Skrevet av Emne: Fest røyking /fyll 2ganger i uken  (Lest 4681 ganger)

Utlogget Lisaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« : 10. oktober 2005, 23:24 »
Dette er nok et meget dumt spørsmål, men vil egentlig røyking 1gang i uken, + fylla 1-2ganger i uken ødelegge treningen min fullstendig? har trent en stund. jobber med og bygge opp kroppen min.

I så fall, hvor mye vil røyk og litt øl ødelegge treningen? takk for all hjelp, sorry for dumt spørsmål.

Utlogget slips og suppe

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 299

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #1 : 10. oktober 2005, 23:28 »
har vel endel med bmi en din å gjøre hvor mye øl du tåler osv...


røyk er bare unødvendig og øl inntaes på spisedagen=)

Utlogget t0bbE

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 159
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 159

  • Tynnj!
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #2 : 10. oktober 2005, 23:31 »
Røyking: Ødelegger kondisjon og er selvfølgerlig helseskadelig på mange måter....men det bryter ikke ned muskler, så om du tror at musklene forsvinner pga. røyking 1 gang i uka så tar du feil!!! Wink hehe...

Alkohol: også dårlig for kondisjon...drikking av alkohol rett etter eller rett før treneing er heller ikke bra...da vil ikke treningen din få noe særlig effekt... anbefalt tid er vel å trene en 48 timer før eller etter inntak av en del alkohol!!! Men en øl eller 2 etter trening betyr vel ikke all verdens!!! Wink
Maten nytes best når den blir slukt!

Utlogget TheJuice

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #3 : 11. oktober 2005, 16:19 »
Hvem er det som drikker 1-2 øl? rofl

Rus er godt!

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #4 : 11. oktober 2005, 16:22 »
Hvem er det som drikker 1-2 øl? rofl

Rus er godt!

Å drikke for å ikke bli full er like teit som å bli slått og ikke få slå tilbake.. Eller å være rå sulten og kun få èn av hundre brødskiver..
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #5 : 11. oktober 2005, 16:28 »
La oss si at du røyker 1 gang i uken, til fest. Og da tar du 3 røyker. Kaller du deg fremdeles en festrøyker om du røyker over 150 sigaretter i året?

Bruk søkefunksjonen, så skal ikke jeg svare så dumt heller.

JohnBlond

  • Gjest
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #6 : 11. oktober 2005, 16:34 »
Prøve fire uker uten festing, fire uker med festing, fire uker uten, fire uker med. Notér fremgangen de forskjellige ukene og spis likt alle ukene og du vil finne ut hvordan festingen påvirker treningen din.

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #7 : 11. oktober 2005, 17:44 »
Men festing er sosialt og gøy Smiley Jeg skal ihvertfall nyte de årene jeg er ung, ikke alle som synes det er like gøy å drikke og det respekterer jeg. Det finnes også noe som heter å drikke med måte også, men røyking ser jeg ikke noe positivt med.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #8 : 12. oktober 2005, 09:36 »
Prøve fire uker uten festing, fire uker med festing, fire uker uten, fire uker med. Notér fremgangen de forskjellige ukene og spis likt alle ukene og du vil finne ut hvordan festingen påvirker treningen din.

Nettopp! Enhver må prøve ut og se selv, da vi alle har ulik treningsrespons og innhentingsevne. Ingen kan gi noe fasitsvar på hvor mye akkurat din framgang vil hemmes av mye alkohol og røyking. Selv tåler jeg en skikkelig tur ut en gang annenhver uke med 90%+ av framgangen intakt, men det er ikke sikkert JohnBlond gjør det, eller kanskje han tåler mer?   Smiley

Å drikke for å ikke bli full er like teit som å bli slått og ikke få slå tilbake..

Gratulerer! Du har herved gjort deg fortjent til tittelen Fjortis. *inn og endre profilen til FjortisRaphaug nå...  Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #9 : 12. oktober 2005, 09:50 »
Å drikke for å ikke bli full er like teit som å bli slått og ikke få slå tilbake.. Eller å være rå sulten og kun få èn av hundre brødskiver..

Dette er vel bortimot den dummeste kommentaren jeg har sett i løpet av det året jeg har vært medlem her...  dry
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #10 : 12. oktober 2005, 10:01 »
Som John B og HITman sier er det nok veldig individuelt. Personlig tror jeg ikke et lite kalas i feks 1-2 ganger per måned betyr så veldig mye. For min egen del vet jeg at noe mer enn dette ødelegger framgang. Er man 20 tåler man sikkert mer.
Foreningen av styrketrenere i USA anbefaler å ha minst 48 timer mellom styrketrening og større inntak av alkohol. Endel kjente trenere mener de som driver med styrkesport bør være praktisk talt avholdsmennesker. Men noe entydig vitenskaplig "svar" på dette kjenenr jeg ikke til.

Utlogget TheJuice

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #11 : 12. oktober 2005, 10:06 »
Dette er vel bortimot den dummeste kommentaren jeg har sett i løpet av det året jeg har vært medlem her... dry

Skikkelig dumt, jeg er enig. Jeg mener at det er mer som å onanere uten å få utløsning.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #12 : 12. oktober 2005, 10:23 »
Foreningen av styrketrenere i USA anbefaler å ha minst 48 timer mellom styrketrening og større inntak av alkohol.

Hmm...da ligger jeg dårlig an: Hvis jeg skal på fest kl. 20 en lørdag, trener jeg gjerne kl. 14-15 samme dag. Med mye mat fungerer det helt utmerket.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #13 : 12. oktober 2005, 10:32 »
Hmm...da ligger jeg dårlig an: Hvis jeg skal på fest kl. 20 en lørdag, trener jeg gjerne kl. 14-15 samme dag. Med mye mat fungerer det helt utmerket. Smiley

H

Ja det gjør det sikkert. Om man sørger for inntak av bra mat, unngår dehydrering og ikke drikker seg helt nedenom. For alt jeg vet kan det være hormonelle faktorer som spiller en rolle i den enkeltes toleranse. Vi vet jo også at en av tidenes beste norske kroppsbyggere hadde et høyt alkoholinntak, og det sies tom. at post-exercise shaken hans til tider var noe utradisjonell.

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fest røyking /fyll 2ganger i uken
« #14 : 12. oktober 2005, 10:46 »
Det er kanskje politisk ukorrekt å hevde det, men festing har aldri gått nevneverdig utover mine treningsresultater.

Fra januar til mai inntok jeg relativt store mengder djevelbrygg hver helg, gjerne både på fredag og lørdag. Fra mai til i dag har jeg knapt smakt djevelbrygg i det hele tatt, med unntak av mitt daglig glass rødvin. Jeg har merket veldig liten forskjell i fremgang på trening, de eneste faktoren som egentlig har forandret seg, er min personlige økonomi og hyppigheten av tilfeldig sex. Smiley

Festrøykingen bør du derimot droppe.
I positiv nitrogenbalanse.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!