Skrevet av Emne: Atlas - Justice for the 96!  (Lest 175669 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #525 : 21. januar 2009, 08:26 »
Ein kan jo begynne å lure på korfor Martin Skrtel spelte...kvifor ikkje hatt Carragher og Sami i midten og Arbeola på hø kjegleback plass? Eg bare spør, Benitez veit nok ka han driver med..men eg stiller spørsmålstegn ved det. Og det er ikkje ein ligamester verdig å ikkje vinne slike kamper. Men er framleis mange poeng å spille om endå....Nøkkelkampane blir mot Chelsea på Anfield og Man. Utd i Manchester. 

Fotballeksperten har talt Grin
Ekspertjobb i Sky Sports neste... Cool

Arbeloa er vel akkurat frisk etter skade, så de turte vel ikke ta noen sjanser med ham. Skrtel spilte vel også nettopp fordi han akkurat er blitt frisk, og trenger kamptrening. Selv skulle jeg gjerne sett Darby på høyreback. Han er sjef på reservelaget, og har klart seg i ligacup og overlevd en halvtime i CL.

Carragher er som du sier en god stopper, men som back er han "noe begrenset". Hans beste egenskap som back er å takle folk til innkast.  Grin

Er tvilende til flere kystsamer som fotballkommentatorer. Det får holde med Øyvind AlsakERrrrrrrrrrrrrrrr.

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #526 : 21. januar 2009, 09:13 »
Arbeloa er vel akkurat frisk etter skade, så de turte vel ikke ta noen sjanser med ham. Skrtel spilte vel også nettopp fordi han akkurat er blitt frisk, og trenger kamptrening. Selv skulle jeg gjerne sett Darby på høyreback. Han er sjef på reservelaget, og har klart seg i ligacup og overlevd en halvtime i CL.

Carragher er som du sier en god stopper, men som back er han "noe begrenset". Hans beste egenskap som back er å takle folk til innkast.  Grin

Er tvilende til flere kystsamer som fotballkommentatorer. Det får holde med Øyvind AlsakERrrrrrrrrrrrrrrr.

 Grin
Alsaker kan pakke sekken, hans tid er ute. Når man går frå tidenes kommentator jobb i canal +, der ein får kommentere verdens beste liga, til ein jobb i tv2, der ein kommenterer "bedriftsfotball" i stedet for så er man ikkje riktig bevart. Men Alsaker om det Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #527 : 21. januar 2009, 19:52 »
Dagens økt

Smalbenk med beina oppe

3 x 10 reps
2 x 8 reps

Frontpress med hantler

4 x 10 reps

Dips

4 x 15 reps

Tricepspress med stang

3 x 10 reps

Kickback med hantel

4 x 10 reps

Kardio

Lett løping i 30 minutt med 2% stigning, Løpte ca 6 km.

God økt, no er det andre omgang av håndballkampen Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #528 : 22. januar 2009, 21:08 »
Dagens økt

Utover rotasjon skulder liggande med hantel

5 x 10 reps

Utoverrotasjon ståande med strikk

4 x 10 reps

Facepulls

4 x 10 reps

Pushpress

4 x 8 reps

Sidehev i supersett med fronthev

5 x 10 reps

Magerulle

4 x 10 reps

Crunches i kabel med tau

4 x 10 reps

Kardio

30 minutt sykling.

Lett og flott økt. Håndball andre omgang no Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #529 : 23. januar 2009, 20:34 »
Dagens økt

Benkpress med beina oppe

5 x 10 reps

Skråbenk med hantler

5 x 10 reps

Frontpress med hantler

5 x 10 reps

Dips

3 x 12 reps
2 x 10 reps x bw + 15kg

Pushdown

med stang: 3 x 10 reps
med tau: 4 x 10 reps

Kardio

Løping i 30 minutt.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #530 : 24. januar 2009, 23:13 »
Dagens økt

Konsentrasjonscurl

4 x 8 reps

Hammercurl

4 x 8 reps

Bicepscurl med stang

3 x 8 reps

Håndleddscurl

3 x 10 reps

Omvendt curl

3 x 10 reps

Kardio

20 minutt sykling.


Ei lett og fin økt.





As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #531 : 25. januar 2009, 16:15 »
Dagens økt

Knebøy og frontknebøy

4 x 8 reps

Beinpress

4 x 8 reps

Hamstringscurl

4 x 8 reps

Tåhev

4 x 8 reps

Kardio

Rask gange i 20 minutt.
 
No er det ein snau time til Kamp Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #532 : 26. januar 2009, 20:17 »
Dagens økt

Benkpress med beina oppe

3 x 10 reps
2 x 8 reps

Skråbenk med hantler

5 x 10 reps

Frontpress med hantler

5 x 10 reps

Dips

3 x 10 reps x bw + 15 kg
2 x 12 reps

Pushdown

Med stang: 4 x 10 reps
Med tau: 4 x 8 reps

Magerulle

2 x 10 reps

Crunches i kabel med tau

3 x 12 reps

Kardio

sykling i 20 minutt.


Gikk og la meg 21:15 dagen før, og det gjorde susen med 10 timers søvn. Benkpressen var lett og fin, og tydelig at eg var under ernært på søvn. Så no er det full gass!   Grin




As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #533 : 27. januar 2009, 18:41 »
Dagens trening

Chins

5 x 10 reps (-10)

Latsdrag

5 x 10 reps

Framoverbøyd roing

3 x 10 reps

Sittande roing

3 x 10 reps

H-roll

4 x 10 reps

Facepulls

3 x 10 reps

Bicepscurl med stang

3 x 10 reps

Hammercurl

3 x 10 reps

Håndleddscurl

4 x 10 reps

Kardio

Oppvarming: 10 minutt med rask gange og lett jogging.

Hoveddel - Intervaller:

1) 2 min løping på 14 km/t - 2 min 11 km/t
2) og 3) 2 min løping på 14,5km/t - 2 min 11 km/t
4) 2 min løping på 15 km/t - 2 min 11 km/t
Pause 4 min løping på 11km/t
5) og 6) 2 min 15 km/t - 2 min 11 km/t
7) og 8) 2 min 15,5 km/t - 2 min 11 km/t
Lett nedjogg i 3 minutt

Var tungt på slutten, men det gikk. Har nok med at eg har begynt å kjøre bein igjen, og blir på ein måte skikkelig tung i beina. No er det avslapping og lade opp til Håndball kampen i kveld Smiley
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #534 : 28. januar 2009, 20:16 »
Dagens

Smal benkpress med beina oppe

3 x 10 reps
2 x 8 reps

Frontpress med hantler

5 x 10 reps

Pushdown

Med Stang: 4 x 10 reps
Med tau: 4 x 10 reps

Dips

4 x 20 reps

Shrugs

4 x 10 reps

Kardio

20 minutt sykling.

Lett og fint. No lader eg batteria til kamp i kveld og tur til Vestlandets perle i morra. Auf Wiedersehen Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #535 : 29. januar 2009, 08:18 »

Lett og fint. No lader eg batteria til kamp i kveld og tur til Vestlandets perle i morra. Auf Wiedersehen Grin

Ja, kampen gikk jo bra. Not. Jeg tenkte på det da det var 20 min igjen, at "nå slipper de vel inn et klønemål", og jeg fikk rett. Latterlig takling av Lucas.

Med Vestlandets perle regner jeg med du mener Bergen, eller er det aurehåvedag i Florø?  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #536 : 29. januar 2009, 09:47 »
Når dei stiller med Lucas Leiva på bana, og lar Alonsa sitte på benken, ja då er det faen meg ille....
Han tar ut Torres, og deretter bytte ut Gerrard på 1-1 og erstatte han med Keane! Kor er logikken....? skulle ha lempa ut ein back eller to og heve innpå alt av offensiv kraft! Er ikkje hjelp i å safe inn ein 1-0 ledelse mot eit lag som skal grusast!
Ein heftaigare kampanalyse skal skrivast når eg får roa meg, no er det snart avreise til aurehåvedag i Florø Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #537 : 29. januar 2009, 12:42 »
Atlas: "Laurdag e aurehåvedag",
Axis: "kan ikkje me ha ein slike pizza i staden før?"

 rofl rofl

Begynner å lure på om godaste Benitez har fått demens eller liknande? Lærer jo ikkje av sine egne feil, det her har jo skjedd gang på gang i år. Ille!
No kan Liverpool etter alle solemerker glømme ligatittelen. Lukter ikkje gull av 1-1 mot Wigan, 2-2 mot Stoke ++++++
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #538 : 29. januar 2009, 14:05 »
Atlas: "Laurdag e aurehåvedag",
Axis: "kan ikkje me ha ein slike pizza i staden før?"

 rofl rofl

Begynner å lure på om godaste Benitez har fått demens eller liknande? Lærer jo ikkje av sine egne feil, det her har jo skjedd gang på gang i år. Ille!
No kan Liverpool etter alle solemerker glømme ligatittelen. Lukter ikkje gull av 1-1 mot Wigan, 2-2 mot Stoke ++++++

Du har ikkje ein slik ein Dolly-pitsa då?

Når det gjelder Benitez, så skjønner jeg at noen spillere er slitne, og jeg kan til nød forstå at han bruker Lucas mot relativt svake Wigan, men Lucas har vel vist at han bare er god når han må jage ballen hele tiden, og det skjer ikke med både Mascherano og Gerrard på banen.
Babel som kant har ikke vært suksess med unntak av ti minutter før jul, der han klarte å se Keane, og slå en assist. Utover det minner han litt om Baros; "å jeg har ballen, hodet ned og løpe rett fram nå".
For det tredje er jeg skeptisk til kombinasjonen Benayoun, Babel og Lucas samtidig. Ville følt meg tryggere med Riera eller Alonso på banen for en av de to sistnevnte.

Ellers ville jeg støttet en 3-4-3 løsning helhjertet på stillingen 1-1 og 10 min igjen. Ut med Aurelio, og inn med Keane, evt ut med Lucas og Aurelio opp som venstre kant. Liverpool har vel vist tidligere at når de leder med ett mål og tar ut Gerrard/Torres, så går de på ræv.

Frykter også at ligagullet glapp i går. United virker sterke, og Chelsea har for mye kvalitet til at resten av sesongen blir like svak som starten. Innerst inne er jeg redd for nok en fjerdeplass......

 Undecided
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #539 : 29. januar 2009, 17:08 »
Du har ikkje ein slik ein Dolly-pitsa då?

Når det gjelder Benitez, så skjønner jeg at noen spillere er slitne, og jeg kan til nød forstå at han bruker Lucas mot relativt svake Wigan, men Lucas har vel vist at han bare er god når han må jage ballen hele tiden, og det skjer ikke med både Mascherano og Gerrard på banen.
Babel som kant har ikke vært suksess med unntak av ti minutter før jul, der han klarte å se Keane, og slå en assist. Utover det minner han litt om Baros; "å jeg har ballen, hodet ned og løpe rett fram nå".
For det tredje er jeg skeptisk til kombinasjonen Benayoun, Babel og Lucas samtidig. Ville følt meg tryggere med Riera eller Alonso på banen for en av de to sistnevnte.

Ellers ville jeg støttet en 3-4-3 løsning helhjertet på stillingen 1-1 og 10 min igjen. Ut med Aurelio, og inn med Keane, evt ut med Lucas og Aurelio opp som venstre kant. Liverpool har vel vist tidligere at når de leder med ett mål og tar ut Gerrard/Torres, så går de på ræv.

Frykter også at ligagullet glapp i går. United virker sterke, og Chelsea har for mye kvalitet til at resten av sesongen blir like svak som starten. Innerst inne er jeg redd for nok en fjerdeplass......

 Undecided

No har eg vore å fått meg "Dolly pitsa" på fykeplassen.....aaahhh....pizzabord for ein sulten mage gjere seg Grin

Heilt uenig med deg at Lucas Leiva skal spille, han har ikkje vist nokke som tyder på at han kan spille på sentral midtbane i steden for Alonso/Gerrard i spann med Mascherano!
Å la både Mascherano og Leiva spille sammen blir som å ta vekk dei offensive kvalitetane ei sentral midtbane bør ha. Eg meiner begge dei to verte for like og "destruktive" i spillestilen, derfor bør Liverpool heilt klart spille med Mascherano og enten Gerrard eller Alonso. Nok om det!

Ser ein på lagoppstilllinga fra i går, så viser det at Benitez tenker på det harde kamp programmet og alt det standard vaset der. Heilt enig at Arbeola skal spille høgre back, men på venstre back har vi mista ein offensiv kraft når Riise forsvant. Er jo så vidt Aurelio tør å liste seg over midtbane streken, og det irriterer meg grenselaust! I dagens fotball må gode lag ha såkalla vingbacker for å komme rundt på kantane og slå gode innlegg, ser altfor lite til det hos dagens Liverpool, og det bekymrer. Videre så ville eg ha spilt med Agger i steden for Skrtel, og grunnen er enkel: Agger har eit driv og offensive kvaliteter på sitt beste som minner om Erik Hoftun i sine glansdager, der han avanserer med ballen i beina fra egen halvdel og skaper farligheter i motstanderens 16-meter. Carragher er ubestridt nr.1 på midstopperplass.

Er enig med deg når det gjelder Babel, blir litt for mykje krumming av rygg/nakke og beine av gårde uten å heve blikket og spille ball. Så mykje talent som han har, så bør det gå an å gjere nokke med, derfor ville eg hatt Kuyt på bana istedenfor. Benayoun har for lite offensiv kraft spør du meg. Eg såg ikkje kampen igår, men hørte at han var ein av dei bedre og at han scora målet. Men likevel så har eg friskt i minne den defensive jobben hans mot Everton, der han kom inn på slutten av omgangen som ei nykokt potet og lempa ned ein Everton spiller på sida der, og alle veit jo korleis det gjekk på det påfølgande frisparket..... dry
Så eg ville latt Riera og Kuyt spilt fra start, end of discussion Grin

Når det gjelder byttene til Benitez i går, så er dei under einkvar kritikk! Å ta ut Torres og Gerrard høyrer ikkje heime nokon plass! Og ein tar i allefall ikkje ut Gerrard når det er 1-1, og ein SKAL vinne. Han burde tatt ut ein sideback og ein midtstopper og latt Mascherano synke litt lenger ned, og heve inn på Keane og Kuyt....men det er i år vi skulle hatt Peter Crouch....som Drillo seier; der er viktig å ha nokon med ekstrem spisskompetanse! >Cheesy
For når det er snakk om å henge med i toppen så gjelder det å vinne, og ikkje spille uavgjort! Men virker som Benitez har gått glipp av noko der.


Premier League er ikkje kjørt, men Liverpool har avgitt altfor mange poeng, så det ser kjørt ut. L`pool skal møte Chelsea og Man Utd, så det ligger mange "sekspoengere"  å venter. Men alle kampane skal spillast, og poenga skal delast ut, så det er jo bare å stå på. Uansett ein fjerdeplass ville vært enormt skuffande! Det gjelder å få "gode opplevingar", mykje som ligger på det mentale plan, også her.
Så det blir spennande på Søndag og sjå korleis det går. Går L`pool på nok eit tap der, då ser det mørkt ut. Men kampen skal spillast først Smiley

No blir det servert aurehåve her Food
 Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!