Skrevet av Emne: Kampeskadronen vs. 2. bataljon  (Lest 13480 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Kampeskadronen vs. 2. bataljon
« #15 : 06. april 2011, 22:07 »
disse krever jo såklart fullført førstegangstjeneste, men er ultimate muligheter videre .
du kan også søke deg på befalsskolen til sommer'n, søknadsfrist 15 april. (krever ikke fullført førstegangstjeneste)


Bare Spesialjeger som krever fullført førstegangstjeneste av de.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Kampeskadronen vs. 2. bataljon
« #16 : 06. april 2011, 22:18 »
Tjenestegjøre for fjernoppklaring:

Krav til søker:

Ha gjennomført førstegangstjeneste i Hæren, Heimevernet, Sjøforsvaret eller Luftforsvaret


-Alle som har gjennomført førstegangstjeneste kan søke opptak som spesialjeger.





Fallskjermjeger,marinejeger og spesialbåtoperatør krever ikke førstegangstjeneste.
..Så hiver meg flat på de Ryü.

Utlogget xcc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 203
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 203

Sv: Kampeskadronen vs. 2. bataljon
« #17 : 06. april 2011, 22:34 »
Har mye erfaring fra 2.Bataljon (som er MOTRORISERT INFANTERI, bare for å fjerne all misledning i denne tråden  Grin ), men ikke noe fra Kampeskadronen. 2.bataljon er en helt vanlig vernepliktig avdeling som (i utgangspunktet) tar inn rått og røte av norsk ungdom (men de som er rævva blir silt ut og sendt til andre avdelinger). Havner du i KpB (oppsatt på M113 panservogn) eller KpC (oppsatt på Sisu pansret hjulkjøretøy) får du god gammeldags infanteritjeneste der du blir kjørt frem og marser litt før du angriper klokken H...i mine øyne ikke den mest spennende tjensten : )
Havner du i Kavalerieskadronen, BK-OP, Lett-relê eller i Javelin troppen til Bn2 vil du få en fysisk tøff tjeneste med mye god stemning! De marser mye med tung pakning og bor i alternative telt eller nytter andre overnattingsmuligheter, og de lever under det som sivile kanskje ville kalt litt stusselige kår  Smile De kjører seleksjon blant rekruttene for å velge de beste til nettop disse troppene. Absolutt å anbefale å prøve å komme seg inn i noen av disse underavdelingene til Bn2!

Når det er sagt tror jeg Kampesk har ett jevnt høyere nivå, men det er bare noe jeg tror. Det jeg vet er at de ikke er en operativ avdeling som har noe som helst oppdrag hverken nasjonalt eller internasjonalt, det kan Bn2 tilby.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Kampeskadronen vs. 2. bataljon
« #18 : 06. april 2011, 23:20 »
Tjenestegjøre for fjernoppklaring:

Krav til søker:

Ha gjennomført førstegangstjeneste i Hæren, Heimevernet, Sjøforsvaret eller Luftforsvaret

ble lurt av denne:
Sitat
Dersom du er kvalifisert til førstegangstjeneste hos oss vil du motta nødvendig informasjon direkte hjem i postkassen din.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kampeskadronen vs. 2. bataljon
« #19 : 07. april 2011, 10:02 »
Min gerilja tropp krever gjennomført tredjegangstjeneste.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!