Skrevet av Emne: Joss drar 190kg i klossmark! Video  (Lest 60597 ganger)

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #60 : 13. desember 2010, 12:04 »
DA ble det en hard mageøkt i går, og skikkelig deffing..

Ja, for å si det på en annen måte sov jeg ikke fra 02-0630 pga mageknipe og diverse spy-økter.

Tror jeg spøy 8 eller 9 ganger over det tidsrommet.. -_- Ikke digg.


Nå er jo formen i dass også, så blir ikke trening i dag. Vi får se på morgendagen..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #61 : 14. desember 2010, 20:41 »
Skulle egentlig ha tung bøy i dag..Men med dårlig trykk og dårlig kne utsatte jeg den til i morra. Får heller slå sammen benk og mark+bøy øktene resten av uka så jeg kommer back on schedual.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #62 : 15. desember 2010, 22:05 »
Heidå!

Dro på trening i dag, selv om jeg ikke hadde spist mer enn et egg og en halv skål havregryn i løpet av hele dagen.. Appetitten er ikke god atm.. Fikk hvertfall i meg en shake da..

Relevante greier ;

Strakmark 60 60 62.5  62,5
                9    4    4     4

Benk m/ manualer 4x6@40kg

Lårcurl 1x12  1x10     1x8
         20kg    25kg    28,5kg


Stangroing 50kg 3x8


Styrkeløftknebøy  47,5  55  60  65   67,5  72,5   77,5 
                            6     5    4    4      3      2        4


Som dere sikkert legger merke til så slo jeg sammen noen sett.. Blant annet siste i bøyen og første i strakmark.

Jeg skulle vell egentlig hatt 44kg og ikke 40kg i benk m/ manualer i dag, men det det møkkatrykket jeg hadde i dag var det ikke snakk om..


Bøyen slo jeg sammen siste to settene fordi jeg ville sjekke hvordan det gikk seg til.. Det gikk overaskende bra. Godkjent dybde på alle reppene TROR jeg, og ikke kjempetung, Det var jo også ny "rep pers" hvis noen lurer.. Hadde 80x2 relativt tungt. 77,5x4 med dritt trykk er greit for min egen del.

Update på kneet; Kjente ikke noe til det under økten i dag faktisk! Ikke vært så bra på mange uker. Kanskje det var pausen jeg ble tvunget til å ta..? Det ble noe ømt etter økten, men ikke spess vondt eller no..


Litt aggresjon som skal ut også;
Begynner og bli noe lei av airconditionet på treningssenteret nå.. Det var sykt varmt i sommer fordi det var(?) ødelagt. Aner ikke om det er blitt reparert, men det har faktisk vært noen dager nå hvor det sikkert har vært like varmt som midt på sommeren.. -_-
Skjønner ikke hvordan de klarer det... Så kommer jeg ned på do, og det er det selvfølgelig også 30+. Men jeg fant faktisk ut at det er små ovner på do.. Så ond som jeg er, ble de skrudd ned til 19 grader istede for 30..

Vet at sikkert ingen bryr seg noe særlig med der som ble skrevet der, men jeg hadde lyst.
Og dette er MIN logg.
 Så hvis noen fra senteret hvor jeg trener leser dette, noe de sikkert gjør siden de har klart og tracke meg ned på TF( Heyhey, gratulerer..), så vet dere hvem som har skyld i kulda på do.


Håper på bedre matlyst og bedre trykk framover så jeg kan kose meg litt på trening igjen, istede for å bli pint..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #63 : 15. desember 2010, 22:18 »
lol du trenger ikke skrive hele livshistorien din

Kjipt med sykdom, pass på å bulke godt nå, kjøre på med mye shakes etc, lett å få ned uten matlyst.

Benken går til helvete ja, skjønner ikke hvordan du klarer å faile såpass, bra at mark og særlig bøy er på g da=)

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #64 : 15. desember 2010, 22:48 »
Lurer på hvordan jeg visste at du skulle whine om livshistorien min.. xD

Jada, benken failer som alltid.. -_-. Jeg gir faenmeg seriøst opp benken snart.. Det skal ikke være mulig å øke så lite som jeg har gjordt. ( eller ikke gjordt..)

Matlyst failer også ja, orker ikke spise en dritt.. Får prøve på 2 stk shakes per dag. Det kan faktisk gå med GG sitt pulver, smaker ikke så aller verst. 
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

engkim

  • Gjest
Sv: Joss får ræva i gir!
« #65 : 15. desember 2010, 23:18 »
Heidå!

Dro på trening i dag, selv om jeg ikke hadde spist mer enn et egg og en halv skål havregryn i løpet av hele dagen.. Appetitten er ikke god atm.. Fikk hvertfall i meg en shake da..

Relevante greier ;

Strakmark 60 60 62.5  62,5
                9    4    4     4

Benk m/ manualer 4x6@40kg

Lårcurl 1x12  1x10     1x8
         20kg    25kg    28,5kg


Stangroing 50kg 3x8


Styrkeløftknebøy  47,5  55  60  65   67,5  72,5   77,5 
                            6     5    4    4      3      2        4


Som dere sikkert legger merke til så slo jeg sammen noen sett.. Blant annet siste i bøyen og første i strakmark.

Jeg skulle vell egentlig hatt 44kg og ikke 40kg i benk m/ manualer i dag, men det det møkkatrykket jeg hadde i dag var det ikke snakk om..


Bøyen slo jeg sammen siste to settene fordi jeg ville sjekke hvordan det gikk seg til.. Det gikk overaskende bra. Godkjent dybde på alle reppene TROR jeg, og ikke kjempetung, Det var jo også ny "rep pers" hvis noen lurer.. Hadde 80x2 relativt tungt. 77,5x4 med dritt trykk er greit for min egen del.

Update på kneet; Kjente ikke noe til det under økten i dag faktisk! Ikke vært så bra på mange uker. Kanskje det var pausen jeg ble tvunget til å ta..? Det ble noe ømt etter økten, men ikke spess vondt eller no..


Litt aggresjon som skal ut også;
Begynner og bli noe lei av airconditionet på treningssenteret nå.. Det var sykt varmt i sommer fordi det var(?) ødelagt. Aner ikke om det er blitt reparert, men det har faktisk vært noen dager nå hvor det sikkert har vært like varmt som midt på sommeren.. -_-
Skjønner ikke hvordan de klarer det... Så kommer jeg ned på do, og det er det selvfølgelig også 30+. Men jeg fant faktisk ut at det er små ovner på do.. Så ond som jeg er, ble de skrudd ned til 19 grader istede for 30..

Vet at sikkert ingen bryr seg noe særlig med der som ble skrevet der, men jeg hadde lyst.
Og dette er MIN logg.
 Så hvis noen fra senteret hvor jeg trener leser dette, noe de sikkert gjør siden de har klart og tracke meg ned på TF( Heyhey, gratulerer..), så vet dere hvem som har skyld i kulda på do.


Håper på bedre matlyst og bedre trykk framover så jeg kan kose meg litt på trening igjen, istede for å bli pint..

litt pining har du godt av Wink

lite matlyst ? kjenner til den Smiley

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #66 : 16. desember 2010, 08:59 »
lol Kim, du er født uten matlyst da! Derfor du må drikke fløte..
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

engkim

  • Gjest
Sv: Joss får ræva i gir!
« #67 : 16. desember 2010, 09:28 »
du kan drikke fløte du Wink

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #68 : 16. desember 2010, 11:09 »
:O


Det er så trist å høre på diskusjon om "benken" i klasserommet..

Edit;

Gullkorn!!!!

" Hvis du vil bli skikkelig bola, må du spise rått egg.."
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #69 : 16. desember 2010, 22:20 »
Økta;

Knebøy med bredt stand; 40  47,5  50 50  55 57,5  60
                                      5    4      4   4    3    3     4 (slått sammen)

Markløft på kloss; 80  85  90 95 102,5  102,5
                            6   5    4   3    2         2

Biceps 3x6

Skulderpress m/ manualer 16kg hver hånd 4x6

Pushpress 3x4@27kg

Mage


Ble ikke rygghev i dag, fordi det apparatet er fjernet tror jeg..? -_-
Er et helvettes rot på senteret atm.

Bøyen skulle vært med stopp til boks, men ble heller noen repp med stopp i bunn uten boks.. Tongue Glemte det  :Smiley

"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: Joss får ræva i gir!
« #70 : 16. desember 2010, 22:29 »
Hei Johannes!
Hvilket senter trener du på?
Benken kommer, bare vær tålmodig og ikke tren for tungt Smiley
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #71 : 16. desember 2010, 22:39 »
Jøsses, det var et hyggelig trådbesøk Tongue

Sats Bekkestua. Du bor vell ikke langt unna?
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Vetke

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 289
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 289

  • Trening er digg atm!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #72 : 16. desember 2010, 23:01 »
:O


Det er så trist å høre på diskusjon om "benken" i klasserommet..

Edit;

Gullkorn!!!!

" Hvis du vil bli skikkelig bola, må du spise rått egg.."

Haha, kjenner igjen de bestemte "forståsegpåerne" på forskjellige skoler ass. Utrolig irriterende. En jeg kjenner f.eks sier dette etter en steinhard styrkeøkt:
"tar meg en gulrot jeg."
jeg "Off, få i deg litt protein og du nå"
han: "gulrot er jo sunt det da..."
Prøv på det umulige, vær fornøyd med det perfekte.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Joss får ræva i gir!
« #73 : 16. desember 2010, 23:14 »
Så sant, så sant.. Samtidig skal jeg ikke være for hard, for jeg er fortsatt new in the game og vet ikke sååå mye. Men vet nok til at man ikke blir BOLA av rå egg. Du får jo faktisk mindre ut av dem enn når de er tilbredt.. Skjønner heller ikke hvorfor det eventuelle bolet i egg blir borte når du tilbreder det?  what what


Tihi
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

engkim

  • Gjest
Sv: Joss får ræva i gir!
« #74 : 16. desember 2010, 23:17 »
mindre protein = mindre "bol"

rått egg = mer protein
kokt eg = mindre protein aka booooooooooool Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!