Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 89669 ganger)

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #180 : 10. februar 2005, 12:08 »
overraskende nok synes eskimo jeg er bitter fordi folk oppf0rer seg som tullinger.Smiley takk for at du igjen bekrefter synet mitt paa deg!


og til svaret mitt: ja, de plager meg, naar jeg jobber i d0ra naar det er afterski er 99% av de som kommer rett fra bakken litt slitne, litt glade og klar for en superfest.. er trivelige og holder seg til drikking og festing.. de som kommer rett fra gliset sitt paa parkeringsplassen og forventer at jeg skal behandle dem som guder fordi de vifter med visakortet... forventer spesialbehandling.. krangler med alt av betjening.. skaper daarlig stemning.. og generelt er daarlige kunder..


men saaklart, om man faktisk TROR at poenget med ski.. og skiklaer er at man skal ha dem paa 5 minutter f0r man gaar i bakken Eskimo.. saa er det vel kanskje ikke det aa bli mislikt av d0rvakter og andre ansatte paa utesteder som er det st0rste problemet...?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #181 : 10. februar 2005, 12:28 »
du feier alle over en kam. selvfølgelig finnes det klysete vestkantsnobber, men du finner helt garantert 'problemtilfeller', slik du ser på det som, på den andre siden av elva og.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #182 : 10. februar 2005, 12:30 »
.. vesle surpompen expedite har bare en liten kommentar om pannebånd...

Hvilken idiot oppfant pannebåndet?? Det måtte i så fall være en som svetter nerdete lite, eller bare svetter OVER pannebåndet...
Når jeg trener, så svetter jeg fra hver eneste pore i huden... Hele meg svetter... Stinker hest og damper når jeg går ut for å få oksygen så jeg ikke svimer av...
Pannebånd?? ville vart i 30 sekunder.. det eneste som hjelper er flere skift med klær og et badehåndkle... dry

En annen ting, er de jævla "pulebåndene" ungene går med... Stesønnen min hadde noen slike farvede plastbånd på håndleddet... helt til jeg fikk tak i ham....  >Cheesy

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #183 : 10. februar 2005, 12:31 »
du feier alle over en kam. selvfølgelig finnes det klysete vestkantsnobber, men du finner helt garantert 'problemtilfeller', slik du ser på det som, på den andre siden av elva og.
..ikke med brunkrem og siste skjorta fra KC... (eller var det CK) ??

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #184 : 10. februar 2005, 12:45 »

..ikke med brunkrem og siste skjorta fra KC... (eller var det CK) ??

jeg snakker om oppførsel. dersom det er klesmerket, prisen opå skiutstyret eller brunkremen som er problemet, så er det isåfall en utrolig shallow grunn til å mislike noen så sterkt som det blir gjort uttrykk for her.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #185 : 10. februar 2005, 12:54 »
ok, jeg pr0ver igjen.. for de som har vanskelig for aa lese..

min erfaring er at andelen blant pappagutter som kj0per seg utstyr og klaer for titusener av kroner og m0ter opp til afterski direkte fra dusjen.. som lager problemer, er langt st0rre enn den tilsvarende andelen av lokale helter, skikj0rere.. osv. grunnene til dette? tja, det kan jo vaere saa mangt, men det er uansett slik realiteten er


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #186 : 10. februar 2005, 13:11 »
ok, jeg pr0ver igjen.. for de som har vanskelig for aa lese..

min erfaring er at andelen blant pappagutter som kj0per seg utstyr og klaer for titusener av kroner og m0ter opp til afterski direkte fra dusjen.. som lager problemer, er langt st0rre enn den tilsvarende andelen av lokale helter, skikj0rere.. osv. grunnene til dette? tja, det kan jo vaere saa mangt, men det er uansett slik realiteten er

Driter i klesmerke, men den stilen som kommer til utrykk i klær og utseende, det er bare en refleksjon av det man har oppe i hodet...
Mye glitter- lite hjerne.....
  (den var bare så kul)

Finn fem feil.

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #187 : 10. februar 2005, 17:25 »
Så er det ikke alle som gidder å bruke tusener på klær heller. Man kan få like greie klær på h&m til 1/5 av prisen.

Jeg sa ikke at det er nesten ingen som kjøper seg dyre designer-klær. Jeg sa at det er nesten ingen som kan å kle seg. Folk klarer ikke enkle ting som å kjøpe riktig lengde på buksa eller beltet, kjøpe klær som passer sammen mtp farge, type, passform og tekstil. Et flertall går å handler hva som helst på salg. Om buksa er 5 cm for kort, eller beltet 20 cm for langt, betyr plutslig ikke så mye når du får det for halv pris.

Det er faktisk slik at enkelte farger ikke passer sammen, eller til alle typer personer. Jeg ser så sinnsykt mange hver dag som har helt sjuke sammensetninger av plagg. Turkis genser, grønn t-skjorte, rød jakke, blå bukse og brune sko passer ikke sammen. Ei jeg gikk i klasse med på videregående gikk alltid i rosa og turkise klær, og hun var likbleik. Funka veldig dårlig.



Driter i klesmerke, men den stilen som kommer til utrykk i klær og utseende, det er bare en refleksjon av det man har oppe i hodet...
Mye glitter- lite hjerne.....


Okei ... så at man er stilbevisst og vet hvordan man skal kle seg reflekteres ikke? Det er altså de som kjøper seg klær en eller to ganger i året på Jack & Jones, med mamma på slep, som har hjerne? Visste ikke at en utvaska genser til 99.-, eller slitte, skitne 'Skaters'-sko utstrålte intelligens.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #188 : 10. februar 2005, 17:46 »
Da jeg vokste opp, var det feminint å bruke hår-shampoo, brukte bare vanlig toalettsåpe.
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #189 : 10. februar 2005, 17:55 »

bla bla bla
Okei ... så at man er stilbevisst og vet hvordan man skal kle seg reflekteres ikke? Det er altså de som kjøper seg klær en eller to ganger i året på Jack & Jones, med mamma på slep, som har hjerne? Visste ikke at en utvaska genser til 99.-, eller slitte, skitne 'Skaters'-sko utstrålte intelligens.

Så du mener at en genser til 99,- eller "skater" sko vitner om uintelligens?  Huh Siden du åpenbart forakter det slik....
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #190 : 10. februar 2005, 18:01 »
les nå hva han skriver da.. det var kun en refleksjon på utsagnet til hellmik.

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #191 : 10. februar 2005, 18:28 »
Poenget mitt er at begge yterkantene her er ganske like, de dømmer folk basert på hvordan de ser ut...
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget listefyll

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 419
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 419

  • a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #192 : 10. februar 2005, 18:31 »
Dette var 13 sider med utprega bruk av hersketeknikkar.
listefyll returns

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #193 : 10. februar 2005, 20:05 »

Okei ... så at man er stilbevisst og vet hvordan man skal kle seg reflekteres ikke? Det er altså de som kjøper seg klær en eller to ganger i året på Jack & Jones, med mamma på slep, som har hjerne? Visste ikke at en utvaska genser til 99.-, eller slitte, skitne 'Skaters'-sko utstrålte intelligens.

Du leste tydeligvis ikke hva jeg skrev unge Supah, kjøp så mye og så dyre klær du bare vil( viss du har penger til det), men når man går med klær som passer best inn i ett show for "dragqueens", så er det etter min meninig ett helt tydelig signal på at man har mistet sin "mannlige IQ" en eller annen plass på veien....En mann er etter biologisk definisjon, "ett ødelagt x-kromosom", og det som skiller vårt "Y" kromosom fra det kvinnelige "X", er nettopp at vi ikke har de feminine nykker som er forbeholdt den fullstendige "X". Vi mistet vår feminitet, til fordel for en mye større testoseron produksjon, og det er gutters særpreg. Vakkert komponert fra naturens side, er vi formet forskjellig, ikke tråkk på de kausale prinsipper som er nedlagt i naturen....
Finn fem feil.

Utlogget Morten

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 761
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 761

  • Eat when it´s time, not when you´re hungry!
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #194 : 10. februar 2005, 20:13 »
Heilmelk gutten. er du homofob eller er det bare noe jeg tror?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!