Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 104390 ganger)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #15 : 07. juni 2004, 21:45 »
i følge homsepatruljen, så skal man ikke barbere mot håret? Hvorfor det? Man oppnår en mye tettere barbering.

Noen som vet om det kommer nye episoder med homsepatruljen - for det var en sjef program. Masse lærerikt og utrolig morsomt.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #16 : 07. juni 2004, 21:57 »
i følge homsepatruljen, så skal man ikke barbere mot håret? Hvorfor det? Man oppnår en mye tettere barbering.

Noen som vet om det kommer nye episoder med homsepatruljen - for det var en sjef program. Masse lærerikt og utrolig morsomt.

den norske utgaven kommer jo om ikke så lenge... ikke at jeg gleder meg, har sikkert funnet de største fjollene i oslo..

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #17 : 07. juni 2004, 22:04 »
håper de bare har funnet noen med humor. Han hovedpersonen i den amer. versionen er hysterisk morsom. Syntes også han litt mer morokanske, er ganske morsom.
Faktisk så er alle morsom, bortsett fra kokken.. han virker en smule tørr.

Så den danske versionen av homsepatruljen..  booring..
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
SV: Velvære produkter for MENN only
« #18 : 07. juni 2004, 23:53 »
pilotbriller er best uansett. det ene året er det "in", det andre ikke. Jeg går med det uansett.

noen som har prøvd å IKKE bruke shampo? alle de stoffene gnidd inn i hodet hver dag er ikke bra. Ikke bra med deo heller men der er det ingen vei utenom Smiley

og for de som måtte være hjernevasket av reklame: håret ditt "trenger" ikke stoffene shampo inneholder... klarer seg helt fint uten.
question everything

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #19 : 08. juni 2004, 08:38 »
Når det gjelder barbering, så er et annet godt tips, som jeg har inntrykk av at ikke alle kjenner til, å løfte/stramme huden på det området du barberer. Da vil du oppnå en tettere barbering uten de ulempene som du får ved å barbere mot hårene.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #20 : 08. juni 2004, 19:05 »
jeg var å så på en frisør shampoo som heter "SF professional Wella". Noe i den duren i hvertfall... er den grei?
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #21 : 08. juni 2004, 19:17 »


jepp!!


supert...  da kjøper jeg den i morgen. Var å så på Clinique produktene i dag. Må være 10 - 12 produkter for menn... klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha, så jeg tror jeg kjøper mer eller mindre alt Grin


Btw, skal ta litt sol på fredag. Er det sånn at jeg må vente med å dusj med ca 10 timer etter sol? I tillegg har jeg hørt man ikke skal trene etter man har tatt sol heller, pga fargen sitter ikke så godt. Stemmer dette?
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Velvære produkter for MENN only
« #22 : 08. juni 2004, 19:31 »
den norske utgaven kommer jo om ikke så lenge... ikke at jeg gleder meg, har sikkert funnet de største fjollene i oslo..

Å, du er bare furt siden de ikke har valgt deg  :Smiley

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #23 : 08. juni 2004, 19:51 »
HAHAHA..... thanks nann, nå fikk du meg jo til å høres jævla macho ut...  Grin

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Velvære produkter for MENN only
« #24 : 10. juni 2004, 17:11 »



supert...  da kjøper jeg den i morgen. Var å så på Clinique produktene i dag. Må være 10 - 12 produkter for menn... klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha, så jeg tror jeg kjøper mer eller mindre alt Grin


Btw, skal ta litt sol på fredag. Er det sånn at jeg må vente med å dusj med ca 10 timer etter sol? I tillegg har jeg hørt man ikke skal trene etter man har tatt sol heller, pga fargen sitter ikke så godt. Stemmer dette?

At man ikke skal dusje etter å ha tatt sol er en myte. Soling påvirker pigmentene i huden, derfor vi blir brune, dusjing forhindrer ikke dette. Det du derimot bør passe på etter sol er å tilføre huden nok fuktighet, gjerne en god aftersunkrem. For best resultat gjerne peeling/skrubbing av huden før soling for å fjerne døde hudceller.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Uber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

SV: Velvære produkter for MENN only
« #25 : 11. juni 2004, 01:27 »
Dere må IKKE finne på å se på homsepatruljen! Hele homsepatruljen består av underjordiske krabbefolk som er sendt opp til jordens overflate for å gjøre alle menn i verden metroseksuelle!

Ved å gjøre alle menn til metroseksuelle jålebukker som kun tenker på seg selv, får krabbefolket fritt leide til å invadere jorden! Ingen menn kommer til å forsvare planeten mot krabbefolkets angrep. Alle vil være for opptatte med å pleie huden, shave armhulene og rense negler. Bryderiet som ligger i motkamp er ikke verdt det tapet dette vil få for den metroseksuelle manns utseende og velvære.

En person som rask falt under krabbefolkets makt er David Beckham, forbilde for utrolig mange og dermed også yhyre farlig i omgjørelsesprossen krabbefolket driver for å gjøre macho-menn til metroseksuelle pingler.

Homsepatruljen og krabbefolket må STOPPES! Jeg oppfordrer alle  til å boikotte homsepatruljen, hold dere også unna David Beckham og Justin Timberlake. Hvis ingen snart fjerner dette programmet fra sendeplanen, ender det i mennesket undergang.

Kanskje er det allerde for sent...
Kvinnene må starte motstand. Kanskje hadde programmet "lesbepatruljen" vært en idè? Gjør alle kvinner til machokvinner som kan starte en motstandsbevegelse mot krabbefolket. Dette ville bytte om kjønnsrollene helt, men kanskje er det akkurat dette som må til?


Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #26 : 11. juni 2004, 09:36 »

Noen som vet om det kommer nye episoder med homsepatruljen - for det var en sjef program. Masse lærerikt og utrolig morsomt.

her er den norske homsepatruljen..

http://magasinet.startsiden.no/magasinet/content/view/full/42160

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Velvære produkter for MENN only
« #27 : 11. juni 2004, 11:43 »
hvem har gitt dere retten til å dømme hvem som er metroseksuell, ikke verdige forbilder , lesbekvinner. kan garantere at hadde dere møtt ei lesbe så hadde dere ikke engang isst at hun var det.

syns disse to innleggende var utrolig useriøse og tåpelig/barnslig!

Jeg har ikke dømt noen vist det var meg du siktet til! Jeg dømmer ikke noen av deres legning, hudfarge eller kultur! Men siden du var sterkt uenig i inlegget mitt sletta jeg det. Sorry for at du fikk feil oppfatning!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Velvære produkter for MENN only
« #28 : 11. juni 2004, 11:47 »


jeg følte at det slo en del over en kam

men om du ikke mente det sånn, så er det jo ikke farlig om det stod der da! Wink

Nei men siden du reagerte på det vil jeg ikke at andre og skal gjøre det og tenke dumt om meg Smiley Syns bare det var en nja litt morsom teori Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #29 : 11. juni 2004, 15:33 »
Vær så snill, dere anti-metros & homofober - hold dere unna denne tråden. Spar meg for deres meninger.
Jeg er ute etter saklig info om hvordan jeg skal ta meg litt bedre ut, ikke hvordan jeg skal bli en kvinne. Det er to HELT forskjellige ting.

Decleor er det bedre enn clinique? Har akkurat kjøpt flere clinique produkter, men lurer på om det var en tabbe. Decleor (finnes for menn) skal vist være noe av det beste, og de som sutrer over kvise og uren hud --> prøv en skikkelig såpe serie. Har en søster som bruker decleor, og hun har gått fra okey hud til sjuk fin hud.
"To be or not to be, - that is the question"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!