Skrevet av Emne: Atlas - Justice for the 96!  (Lest 174467 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #870 : 30. juli 2009, 13:36 »
Ikkje så gale tippa. Men er faktisk nede i 73kg...har ikkje vert så lett siden eg gjekk på barneskulen... :Smiley
Vi kan godt bytte side, eg er like god/dårlig(alt etter korleis ein ser det) med høgre og venstre fot.

Mnjah, jeg er nokså venstrebent. Hvis jeg skal gjøre noe annet enn å sparke ting opp på tribunen er det nok greiest at jeg er på venstre.

Hvorfor så tynn? Magerutesyken som har tatt deg? Må kjøre på med kjøtt og potetsalat da. Husk at elektrisk grill kan tå i stuen!  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #871 : 30. juli 2009, 14:56 »
No har eg nettopp trent med ein som definitivt ikkje er tynn, men som har store tendenser til blodårer på armane. Han er rett og slett rippa, og er sjukesøster som jobber i Bergen! Er bra trykk i han framleis, og 5`arar på 160 i benk gikk lett og fint.
Får komme attende til dagens trening, mat venter Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #872 : 30. juli 2009, 15:00 »
Mnjah, jeg er nokså venstrebent. Hvis jeg skal gjøre noe annet enn å sparke ting opp på tribunen er det nok greiest at jeg er på venstre.

Hvorfor så tynn? Magerutesyken som har tatt deg? Må kjøre på med kjøtt og potetsalat da. Husk at elektrisk grill kan tå i stuen!  Grin
Med andre ord så bruker du kun høgre fot til å stå på?  Wink

Eg har vurdert å skifte navn til TynnTynn Grin Trur nok den "vanlige" mann i gata ville sagt eg var atletisk, kanskje til og med muskuløs  Wink Grin
Budsjettet for fisk, kjøtt og kylling er allereie sprengt for dette året...overskridelser de luxe, men eg gjer no faen fordi og handler inn enorme mengder >Cheesy


If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #873 : 30. juli 2009, 15:01 »
No har eg nettopp trent med ein som definitivt ikkje er tynn, men som har store tendenser til blodårer på armane. Han er rett og slett rippa, og er sjukesøster som jobber i Bergen! Er bra trykk i han framleis, og 5`arar på 160 i benk gikk lett og fint.
Får komme attende til dagens trening, mat venter Grin
160 i benk på deg også?
 Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #874 : 30. juli 2009, 15:15 »
No har eg nettopp trent med ein som definitivt ikkje er tynn, men som har store tendenser til blodårer på armane. Han er rett og slett rippa, og er sjukesøster som jobber i Bergen! Er bra trykk i han framleis, og 5`arar på 160 i benk gikk lett og fint.
Får komme attende til dagens trening, mat venter Grin

Du mener Silo-Jørn?  Grin

Han kan si hva han vil, men jeg har større legger enn ham!  Cool

Med andre ord så bruker du kun høgre fot til å stå på?  Wink

Eg har vurdert å skifte navn til TynnTynn Grin Trur nok den "vanlige" mann i gata ville sagt eg var atletisk, kanskje til og med muskuløs  Wink Grin
Budsjettet for fisk, kjøtt og kylling er allereie sprengt for dette året...overskridelser de luxe, men eg gjer no faen fordi og handler inn enorme mengder >Cheesy

Det går ikke an! Du får begynne å ha gainer og protein i alt du drikker da. Melk med gainer, øl med protein og cola med kreatin. Ingen vits i å drikke noe uten kalorier jaffal!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #875 : 30. juli 2009, 15:40 »
Du mener Silo-Jørn?  Grin

Han kan si hva han vil, men jeg har større legger enn ham!  Cool

Det går ikke an! Du får begynne å ha gainer og protein i alt du drikker da. Melk med gainer, øl med protein og cola med kreatin. Ingen vits i å drikke noe uten kalorier jaffal!

Ja, meiner Blomster-Jørn Grin
Store legger er viktig, bare spør far min. Han vart skuffa han såg størrelsen på leggane til bror min. Han kallte han rett og slett for fyrstikk legger Grin


160 i benk på deg også?
 Grin

Tok negative Grin Rimelig bra fart i eksentriske faen, og bom stopp i konsentriske fasen Tongue

Med andre ord så bruker du kun høgre fot til å stå på?  Wink

Eg har vurdert å skifte navn til TynnTynn Grin Trur nok den "vanlige" mann i gata ville sagt eg var atletisk, kanskje til og med muskuløs  Wink Grin
Budsjettet for fisk, kjøtt og kylling er allereie sprengt for dette året...overskridelser de luxe, men eg gjer no faen fordi og handler inn enorme mengder >Cheesy




Du eter for lite. Ein skal ha mat i kjeften heile tida skal ein verte sterke nok!
Den vanlige mannen i gata har store overhengande mager med gode håndtak på sida, så då verte du ei spekesild i forhold Grin
Forresten, du tok deg godt ut på fjarnsynet her på Tirsdagen, du såg ut som ein bjønn ved siden av han tynne SIL spelaren, brune var du og Cool
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #876 : 30. juli 2009, 19:08 »

Det går ikke an! Du får begynne å ha gainer og protein i alt du drikker da. Melk med gainer, øl med protein og cola med kreatin. Ingen vits i å drikke noe uten kalorier jaffal!
Ai ai Sir!!! Grin

Ja, meiner Blomster-Jørn Grin
Store legger er viktig, bare spør far min. Han vart skuffa han såg størrelsen på leggane til bror min. Han kallte han rett og slett for fyrstikk legger Grin
Sånn er det når man blir 150kg overvektig.... :Smiley
 Grin

Tok negative Grin Rimelig bra fart i eksentriske faen, og bom stopp i konsentriske fasen Tongue
hehe

Du eter for lite. Ein skal ha mat i kjeften heile tida skal ein verte sterke nok!
Den vanlige mannen i gata har store overhengande mager med gode håndtak på sida, så då verte du ei spekesild i forhold Grin
Forresten, du tok deg godt ut på fjarnsynet her på Tirsdagen, du såg ut som ein bjønn ved siden av han tynne SIL spelaren, brune var du og Cool
Eg tar meg alltid godt ut Cool
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #877 : 30. juli 2009, 19:54 »
Dagens trening

Benkpress, mellombredt grep med stopp, beina oppe

60kg/10reps
70kg/5reps
80kg/5reps
85kg/5reps
90kg/5reps x 2 sett
95kg/5reps x 2 sett
100kg x 4 reps *beina nede.

Frontpress med hantler

20kg x 8 reps x 5 sett

dips

20kg ekstra x 10 reps
30kg ekstra x 8 reps
35kg x 8 reps x 2 sett

Hadde litt triceps og biceps trening.

Var godt å trene med skikkelige folk igjen. God stemmning og smilet på lur. Slikt gjer resultat.
Fin trening med lette vekter,snart helg no Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #878 : 03. august 2009, 15:54 »
Etter ei helg i kong alkohols tegn, så måtte det trening til idag.

Benkpress med stopp

60kg/10 reps
80kg/6reps
90kg/6reps
100kg/4reps

105kg/3reps
i supersett med
92,5kg/5reps x 2 sett

Skulle egentlig ha tre reps, nokke som eg tok og, men er ikkje verdt å skrive opp, då eg hadde alt for lite pause, med det resulatet at det vart bare idioti alt ihop!

Frontpress

45kg/6reps
50kg/5reps x 2 sett
52,5kg/4reps
52,5kg/3reps

Skråbenk

60kg/6reps x 3 sett

Dips

7reps x bw + 30kg x 2 sett
8reps x bw + 20kg x 2 sett

Litt triceps øvelser som pushdown med stang og tau.

Grei økt, men helgas utskeielser tok på. Dessuten fekk eg aldri varma skikkelig opp, noko som er mi eiga feil. Skuldrane kjentes ut som dei var smurde inn i sement! Så det kjentes tungt og ustabilt på ein  måte.
Hadde i tillegg dårlig tid, rett fra jobb, trene, også bar det rett i tannlege stolen. Gapte opp i 5 minutt, og vart flådd for 800 spenn!! woot
Deretter bar det rett på jobb igjen.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #879 : 05. august 2009, 09:00 »
Har vore ein del fjasetrening i det siste. Men har ein halvveis ferie, så har ein nettopp det! Grin

På fotballfronten, så gikk Alonoso til kjøpelaget RM, som har brukt over 2 milliarder på 8 spillerkjøp i sommar! No håper eg Benitez tar grep og kjøper inn 2-3 solide spelarar.
Det verserer ein del rykter om Christian Poulsen, noko som eg ikkje finner som ein forsterkning, snarare tvert i mot!
 Steven Defour, David Villa, Klaas-Jan Huntelaar og David Silva blir også kopla opp mot Liverpool, samt Alberto Aquilani som det er påstått har skrevet under ein 5-års kontrakt.
Uansett, handling må til når vi selger ein av våre beste og mest stabile spelarar!
Wake up Benitez, kick off om skarve 10 dager! >Cheesy
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #880 : 05. august 2009, 09:09 »
Skeptisk til Poulsen, og minst like skeptisk til Aquilani. En 25- åring som er i ferd med å få tilnavnet 'reservedelsmennesket fra Roma' pga skader er ikke en mann for framtiden, uansett hvor god han er.

Aquilani blir nok kjøpt, og da er det ikke penger igjen, med mindre eierne selger unna det de eier av amerikanske tøysesporter og spytter noen hundre millioner kroner i kassen.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #881 : 05. august 2009, 11:44 »
Skeptisk til Poulsen, og minst like skeptisk til Aquilani. En 25- åring som er i ferd med å få tilnavnet 'reservedelsmennesket fra Roma' pga skader er ikke en mann for framtiden, uansett hvor god han er.

Aquilani blir nok kjøpt, og da er det ikke penger igjen, med mindre eierne selger unna det de eier av amerikanske tøysesporter og spytter noen hundre millioner kroner i kassen.

Enig Fenrik! Er litt usikker på kva grunnen til Alonso sjølv ba om å bli solgt...merkelig det der, når RM ikkje har vore i nærheten av å komme langt i CL dei seinaste åra. Men Alonso la vel sommerens kjøpefest til grunn for at han valgte RM. Uansett, Rafa må bruke pengane med kløkt. Han burde ha bytta til seg Klaas-Jan Huntelaar og fått litt penger for Alonso, samt kjøpt ein solid midtbane spiller.
Huntelaar er utvilsomt mykje kvalitet, ligner veldig på van Nistelrooy, garantist for mål.
Men kem som skal erstatte Alonso på midten er eg usikker på.
Kamp i kveld, vi får analysere oss ihjel på den Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #882 : 05. august 2009, 18:56 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2845028.ece

Usikker på signeringa av han her....aldri lagt nokke spesielt merke til han. Kan ha nokke med at eg ikkje har så stor sans for italienske fotballspelarar (Les Materazzi) :Smiley
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #883 : 07. august 2009, 16:46 »
Vore ein del uinteressant trening dei siste dagane. To økter med fotball og ei økt med styrke.


Dagens på Vestkanten


Benkpress med stopp middels grep, beina oppe

60kg/10 reps
70kg/6reps
80kg/6reps x 2 sett
85kg/5reps
90kg/4reps x 2 sett

Benkpress med stopp, smalt grep, beina oppe

60kg/6reps
70kg/6reps
80kg/5reps
90kg/4reps x 3 sett

Frontpress

35kg/8reps
42,5kg/6reps
50kg/4reps x 3 sett

Chins

2 x 8 reps

dips

3 x 15 reps

Pushdown

Med stang: 30kg/reps, 35kg/10reps, 37,5kg/10reps og 40kg/8reps x 2 sett
Med tau: 15kg/10reps, 20kg/10reps x 2 sett, 22,5kg/10reps x 2 sett

Litt biceps dill.

Kardio

intervall trening i 20 minutt. 90 sekunder jobb og 90 sekunder pause. Var opp på 16,5 km/t i verdens minst ventilerte treningsstudio, der dei sikkert har skrudd opp romtempen til 24 grader.
No er det straks 30 års lag i Bergen by Grin











As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #884 : 07. august 2009, 21:54 »
Ke i Faen? Fest i Bergen igjen? Blir stoltzen i morgen da?  Grin

Du får gi en lyd hvis du er i byen i morgen og er klar for drikking da også. Kjenner noen som skal utpå litt, men de fleste er godt over 30.  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!