gjest
Sv: allmektig Gud
« #2495 : 21. mai 2009, 21:41 »
NATTA

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: allmektig Gud
« #2496 : 21. mai 2009, 21:45 »
NATTA
For en nedlatende holdning til et medmenneske som er i tvil, og kanskje er på vippen til å tre inn i de frelste's rekker.
Har gud sagt at du skal prioritere deg selv fremfor å dra meg opp av avgrunnen og redde min sjel?
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: allmektig Gud
« #2497 : 21. mai 2009, 22:00 »
dere undervurderer meg hele tida. og tenker utifra åssen dere sjøl tenker. dere er tydeligvis ike kristne sjøl. hadde dere vært det, og skjønt hvordan vi ser på det å leve som en kristen, og hva det er, så hadde du aldri sagt noe sånt som du gjør nå. livet som kristen handler om å leve i et nært forhold til gud, å bli kjent med han personlig. han som skapte deg. bli venner med han, akkurat som de andre vennene dine, bare enda bedre. han vli bli kjent med hvert enkelt menneske han har skapt personlig. han har kjøpt oss fri fra syndens forbanelse gjennom å ofre sin sønn på korset så vi kunne gå fri. derfor kan vi bli tilgitt vår synd. jesus har allerede tatt på seg skylda. det eneste vi trenger å gjøre er å ta imot den "hjelpa" han har gitt oss. tenk så fantastisk, så enkelt. men likevel så hardt for mange. det harde for mange er nemlig å innrømme at de ike greier seg sjøl, at det fins noen som står over dem, som de må bøye seg for. livet våres er en gave. vi skal bli stilt til ansvar for hva vi har brukt det til en dag. det er ike bare å gjøre hva faen du vil og si atdet er mit liv, så ingen bør bry seg. det er en som bryr seg. ha som ga deg livet. han blir veldig lei seg hvis vi velger å ta avstand fra det. hvis vi velger det betyr det at vi velger å leve på andre siden, der hvor djevelen er. der er det ikke noe koselig. det er enten eller. fins ikke noe gråsone i midten.
Jeg har ingen problemer i heletatt med å skjønne hvorfor enkelte religiøse sprenger seg selv og andre i fillebiter, heller ikke problem med å skjønne at du mener det du mener. Dersom en først tror fullt og helt på at det finnes en Gud så vil jo alt dette virke logisk (innenfor de forskjellige trosretninger og sekter), jeg har støre problemer med hvordan folk i utgangspunktet kan tro på noe så urealistisk. Det du nevner som jeg har understrekt er bare en av mangfoldige ting som virker som virker helt uforståelig for meg, en allmektig Gud som må kjøpe oss fri fra syndene våre? Allikevel må menneske fortsatt velge å tro for å havne unna halvete. Ett helvete Gud for alltid har visst hvem som havner i for evig tid.
Husker ikke hvem det var, men det var en som nevnte hvor trist livet måtte være for oss som ikke hadde noe mening med livet, mens han regnet meningen med livet var en test fra Gud for å se hvem som var verdig til å komme i himmelen, et resultat han allerede vet svaret på så hvorfor skal vi måtte gå gjennom denne testen?
Hanzyman snakker om himmelen, er dette en metafor, eller har dette uttryket blitt brukt fordi religionen ble til da en enda ikke ante hva som lå bak skyene engang?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: allmektig Gud
« #2498 : 21. mai 2009, 23:04 »
HAHA GÅ OG LEG DEG DIN VANTRO TULLING. HVIS DU SKAL PÅ NSM I MORRA SÅ SES VI DER HVIS DU HAR BEHOV FOR Å SE MEG. MEN DET BLIR BARE RYGGEN OG FARTSSTRIPENE DU SER;)

Gotta lay off the acid dude
Sa brura

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: allmektig Gud
« #2499 : 21. mai 2009, 23:21 »
Hater religion!
Religion er latterlig!
Muslimer er latterlige mennesker!
Uten religion hadde det ikke vært krig i verden!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #2500 : 21. mai 2009, 23:22 »
Det begynner å bli en del bullshit her nå, haha..

Før trodde jeg at muslimer var litt for konservative og fundementalske , men når jeg leser noen av innleggene her (David H. og Hanzyman) så ser det til at de har en ganske ekstrem syn på annet religion enn deres og tror deres vei er den eneste riktige.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: allmektig Gud
« #2501 : 21. mai 2009, 23:24 »
Hater religion!
Religion er latterlig!
Muslimer er latterlige mennesker!
Uten religion hadde det ikke vært krig i verden!

Hvorfor kommer de plutselig inn i bildet?

Trodde det var kristne her inne som var litt for ivrige med å dømme andre...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2502 : 21. mai 2009, 23:40 »
legg merke til at ingen av ateistene vil stenge diskusjonen.

men uansett, dette er jo kos. mange lærer mye av dette (ink. meg selv)



Jeg lærer vel egentlig bare hvorfor det er krig i verden, men det var jo tross alt en ateist (eller ihvertfall en som var i mot kristendommen) som starta diskusjon Wink

Kristne starter faktisk ikke så ofte sånne diskusjoner, blir jo litt som å hoppe opp i et bål.

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: allmektig Gud
« #2503 : 21. mai 2009, 23:40 »
.

Utlogget Koro

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: allmektig Gud
« #2504 : 21. mai 2009, 23:41 »
Hater religion!
Religion er latterlig!
Muslimer er latterlige mennesker!
Uten religion hadde det ikke vært krig i verden!

Den siste påstanden er både idiotisk og tåpelig, mennesket er ikke perfekt vettu Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!