Skrevet av Emne: MaRiAnNe's livstegn  (Lest 213678 ganger)

janne

  • Gjest
Ingen setter en demper på min glede i hvertfall. Et smil fra Marianne så er jeg på topp en hel uke...på det ene smilet alene Smiley
Men så får jeg jo sykt mange smil i løpet av en dag da, så jeg er på topp resten av livet jeg nå Wink


Soje

Nusselige forelskede mennesker....lever på rosa skyer....ønsker det var meg Grin

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Med forbehold om min altzheimer light:

-Temmelig høy, vil anslå 180-185?
-Relativt kort hår mener jeg å huske. Mørk blond og lett krøllet.

Mener dette var en formiddagstime i vår.

Stort forbehold altså.... Husker knapt hvor jeg bor.  Undecided




Hei hei!

Instruktøren du sikter til heter også Marianne.. Vi er nemlig to som heter Marianne som jobber der.. Marianne ( hun andre ) er i midten av 40 årene nå.. Så alderen var da ikke sååå dårlig tippet! Wink

Sondre & Håkon: den kappspisinga vil jeg være med på også.. Men jeg vil stille i dameklassen.. for da vinner jeg overlegent!! Cheesy

Man kan ALDRI gratulere nok vet du....og ang. det med pappaen......DEN forstår jeg bare ikke......men jeg kjenner jo ikke pappaen din heller. Han burde jo være lykkelig for å få en svigersønn som er så glad i datteren sin som det Sondre er i deg.....ja, ja. Men ikke la det bli et skår i gleden deres, hev dere over det og tenk på hvilken lykkelig familie dere blir Smiley

Jada, tror han vet at Sondre er en bra mann for meg.. Noen er bare for oppattte av seg selv til å se andres glede! Wink

Dagens ekstra glede: Ny topp til julebordet til Family til lørdagen *jippi*
Ja, sondre den var på tilbud!!

( eller kanskje ikke.. hihi )


Marianne
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Hei hei!

Instruktøren du sikter til heter også Marianne.. Vi er nemlig to som heter Marianne som jobber der.. Marianne ( hun andre ) er i midten av 40 årene nå.. Så alderen var da ikke sååå dårlig tippet! Wink


Hehe, ja det kan faktisk stemme at det var det hun het ja! Hvis du jobber der også, kan du hilse å si at hun er kjempeflink!   Cheesy

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Hehe, ja det kan faktisk stemme at det var det hun het ja! Hvis du jobber der også, kan du hilse å si at hun er kjempeflink!   Cheesy


Det skal jeg gjøre.. da blir hun nok veldig glad!

Men når jeg tenker etter blir hun nok enda gladere hvis jeg sier at du trodde hun var yngre enn det hun egentlig er.. hihi.. Cheesy

M.
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Det skal jeg gjøre.. da blir hun nok veldig glad!

Men når jeg tenker etter blir hun nok enda gladere hvis jeg sier at du trodde hun var yngre enn det hun egentlig er.. hihi.. Cheesy

M.

 Grin Ja, der kan hun jo se hvor godt trening gjør for kropp og sjel!  Cheesy

Utlogget Hanne

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 202
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 202

Hei på deg Marianne Smiley
Godt nytt år til deg og dine.
Hvordan går det med treningen for tiden?
Veeeeldig lenge siden jeg har sett deg nå....

Klem Hanne


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Hei hei!!

Denne bildeprofilen måtte jeg grave frem gitt..
Lenge siden det har vært noen aktivitet her.. men,men..
trener jo ikke så mye for tiden heller..
Er gravid nå, og er 17 uker på vei ( termin i september )

Sånn ser tjukka ut når det er er 3 uker igjen til halvveis i svangerskapet:



Siden svangerskapet har vært preget av mye trøtthet (men heldigvis lite kvalme ) har jeg sovet bort mang en trening de siste ukene ( månedene ).. skal se på noen fitnesstevner nå i april og håper det kan få frem litt motivsjon til å komme seg på trening igjen..
Hadde jo vært greit å ha igjen noen av musklene etter babyen kommer..

Marianne
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Nei Marianne , det er ikke sondres feil det der, jeg har jo sagt du ikke skal ete så mye!!   woot

 
Regner med du ikke blir like stor som sist Wink
Skaljo ha mage..

Uansett , liten mage til nesten halvveis da. Du skal se Jeanette , lille jenta har DEN magen Cheesy
Treffes i helga i Sandefjord? Håper jeg. Blir en tur nedover, skal bare se om jeg får byttelånt bilen min med en annen for dagen, for min bil er ikke god pga clutchen.

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
And she is back Smiley Fin du er Cheesy
Håper resten av svangerskapet er som en dans på roser (uten torner). Og masser a mennesker her inne som er gla i å motivere vettu Smiley
-Men skal være lov å ta det litt rolig også, men litt trim gjør kanskje bra for den lille også Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Nei Marianne , det er ikke sondres feil det der, jeg har jo sagt du ikke skal ete så mye!!   woot

 
Regner med du ikke blir like stor som sist Wink
Skaljo ha mage..

Uansett , liten mage til nesten halvveis da. Du skal se Jeanette , lille jenta har DEN magen Cheesy
Treffes i helga i Sandefjord? Håper jeg. Blir en tur nedover, skal bare se om jeg får byttelånt bilen min med en annen for dagen, for min bil er ikke god pga clutchen.



Sondre har da like stor skyld i denne magen som meg.. hihi..
Takes two to tango.. hehe..

Regner med at jeg ikke skal bli like stor som sist??
Nå bestemmer man jo ikke selv hvor stor mage man skal få da, dessuten vet du ikke hvor stor mage jeg hadde sist.. ;-)
Usedvanlig mye forstervann og en unge på 54 cm og godt over 4 kg gjorde vel sitt.. hehe..

skal jo ha mage?? de fleste får mage når de er gravide.. ;-)

Jada, regener med at det blir Sandefjord til helgen.. Må jo heie på Hanne!! Smiley
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

And she is back Smiley Fin du er Cheesy
Håper resten av svangerskapet er som en dans på roser (uten torner). Og masser a mennesker her inne som er gla i å motivere vettu Smiley
-Men skal være lov å ta det litt rolig også, men litt trim gjør kanskje bra for den lille også Smiley

Jada, trim er bra både for mor og barn.. så bør virkelig vurdere å trene mer enn jeg gjør nå.. kun 1 dag i uken den siste tiden.. Har blitt noen gårturer itilegg da..
satser på mer giv nå som den værste trettheten er borte Cheesy:D
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Hey!

Nå har ikke jeg snøring på hvordan stor/liten en mage skal se ut/være etter x antall uker men fin er du!

Lykke til med svangerskapet og kos deg. Syntes det å trene engang i uka er ganske flinkt uansett jeg. Neste det det blir på meg for tiden.

Håper at ellers alt er fint nede i Plankebyen og at våren har satt inn( til tross for litt snø igår...ihvertfall Oslo)

Silje
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sondre har da like stor skyld i denne magen som meg.. hihi..
Takes two to tango.. hehe..

Regner med at jeg ikke skal bli like stor som sist??
Nå bestemmer man jo ikke selv hvor stor mage man skal få da, dessuten vet du ikke hvor stor mage jeg hadde sist.. ;-)
Usedvanlig mye forstervann og en unge på 54 cm og godt over 4 kg gjorde vel sitt.. hehe..

skal jo ha mage?? de fleste får mage når de er gravide.. ;-)

Jada, regener med at det blir Sandefjord til helgen.. Må jo heie på Hanne!! Smiley

tenkte mer på det d måtte ned etterpå. Men uansett lever du anderledes nå enn da. Og ja ; HAR SETT bilder.. og bilder lyver ikke Wink

Syns det er kult at dere skal ha baby jeg . Tre venninner på seks uker med fødsel? Blir grimstad-fredrikstad-oslo på seks uker det ... LER.

Bare at her i Oslo må jeg nok trå litt ekstra til siden Jeanette blir alene ( tosken stakk ) .
Tenkte egentlig fikse Per opp med Jeanette jeg.. Cheesy Cheesy Hva syns du ?? Pent par? Kler hverandre ?

Go'klem

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Dette bildet har jeg venta på, og .... så fin du er, Marianne!! *smelt*

Flott liten mage (som jeg ikke synes er veldig stor enda...), og du ser jo ikke ut til å ha lagt på deg så mye enda?

Kos deg masse med voksende mage og livet i den! Kjenner jeg blir litt babysjuk igjen... blush
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Hey!

Nå har ikke jeg snøring på hvordan stor/liten en mage skal se ut/være etter x antall uker men fin er du!

Lykke til med svangerskapet og kos deg. Syntes det å trene engang i uka er ganske flinkt uansett jeg. Neste det det blir på meg for tiden.

Håper at ellers alt er fint nede i Plankebyen og at våren har satt inn( til tross for litt snø igår...ihvertfall Oslo)

Silje

Jada, livet smiler her nede i plankebyen..
Tulipanene og krokusen blomster som bare det, utenom at de nå er dekket av snøen fra i går da..
Trening er ikke hovedfokuset for meg akkurat nå, men greit å opprettholde litt..

tenkte mer på det d måtte ned etterpå. Men uansett lever du anderledes nå enn da. Og ja ; HAR SETT bilder.. og bilder lyver ikke Wink

Syns det er kult at dere skal ha baby jeg . Tre venninner på seks uker med fødsel? Blir grimstad-fredrikstad-oslo på seks uker det ... LER.

Bare at her i Oslo må jeg nok trå litt ekstra til siden Jeanette blir alene ( tosken stakk ) .
Tenkte egentlig fikse Per opp med Jeanette jeg.. Cheesy Cheesy Hva syns du ?? Pent par? Kler hverandre ?

Go'klem

Nann

Nei, Nann.. du har ikke sett bilder av meg fra sist gang jeg var gravid.. for det eksisterer nemlig ikke!!
Bilder fra noen måneder etter fødselen har du nok sett, men det har like mye å gjøre med hvordan jeg levde/spiste etter fødselen, som jeg gjorde under graviditeten..

Jeg klarer fint å passe på meg selv, og min egen vekt og graviditet..
Å bli opphengt i vekta er nemlig ikke så veldig smart når man er gravid!!
Den bekymringen  tar jeg i september... ;-)

blir mange babyer ja.. bare koselig det!! Har et venninner på tjukka jeg også!

per og jeanette klarte jo å fikse seg selv opp i sommer de.. så de klarer det nok igjen.. hehe..
;-)
Dette bildet har jeg venta på, og .... så fin du er, Marianne!! *smelt*

Flott liten mage (som jeg ikke synes er veldig stor enda...), og du ser jo ikke ut til å ha lagt på deg så mye enda?

Kos deg masse med voksende mage og livet i den! Kjenner jeg blir litt babysjuk igjen... blush


Tuuusen takk Kikki!!

Har drøyet å legge ut magebilde for det har ikke vært så mye å vise frem før.. men nå begynner kulen å sprette frem. Har lagt på meg 3 kg tror jeg.. er nemlig ikke helt sikker på hvor mye jeg veide før jeg ble gravid.. Pleier jo alltid å legge på meg på høsten og vinteren og gå ned igjen på våren.. så hvis du regner kiloene fra sommeren har jeg lagt på meg endel kilo mer.. Men fra "det smalt" og til nå er det vel 3 kg ja..
Kg er ikke min største bekymring nå.. er verken bra for mor eller barn og stresse med sånnt!

Jeg koser meg med magen og tanken på baby snart.. Gleder meg til september jeg..  Cheesy




Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!