Skrevet av Emne: Hater Jul  (Lest 3641 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hater Jul
« #15 : 19. oktober 2008, 18:54 »
Jeg dritter i jul. Men jeg liker snøen om vinteren og twintip Wink
Det er en religiøs høytid og jeg er ikke kristen..... da blir man litt utafor.

Men derimot gleder jeg meg litt til nyttårsaften Smiley

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hater Jul
« #16 : 19. oktober 2008, 18:54 »
Eneste feilen med jula er alle gavene og jesus.

Jula er koslig den, om man ikke kjøper gaver over evne, og heller ikke forventer gaver over andres evne. For min del kunne jula vært når som helst på året, da Jesus og slikt ikke har noen plass i min families jul, men siden alle andre feirer jul på den tida, samt at man tross alt får fri fra jobb osv, så passer jo tidspunktet bra! Smiley
Deilig mat, mye godis, koslige ting på TV, kald og klar luft, og gjerne litt snø.

Jaja, men i år feires jula ett eller annet sted i Florida, mest sannsynlig på et litt slitent roadhouse motell, med burger og cheesy amerikansk jule-tv Cheesy
Sa brura

Utlogget Orion

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 177
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 177

Sv: Hater Jul
« #17 : 19. oktober 2008, 19:02 »
...får vi vite hva du håper på? (a)
Ei jente som kommer hjem etter 1 år i utlandet =)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Hater Jul
« #18 : 19. oktober 2008, 19:32 »
Gleder meg utrolig mye til julebaksten, julematen, hovmesteren lille julaften og avslapping fra en stressende hverdag. Det er vel stort sett det eneste positive jeg ser med julen.

Hater det faktum at ting som har med julen å gjøre kommer i butikken stadig tidligere. Mener jeg så julemarsipan i en butikk 1.oktober.

Jeg hater det stresset som er med julegaver folk skal ha. Det kommer utrolig lange lister med veldig dyre ting fra veldig mange som er ting som de fleste forventer å få. Det at jeg selv ikke ønsker meg NOENTING er jo ikke akseptert i det heletatt så da må jeg bare finne på ting som jeg kan ha litt nytt av for at folk skal ha noe å kjøpe. Deretter kommer vi til byttedagene etter julaften der folk som ikke er fornøyde med det de har fått, eller har det samme fra før o.l leverer tilbake gaven de har fått. Det betyr for meg at vi har det vi trenger og at julegavehandel er totalt unødvendig. Kan kanskje bli kjedelig for barna, men da slipper man i det minste at det sitter uromomenter rundt bordet som bare vil pakke opp gavene sine å ikke sitte rundt bordet å nyte maten og samværet med familien o.l.

Så kommer "pliktbesøkene". Besøk av onkler,tanter og annen slekt man ikke har noe kontakt med ellers i året, men som man likevell må besøke "siden det er jul" Huh. Hvorfor ikke bare avlegge noen besøk ellers i året eller rett og slett bare drite i det?. Det finnes ingen regel som sier at man skal besøke hele slekta bare pga at det er jul. (nå føler jeg meg veldig negativ, men det er nå bare slik det er for min del)

Min drømmejul består av: Julesaker i butikker fra 1desember, baking av julekaker med familien, avslapping, hovmesteren, lang julemiddag julaften uten avbrytelser om julegaver (siden det ikke er noen gaver), avslapping resten av juletiden og sosiale sammenkomster med venner.

Det er nå min mening Smiley


Nesten 100% enig, for meg kunne bare hele greia blitt kutta ut. Har forøvrig 2 stk. julegaver igjen på innkjøpslista for i år.  Wink Ikke fordi jeg liker å handle gaver, men fordi jeg HATER alt som har med butikker å gjøre, og da spesielt etter 1. desember.  Angry Har forøvrig inngått avtaler med deler av familien om å kutte ut å kjøpe gaver til hverandre. Var litt nervøs da jeg kom med forslaget om hvordan jeg skulle bli oppfattet, men heldigvis ble forslaget vedtatt med unison enighet.  Cheesy

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Hater Jul
« #19 : 19. oktober 2008, 19:56 »
Eneste feilen med jula er alle gavene og jesus.

Jula er koslig den, om man ikke kjøper gaver over evne, og heller ikke forventer gaver over andres evne. For min del kunne jula vært når som helst på året, da Jesus og slikt ikke har noen plass i min families jul, men siden alle andre feirer jul på den tida, samt at man tross alt får fri fra jobb osv, så passer jo tidspunktet bra! Smiley
Deilig mat, mye godis, koslige ting på TV, kald og klar luft, og gjerne litt snø.

Jaja, men i år feires jula ett eller annet sted i Florida, mest sannsynlig på et litt slitent roadhouse motell, med burger og cheesy amerikansk jule-tv Cheesy
Jeg dritter i jul. Men jeg liker snøen om vinteren og twintip Wink
Det er en religiøs høytid og jeg er ikke kristen..... da blir man litt utafor.

Men derimot gleder jeg meg litt til nyttårsaften Smiley



dere tar feil begge to. jul eller jol som det het for over 1000år siden er en gammel norrøn tradisjon.
da var joleblotet det som sto i sentrum,man slaktet og tilbringte tid med venner og familie.
kristendommen tilpasset seg bare dette for og få innpass i norge.

så jeg feirer jol som bare faen Smiley
men må si at den kommersielle delen er kvalmende. defor kjøper jeg bare 2-3 julegaver.
og gir ikke vekk sokker og håndklær bare for og ha noe og gi.
må gi gaver som betyr noe.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Hater Jul
« #20 : 19. oktober 2008, 20:07 »
Jula er god, den, men jeg kunne fint klart meg uten at handelstanden starter den allerede i midten av oktober. På jobben min fikk vi inn julebrus, pepperkaker, smultringer, marsipan, lutefisk, etc på onsdag, og det er altfor tidlig i mitt hode.

Men .. jeg gleder meg enormt til jul i år!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Hater Jul
« #21 : 19. oktober 2008, 20:15 »
Nesten 100% enig, for meg kunne bare hele greia blitt kutta ut. Har forøvrig 2 stk. julegaver igjen på innkjøpslista for i år.  Wink Ikke fordi jeg liker å handle gaver, men fordi jeg HATER alt som har med butikker å gjøre, og da spesielt etter 1. desember.  Angry Har forøvrig inngått avtaler med deler av familien om å kutte ut å kjøpe gaver til hverandre. Var litt nervøs da jeg kom med forslaget om hvordan jeg skulle bli oppfattet, men heldigvis ble forslaget vedtatt med unison enighet.  Cheesy

Hehe, ja når jeg tok opp temaet "gavehandel" her i huset nå nettopp var alle veldig enige. Ble bestemt at om man ville ha gaver kunne man kjøpe seg noe selv, pakke det inn og legge det under treet. Da blir det likevell en viss spenning for andre som lurer på hva den ene har kjøpt seg Cheesy. Og ønsker man ingen gaver, neivell, da slipper man å kjøpe noe. Alle er fornøyde Smiley Kjenner jeg gleder meg til jul nå.
Jaja

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Hater Jul
« #22 : 19. oktober 2008, 20:27 »
liker i utgangspunktet jula, men det blir rett og slett for mye av alt, lei av julebrus i november evinnelige gave shoppingen samt obligatorisk akevitt hos far og slivovice hos bestemor.  (begge smaker helt jævlig)
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Hater Jul
« #23 : 19. oktober 2008, 21:24 »
Hehe, ja når jeg tok opp temaet "gavehandel" her i huset nå nettopp var alle veldig enige. Ble bestemt at om man ville ha gaver kunne man kjøpe seg noe selv, pakke det inn og legge det under treet. Da blir det likevell en viss spenning for andre som lurer på hva den ene har kjøpt seg Cheesy. Og ønsker man ingen gaver, neivell, da slipper man å kjøpe noe. Alle er fornøyde Smiley Kjenner jeg gleder meg til jul nå.

Hehe. Det der likte jeg litt faktisk. Og foresten, hvis jul er egentlig jol så skal jeg faen meg feire jol fra nå av Wink
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Urghings

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Sv: Hater Jul
« #24 : 19. oktober 2008, 22:21 »
Hehe. Det der likte jeg litt faktisk. Og foresten, hvis jul er egentlig jol så skal jeg faen meg feire jol fra nå av Wink

Du får begynne å snekre deg et hov før snøen kommer da.

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Hater Jul
« #25 : 20. oktober 2008, 17:27 »
 *ahhh*

Jeg husker den julen jeg hadde da eneste "julepynten" var rødfargen på grandis' pakken (og selve grandis'en dah Smiley) ... følte ikke mye stress den julen nei  biggrin

(bodde også litt for langt unna nærmeste famile til at jeg "gadd" å reise på besøk den julen)

Julen blir det en gjør den til ... selv har jeg aldri skjønt vitsen med å pynte huset for at nabo'n skal se hvor mange penger jeg (later som at jeg) har ... det blir jo aldri perfekt allikevel Smile
HABEAS CORPUS

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Hater Jul
« #26 : 20. oktober 2008, 20:06 »
Hvordan i helvette går det ann å hate jula:!?

Du får 2 uker til å stappe i deg såå mye mat og digg at du klarer + litt til. Når du er ferdig med mat, stapper du innpå kaker til du ruller.

Detta gjør du hver dag i 2 uker, for så å avslutte det med fyrverkeri og fest!

Spiseferie er nam
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

IntX

  • Gjest
Sv: Hater Jul
« #27 : 20. oktober 2008, 20:10 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!