Skrevet av Emne: Zuul - en skamgammale mann  (Lest 524568 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4590 : 03. oktober 2008, 08:45 »
Zuul avgikk med døden i en mangel på søvn med overdose arbeid. 15 timers dager uten skikkelig søvn ble for mye for den gamle hederskaren.

Ryktene vil ha det til at han planlegger at stande opp igjen på mandag.

Men hva vet jeg what

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4591 : 03. oktober 2008, 09:06 »
Husk det vi har snakket om før, at når timene blir for få, og jobbene blir for mange, da er det viktig at kostholdet er i orden. Her er en liste med kosttilskudd anbefalt av uautoriserte healere i Bergensområdet:

- CCCP, cola, chips, crispo og pizza, også kjent som de fire store matgruppene
- Hansa, opphavet til "5 om dagen"
- smågodt, herunder også bacondadler og reker i hvitløk og chili
- vafler, gjerne med rømme og jordbærsyltetøy
- cookies, kaker og andre bakevarer, gjerne for flere hundre kroner hos nærmeste baker
- alt snop som kommer i pose teller som 1 enhet, her anbefales bocca sin mixpose, Nidar favoritter m.fl
- har du en kinarestaurant i nærheten er det alltid greit å spise litt and, gjerne sprøstekt
- "Heldige" Anthon Berg  Grin

Det er selvsagt mer som kan spises, men jeg tenkte å ta kun det viktigste. Andre ting som hjelper dersom det dukker opp en stille time i helgen er fx:
- Metallica sin nyeste i Guitar Hero versjon. Mye finere lyd!
- Preacher eller Wolverine? Hvorfor ikke begge to?
- Kjekke filmer om krig, slåssing, blod og drap, alltid en vinner!

Det er også lov å kombinere aktiviteter i kategori 1 og 2, da kan man oppnå en synergieffekt som framprovoserer såpass kraftige smil at de er rapportert å vare i flere dager. Kjente bieffekter er blandt annet "smilende misantropi". Ofte sett i unge leoparder, som leker av deg hodet, kun fordi de kan, og i store menn fra landet som humrer i skjegget eller under restene av en lugg mens de demonterer bilen din som du har feilparkert.

God Helg Zuul!!

 >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4592 : 03. oktober 2008, 09:17 »
av prinsipp koser jeg ikke. Men jeg sender herved en koseknus av tømmerhoggersorten: Se for deg hårete, sterker armer pakket inn i candaskjorte som gir deg en god manneklem Fenrik, mens den patter deg så hardt på ryggen at en metroseksuell mann ville dødd av skjelvingen som oppstår i indre organ. Men for en ekte mann er det bare icingen på kaka, for det løsnet opp den gjenstridige kinken i øvre del av ryggen

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4593 : 03. oktober 2008, 10:48 »

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4594 : 06. oktober 2008, 08:20 »
trene   I trene v1 (norr tréna, av treen) bli treen, få konsistens som tre
    II trene v1 el. v2 (eng. train, av lat. trahere 'trekke') øve opp, utvikle (ferdigheter, evner o a) planmessig t- i slalåm / t- for verdensmesterskapet / t- opp en evne / han t-r svømmerne to ganger i uka / refl: t- seg opp til å huske detaljer

sånn. Da var det gjort.

Jeg er forøvrig såpass stiv at den første definisjonen stemmer også

langt om lenge og lenger enn langt var det tilbake i salen. Forrige uke var det faktisk verken skader eller sykdom som satt meg ut, men sinnsyke arbeidsmengder og for lite søvn.
Nuvel.

Knebøy*2
benkpress*2
nedtrekk*2
revers hyper*2
stående press*
mage på ball*2
stående curl*2
pushdown*2

det var det. Lette vekter og lite krøll. Sånn blir det en stund fremover. Må prioriterer riktig en  stund. Selv om det nesten byr meg mot.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4595 : 06. oktober 2008, 12:03 »
yez yez 2 sett curl Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4596 : 06. oktober 2008, 12:27 »

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4597 : 06. oktober 2008, 15:00 »
Hvor mye tør du vedde på at Conan curler "Panteraktig"? Vet ikke hvorfor, jeg bare ser for meg at du er en mann som bruker slike ord og vendinger i hverdagen, har en kamerat som skriver akkurat som deg (bare hakket sykere...) og han har mange fiffige utsagn!  Grin
Kanskje dette faller i smak?

http://www.home.no/neohedning/

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4598 : 06. oktober 2008, 15:33 »
Hehe. Det var en sinna, sinna mann.

Jeg er mye blidere enn som så. Men jeg bruker aldri ordet panteraktig Wink

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4599 : 06. oktober 2008, 20:08 »
Men, du leser Conan?  >Cheesy Hvilken mann med respekt for seg selv gjør ikke det?  Grin

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4600 : 06. oktober 2008, 20:55 »
Jeg har vel lest Conan så lenge man har kunnet lese Conan her til lands. Og jeg har bladene til å bevise påstanden i alle fall tilbake til tidlig 90 tal. Resten får jeg skylde på på flytting.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4601 : 06. oktober 2008, 20:58 »
Du minner meg egentlig mer om Hårek enn om Conan Grin
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4602 : 06. oktober 2008, 21:08 »
Jeg har vel lest Conan så lenge man har kunnet lese Conan her til lands. Og jeg har bladene til å bevise påstanden i alle fall tilbake til tidlig 90 tal. Resten får jeg skylde på på flytting.

Er det sant at de har begynt å omigjentrykke historier?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4603 : 06. oktober 2008, 23:42 »
Er det sant at de har begynt å omigjentrykke historier?

Det var det, det originale Conan er nå ute av trykken og lagt ned i Europa, istedenfor gir de nå ut Dark Horse Comics sin versjon som er i farger og inneholder en del både gamle kjente og mange nye historier! Dark Horse utgaven er faktisk av veldig høy kvalitet synes jeg, ikke som de søplete fargespesialene som kom ut tidligere!
Anbefales på det sterkeste!
Har vel selv cirka 150-160 Conan blad fra midten av 90 tallet og utover. Har en onkel som samler, han har alle utgitt i Norge i tillegg til alle spesialutgavene og historiene i Magnum! Det blir et par blader for å si det sånn...

Utlogget Zuul

Sv: Zuul, smitter ikke?
« #4604 : 07. oktober 2008, 14:53 »
regner med du fikk svar godt nok Slux? Smiley

Liker forøvrig også godt den nye versjonen. Conan har hatt utrolig variabel kvalitet tegnemessig

Det var det, det originale Conan er nå ute av trykken og lagt ned i Europa, istedenfor gir de nå ut Dark Horse Comics sin versjon som er i farger og inneholder en del både gamle kjente og mange nye historier! Dark Horse utgaven er faktisk av veldig høy kvalitet synes jeg, ikke som de søplete fargespesialene som kom ut tidligere!
Anbefales på det sterkeste!
Har vel selv cirka 150-160 Conan blad fra midten av 90 tallet og utover. Har en onkel som samler, han har alle utgitt i Norge i tillegg til alle spesialutgavene og historiene i Magnum! Det blir et par blader for å si det sånn...

Jeg har en del jeg også, men aner egentlig ikke hvor mange. Tipper jeg har alt som er gitt ut siden 92 eller så? Pluss magnum. Og mer sporadisk på albumsiden og sånt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!