Skrevet av Emne: Atlas - Justice for the 96!  (Lest 174430 ganger)

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #1050 : 18. oktober 2009, 20:59 »
ja, det vil eg så absolutt tru! Er ikkje ein internasjonal løpar som er over 45 kg lenger....
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #1051 : 19. oktober 2009, 07:41 »
Kroppsvekt er løperens verste fiende. ja. Første gangen jeg løp igjen med kroppsvekt over 120 er blant mine verste minner.  woot

Merker lett at jeg har gått ned over 10 kg når jeg løper nå, det er i alle fall bra sikkert.

Det blir ikke bedre når man blir 130.  woot

ja, det vil eg så absolutt tru! Er ikkje ein internasjonal løpar som er over 45 kg lenger....

Da har jeg vært tre internasjonale løpere på mitt beste.  Grin

I 2007 gjorde jeg 'comeback' etter et år uten rugbytrening, og spilte 80 min med kroppsvekt ca 127. Tror jeg pådro meg en liten hjerneskade fordi hjernen ikke fikk oksygen på to timer.  :Smiley
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1052 : 19. oktober 2009, 08:49 »
Det blir ikke bedre når man blir 130.  woot

Da har jeg vært tre internasjonale løpere på mitt beste.  Grin

I 2007 gjorde jeg 'comeback' etter et år uten rugbytrening, og spilte 80 min med kroppsvekt ca 127. Tror jeg pådro meg en liten hjerneskade fordi hjernen ikke fikk oksygen på to timer.  :Smiley

Hehe Grin

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #1053 : 19. oktober 2009, 09:49 »
Det blir ikke bedre når man blir 130.  woot

Da har jeg vært tre internasjonale løpere på mitt beste.  Grin

I 2007 gjorde jeg 'comeback' etter et år uten rugbytrening, og spilte 80 min med kroppsvekt ca 127. Tror jeg pådro meg en liten hjerneskade fordi hjernen ikke fikk oksygen på to timer.  :Smiley

Haha!  Grin

Det gikk jo bra i Landskampen mot Drængene på Fana Stadion, såg ut som det var fullt hus og.... :Smiley

Dei som skal lære seg å gje ein solid øyrefik, kan lære av den her:

http://www.youtube.com/watch?v=YdM3p9XXo9g
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #1054 : 19. oktober 2009, 09:53 »
Nydelig flatneve det der.  >Cheesy
Viktig at den kommer mest mulig rett fram, for da er den vanskeligere å se. Treff på siden av kjaken/ under øret, så virker den ekstra bra. Bare damer og frisører som slår på kinnet.  :Smiley

Ryktet vil ha det til at det var ca 1200 betalende tilskuere. Altså omtrent det samme som Løv/Ham har på en hel sesong.  Wink

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #1055 : 19. oktober 2009, 09:56 »
Nydelig flatneve det der.  >Cheesy
Viktig at den kommer mest mulig rett fram, for da er den vanskeligere å se. Treff på siden av kjaken/ under øret, så virker den ekstra bra. Bare damer og frisører som slår på kinnet.  :Smiley

Ryktet vil ha det til at det var ca 1200 betalende tilskuere. Altså omtrent det samme som Løv/Ham har på en hel sesong.  Wink



Den er rett og slett småfrekk heile flatneve seansen  Wink Gje æren til Fyrrrrdes beste styrkeløftar for klippet, stal det frå FB sida hans Grin

Slett ikkje verst med 1200 betalande, regna med at du hadde VIP billett i kiosken Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #1056 : 19. oktober 2009, 10:06 »
Slett ikkje verst med 1200 betalande, regna med at du hadde VIP billett i kiosken Grin

Som gammel landslagsspiller burde jeg kanskje fått gratisbillett og VIPkort i kiosken, men de så vel overskuddet fosvinne på gribbevinger da, så jeg måtte kjøpe min egen billett, og satt lengst unna kiosken av alle.  Grin Kjøpte ikke en liten kopp buljong en gang!

Den er rett og slett småfrekk heile flatneve seansen  Wink Gje æren til Fyrrrrdes beste styrkeløftar for klippet, stal det frå FB sida hans Grin

Facebook ja, der har ikke jeg lov å være, så det er greit at du deler her.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1057 : 19. oktober 2009, 10:49 »
Gammelt jungeltriks det der. Slå med flat neve, treff med kanten av håndbakken. Knallhardt, og minst like effektivt som en knyttneve. Men det gir fantastisk mye mindre straff i rettsaker når vitnene står og sier:

- Nei det var bare en fik, han klapsa til ham med flatneve.

Sår tvil om offerets manndom, heller enn gjerningsmannens voldsnivå woot

Forøvrig ser vi at dette er en rutinert klapser: Bort og legge offer i stabilt sideleie tyder på en viss rutine :Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #1058 : 19. oktober 2009, 10:53 »
Gammelt jungeltriks det der. Slå med flat neve, treff med kanten av håndbakken. Knallhardt, og minst like effektivt som en knyttneve. Men det gir fantastisk mye mindre straff i rettsaker når vitnene står og sier:

- Nei det var bare en fik, han klapsa til ham med flatneve.


Ja, i utgangspunktet er det forskjellen på legemsfornærmelse og legemsbeskadigelse, eller mellom bot og fengsel. Jeg diskuterte dette med en jurist på et kurs en gang, og han mente at det ikke gjaldt for meg.  what >Cheesy

Han sa noe slikt som at "det er nok farligere at du slår meg med flat hånd, enn at jeg slår deg med knyttneven". Han var ca 175 cm og 64 kg.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1059 : 19. oktober 2009, 11:15 »
Ja, i utgangspunktet er det forskjellen på legemsfornærmelse og legemsbeskadigelse, eller mellom bot og fengsel. Jeg diskuterte dette med en jurist på et kurs en gang, og han mente at det ikke gjaldt for meg.  what >Cheesy

Han sa noe slikt som at "det er nok farligere at du slår meg med flat hånd, enn at jeg slår deg med knyttneven". Han var ca 175 cm og 64 kg.  Grin

I min spede ungdom var jeg i en slåsskamp, som tre år etter endte med rettsak. Det litt kjipe med det er at jeg var ei flis på mellom 80-85kg når jeg var i slåsskampen, med langt hår og dårlig hud. Tre år senere var jeg nok borti 110 kg, glattbarbert på skallen og noe mindre ung og pen. Det bidro ikke i positiv retning. Spesielt ikke når motparten var en slank og pen ung mann, med blonde krøller og blå øyne, fra Jølster.

Kjedlig når du ser opp på dommerbenken og ser meddommerene: En gammel barneskolelærerinne, av den typen som var misjonær i sin ungdom, og en gammel bonde fra Angedalen, som er både rettskaffen og kristen så det holder.

FUCKED Grin

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Atlas Treningslogg
« #1060 : 19. oktober 2009, 11:22 »
Bønder fra Angedalen ja, kjenner litt til dem også. Damene der inne har mørkere stemmer enn mennene i Bergen.  Grin

Så forresten vår felles 'venn' Svein på lørdag. Han var som vanlig ufint drita og drev med terrorsjekking.  what
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1061 : 19. oktober 2009, 11:23 »
Bønder fra Angedalen ja, kjenner litt til dem også. Damene der inne har mørkere stemmer enn mennene i Bergen.  Grin

Så forresten vår felles 'venn' Svein på lørdag. Han var som vanlig ufint drita og drev med terrorsjekking.  what

Enkelte ting er, blir og har alltid vært sånn. Får litt feelingen av at han egentlig er en neandertaler som ble frosset ned for 100.000 år siden, og ved et uhell ble tinet opp. I mellomtiden har det skjedd et eller annet, men det har gått han hus forbi. Og sant og si driter han i det woot

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Atlas Treningslogg
« #1062 : 19. oktober 2009, 20:23 »
Dagens trening

Benkpress med stopp

80kg/10reps
90kg/6reps
100kg/5reps
Alle med beina oppe
105kg/4reps
110kg/3reps
115kg/2reps x 2 sett
80kg/7reps beina oppe

Pushpress

50kg/55kg/60kg/65kg x 5 reps

Skråbenk med hantler

32kg/34kg/36kg x 5reps

Dips

20kg ekstra x 10reps
30kg ekstra x 10reps
40kg ekstra x 8reps
45kg ekstra x 8reps
50kg ekstra x 6 reps

Lett pushdown med stang og tau.

Kardio

sykling 20 minutt.

Følte meg litt shabby før trening, men ei god oppvarming gjorde susen. Benkpressen var årsbeste. Fin og jevnt trykk på dei tyngste setta og med meget god stopp.
Dips var bare småfrekt Grin
Nye muligheter på fotballfronten i morra. Høyrer rykter om at el Capitano blir klar, men at Torres er tvilsom! Det er nokken både i det engelske og spanske støtteapparatet som trenger seg ein solid slap, jmf ovenfor!!  >Cheesy
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Zuul

Sv: Atlas Treningslogg
« #1063 : 19. oktober 2009, 20:28 »
Her har eg og Fenriken ramla rundt i boka di som fulle oksar på speed under Pamplonaløpet og du registrerer det ikkje ein gang? woot

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Atlas Treningslogg
« #1064 : 19. oktober 2009, 20:38 »
Her har eg og Fenriken ramla rundt i boka di som fulle oksar på speed under Pamplonaløpet og du registrerer det ikkje ein gang? woot
Han går på speed Zuul :Smiley

Dagens trening

Benkpress med stopp

80kg/10reps
90kg/6reps
100kg/5reps
Alle med beina oppe
105kg/4reps
110kg/3reps
115kg/2reps x 2 sett
80kg/7reps beina oppe

Pushpress

50kg/55kg/60kg/65kg x 5 reps

Skråbenk med hantler

32kg/34kg/36kg x 5reps

Dips

20kg ekstra x 10reps
30kg ekstra x 10reps
40kg ekstra x 8reps
45kg ekstra x 8reps
50kg ekstra x 6 reps

Lett pushdown med stang og tau.

Kardio

sykling 20 minutt.

Følte meg litt shabby før trening, men ei god oppvarming gjorde susen. Benkpressen var årsbeste. Fin og jevnt trykk på dei tyngste setta og med meget god stopp.
Dips var bare småfrekt Grin
Nye muligheter på fotballfronten i morra. Høyrer rykter om at el Capitano blir klar, men at Torres er tvilsom! Det er nokken både i det engelske og spanske støtteapparatet som trenger seg ein solid slap, jmf ovenfor!!  >Cheesy
Småfrekk trening her no. Ikkje verst Grin
Har du bikka 60 kg på badevekta no?
 Grin
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!