Skrevet av Emne: Axis treningslogg  (Lest 182573 ganger)

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #855 : 26. november 2009, 07:44 »
Jeg pleide å klage på det samme, helt til jeg fant et luretriks! Hvis du klarer å spenne deg opp litt ekstra, slik at kneet er foran hælen. Da går trykket ned i bakken og ikke fram, og jeg løfter mer vekt.

 Cheesy
Eyyy, her snakker du til Mr. Stiff 2009.... :Smiley
 Grin

Men skal prøve Wink
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #856 : 26. november 2009, 07:53 »
Eyyy, her snakker du til Mr. Stiff 2009.... :Smiley
 Grin

Men skal prøve Wink

Min bror pleier å si at "Du kan ikke knekke en terning", når jeg en sjelden gang uttrykker bekymring for å gå i stykker.
 Hvis du mener at en middelaldrende mosjonist med BMI rundt 40 knuser deg på smidighet så gjerne for meg, men jeg har vanskelig for å se hvordan du kan leve med deg selv etterpå.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #857 : 26. november 2009, 09:44 »
Min bror pleier å si at "Du kan ikke knekke en terning", når jeg en sjelden gang uttrykker bekymring for å gå i stykker.
 Hvis du mener at en middelaldrende mosjonist med BMI rundt 40 knuser deg på smidighet så gjerne for meg, men jeg har vanskelig for å se hvordan du kan leve med deg selv etterpå.  :Smiley
Hehe, ingen fare for å gå i stykker.
Trur nok ikkje ein mosjonist knuser meg på smidighet, men at dei ikkje har dei muskulære spenningane som vi som trener har, er eg overbevist om. Hadde det ikkje vore for at dei var så himla feite så kunne ein pakke dei godt i hop så dei ikkje tok så masse plass på kontoret.
 Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #858 : 26. november 2009, 10:04 »
Den middelaldrende mosjonisten med BMI på 40 var meg, og vi har vel kanskje et tilnærmet likt antall muskulære spenninger?  Grin

Slutt med sutringen og spenn deg skikkelig opp nå.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #859 : 26. november 2009, 23:01 »
Slutt med sutringen og spenn deg skikkelig opp nå.  :Smiley
Skal forsøke i morra Smiley

Skulle egentlig ha trent litt skuldrer idag, men det utgikk. Grunnen er enkel, eg gadd faen ikkje woot
Burde ha droppa fotballen også. Men vart med i rundt 80 min. Tempoet var så dårlig at samtlige her inne på forumet hadde holdt følge og vel så det :Smiley
Einaste streken i rekninga er at eg sliter med leggen, ffa hø legg og då på framsida. Gjer så forbanna ildt når eg løper. Mistenkter "marathon" turen eg hadde på Søndag som er skyld i dette. Rimelig sikker på diagnosen også, men er aldri bra å sette diagnose på seg sjølv what
Planen er å avlaste i minst ei veke, er det ikkje bedre då så får vi sette i verk ekstra tiltak for å utrede det ytterligare Undecided
Så nada løping, til nød sykling   furious
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #860 : 27. november 2009, 09:12 »
Skal forsøke i morra Smiley

Skulle egentlig ha trent litt skuldrer idag, men det utgikk. Grunnen er enkel, eg gadd faen ikkje woot
Burde ha droppa fotballen også. Men vart med i rundt 80 min. Tempoet var så dårlig at samtlige her inne på forumet hadde holdt følge og vel så det :Smiley
Einaste streken i rekninga er at eg sliter med leggen, ffa hø legg og då på framsida. Gjer så forbanna ildt når eg løper. Mistenkter "marathon" turen eg hadde på Søndag som er skyld i dette. Rimelig sikker på diagnosen også, men er aldri bra å sette diagnose på seg sjølv what
Planen er å avlaste i minst ei veke, er det ikkje bedre då så får vi sette i verk ekstra tiltak for å utrede det ytterligare Undecided
Så nada løping, til nød sykling   furious

Slutt med sytinga og løpinga! På tide å dra til med litt tung trening, snart i pepparkake månaden no Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #861 : 27. november 2009, 09:19 »
Slutt med sytinga og løpinga! På tide å dra til med litt tung trening, snart i pepparkake månaden no Grin

Gulvet er for glatt, jeg har vondt i foten, jeg gidder ikke trene skuldre, bla bla bla.

Du er sikker på at du ikke har fibromyalgi? Bussangst? Er du kanskje laktoseintolerant, eller allergisk mot elektrisitet?

  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #862 : 27. november 2009, 09:24 »
Gulvet er for glatt, jeg har vondt i foten, jeg gidder ikke trene skuldre, bla bla bla.

Du er sikker på at du ikke har fibromyalgi? Bussangst? Er du kanskje laktoseintolerant, eller allergisk mot elektrisitet?

  Grin

Hey! Du glømte diagnosen ME, Myalgisk encefalopati....den er i vinden som aldri før....også hypotyreose, eller lavt stoffskifte om du vil. Eg skal ordne litt Levaxin til guten, samt litt psykomotorisk samtaleterapi Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Axis skadelogg
« #863 : 27. november 2009, 09:34 »
Hey! Du glømte diagnosen ME, Myalgisk encefalopati....den er i vinden som aldri før....også hypotyreose, eller lavt stoffskifte om du vil. Eg skal ordne litt Levaxin til guten, samt litt psykomotorisk samtaleterapi Grin

Uff, ja, det er ikke lett å huske alt.  Grin

"Psykomotorisk samtaleterapi" leser jeg som et par ørefiker og grov kjeft.  >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Axis skadelogg
« #864 : 27. november 2009, 09:37 »
Uff, ja, det er ikke lett å huske alt.  Grin

"Psykomotorisk samtaleterapi" leser jeg som et par ørefiker og grov kjeft.  >Cheesy

Eg bruker ikkje psykomotorisk samtaleterapi sjøl, men antar at din tolkning av det er riktig >Cheesy
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #865 : 27. november 2009, 09:40 »
Slutt med sytinga og løpinga! På tide å dra til med litt tung trening, snart i pepparkake månaden no Grin
Gulvet er for glatt, jeg har vondt i foten, jeg gidder ikke trene skuldre, bla bla bla.

Du er sikker på at du ikke har fibromyalgi? Bussangst? Er du kanskje laktoseintolerant, eller allergisk mot elektrisitet?

  Grin
Hey! Du glømte diagnosen ME, Myalgisk encefalopati....den er i vinden som aldri før....også hypotyreose, eller lavt stoffskifte om du vil. Eg skal ordne litt Levaxin til guten, samt litt psykomotorisk samtaleterapi Grin
Uff, ja, det er ikke lett å huske alt.  Grin

"Psykomotorisk samtaleterapi" leser jeg som et par ørefiker og grov kjeft.  >Cheesy
Eg bruker ikkje psykomotorisk samtaleterapi sjøl, men antar at din tolkning av det er riktig >Cheesy
Sjiiit ner er sååå forbanna grusomt stygt!!
 Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Zuul

Sv: Axis skadelogg
« #866 : 27. november 2009, 10:18 »
Har du gløymt å tøye fremre leggfant no

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #867 : 27. november 2009, 10:44 »
Har du gløymt å tøye fremre leggfant no
Ja, har nok det.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Zuul

Sv: Axis skadelogg
« #868 : 27. november 2009, 10:51 »
Eg trur fullt og fast at tøying av leggane er rota til alt godt Grin

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Axis skadelogg
« #869 : 27. november 2009, 10:56 »
Eg trur fullt og fast at tøying av leggane er rota til alt godt Grin
Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!