Skrevet av Emne: Imponerende vektløfting  (Lest 6243 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Imponerende vektløfting
« : 28. februar 2007, 07:42 »
Athens 2004 Under 85 kg Men Weightlifting

Dette er topp verdensklasse!

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Imponerende vektløfting
« #1 : 28. februar 2007, 07:47 »
Linken virker ikke Undecided

EDIT: Nå gjør den det! Bra video fra stallion nok engang! Smiley

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Imponerende vektløfting
« #2 : 28. februar 2007, 17:38 »
Atletisk!
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: Imponerende vektløfting
« #3 : 08. mars 2007, 19:06 »
Syntes dette her er bra jeg Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=L8kd0O5jnCI

Popova var den gamle hetinnen min, men hun ble tatt i doping :S Så nå er det Zabolotnaja, for hun har jeg ikke hørt noe om ang. doping ennå. Litt imponerende teknikk av Thongsuk i rykken, vel å merke. Men jeg heier på Russland, som vanlig.

http://www.youtube.com/watch?v=o5yifpd3RBQ

Og Sagir er rå, men han er tatt i doping han også da. Men jeg bare må heie på han likevel.
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Imponerende vektløfting
« #4 : 08. mars 2007, 19:10 »
Vakkert!

Utlogget P@L

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 954
  • Honnør: 303
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 954

  • A winner never quit, a quitter never win!!!
Sv: Imponerende vektløfting
« #5 : 09. mars 2007, 01:23 »
Hva!!!! Er Sagir Taner (tyrkia) tatt i doping???

Norges Sterkeste Mann (-105 kg) 2009

Norges 3. Sterkeste Mann (-105 kg) 2008
Norgesmester i Vektløfting som Ungdom og Junior

Medlem av Kristiansand Strongteam - og - TK Vektløfterklubb

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Imponerende vektløfting
« #6 : 09. mars 2007, 01:29 »
Sitat
Turkish lifters hit by IWF suspension

ANKARA, Sept 21: Turkey has been temporarily suspended by the International Weightlifting Federation (IWF) for violating doping test rules, in what is the latest in a series of scandals to hit one of the country’s most successful sports.

Turkish Weightlifting Federation chief Hasan Akkus told AFP Wednesday the IWF will meet on Nov 15 at the World Championships in Qatar to decide what sanctions would be taken.

The IWF acted after several athletes failed to appear for doping tests on Sept 6 at an Ankara hotel.

He explained that the IWF did not specify which athletes failed to appear for the tests, but Turkish newspapers reported earlier this month that four weightlifters, among them 2004 Athens Olympics 77kg gold medallist Taner Sagir, had missed a doping test.

In an interview with NTV television, Akkus said several athletes went to a football match before the inspectors arrived and officials could not reach them on their mobile phones to call them for the tests.

When the group returned to the hotel late in the evening, the inspectors had gone, he said, adding that the athletes were supposed to inform officials of their program beforehand.

The other alleged absentees mentioned by the media are Sedat Artuc, 2004 Olympic bronze medallist in the 56 kg category, Bunyamin Sudas, 105 kg silver medallist in this year’s European championships, and Reyhan Arabacioglu, who finished fourth in the 77 kg category at the Athens Olympics.

Turkey’s suspension follows a doping scandal involving three-time Olympic champion Halil Mutlu, who tested positive for an anabolic steroid during the European championships in Sofia in April, where the so-called “Little Dynamo” won three golds in the 62kg category.

Mutlu, who denied knowingly taking a banned substance, is still awaiting the punishment that will be slapped on him.

The press has speculated that the affair might be linked to power struggles that long plagued the Turkish weightlifting federation.

In December, a newspaper published alleged transcripts of taped conversations in which the then chief of the federation, Kenan Nuhut, spoke of widespread doping among women weightlifters.

The official denied the allegations and said they were fabricated by rival administrators in the federation.

Sule Sahbaz, 2003 World Championships bronze medallist in the women’s 75kg category, was expelled from the Athens Olympics after testing positive for banned substances one day before the competition.—AFP

Sitat
Olympic medalists in doping scandal
Saturday, September 10, 2005


Three members of Turkey's weightlifting team, two of them Olympic medalists, have been accused by WADA, the World Anti-Doping Agency, of evading a routine dope test.  The three men concerned are Taner Sagir who won the Olympic 77 kg title in Athens last year, 56 kg bronze medalist Sedat Artuc and Reyhan Arabacioglu.  Turkish Weightlifting President Hasan Akkus reacted to the accusation by offering his resignation to Youth and Sports General Director Mehmet Atalay on Thursday.  This was refused.  "For the moment everybody needs to keep calm," said Atalay.  "Resignation is not the solution."  There was no immediate statement from any of the three lifters but national team coach Osman Nuri Vural claimed that they did not deliberately evade the test.  They were, he said, watching Turkey A2's soccer match against Germany at the Ankara 19 Mayis Stadium on Wednesday when it took place.  The International Weightlifting Federation normally treats evaders in the same way as it treats lifters who test positive and all three are facing possible 2-year bans.  Triple Olympic champion Halil Mutlu is already expecting a suspension after testing positive for a banned substance at the European Championship earlier this year.
   


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Imponerende vektløfting
« #7 : 12. mars 2007, 14:21 »

Og Sagir er rå, men han er tatt i doping han også da. Men jeg bare må heie på han likevel.

han står ikke oppført som bannet ?


Utlogget Pav-Bhaji R.

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Imponerende vektløfting
« #8 : 12. mars 2007, 14:31 »
Han er sikkert bare bannet fra forumet.

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: Imponerende vektløfting
« #9 : 12. mars 2007, 14:37 »
Om du leser det som er blitt satt inn av informasjon, ser du at han ble bannet i 2004. To år vil si til 2006 da, om du sliter med matten Wink
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Imponerende vektløfting
« #10 : 12. mars 2007, 14:41 »
Syntes dette her er bra jeg Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=L8kd0O5jnCI

Popova var den gamle hetinnen min, men hun ble tatt i doping :S Så nå er det Zabolotnaja, for hun har jeg ikke hørt noe om ang. doping ennå. Litt imponerende teknikk av Thongsuk i rykken, vel å merke. Men jeg heier på Russland, som vanlig.

http://www.youtube.com/watch?v=o5yifpd3RBQ

Og Sagir er rå, men han er tatt i doping han også da. Men jeg bare må heie på han likevel.

Hun 19-åringen, er det mange som bare dipper sånn? I stedet for splitt?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: Imponerende vektløfting
« #11 : 12. mars 2007, 14:49 »
Det er en del som kickstøter, men det er ikke så mange. Problemer er gjerne at du enger opp med å måtte sitte deg helt ned for så å reise deg igjen. Det krever en større mykhet i skuldrene, og forutsetter at du har en del beinstyrke.

Det er forøvrig to i Norge jeg har sett som har for vane å kickstøte. Den ene pga. noe skade-risiko/problemer om ikke, den andre vil jeg tro for å likne Dimas.
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Imponerende vektløfting
« #12 : 12. mars 2007, 14:51 »
det eneste som står på nett er at han og to andre ble midlertidig suspendert høsten 2005 for ikke å ha møtt til dopingtest. se forøvrig tekst lengre opp i denne tråden.

dersom det er sant som du sier at han har vært utestengt fra 04 til 06, hvorfor ble han da testet i 05 ? Testes utøvere også i perioden de er utestengt i ?

Og hvorfor stod det da ingenting om at han var utestengt i disse to rapportene? Og hvorfor finnes det INGEN informasjon om at han er dopingtatt noe sted på internett?

Det burde vel ha vært noe mediaoppslag om han hadde blitt tatt?

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
Sv: Imponerende vektløfting
« #13 : 12. mars 2007, 14:57 »
http://www.iwf.net/sport_org/anti_doping_info/suspent_comp.php

Det er fordi dette er informasjonen man får. De fra det iranske landslaget som røk før VM (?) står heller ikke, og heller ikke de russerene som ble tatt når de tok en hel bøling. Det er nesten imponerende at de ikke oppdaterer den bedre. Det er mulig jeg har blingset med årstallet, men jeg mener det var i 2004 han ble utestengt, han var ihvertfall med på VM i 2006.

Jeg vil tro utøvere blir testet i tiden de er suspendert også, men jeg er ikke sikker.
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget Pav-Bhaji R.

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Imponerende vektløfting
« #14 : 12. mars 2007, 14:59 »
Testes utøvere også i perioden de er utestengt i ?

Selvfølgelig. Hva tror du ellers ville ha skjedd?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!