Skrevet av Emne: pappa "mobber"  (Lest 7384 ganger)

Utlogget OysteinFurnes

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 009

Sv: pappa "mobber"
« #30 : 02. januar 2007, 18:08 »
Ver veldig glad for du får lov til å hive i deg shake du! Wink Foreldrene mine tar protein pulver på lik linje som dop.

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: pappa "mobber"
« #31 : 02. januar 2007, 18:15 »
Hehe fattern min sier også at det er meningsløst, men jeg bare ignorerer han jeg Tongue
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: pappa "mobber"
« #32 : 02. januar 2007, 18:45 »
Kikk på ølmagen til faren din.


Enten drikker jeg proteinshake og får sixpack, eller så stikker jeg ut med kompisene mine og tar en øl for å få tønna di. Jeg tror jeg velger det førstnevnte, og det burde du være glad for.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget speediie

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: pappa "mobber"
« #33 : 02. januar 2007, 19:21 »
Nei, ta deg heller et glass melk og en skive med brunost, og gå litt langrenn! Da får du fine, slanke muskler sånn som Bjørn Dæhlie!

'Mot i brøstet, vett i pannen, stål i ben og armer...'
hahehhae.. NYAKTIG sånn e muttern! Slutt med å pompe jern. Du kan heller bynne å gå på ski. Da får du lange fine muskla Tongue
De fleste viktige ting i verden er gjennomført av personer som har fortsatt å prøve selv når det har sett ut som om alt håp har vært ute.

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: pappa "mobber"
« #34 : 02. januar 2007, 20:45 »
Om jeg har 1dl shake til overs etter jeg har fylt på flasken(bruker mixeren) og sier til min bror at han kan få drikke det, så sier min far nei, grunnet at det er farlig. Han uttalte seg med:"Røyking var jo heller ikke farlig, men du ser jo hva de fant ut!" Viser jo bare total mangel på inteligens på området!

Helt enig med faren din jeg. Kunstig fremstilte proteiner, karbohytrater osv er nytt, og vi propper i oss uten å vite engang hva som skjer med det fra fabrikken.

TIL OG MED, Greg Valentine sa i sin dokumentar; Unngå alle tilskudd, alltid! Og det kommer fra en mann med verdens største armer som måtte dehydrere biceps. Klinger det en bjelle?

Vær kritisk til ALLE kunstig fremstilte produkter.

Men midertidlig er det ikke noen bevis for noe som helst. Så i bunn og grunn er diskusjonen håpløs i seg selv.

Snakket forresten med fysioen min om saken. Han sier; Unngå alle tilskudd. Lev et normalt liv og la trening være fokusert på at det er gøy osv.. Pulvermat er IKKE bra, la han til.

Jeg har ikke noe som helst studier om saken, men saken er nokså innlysende. Hvis alt handler om å få mest mulig musker, se best ut osv så er det jo bare å stikke inn tonnevis med steroider. Anabole steroider er heller ikke farlig dersom det er under oppsyn av leger.

Summing up; Vi vet ikke noe om hva som er i det, hvordan det blir laget, og vi bør i utgangspunktet ha en sunn skepsis til kunstig fremstilt mat. F.eks. hørt om E-stoffer? Kreft?

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: pappa "mobber"
« #35 : 02. januar 2007, 20:49 »
Så.. hva er "vanlig mat"..? Hvordan er smøret du kjøper på butikken mindre kunstig enn proteinpulveret du kjøper på PF? Wink Dette må du gjerne utdype superduper..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: pappa "mobber"
« #36 : 02. januar 2007, 20:58 »
Smør VAR i utgangspunktet et naturprodukt, men er dessvere ikke lenger på grunn av alle tilsetningsstoffene for å få lenger holdbarhet osv..

Protein er et stoff som finnes i de fleste matvarer, som f.eks. smøret.. Og det du bestiller på PF er 100% kunstig fremstilt. Proppet med gudene vet hva.

Vet egentlig ikke så mye om kosttilskudd, men er bare født kritisk og med sunn skepsis... Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: pappa "mobber"
« #37 : 02. januar 2007, 22:39 »


TIL OG MED, Greg Valentine sa i sin dokumentar; Unngå alle tilskudd, alltid! Og det kommer fra en mann med verdens største armer som måtte dehydrere biceps. Klinger det en bjelle?


Ja, ikke hør på en mann som er dum nok til å sprøyte olje inn i kroppen sin.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: pappa "mobber"
« #38 : 02. januar 2007, 22:41 »
Sitat
TIL OG MED, Greg Valentine sa i sin dokumentar; Unngå alle tilskudd, alltid! Og det kommer fra en mann med verdens største armer som måtte dehydrere biceps. Klinger det en bjelle?



Mannen er jo intelligent til å dope seg og sprøyte synthol inn i armene, så jeg tror ikke vi skal høre på ham Wink
Smiley

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: pappa "mobber"
« #39 : 03. januar 2007, 08:37 »

Mannen er jo intelligent til å dope seg og sprøyte synthol inn i armene, så jeg tror ikke vi skal høre på ham Wink

Poenget mitt er at en mann som TIL OG MED har sprøytet olje inn i musklene sine, sier; Unngå ALT, til og med pulver...

Got it?

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: pappa "mobber"
« #40 : 03. januar 2007, 08:44 »
Nei, for man hører ikke på mennesker som er så fucked up som Valentino.. Tar man å sprøyter synthol inn i armene så er man rett og slett dust.

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: pappa "mobber"
« #41 : 03. januar 2007, 13:02 »
Nei, for man hører ikke på mennesker som er så fucked up som Valentino.. Tar man å sprøyter synthol inn i armene så er man rett og slett dust.

Var... Gutten har tatt til fornuft.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: pappa "mobber"
« #42 : 03. januar 2007, 13:12 »
Var... Gutten har tatt til fornuft.

Nei. det har han ikke. Tror ikke dette skjer med det første.


Smør VAR i utgangspunktet et naturprodukt, men er dessvere ikke lenger på grunn av alle tilsetningsstoffene for å få lenger holdbarhet osv..

Protein er et stoff som finnes i de fleste matvarer, som f.eks. smøret.. Og det du bestiller på PF er 100% kunstig fremstilt. Proppet med gudene vet hva.

Vet egentlig ikke så mye om kosttilskudd, men er bare født kritisk og med sunn skepsis... Wink

Hvis du imidlertid visste at PF sine produkter kommer rett fra Tine, ville bjella fått en annen klang.



Det er helt utrolig hvor mange grunnløse påstander man skal komme med. Det at du "føler" at dette er verre enn "naturlig" mat, blir for dumt i denne sammenheng. Som Thyve påpekte, hva er naturlig mat? Maten man får uten tilsetningsstoffer? Alt er ikke farlig her i verden. Det som imidlertid er farlig må gjerne diskuteres. Men da med argumentasjon bedre enn "jeg føler at", "Gregg Valentino sier at"  rofl
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

Sv: pappa "mobber"
« #43 : 03. januar 2007, 13:23 »
Poenget mitt er at en mann som TIL OG MED har sprøytet olje inn i musklene sine, sier; Unngå ALT, til og med pulver...

Got it?

Gjett hvor mange penger han har fått for å si dette ..

Greg Valentino er universets største idiot.

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: pappa "mobber"
« #44 : 03. januar 2007, 13:40 »
Nei. det har han ikke. Tror ikke dette skjer med det første.


Hvis du imidlertid visste at PF sine produkter kommer rett fra Tine, ville bjella fått en annen klang.



Det er helt utrolig hvor mange grunnløse påstander man skal komme med. Det at du "føler" at dette er verre enn "naturlig" mat, blir for dumt i denne sammenheng. Som Thyve påpekte, hva er naturlig mat? Maten man får uten tilsetningsstoffer? Alt er ikke farlig her i verden. Det som imidlertid er farlig må gjerne diskuteres. Men da med argumentasjon bedre enn "jeg føler at", "Gregg Valentino sier at"  rofl


PF i samarbeid med TINE faktisk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!