Skrevet av Emne: Bygg en bedre kropp på 13 uker  (Lest 1388 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Bygg en bedre kropp på 13 uker
« : 05. februar 2006, 06:36 »
13uker.no

Skal visst forandres totalt på bare 13 uker. Drøyt, men de påstår nå det. Trykk bare på der det står "Vinner 13 uker 2005": "(...) Derfor tok han utfordringen og meldte seg på konkurransen 13uker med en målsetning om å gå opp 10kg og det mest i muskler. Erlend nådde målet sitt (...)

Det meste muskler..? Hva vil det si? 6-7-8 kg muskler på 13 uker? Har de noen form for dopingtest på de konkurransene der eller?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #1 : 05. februar 2006, 07:41 »
13-uker er 100% useriøst.. Wink leste en folder de har utgitt på helsekostbutikken her en dag.. de anbefaler kcal-nivå på rundt 1300kcal daglig for voksne menn o.l.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #2 : 05. februar 2006, 11:47 »
13-uker er 100% useriøst.. Wink leste en folder de har utgitt på helsekostbutikken her en dag.. de anbefaler kcal-nivå på rundt 1300kcal daglig for voksne menn o.l.
Nei da har du såvidt glimta på det, de anbefaler absolutt ikke det. Det var en av de som kom øverst på plasseringene som satte seg selv på en 1300kcal diett.

13 uker konseptet er helt finfint det. RYP-programmet er helt knall for de med liten treningserfaring, og anbefalingene rundt diett er kjempebra.


For en utrent person, kan 3 måneder med strikt trening og diett gi ekstreme resultater ja
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #3 : 05. februar 2006, 12:42 »
Ja er rimelig ekstremt å legge på seg 6-7 kg muskler på et par-tre mnder ja... Høres nesten litt umulig ut.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Færrsk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #4 : 05. februar 2006, 12:47 »
Ja, men tvstjernene har iallefall fått sånne resultater for å få roller i filmer og sånt, (Brad Pitt - Troja?)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #5 : 05. februar 2006, 12:52 »
Hva TROR du de bruker da..? biggrin AAS...? Ringer det en bjelle..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #6 : 05. februar 2006, 13:25 »
Ja er rimelig ekstremt å legge på seg 6-7 kg muskler på et par-tre mnder ja... Høres nesten litt umulig ut.
For en helt utrent persjon,med korrekt kost og trening kan det gå..?
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #7 : 05. februar 2006, 13:28 »
Sorry, har jeg ikke mye tro på. 6-7 kg i ren muskelmasse..?

Et eksempel: Ta noen kg kyllingfilet, si 5, og se for deg all den muskelmassen på kroppen din. Sjukt, ikke sant? Er vel mer vann etc i levende muskler, men du skjønner tegninga.

Du kan legge tilbake kyllingfileten nå. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #8 : 06. februar 2006, 08:06 »
13-uker er 100% useriøst.. Wink leste en folder de har utgitt på helsekostbutikken her en dag.. de anbefaler kcal-nivå på rundt 1300kcal daglig for voksne menn o.l.

Da burde du lese hele brosjyren, og ikke bare overskriftene. Dette trodde jeg da du visst Thyve, at man lærer ikke spesielt mye av en overskrift.

Dette med å gå helt ned på 1300 kcalorier fordrer en helt spesielle form for veksling av kcalorier og timing av de forskjellige næringsstoffene. Og de har garantert ryggdekning for det de skriver, men om det fungerer i lengden er en annen side av saken selvsagt.

Et lite sidespor er jo at det ikke er lenge siden det ble publisert noe forskning rundt dette hvor langt ned på kcaloriene man kunne gå målt pr. kg kroppsvekt (fettfri), og det var faktisk overraskende lavt uten at man mistet spesielt mye (om noe) muskelmasse gitt at den maten man spsier er mest mulig hensiktsmessig samt at treningen er fornuftig lagt opp. Selvsagt mange usikre variable her, men det er som regel mulig å strekke ting litt lengre enn man kanskje skulle tro akkurat rundt dette med diett. Men igjen, hovedfokus med noe slikt er jo gjerne at en diett varer en god stund, og da må man gjøre noe som man faktisk kan leve med denne stunden, naturlig nok. Kanskje noe annet enn kun å lese overskrifter ... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

andreassk

  • Gjest
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #9 : 07. februar 2006, 22:45 »
13-uker er 100% useriøst.. Wink

13ukeren er såvidt jeg har forstått dødseriøst. Kjenning av meg som er med på det, kjøpte kosttilskudd for 4000kr! Det eneste jeg syns var litt merkelig var at de som arrangerer 13uker (TN?) lærer folka å posere KUN på "etter 13uker bildet" .

Jeg syns egentlig ingen hadde så forferdelig mye framgang. Den eneste forskjellen på noen av vinnerne i konkuransen var at de hadde tatt sol, tatt vekk litt fett, og lært seg å posere. Dette kan forandre deg dramatisk;)

Så vidt jeg har forstått så er det ikke bare en konkuranse, søstra mi snakket om noe som "bare halvparten klarer det", vet ikke helt hva hun legger i det.

Uansett, hvem er villig til å begynne med AAS for å vinne en tur i Kilmandjaro?

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #10 : 07. februar 2006, 23:00 »
Seriøst eller ikke,jeg synes det er en fin motivasjonsfaktor for folk som ikke er treningsnark.
Hele opplegget er skikkelig ordnet med kost og treningsplan,så deltakerne trenger ikke å tenke på så mye annet enn å følge den.Til de som ikke synes dette er bra,eller ikke vil synes dette er bra fordi kameraten ikke synes noe om det,kan bare snu seg bort,trenger ikke å se..
Resultatene fra den forrige konkur.synes jeg var fantastiske,med tanke på at det ikke var "toppidrettsutøvere",men mannen i "gata"som deltok.Dette var,og er ikke ment som noen dopingkonk.derfor uteble den "abnorme"muskelveksten. Gull
Nordisk mester i håndbak 2014.


andreassk

  • Gjest
SV: Bygg en bedre kropp på 13 uker
« #11 : 07. februar 2006, 23:10 »
Seriøst eller ikke,jeg synes det er en fin motivasjonsfaktor for folk som ikke er treningsnark.
Hele opplegget er skikkelig ordnet med kost og treningsplan,så deltakerne trenger ikke å tenke på så mye annet enn å følge den.Til de som ikke synes dette er bra,eller ikke vil synes dette er bra fordi kameraten ikke synes noe om det,kan bare snu seg bort,trenger ikke å se..
Resultatene fra den forrige konkur.synes jeg var fantastiske,med tanke på at det ikke var "toppidrettsutøvere",men mannen i "gata"som deltok.Dette var,og er ikke ment som noen dopingkonk.derfor uteble den "abnorme"muskelveksten. Gull


Nå vet ikke jeg hvor mange timer du har brukt på å posere, men du kan prøve å gjøre slik de gjorde på bildene, ta en kald dusj først. Skal love deg du vil se forandring du også...


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!