Skrevet av Emne: MaRiAnNe's livstegn  (Lest 213697 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #150 : 21. februar 2005, 13:53 »
Jeg er så imponert over dem som holder ut uke etter uke på diett!! Noen med erfaring som har lyst til å dele litt sånn småhemmeligheten om hvordan overleve, og hvordan dem man lever med overlever? Smile

Her er noen små hint:
- Ikke tenk så mye på det du skal spise, bare spis det.
-Tenk på at de som er rundt deg trenger ekstra mye oppmerksomhet siden du er så egosentrisk at du skal spise din egen mat til nesten hvert eneste måltid.

Soje

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #151 : 21. februar 2005, 13:57 »
Men Soje.. jeg har lest tips om mange små måltider, og også lest tips om færre større måltider under diett... Hva funker best? Mange små måltider fører stort sett til at jeg er sulten hele tiden, og er man sulten hele tiden under en diett så blir den jo ekstremt vrien å fullføre...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #152 : 21. februar 2005, 14:12 »
Synes det er lettere å gå sulten hele tiden og spise ofte enn å være sulten hele tiden og spise sjeldnere. Uansett så vil kroppen din bruke maten langt mer effektivt dersom du spiser ofte og lite enn sjelden og mer.
Likevel vil jeg legge til at man må fimne det som passer en selv og som faktisk fungerer. Vil tro at det å spise sjelden og mer virker dårligere enn det å spise ofte og lite  for flesteparten av befolkningen.

Har selv ikke lest så veldig mye om tips om færre større måltider......

Soje

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #153 : 21. februar 2005, 14:45 »
Det er faktisk små forskjeller om du spiser 4 eller 7 ganger om dagen, det er et spørsmål om smak og behag egentlig. Mange foretrekker 4 litt større måltider fordi det metter der og da, mens noen vil spise oftere og være mer jevnt sulten. Men fysiologisk er det små, om noen, forskjell.

Men, det skal vel legges til, at det viktigste er å være trygg på det en gjør og ha tro på det. Da kommer man langt. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #154 : 21. februar 2005, 14:47 »
Men Soje.. jeg har lest tips om mange små måltider, og også lest tips om færre større måltider under diett... Hva funker best? Mange små måltider fører stort sett til at jeg er sulten hele tiden, og er man sulten hele tiden under en diett så blir den jo ekstremt vrien å fullføre...

Følg det du greier å holde deg til best.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #155 : 21. februar 2005, 16:56 »
Du kan godt få mitt råd.... Grin

bring it on!!!

Og Kikki, jeg er IKKE motivert i det hele tatt!! selvom jeg føler meg småfeit og lubben har jeg ikke den gutsen til å gjøre noe med det!!

Det at sondre går på diett hjelper meg ingenting på motivasjon.. for å være ærlig føles det ganske godt å kunne ta seg et eple hvis jeg har lyst på det, når sondre ikke kan.. hehe! ( sorry, elskling! )

som en liten oppdatering begynnte jeg på kreatin i dag tidlig, så enden på visa blir nok at jeg går opp enda noen kilo, og at jeg da blir så desperat at jeg begynner på diett!! hehe..

holder dere oppdatert!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #156 : 21. februar 2005, 17:23 »
Du småfeit og lubben?? Får ikke det helt til å stemme med bildene dine jeg........ Shocked
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #157 : 21. februar 2005, 19:36 »
Du småfeit og lubben?? Får ikke det helt til å stemme med bildene dine jeg........ Shocked

hadde vel kanskje ikke følt meg så feit hvis jeg ikke hadde sett på vekta at den stod på 8 kilo mer enn i sommer!! Wink
regner med at noe sef. er muskler, da...
veier det samme på bildene som jeg gjør nå.. kanskje 1 kilo mer nå!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #158 : 21. februar 2005, 19:41 »
bring it on!!!

Aller først. Om vekta står 8 kg over det du slutta deffen på, DRIT I DET !! Du kan ikke sammenligne vekta med en deff der du spiste minimalt med karbs. Tenk bare på den forskjellen det utgjør i vann. Og i den grad du mener at du er feit, vel da er det selvbildet ditt som ikke er helt bra. Ta en titt på bildene av deg selv, og vis meg hvor du er feit ... Smiley

Deretter, deff om du vil deffe, spis om du vil vokse. Men ikke gjør noe halvveis - da blir resultatene bare halvveis også. Mitt råd er helt klart å spise enda. Det er lenge til sommeren, dessuten har du etter min mening ikke noe å frykte i forhold til å ta på deg en bikini. Dette handler jo om selvfølelse selvsagt, men det er nå min mening.

Kort fortalt, gjør det med full innsats uansett hva du vil gjøre, og kast den vekta ut av huset. Den forteller deg ingenting om hvorvidt du er "feit" eller ikke.... det er det speilet som gjør. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #159 : 21. februar 2005, 20:14 »

 ...og kast den vekta ut av huset. Den forteller deg ingenting om hvorvidt du er "feit" eller ikke.... det er det speilet som gjør. Smiley
Bow 2thumbsup

Synes du ser meget bra ut!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #160 : 22. februar 2005, 10:08 »
Etter å ha tatt et oppgjør med meg selv, har jeg funnet ut at jeg skal på slankær`n!!

tror jeg...  Undecided

har ikke lyst, men har funnet ut at jeg må!! Alle andre rundt meg har jo begynt å komme i så fin form til konkurransene i mai, og jeg begynner å bli misunnerlig!!

derfor, i dag eller i morgen skal jeg gå til innkjøp av en innesykkel, og få tatt noe morgen cardio også!!!

wish me luck!!!

hvis noen har noen godt dietttips til meg, sleng det inn!!!!!!!!!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Hanne

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 202

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #161 : 22. februar 2005, 10:55 »
Etter å ha tatt et oppgjør med meg selv, har jeg funnet ut at jeg skal på slankær`n!!

tror jeg... Undecided

har ikke lyst, men har funnet ut at jeg må!! Alle andre rundt meg har jo begynt å komme i så fin form til konkurransene i mai, og jeg begynner å bli misunnerlig!!

derfor, i dag eller i morgen skal jeg gå til innkjøp av en innesykkel, og få tatt noe morgen cardio også!!!

wish me luck!!!

hvis noen har noen godt dietttips til meg, sleng det inn!!!!!!!!!!

Så bra Smiley

Jeg foreslår at vi legger opp en diett sammen over en kopp kaffe. Jeg har masse bilder og forslag hjemme hvis du og Adrian har lyst til å ta en tur. Jeg kan godt dunke på vinduet ditt kl fem og dra deg ut i morgengryen for en liten tur. Det tar et par uker så er du godt igang skal du se. Det er mye som blir enklere når rutinen er der. Gleder meg til du skjønner det  Smiley

Jeg vil gjerne hjelpe deg hvis du har lyst. Jeg er enig med UAC om vekten. Ikke bry deg om tallene som står på den men bruk speilet og gjerne et målebånd. Det er så mye mer enn kg som er innvolvert når du går på diett sammen med vekttrening. Og det tror jeg du vet veldig godt selv også.  Wink

Lykke til


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #162 : 22. februar 2005, 12:20 »
Jaja.... lykke til da Marianne... Smiley Godt å se at du har hjelp av både Hanne og Soje her!

UaC sitt forslag om å kaste vekta likte jeg! Det er faktisk fryktelig frustrerende å se den vise tall jeg ikke vil se, mens speilet viser noe helt annet...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #163 : 22. februar 2005, 20:48 »
Ja, så var den først dag med slanking unnagjort!!
og vet dere hva.. jeg er i sååå godt humør!! Cheesy
deilig å endelig vite hva jeg vil og skal!

-har i andledningen kjøpt meg en spinningsykkel i dag!!
- 2 dager med kreatin, og uendelig mye drikking/tørsting og utallige dobesøk!!!
regner ikke emd å gå ned noe særlig de første ukene siden jeg har tenkt til å gå på kratin noen uker.
skal måle meg og veier meg o.l i morgen, så legger ut måla da!
regner å heve meg høyt på hall of fame- biggest butt!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: MaRiAnNe`s bildeprofil, bilder s.1,3,6 & 8!
« #164 : 22. februar 2005, 20:59 »
UaC sitt forslag om å kaste vekta likte jeg! Det er faktisk fryktelig frustrerende å se den vise tall jeg ikke vil se, mens speilet viser noe helt annet...

Stol på speil og målebånd ikke en stakkars badevekt som kun forteller hvor tung du er. Ikke sier den noe om formen din i det hele tatt.

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!