Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 89007 ganger)

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #345 : 15. februar 2005, 23:26 »
*HELLmik* skriver: Viss 20% av verdens befolkning er homofile som Bamse Bjørn hevder,

Dette har BB aldri hevdet.

Den på grensen sarkastiske bemerkning, om at det er bra med tanke på befolkningsøke, så er det egentlig ett skudd i din egen rygg. Samtidig skal jeg si meg enig i dette argumentet.

Bemerkningen var ikke ment å være sarkastisk ift. homofile, men kun en generell betraktning av konsekvenser av en økning av verdens befolkning, som du jo også sier deg enig i. Sarkasmen er det i så fall du som legger i munnen på meg, hvilket du har en litt lei tendens til å gjøre, syns jeg.  Smiley

selvmords hyppigheten er 10 ganger høyere.

Desto større grunn til å akseptere, respektere og vise omsorg for homofile. Mange av dem har det ikke godt i sitt sjeleliv.

Viss det som "Eskimo" sier at å være homofil ikke er ett valg, hvilken garanti har du for å si at det vedlagte tall er utopi??

"Garantien" du sikter til kalles i så fall naturlig seleksjon!  Smiley Når det gjelder spørsmålet om homofili er en medfødt seksuell legning eller et "valg", heller jeg til at det er litt både og. Er ikke i tvil om at mange er "født homofile", men det finnes jo også de som påstår å ha "blitt homofile", og jeg tror dem. Dessuten, som en oppegående person nevnte her for litt siden, er ikke dette med seksuell legning helt sort/hvitt, men mer et kontinuum fra strikt heterofili via bifili til strikt homofili. Mange menn vil kunne oppfatte andre menn som vakre/tiltrekkende, selv om de er mer tiltrukket av vakre kvinner og dermed ser på seg selv som heterofile. Både kvinner og menn har dessuten både feminine og maskuline egenskaper og preferanser. Men altså: Jeg er såpass "naiv" at jeg stort sett velger å tro på den enkeltes egne oppfatning om han/hun er "født" eler "ervervet" homofil.  :Smiley Ingen big deal for meg det egentlig...

Du synes jeg har tåpelige meninger, og jeg mener at du er en typisk postmoderninst.

Det har jeg aldri sagt - du må slutte å legge ord i munnen på meg. Og bare for å si det - jeg synes ikke du har tåpelige meninger heller. Jeg synes det er lov å være uenig jeg.  Smiley


La oss bare være enige om å være uenige

Synes jeg er greit.  Smiley

H

Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget aalesund_1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #346 : 18. februar 2005, 23:09 »
hahah... en god side som er dedisert  "menn" fra oslo vestkant:
http://www.vierkeege.tk/

kan virke som gutta fra vestkanten er litt usikre på seg selv ja;) sjekk ut dette galleriet:
http://www.home.no/lindblad2/vierkeege/padzupdate/padz.html


Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #347 : 18. februar 2005, 23:20 »
Hahahahahaha.
hahah... en god side som er dedisert  "menn" fra oslo vestkant:
http://www.vierkeege.tk/

kan virke som gutta fra vestkanten er litt usikre på seg selv ja;) sjekk ut dette galleriet:
http://www.home.no/lindblad2/vierkeege/padzupdate/padz.html


DIE HARD

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #348 : 20. mars 2005, 00:23 »
Nå har jeg faktisk lest HELE tråden! Ganske interressant lesestoff, men på en måte helt uinterressant. Min mening er: Heterofile menn skal ikke bruke sminke, fuktighetskrem, designer-klær, osv. da dette er beregnet på damer og homofile.
(Grunnen til at jeg ikke nevnte solarium er at brunfargen framhever musklene) 

PS: Dette innlegget ble litt rart, men det er ganske normalt så seint på kvelden.  :18smileysleep:

Utlogget ekassi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 316

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #349 : 20. mars 2005, 00:36 »
Nå har jeg faktisk lest HELE tråden! Ganske interressant lesestoff, men på en måte helt uinterressant. Min mening er: Heterofile menn skal ikke bruke sminke, fuktighetskrem, designer-klær, osv. da dette er beregnet på damer og homofile.
(Grunnen til at jeg ikke nevnte solarium er at brunfargen framhever musklene)

PS: Dette innlegget ble litt rart, men det er ganske normalt så seint på kvelden. :18smileysleep:

Jadda! Nå er diskusjonen tatt opp igjen nok en gang..
PS! Designerklær er beregnet på menn også, smartass  Kardio

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #350 : 20. mars 2005, 15:53 »


Jadda! Nå er diskusjonen tatt opp igjen nok en gang..
PS! Designerklær er beregnet på menn også, smartass Kardio

Okey sorry, fant ikke på noen andre feminine eksempler  Kardio

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #351 : 20. mars 2005, 16:35 »
Er uenig i bruk av fuktighetskrem, om jeg ikke bruker det så blir huden tørr og flassete.
sjokk og vantro

Utlogget ekassi

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 316

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #352 : 20. mars 2005, 17:13 »
ikke sant.. posten er bare piss  Kiss

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #353 : 21. mars 2005, 00:50 »
Nå har jeg lest igjennom denne posten og jeg må si meg enig med alle skaukara her inne.

De gutta på vestkanten kan godt holde på med det de driver med og kle seg som de vil, men faen hvorfor klarer dem ikke å oppføre seg normalt? hvorfor snakker dem som en gjeng med tullinger. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg har litt problemer med å bli venn med folka som faller under denne kategorien. Ikke pågrunn av utsende eller lignende men pågrunn av oppførsel. De jeg har vært bort ihvertfall har mer feminin stemme enn jentene jeg kjenner, Jeg blir bare kvalm av å høre dem snakke og det eneste dem nesten tenker på er seg selv. Men for all del la dem sminke seg og ta vare på huden sin, alle veit at kvinnene alltid kommer tilbake til macho gutta.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #354 : 21. mars 2005, 11:15 »
Nå har jeg lest igjennom denne posten og jeg må si meg enig med alle skaukara her inne.

De gutta på vestkanten kan godt holde på med det de driver med og kle seg som de vil, men faen hvorfor klarer dem ikke å oppføre seg normalt? hvorfor snakker dem som en gjeng med tullinger. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg har litt problemer med å bli venn med folka som faller under denne kategorien. Ikke pågrunn av utsende eller lignende men pågrunn av oppførsel. De jeg har vært bort ihvertfall har mer feminin stemme enn jentene jeg kjenner, Jeg blir bare kvalm av å høre dem snakke og det eneste dem nesten tenker på er seg selv. Men for all del la dem sminke seg og ta vare på huden sin, alle veit at kvinnene alltid kommer tilbake til macho gutta.

Honnør!  Bow

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #355 : 21. mars 2005, 11:50 »
Nå har jeg lest igjennom denne posten og jeg må si meg enig med alle skaukara her inne.

De gutta på vestkanten kan godt holde på med det de driver med og kle seg som de vil, men faen hvorfor klarer dem ikke å oppføre seg normalt? hvorfor snakker dem som en gjeng med tullinger. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg har litt problemer med å bli venn med folka som faller under denne kategorien. Ikke pågrunn av utsende eller lignende men pågrunn av oppførsel. De jeg har vært bort ihvertfall har mer feminin stemme enn jentene jeg kjenner, Jeg blir bare kvalm av å høre dem snakke og det eneste dem nesten tenker på er seg selv. Men for all del la dem sminke seg og ta vare på huden sin, alle veit at kvinnene alltid kommer tilbake til macho gutta.
Jupac... etter 1053 innlegg kommer endelig gullkornet! Jeg er hur enig som helst... Smiley Honnør

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #356 : 21. mars 2005, 12:38 »
Honnør til Jupac  Grin buttrock
Hei og hå

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #357 : 21. mars 2005, 12:48 »
Her er vi igang igjen ja. Gratulerer til den som tok opp dette igjen!  Bow

Coleman: IKKE fuktighetskrem og designerklær? Gjerne forklar hvorfor heterofile menn IKKE skal bruke det.

Jupac: Ja, femininiteten i stemmen er helt sikkert noe gutta jobber for å få. De kan helt sikkert for akkurat den delen selv.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #358 : 21. mars 2005, 13:00 »
Coleman: IKKE fuktighetskrem og designerklær? Gjerne forklar hvorfor heterofile menn IKKE skal bruke det.

Fordi menn skal være menn.

Utlogget woho

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #359 : 21. mars 2005, 13:04 »
Nå har ikke jeg lest hele tråden, og det gidder jeg ikke. Bare lest noen poster her og der.

Men designer klær er da beregnet like mye på gutter som på jenter. Hvorfor skal jentene får lov å se stilige ut, men ikke gutter? Kan jo se stilig ut uten designerklær også, men skiller seg mere ut med designerklær, er det en ting som er beregnet for jenter? Å skille seg ut fra den vanlige folkemengden er da noe alle bør få lov til.

Fuktighetskrem er jo veldig greit å bruke for de som har tørr hud. Er ikke moro å ha tørr hud hele tiden. Da legger man heller litt penger i en fuktighetskrem som virker, så slipper man tørr hud og flass. I tillegg lukter det som oftest rimelig bra, og det er jo bare positivt.

Så jeg mener både designerklær og fuktighetskrem er en ting for både jenter og gutter.
A great pleasure in life is doing what people say you cannot do.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!