Skrevet av Emne: Zuul - en skamgammale mann  (Lest 537724 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Zuul Quo Vadis?
« #5250 : 10. september 2009, 10:45 »
Ganske kul følelse noen ganger når man har stretchet crappen ut av hamstrings. I noen få sekunder rett etterpå så føles det som om beina er omtrent tre meter lange når man står og går.


Ofte renner Johnny Cashs Ring of fire meg i hu også Grin

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Zuul Quo Vadis?
« #5251 : 10. september 2009, 10:57 »
Jasså, har du lest Erlend Loe sin Kurt Quo Vadis nå? Nå er jo Quo vadis et begrep brukt i flere sammenhenger, men det virket påfallende at du hadde lest en barnebok av nevnte forfatter grunnet bruken av begrepet! Strengt tatt er det vel barnebøker som passer godt for voksne grunnet blant annet de humoristiske innslagene. Personlig elsker jeg Kurtbøkene fordi de er surrealistiske langt forbi dette univers! Grin


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Zuul

Sv: Zuul Quo Vadis?
« #5252 : 10. september 2009, 11:20 »
Jasså, har du lest Erlend Loe sin Kurt Quo Vadis nå? Nå er jo Quo vadis et begrep brukt i flere sammenhenger, men det virket påfallende at du hadde lest en barnebok av nevnte forfatter grunnet bruken av begrepet! Strengt tatt er det vel barnebøker som passer godt for voksne grunnet blant annet de humoristiske innslagene. Personlig elsker jeg Kurtbøkene fordi de er surrealistiske langt forbi dette univers! Grin



Personlig ville jeg nok aldri ha sitert Erlend Loe bevistt. Etter Fakta om Finland har jeg rett og slett lagt mannen for hat Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5253 : 10. september 2009, 22:25 »
En bitte, bitteliten økt.

Piriformis 1*25
Piriformis 2 3 minutter ganger to
Piriformis 3 3 minutter ganger to.

Det var det. I morgen er det faktisk helt fri. Ganske enkelt fordi jeg skal til Oslo i arbeids medfør en aldri så liten kjapp tur-retur Undecided

Det blir nok bra, for jeg er ganske sliten og nedkjørt, så skader neppe å ha fri fra trening en dag lissom.  what

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Zuul tar ferie
« #5254 : 10. september 2009, 22:30 »
Stovner? Og til HELVETE med den der 30-sekunders regelen for innlegg fra IP - det har faan meg gått over 30 sekunder nå - jeg har stoppeklokke for faan! Og på 4 forsøk kom det faan meg at jeg har postet innlegget allerede også - det har jeg jo ikke - da hadde det jo vært på trykk nå som jeg sitter og skriver - men da hadde jeg jo sluppet å skrive noe mer! Jeben temater!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5255 : 12. september 2009, 13:27 »
Vetta faen hvor jeg var Grin Diger bygd det der. Var og intervjua verdens beste fridykker på Manglerud og så intervjua jeg en kar i Riddervolds gate rett bak slottet what og så var jeg på Ikea.

Lang dag i går, uten trening selvfølgelig siden det var bånn sug hele dagen. Opp 05.30, dusje, frokost i bilen. Vi ankom Oslo rundt 1, første intervjuavtale klokka 13.00, ble forsinket til halvt to. Videre til neste klokken 15.30, ferdig halv fem, videre til Ikea og hanke inn 840 meter gardin. (ikke spør Grin )

Spise middag, svenske kjøttboller seff, ned i bilen klokka sju, fylle koppen på Statoil, se en asiat blotte seg for hovedveien og så bånn sug hjem igjen.

Sol hele veien fra Gol og tilbake. Med en gang vi kom tilbake til Sogn og Fjordane regnet det, akkurat som da vi dro. What can you  do what

Hjemme halv to i natt, i seng to. Opp halv åtte med realtivt muggen og forkjøla baby. Hun sovna endelig igjen kvart over ni, sammen med mammaen sin. Da sneik pappaen seg ut av soverommet på listige tær, og sikta seg inn på gymmet.

Prøvde en ny variant i dag.

5 minutt oppvarming, 5 km i timen
Så løp jeg på 8 km i timen, i 5 prosent stigning. Holdt på i 13.5 minutter. Da holdt alt på å sprenge i småbiter, og pulsen banka opp mot 170. Så gikk jeg 5 minutter igjen i 5 km i timen flatt, til pulsen var kommet ned mot 100 igjen. Så var det 5 prosent stigning og 8 km i timen igjen, så lenge jeg klarte. Etter 6 minutter var pulsen igjen opp mot 170 og leggene supersure. Gikk 5 minutter i 5 km i timen flatt igjen til pulsen var noenlunde igjen. Så opp i 8 km i timen og fem prosent stigning igjen. Klarte 4 minutter, så var det ned igjen og gå i 5 minutter igjen. Avslutta med å løpe i 10 km i timen flatt i fem minuttter før jeg trappa ned i 5 minutter. 52.5 minutter totalt, der av  28.5 var løping, 23.5 i motbakke.

Totalt 5950 meter og 737 kcal.

Fin liten økt på en lørdag formiddag.

Pluss tøying legger
Fremme*3
bak*3
ryggstrekkerbenk *3

Satser på en tøyeøkt i kveld. Nå er det litt hvile før det blir ut i sentrum med barnevogn.

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5256 : 12. september 2009, 23:54 »
Piriformis 1*26
Piriformis 2* 3 minutter
Piriformis 3 * 3 minutter

Gluteus *3
Gluteus 2 * 2
Hofteleddsbøyer *3
Hamstring *3

Fremside legg *3

Frosken *2
Spjæreren *2

Angry Pussy/happy pussy
20
20
20

Cobra*3

Fremside skulder *3
Bakside skulder *3
Rett bakover *3

So

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5257 : 13. september 2009, 11:34 »
PÅ han igjen. Drøydn helt til 08. 00 før jeg reiste meg ut av senges lune vrede og gikk på trening. Vel fremme vurderte jeg en annen variant, igjen, for å slippe å kjede meg.


5 minutter oppvarming, 5 km i timen

Så starta jeg å løpe på 8 km i timen og økte med 0.1 km per halv minutt. Holdt på sånn til jeg var komme opp i 11.1 km i timen. Det tok meg 16.5 minutter. Da var pulsen faretruende nær 170. Så gikk jeg ned igjen til 08.00 km i timen. Det tok fem minutter. Deretter gikk jeg 5 minutter i 6 km i timen, så gikk jeg ned til 5, men opp til 10 % stigning. Fem min der, så ned på 5 % stigning. Fem min der også. Så nedtrapping. alt ig alt 46.5 minutter, 5610 meter og 660 kcal svidd av.

Tøying

Legger fremside 1*2
Legger fremside 2*2
Legger bakside *3

Hamstring *3
Gluteus *3
Hofteleddsbøyer*3
bryst *3
Skulder rett bak *2
Skulder rett bak 2*2

Styrke

Curl *2
Bamsecurl *2

pushdown *2
Franskpress*2

Kjørte alt superstrickt Grin

Kjørte litt rygg også, for å få litt blod og sånt inn der

Rygghev
20 kg *8
20*8

Glute/ham raise
20 kg*10
20 kg *10

facepull
20*10
20*10

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5258 : 13. september 2009, 22:29 »
Dexter og tøying er en fin kombo :Smiley

Nuvel. På han igjen. Utrolig sliten i dag, men det er sånn det skal være når man er på diett og trener som en kanin. Får bare ta det med det gode, bare 10 mnd igjen så er det sommer og jeg er tynn og sprek what

Piriformis 1*27
Piriformis 2 3 minutter ganger 2
Piriformis 3 3 min

Gluteus *2
Hofteledddsbøyer *2
Hamstring*2
legger, fremside *2
frosken*2
Skuldre rotert opp*2
Skuldre rotert ned *2

Cobra*3

Det holdt egentlig plenty. Fremdeles litt uggen i halsen. Irriterende.

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Zuul tar ferie
« #5259 : 13. september 2009, 22:39 »

Angry Pussy/happy pussy
20
20
20

[/quote

 rofl Trodde den het ja/nei jeg Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5260 : 14. september 2009, 08:26 »

Angry Pussy/happy pussy
20
20
20

 rofl Trodde den het ja/nei jeg Wink


Mer inspirerende sånn Grin Det er forøvrig Sint kattepus, glad kattepus. Ikke det andre Wink


Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5261 : 14. september 2009, 08:28 »
Uke 1

113.4 kg, ned 1.1 kg
115 rundt midjen, ned 3 cm.

Uke 2

110.8 kg
111 cm rundt midjen

Uke 3

110.3
109.5 cm rundt midjen

Uke 4

109.2
108 cm rundt midjen

Ned 1.1 kg og 1,5 cm.

Uke 5

108.0
106 cm rundt midjen.

Ned 1.2 kg og 2 cm rundt midjen.

Totalt:
ned 6.4 kg og 12 cm i midjemål.

Mycket fornøyd denne uken også. Til tross for sykdom i andre enden, og ny runde i natt/dag tidlig som stoppet meg fra trening har jeg gått ned i overkant av forventet. Den jævla halsgreia blomstret opp igjen, det er jævlig irriterende, men jeg trengte sikkert en hviledag likevel. Har en tendens til å dra på vel hardt på kardioen, men hey: Det er bare sånn jeg er! Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Zuul tar ferie
« #5262 : 14. september 2009, 19:49 »
108kg? TYNNJ!

Tykkere en deg i midja, var 110cm forrige uke på 140kg morgenvekt. Må komme meg ned på meteren jeg og.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5263 : 14. september 2009, 20:52 »
108kg? TYNNJ!

Tykkere en deg i midja, var 110cm forrige uke på 140kg morgenvekt. Må komme meg ned på meteren jeg og.

og Tynnjere skal jeg bli. Må overlate powergamet til sånne unge karer som deg Smiley
Føler ikke rare trøsten i å ha tynnere midjen enn deg så lenge du har større armer enn låra mine what

Utlogget Zuul

Sv: Zuul tar ferie
« #5264 : 15. september 2009, 20:38 »
Urgh!

To dager med sykdom, men nå ser det ut til å slippe. Drittlei av dette, men det er vel prisen for å trykke på litt for mye.

Vi får se. Satser på at det blir trening igjen i morgen, dog ikke noe hardt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!