Skrevet av Emne: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk  (Lest 150795 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #45 : 21. september 2006, 22:07 »
Har et nytt spørsmål her,musikken som spilles på radio er på topplista over salg.
Hvem er det som kjøper slik musikk?
Det virker for meg at de som har skrevet i denne tråden ikke liker radiomusikk,og jeg tviler alle her kommer fra samme vennegjeng og samfunnslag..?!

Er radiomusikken sånn Se og Hør greie?Der alle kjøper,men ingen vil vedkjenne seg det?! what

P.S.Dio(holy Diver,last in line m.m.)Slade(the amazing kamikaze syndrome)Krokus(heart attack,kanskje den beste rock and roll platen som er produsert,men som ikke har kommet helt frem) for å nevne noen.Alle produsert fra begynnelsen til rundt midten av 80 tallet.
Litt senere kom Queensryche med Operation Mindcrime,den bøøør ligge i enhvers platehylle,jeg mener bestemt at det er den beste platen som er produsert EVER! Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #46 : 21. september 2006, 22:09 »
Mye enig med deg her Fast Ford Smiley

Salg tror jeg det er "mannen i gata som står for" Angry

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #47 : 21. september 2006, 22:17 »
Mye enig med deg her Fast Ford Smiley

Salg tror jeg det er "mannen i gata som står for" Angry
Uansett er det nå noen musikere(hvis man kan kalle de det)som spilles hele dagen som i mine ører høres helt forferdelig ut.
Mener det er en dame som heter Lilly Allen eller noe slikt,bare hør på de 2 sangene de spiller av henne.Jeg synes hun mangler sangstemme helt og musikken,ja det kunne jeg også ha klart uten å overdrive.Det er så fælt å høre på at jeg slår av radioen til naboen på jobb,det blir litt sutring,men jet er bedre det enn denne mjalmingen fra en skadeskutt katten i radioen.

Jeg skal ikke skryte på meg gehør og kompetanse innen musikk,men dette hører  faktisk en døv mann er forferdelig. Tongue
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #48 : 21. september 2006, 22:32 »
Kampen for å fortrenge listepop til fordel for Motörhead og andre alkoholiserte gladband med ustemte gitarer, whiskeystemme og en fandenivoldsk holdning til tilværelsen støttes 100% !




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #49 : 21. september 2006, 23:19 »
jeg smiler litt hver gang jeg tenker på et sitat fra Christer Falck. Fra den tiden han drev platebutikk på Aker Brygge. Som de fleste vet er han veldig lite opptatt av listepop, og mer av musikk.

han hadde lært seg en taktikk for å snakke og spytte samtidig, slik at når folk kom inn og spurte etter artistar som han hata. Sånn at han kunne stå og spytte på dem uten at de skjønte det Grin

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #50 : 21. september 2006, 23:28 »
Det er jo ikke bare R&B- og popmusikken som har svin på skogen i dagens musikkbilde, da--hvis jeg hører så mye som ETT pretensiøst retro-skranglerockband til (evt. ved navn 'The [Flertallsord]', og iført matchende dresser), er jeg redd jeg vil påføre leilighetsinventaret nevneverdige skader...

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #51 : 21. september 2006, 23:34 »
vist dette bandet attpå til er svensk er det fare for at jeg personlig henter tilbake jamtland og herjedalen Smiley

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #52 : 21. september 2006, 23:37 »
Tja, svensk eller britisk... og med tilhørende talentløst, småsurt gitarspill og skrålende vokal.

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #53 : 22. september 2006, 08:55 »
"Vi er så kule rock" Smiley Ingen stor fan Smiley

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #54 : 22. september 2006, 10:01 »
Likte til og med Elektronika før det ble elektronika. Tidlig Floyd, Vangelis og sånne ting Smiley

Liker Røyksopp og Air også, men vet ikke helt hva sjanger jeg skal kalle det Smiley

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #55 : 22. september 2006, 12:04 »
Da snakker vi vel lett om den sveitsiske gruppa

Yello



Kjøper man denne er det mye fet og gøy musikk

The essential

1. Oh Yeah
 2. The Race
 3. Drive/Driven
 4. Rubberbandman
 5. Vicious Games
 6. Tied Up
 7. Lost Again
 8. I Love You
 9. Of Course I'm Lying
 10. Pinball Cha Cha
 11. Bostich
 12. Desire
 13. Jungle Bill
 14. Call It Love
 15. Goldrush
 16. The Rhythm Divine

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #56 : 22. september 2006, 13:28 »
Skjønner ikke hvordan folk blir likegyldig til musikk heller.  Huh

Lacuna Coil er drittøft. Nå kom jeg på mange favoritter her.


As i die med Paradise lost fikk meg i sin tid til å kjøpe alt de hadde.
My Dying Bride var også sjef, og Cannibal Corpse er jo helt sjef.Du snakker om dødsvokal.

Og då Deicide da, som i følge mytologien sin starta dagen med å svi en sølvkors mot panna, opp ned selvsagt, for å brenne vekk alle gode tanker. Tviler litt, men grisefet musikk da. Smiley

Har faen meg glemt mer kul musikk en radioen spiller Sad Grin

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #57 : 22. september 2006, 19:50 »
Denne posten er nydlig. I lag med Widding sin har den fått meg til å komme på mye knask. I morgen blir det powerbenking til gamle klassikere innen metall. Fucking hostile, Walk, Reign in blood, Burn in hell, Detroti Rock city, war machin, turbo, party hard, silvermachine, hell awaits, partenal guidence, orgasmatron, fuel for hatred og mye annet knask.
gleder meg allerede Cheesy

Metallen leve Grin

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #58 : 22. september 2006, 20:13 »
Jeg synes Hips Don't Lie-hora har sluppet for billig unna i denne tråden: Shakira er ikke verdt sin egen vekt i drit. Fy faen i det mest ramsalte, jævligste helvete, så forbanna jeg blir når jeg hører det satans rxxxhullet åpne kjeften sin.

Og til dere som forsvarer hennes plass i musikkverden med patetiske ytringer som "joda, men jeg skulle gjerne ha...bla, bla, bla med henne" - Det er ikke det vi diskuterer her! Hun forsøpler kulturlivene våre med den så inne i helvetes irriterende tilgjorte stemmen sin og de patetiske liksom-sexye rytmene sine.

Shakira bør omdefineres til terrormål og fjernes fra denne verden. Maria Charey kan gjerne bombes i samme slengen og på samme grunnlag.

Tommelen opp til: Dream Theater, Iron Maiden (fram til '88), Metallica (fram til '88), Tomahawk, Tom Waits, Nick Cave, Rush, Black Sabbath, Megadeth, Slayer, Sepultura (fram t.o.m. Arise), Genesis, Madonna (på 80-tallet), DumDum Boys, Radiohead, Al Di Meola, Pacho De Lucia, Alice In Chains, Scorpions, Bon Jovi (faktisk t.o.m. New Jersey), Yngwie J. Malmsteen, Extreme, Red Hot Chili Pepper (med nød fram t.o.m. Californication), K. M. Myrland, Popol Vuh, Ozzy Osbourne, Black Debbath, TNT, Turboneger, Dimmu Borgir, Shadow Gallery, Razor's X, Pantera, Beatles, Rolling Stones, Yes, Dire Strates, The Doors, Jimi Hendrix, osv, osv, osv.
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Zuul

SV: Jeg %&/()¤#¤” hater storparten av dagens musikk
« #59 : 22. september 2006, 20:39 »
Jeg synes Hips Don't Lie-hora har sluppet for billig unna i denne tråden: Shakira er ikke verdt sin egen vekt i drit. Fy faen i det mest ramsalte, jævligste helvete, så forbanna jeg blir når jeg hører det satans rxxxhullet åpne kjeften sin.

Og til dere som forsvarer hennes plass i musikkverden med patetiske ytringer som "joda, men jeg skulle gjerne ha...bla, bla, bla med henne" - Det er ikke det vi diskuterer her! Hun forsøpler kulturlivene våre med den så inne i helvetes irriterende tilgjorte stemmen sin og de patetiske liksom-sexye rytmene sine.

Shakira bør omdefineres til terrormål og fjernes fra denne verden. Maria Charey kan gjerne bombes i samme slengen og på samme grunnlag.

Tommelen opp til: Dream Theater, Iron Maiden (fram til '88), Metallica (fram til '88), Tomahawk, Tom Waits, Nick Cave, Rush, Black Sabbath, Megadeth, Slayer, Sepultura (fram t.o.m. Arise), Genesis, Madonna (på 80-tallet), DumDum Boys, Radiohead, Al Di Meola, Pacho De Lucia, Alice In Chains, Scorpions, Bon Jovi (faktisk t.o.m. New Jersey), Yngwie J. Malmsteen, Extreme, Red Hot Chili Pepper (med nød fram t.o.m. Californication), K. M. Myrland, Popol Vuh, Ozzy Osbourne, Black Debbath, TNT, Turboneger, Dimmu Borgir, Shadow Gallery, Razor's X, Pantera, Beatles, Rolling Stones, Yes, Dire Strates, The Doors, Jimi Hendrix, osv, osv, osv.

 Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!