Skrevet av Emne: Sunn og usunn mat [Bulk]  (Lest 2810 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sunn og usunn mat [Bulk]
« : 20. juli 2011, 19:05 »
Lurte litt på hva eller hvor stor forskjell man får om man er på bulk og spiser usunn mat i blant ovenfor sunn mat, er det krise om man tar seg en pose med chips eller noe slikt. Folk sier jo ting som "Ta deg en spiseskje med rapsolje eller en god dasj med smør så får du i deg nok kcals"?

Bortsett fra at usunn mat er alt fra kreftfremkallende og alt mulig annet, hva har det å si om man velger å spise usunn mat istedenfor sunn mat når man skal på kcal overskudd så lenge man får i seg de mineralene/vitaminene og den riktige fordelingen over næringsstoffer som proteiner o.l

Har det noe forskjell på fordelingen av muskelbygging og fettlagring om man spiser usunt fett ovenfor sunt fett, eller hvit brød ovenfor grovt osv ?

Er ny på bulk, derfor alle grønnskolling spørsmålene. Har hovedsakelig fokusert på deff, men nå er den tiden over og skal begynne å bulke Smiley

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Sunn og usunn mat [Bulk]
« #1 : 20. juli 2011, 19:07 »
Personlig tror jeg ikke det vil ha nevneverdig mye å si.
Er jo flere av de "store" som mener at man ikke kan bulke på ren man. - Det mener jeg selv er bullshit, så klart.

Men les opp på IIFYM (If it fits your macros).

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Sunn og usunn mat [Bulk]
« #2 : 20. juli 2011, 19:12 »
Jeg mener at det har jo ikke noe å si hvis man unner seg noe chips elrno av og til.. (men som sakt AV OG TIL=sjeldent). Mener man ska spise sunt og ligge høyt, vil man få mye mer utbytte av enn å hive inn på pizza og slik dritt for å nå kcalgrensa si.
Det jeg vil si er at når du går over til bulk. gjør det sakte men sikkert så du slipper å legge på deg massevis av unødvendig fett, ha en nogenlunde aning om mye kcal du eter men rom for å kose deg på McDonalds eller spise pizza med gutta.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!