Skrevet av Emne: Liita skal bli stor! Bilde s. 3og4  (Lest 14738 ganger)

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Liita skal bli stor! Bilde s. 3og4
« : 05. april 2011, 10:37 »
Da skal også jeg starte treningslogg! Jeg startet å løfte vekter nå i januar og har ingen planer om å stoppe med dette! Guess what? Jeg har blitt avhengig! Det er skikkelig artig å se og føle resultatene på kroppen! I freaking love it  biggrin

Meg

22 år
156 lav
49 kg

Målet i første omgang er større og mer markert muskulatur.  lifting Jeg er liita men ikke redd for å løfte tungt, jeg løfter så tungt som jeg greier og prøver å presse meg selv til nye høyder og til å nå litt lengre på hver eneste trening! Meg finner du ikke på mølla eller bakerst i lokale, jeg trives best i "gutte"avdelingen  Kiss helst sammen med kjæresten min! Han er treningspartnern min Wink

Jeg prøver så godt jeg kan å ha et variert og godt kosthold, men det er to ting jeg aldri kommer til å spise, havregrøt og tunfisk! Sorry, jeg vet at det er en dødssynd å si det her inne  Tongue

Treningen i går

Bryst og biceps. Rolig økt, har vært plaget med en skulder den siste uken.

Benkpress                         3x8 på 28kg <-- denne skal jeg bli mye sterkere i !!
skråbenk med hantler        3x8 på 2 sett 10kg i hver og 1 sett 12kg.
Cabel flys                         3x8 på 20 pund?
Biceps curl med ez stang    3x8 på 15.5kg 2 sett og 17.5kg 1 sett
Dubbel cabel bicep curl       3x8 på 15 pund
Skrå(??) curl med hantler   2x8 på 7kg. Er ikke sikker på hva denne egentlig heter. Den utføres nesten likt med vanlig biceps curl med hantler, sittende, bare at enn skrår vekten ut fra kroppen. Noen som vet hva denne heter??  what

Håper på tilbakemeldinger  Smiley Jeg skal holde loggen up to date!

Hvis du vil kan du også se innom liitamarita.blogg.no


See Yah !

Utlogget Nicht

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

  • Go hard, or go home!
Sv: Liita skal bli stor!
« #1 : 05. april 2011, 10:44 »
Så bra du også har fått øynene opp for styrketrening. Det er skikkelig gøy, og du blir igrunnen litt avhengig, kjenner til det samme. Selv om jeg er nybegynner jeg også, kan jeg vel si såpass at jeg har lært litt, og vil anbefale deg og satse mer på de 3 elementære: Benkpress, Markløft og knebøy.
Ta en maks test på neste trening for og se hvor i landet du ligger. Det er ofte da du ser fremgangen best, når du ser du øker i de. Militærpress vil jeg også sterkt anbefale. Og markløft er kanskje den beste, så sant du utfører den riktig ( http://www.youtube.com/watch?v=nx9IbJkvtfs#noexternalembed ) ( Prøv først og få teknikken inn bare med stanga, så pumper du etterpå  Azn )
Ellers vet jeg ikke hvor mye du trener, men jeg startet og holder meg til 2 dager i uken, og har kjørt på med et 5x5 2 dagers program, så håper det funker. Ellers kan du bare ta en titt innom loggen min og, som du ser i signaturen.
Lykke til!

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Sv: Liita skal bli stor!
« #2 : 05. april 2011, 11:01 »
Grattis med ny logg, og velkommen!

Du gjør rett i å holde deg i "gutteavdelingen", det er der resultatene kommer Grin Abduktormaskinene burde vært brent og blitt forbudt! Inn under stanga og ass to the grass!  woot

Jeg titter innom igjen  Smiley


Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #3 : 05. april 2011, 11:03 »
Så bra du også har fått øynene opp for styrketrening. Det er skikkelig gøy, og du blir igrunnen litt avhengig, kjenner til det samme. Selv om jeg er nybegynner jeg også, kan jeg vel si såpass at jeg har lært litt, og vil anbefale deg og satse mer på de 3 elementære: Benkpress, Markløft og knebøy.
Ta en maks test på neste trening for og se hvor i landet du ligger. Det er ofte da du ser fremgangen best, når du ser du øker i de. Militærpress vil jeg også sterkt anbefale. Og markløft er kanskje den beste, så sant du utfører den riktig ( http://www.youtube.com/watch?v=nx9IbJkvtfs#noexternalembed ) ( Prøv først og få teknikken inn bare med stanga, så pumper du etterpå  Azn )
Ellers vet jeg ikke hvor mye du trener, men jeg startet og holder meg til 2 dager i uken, og har kjørt på med et 5x5 2 dagers program, så håper det funker. Ellers kan du bare ta en titt innom loggen min og, som du ser i signaturen.
Lykke til!

Jess markløft er favorritt øvelsen min! Ingen tvil! Har tenkt å kjøre maks om en liten stund, men sliter litt med en skulder akkurat nå så må vente litt^^ Jeg trener 5 dager i uka. Det ser slik ut: dag 1 bryst. Dag 2 bein. Dag 3 armer. Dag 4 skulder og dag 5 rygg. Stortsett 3x8, men dette varierer litt, har alltid dagsform i bakhode også. Du får se innom loggen her utover uka så får du se hvilke øvelser jeg bruker osv. Takk for tilbakemeldingen, ska se innom din logg også Cheesy

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #4 : 05. april 2011, 11:05 »
Grattis med ny logg, og velkommen!

Du gjør rett i å holde deg i "gutteavdelingen", det er der resultatene kommer Grin Abduktormaskinene burde vært brent og blitt forbudt! Inn under stanga og ass to the grass!  woot

Jeg titter innom igjen  Smiley



Takk =) ja det er jo santansaften om en stund, blir fint bål av dem! :p


Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #5 : 05. april 2011, 19:14 »
Dagens beinøkt!

Oppvarmingen jeg kjører er en del øvelser for å løse opp i led og bøyere osv. I tillegg til spesefikk oppvarming i øvelsen. Ikke no mølle eller elipse på meg gitt.. Kan også si at jeg ikke bruker belte i noen av øvelsene, da det ikke er noen som passer meg. Noen som vet hvor jeg kan få tak i belte i typ str XS ??
helpme

Knebøy
8x40kg
8x45kg
8x45kg
5x50kg

Beinpress
8x95kg
8x100kg
8x100kg
Er ikke sikker på hva opphenget til vektskivene veier så detter er de kg jeg har på beinpressmaskin i tillegg  til maskinens egenvekt.

Utfall
12x10kg- 5kg i hver hånd.
16x10kg
Driver å øver meg i denne øvelsen, har litt dårlig balanse i den enda  Tongue

Strake mark
8x40kg
8x50kg
8x50kg

Lårcurl
8x61kg
8x68kg

Legger i beinpress
10x100kg
10x100kg
10x100kg

Det var dagens. Nå er det tid for mat  Food

 

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Liita skal bli stor!
« #6 : 05. april 2011, 23:41 »
Imponerende at du knebøyer din egen kroppsvekt etter å ha trent i 2-3 måneder bare. Thumbs up.

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #7 : 06. april 2011, 10:03 »
Imponerende at du knebøyer din egen kroppsvekt etter å ha trent i 2-3 måneder bare. Thumbs up.

Nå ble jeg glad, takk Cheesy Håper jeg er litt sterk i forhold til str min, er jo ikke så stor verken i vekt eller høyde :p Får kanskje slenge inn noen bilder her!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Liita skal bli stor!
« #8 : 06. april 2011, 10:08 »
Får kanskje slenge inn noen bilder her!

Gjør det. Men det bildet på bloggen din, hvor du smaker på mintsjokoladen... det er bare slemt gjort. Tongue

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Liita skal bli stor!
« #9 : 06. april 2011, 10:27 »
Velkommen.
Flott med din egen blogg og tråd her på TF.
Hjelper på motivasjonen Wink

Lykke til videre med treninga. Kjør hardt.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Liita skal bli stor!
« #10 : 06. april 2011, 14:51 »
Hepp hepp Smiley
Velkommen ska du vær Cheesy

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #11 : 06. april 2011, 15:09 »
Hepp hepp Smiley
Velkommen ska du vær Cheesy

Takk skal du ha Smiley Har fulkt litt med på deg i det siste Wink ser bra ut! Holder du til i Bodø?

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #12 : 06. april 2011, 15:10 »
Gjør det. Men det bildet på bloggen din, hvor du smaker på mintsjokoladen... det er bare slemt gjort. Tongue

Det er viktig å smake^^

Utlogget Liita^^

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Liita skal bli stor!
« #13 : 06. april 2011, 15:11 »
Velkommen.
Flott med din egen blogg og tråd her på TF.
Hjelper på motivasjonen Wink

Lykke til videre med treninga. Kjør hardt.

Kjør hardt kjør stiil Smiley Takk!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Liita skal bli stor!
« #14 : 06. april 2011, 18:50 »
Takk skal du ha Smiley Har fulkt litt med på deg i det siste Wink ser bra ut! Holder du til i Bodø?

Du har det ja Smiley Takk takk

Ja, jeg flyttet tilbake til min hjemby etter 6 år i akershus nå i høst Smiley  Enn du?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!