Skrevet av Emne: Heia Israel!  (Lest 16477 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Heia Israel!
« #75 : 01. august 2006, 13:19 »
Vel, språk og ikke minst biledbruk var en smule verre i den andre tråden ja.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

silentk

  • Gjest
SV: Heia Israel!
« #76 : 01. august 2006, 13:20 »
Utvilsomt.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #77 : 01. august 2006, 15:05 »
"utvilsomt" er det på ingen måte... Det Svenøen, Jupac og Maui i denne tråden (hvis man går inn på bildelinker o.l.) står på ingen måte tilbake for det som kom i motsatt tråd.. så jo, dette illustrerer med all mulig tydelighet at det ikke bare er norsk media som er sidestilt i denne konflikten.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #78 : 01. august 2006, 15:09 »
En annen ting jeg synes er interessant er hvordan det på ingen måte blir akseptert å vise bilder av Hamasmedlemmer som gjør hitlerhilsen, linke til rettsdokumenter fra Nürnberg som viser at pal-arabiske ledere på 30-40-tallet var ekstremt pro-hitler uten at man får "du prøver bare å utnytte holocaust du" slengt etter seg.. Samtidig som det å bruke nazianalogier når man beskriver Israel blir akseptert i alle lag av samfunnsdebatten... man kan kalle dem "herrefolk".. man kan tegne karrikaturtegninger.. og kritiserer man dette.. så blir man IGJEN beskyldt for å utnytte holocaust.. Smiley Kreativt, om ikke annet.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Heia Israel!
« #79 : 01. august 2006, 16:57 »
Syntes du det er rart Thyve, at man blir beskylt for å utnytte det ? Det er tross alt en del år siden nå mener jeg.

Og nei, jeg er overhodet ikke forutinntatt noen vei - og du burde ha fått en honnør av meg for at du for en gangs skyld har vært lite partisk i din argumentasjon. Jeg antar du er nyforelsket ?? :Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #80 : 01. august 2006, 18:07 »
Nyforelsket? :Smiley Jeg har jo vært forelsket noen måneder nå da.. Tongue

Når det gjelder det å "utnytte" Holocaust er også dette en særs infløkt affære. Spesielt fordi Pal-araberne fra 1930-1945 var involvert i nazistenes krigsmaskineri både ideologisk og militært. Derfor blir ikke nazi-analogien brukt om pal-arabiske militante på 40-tallet veldig obskur, fordi de mest sannsynlig VAR nazirelaterte, derimot blir nazi-analogiene som brukes om Israel i dag ikke bare unøyaktige og lite korrekte, men de er også direkte frekke noe som også er hensikten i de fleste tilfellene er jeg redd..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

silentk

  • Gjest
SV: Heia Israel!
« #81 : 01. august 2006, 18:28 »
Ah.. "du er nyforelsket".. det er visst "argumentet" til UAC i hver eneste tråd nå. Det er veldig imponerende.

Utlogget Nattevakten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

SV: Heia Israel!
« #82 : 01. august 2006, 18:46 »
Politisk sensur på treningsforum, ja... lite imponerende. Skal dere sensurere bort disse linkene også da, kanskje?

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4361733.stm

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=%2Fnews%2F2002%2F03%2F19%2Fnmein19.xml

"Mein kampf" av Adolf Hitler er den mest solgte boken i midt-østen, etter koranen. At nazismen er på fremmarsj i midt-østen kan ingen nekte for. At dere på venstresiden forsvarer disse menneskene, er skremmende.

Utlogget Jupac13

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

SV: Heia Israel!
« #83 : 01. august 2006, 18:49 »
Buhuhuhuuh, jeg får det ikke som jeg vil, ingen liker meg, buhuhuhuhuh
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry

silentk

  • Gjest
SV: Heia Israel!
« #84 : 01. august 2006, 18:52 »
Venstresiden forsvarer den ene siden og høyresiden forsvarer den andre og begge kritiserer hverandre. Personlig begynner jeg å få like mye avsmak for begge leire.  

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Heia Israel!
« #85 : 01. august 2006, 19:53 »
Det er ikke stor forskjell på den posten og de postene flere her har postet.. om man da ikke regner pro-Israel/mot-Israel som en viktig demarkasjon.. Det illustrerer jo dog hvor dypt forskjellbehandlingen går.. Smiley
Bommert. Det var ingen retorisk indikasjon på at den tråden jeg stengte var ironisk ment MOT hizbolla. For å kunne ANE det, måtte man lese Nattvakten (eller hvem det var) sine andre innlegg for å lodde seg frem til hans politiske standpunkt. Jeg tok faktisk den tråden for å være sterkt PRO Hizbolla. Og uansett om jeg tok feil ,så stod den tråden kun som et eksempel på dødsdømt diskusjonsoppstart.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #86 : 01. august 2006, 19:56 »
Jeg, og flere med meg, skjønte trådens intensjon øyeblikkelig.. Smiley Du bør kanskje justere ironisensoren din litt Expedite.. Tongue
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Heia Israel!
« #87 : 01. august 2006, 19:58 »
Eller bare la folk hetse iveg! Wink

Du skal få slippe å få meg på nakken i disse diskusjonene, for jeg vet du er umulig å få snudd likevel. I've stopped beating the dead horse, og det bør verdenssamfunnet også gjøre. La Israel og USA få ture frem ifred. Best det....

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Heia Israel!
« #88 : 01. august 2006, 20:27 »
Tja, står valget mellom å la Iran, Syria og Hizbollah ture frem og det å la USA og Israel ture frem.. vel.. Tongue For meg er det et enkelt valg.. Grin
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Heia Israel!
« #89 : 01. august 2006, 20:30 »
Er de ute etter Lebensraum UTENFOR Midt-Østen altså? Burde vi være redde? Tror ikke Nato lider av samme handlingslammelse som FN...  Eller samme vetorett-nasjoner...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!