Skrevet av Emne: Oslo Grand Prix21-22 april  (Lest 35494 ganger)

Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #60 : 22. april 2007, 22:00 »
Har jo sett deg på ditt beste og da når du høyt opp på listene! Du ble litt vannete, og som du sier så var det sterk konkurranse. Vi står bak deg i Køben Bjørgulf! Vi er bare rundt omkring i det Norske kongeriket. Smiley

Skulle hilst på deg før stevnet men du så opptatt ut. Lykke til i Køben! Smiley

Det skjer ikke igjen med biffen, for å si det sånn >Cheesy  Takk for den, bra å vite at folk følger med å bryr seg litt... du skulle bare hukket tak i meg før stevnet...går i min egen verden på sånne dager...
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Akilles.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 386
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 386

  • 01 OKT. 2008
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #61 : 22. april 2007, 22:01 »
Hadde vel Kongen med dere, og han eter jo ikke akkurat lite han heller.

Det er nok den farven som gjorde deg litt bløtaktig, for ellers hadde du ikke vært i den formen i dag, som du var.

Nann

Skal ALDRI ha den jævla jan tana fargen igjen... for å si det mildt!!!
DU KAN BLI AKKURAT DET DU VIL. VIL DU DET BARE HARDT NOK!!

"du, det er ikke vektene som er tunge vet du, det er hodet ditt som sier til kroppen at vektene er tunge - kom igjen da..."

http://www.bjorgulfhansen.com/news.php



Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #62 : 22. april 2007, 23:05 »
he he jeg spiste 1,2kg biff , 300gram potet og 400gram ris før jeg la meg på fredags kvelden, så jeg ble litt vannete på lørdagen. Jeg var egentlig i sykt mye bedre form enn det så ut som Undecided

Men jeg skal konkurerre mot dem begge i københavn til neste helg, og da Gull!!!

Han ene av dem var Verdensmester og han andre Europamester, ikke så galt å tape for dem to...men hater å tape uansett >Cheesy


Hvorfor spiste du all den biffen egentlig? og så mye ris og poteter samtidig?
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #63 : 22. april 2007, 23:10 »
Hvorfor spiste du all den biffen egentlig? og så mye ris og poteter samtidig?

Sulten Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #64 : 22. april 2007, 23:47 »
En ting som jeg stussa litt på var i Bodyfitness. Der skjer det mye uforståelig.

Kristina Dybdahl ble nr1 på Muscle Tech Grand Prix + overall.

Også kommer hun ikke til finalen en gang på Oslo GP? Hva skjer egentlig?

I mine øyne så burde vel hun hatt pall plass.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget prz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 71

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #65 : 23. april 2007, 00:07 »
hva skjer med AF for damer da? Utifra bildene kan jeg ikke _forstå_ hvorfor 4. plass plasseringen ikke fikk bedre?
prz

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #66 : 23. april 2007, 03:30 »
Mye bra dømming her, men også mye rot, syns jeg. Spesielt i BF.

Øvrum vant i Sandefjord mot Eriksen og Skjellin, men her tapte hun mot begge. Noen som kan forklare det?

Og Dybdahl kom ikke engang til finalen? what Hun fortjente hvertfall en andreplass i mine øyne.

Glad for at Musa vant overall, han har en rå fysikk. Litt mer beef på skuldrene hans, og han er en killer. Syns også Hovilainen var veldig bra, han hadde en crazy sidechest pose Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #67 : 23. april 2007, 09:14 »
he he jeg spiste 1,2kg biff , 300gram potet og 400gram ris før jeg la meg på fredags kvelden, så jeg ble litt vannete på lørdagen. Jeg var egentlig i sykt mye bedre form enn det så ut som Undecided

Men jeg skal konkurerre mot dem begge i københavn til neste helg, og da Gull!!!

Han ene av dem var Verdensmester og han andre Europamester, ikke så galt å tape for dem to...men hater å tape uansett >Cheesy


Bra gjennomført Bjørgulf - en del hardere og du hadde krabbet forbi esteren. Som mest av alt så ut som om han hadde badet i Dream-Tan skokrem - noe jeg nok var blandt de få av dommerne som mente burde trekke ned (dessuten poserte han noe snodig) Smiley

Dansken var psyco bra til å ha greid vektgrensen!!!!! Han var litt sånn at når han flexa så måtte en nesten småle litt pga råheten Smiley Sjelden en ser såpass "små" gutter med slike detaljer over det hele. I mine øyne stevnets desidert beste utøver uavhengig av gren!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #68 : 23. april 2007, 09:33 »

Og Dybdahl kom ikke engang til finalen? what Hun fortjente hvertfall en andreplass i mine øyne.


Slapp heldigvis å dømme den klassen, men jeg sa til sidemannen at det triste er at den beste utøveren i BF garantert ikke kommer til å komme til finalen engang - dessverre fikk jeg rett Sad

Hun var rett og slett kanonbra!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #69 : 23. april 2007, 09:46 »
My point exactly. Synd at de som er med å drifte det operasjonelle ikke deler samme syn som oss tilskuere. Tenk Nann, hvor bra det hadde blitt, hvis gjennomføringen hadde vært like bra som de store stevnene i Europa. Hvorfor ikke da legge lista dithen. I stedet for å sutre om at man ikke kan sammenlikne styrkeløft og kroppsbygging?  Smiley

Er også helt enig i de betraktningene du kom med i din første "klagepost" - alt kan gjøres bedre, og det var flere småting denne gangen som kunne vært bedre både mht premieutdelere og annet (selv om det vel må sies at det stort sett gikk grei). Gutta bak scenen gjør en kjempejobb, så at det skar seg bittelitt med frambæring av pallen er veid opp flere ganger av den jobben de gjør totalt sett.
Når det gjelder premieutdelere synes jeg for min del det hadde vært mest ryddig om f.eks forbundslederen tok den jobben. Pen i tøyet er han også Wink

For egen del fikk jeg relativt stive kommentarer fra de andre dommerne mht å ikke å ha tatt med meg mørk dressjakke og hvit skjort istedenfor den gamle gysebryne dressmannjakka jeg pleier å finne fram fra kottet når jeg skal sitte forran på stevne Smiley Nå er jeg av den bondske typen som synes det er litt rånete med ense sorte dressjakker, men jeg ser jo at det sikkert ser litt mer ryddig ut når alle dommerne er noenlunde like i det synlige av klærne Smiley
Neste gang får jeg krype til korset og kjøpe en ny til formålet Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #70 : 23. april 2007, 10:06 »
hva skjer med AF for damer da? Utifra bildene kan jeg ikke _forstå_ hvorfor 4. plass plasseringen ikke fikk bedre?

4.plassen i Athletic hadde nok den dårligste fysikken i dette startfeltet..
Dessuten gjorde hun det ikke så bra i chins/dips og roing.. dermed 4.plassen!

Om Body fitness for damer, så skjønner jeg at mange reagerer på dømmingen..

De 2 små mørke ( dypdahl inkludert) var små byggere i mine øyne..
Men ser jo at i internasjonale Body fitness konkurranser kunne de hevdet seg.. Selvom Dypdahl var super flott håpet jeg litt at hun skulle bli trekt for størelsen..

Men alt er jo synsin og personlige meninger fra min side.. Men det er det jo ofte i fra dommerne også..  Ikke lett å skulle dømme utifra reglene iallefall..

Selv var min favoritt Hanne Backe Mathisen som fikk 4.plass!!
Hennes fysikk er utrolig flott!! ( helt objektivt selvfølgelig..  :Smiley )
Hun hadde gått ned 2 kg fra Sandefjord.. går hun ned bittelitt til før Loaded neste helg blir hun farlig.. ekstremt farlig!!

Marianne
 
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #71 : 23. april 2007, 10:08 »
kan noen linke til et bilde av denne Dypdahl?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #72 : 23. april 2007, 10:35 »
Tricepsmann, du så ut som han blå fyren i x-men 3 der du satt på ved dommerpanelet i dressjakke. Jakka så ut som et båtseil.

Ja ja - jeg veit.... men som skrevet over, så skal jeg kjøpe meg en ny en til neste gang Smiley

Mye bra poseringer i går! Mika som vant -80 hadde en sinnsyk poseringsøkt. Som sagt vet jeg ikke hvor mtp poseringene faktisk teller men utslaget, føler ihvertfall jeg, var litt i overkant.

Poseringen teller fom i år 50% (noe som jeg for min del mener er alt for mye). Finnen poserte klart best i -80, og Ayad må vel sies å være blandt de som hadde den dårligste rutinen i klassen. Jeg vil tro finnen fikk en klar 2. i fysikkrunden (10 poeng), men slo Ayad med to eller tre plasser i friposeringen, så da gikk det som det gikk.
Etter min mening burde en i det minste fortsatt med å dra med poengene fra forbedømmingen slik at fysikken fortsatt telte mer enn friposeringen - alternativt at en fikk mer igjen poengmessig i finalens fysikkrunde - all den tid det er kroppsbygging og ikke dans lissom Smiley

I tillegg skal det sies at det ofte er langt vanskeligere å rangere friprogrammene enn fysikken, slik at det nok vil være en del ulogiske variasjoner på de ulike dommerkortene i den runden........ En skal ikke bare vurdere koreografien, men hvor godt utøveren viser fram muskulaturen, at han har med alle de obligatoriske poseringene i en eller annen form, i tillegg til det "kunstneriske" innholdet.....
Med såpass forvirrende kriterier blir det fort mange ulike meninger...... I -80 kan en vel si at dersom en så på friprogrammet til Ayad aleine uten å se muskelutviklingen/formen hans, så var han på en klar sisteplass i den runden. Med de andre kriteriene inne har han sikkert fått 3. eller så men jeg vil, uten at jeg veit det, tro dommerne har satt han på alt fra 2. til 5. og det er rett og slett for variabelt når det er så få utøvere i finalen.

Dette siste er bare noe jeg tror, men faktum er i hvertfall at denne måten å bedømme/poenggi konkurransene på vil medføre en del mer misshagsyttringer fra publikum (og utøvere) enn vi har hatt tidligere.
Slik det er i dag kunne en i teorien oppleve at en "Ronnie Coleman" i kanonform, men med rævdårlige friposeringsevner taper for en pjokk fra "dansefeber"......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #73 : 23. april 2007, 10:46 »
4.plassen i Athletic hadde nok den dårligste fysikken i dette startfeltet..
Dessuten gjorde hun det ikke så bra i chins/dips og roing.. dermed 4.plassen!

Om Body fitness for damer, så skjønner jeg at mange reagerer på dømmingen..

De 2 små mørke ( dypdahl inkludert) var små byggere i mine øyne..
Men ser jo at i internasjonale Body fitness konkurranser kunne de hevdet seg.. Selvom Dypdahl var super flott håpet jeg litt at hun skulle bli trekt for størelsen..

Men alt er jo synsin og personlige meninger fra min side.. Men det er det jo ofte i fra dommerne også..  Ikke lett å skulle dømme utifra reglene iallefall..

Selv var min favoritt Hanne Backe Mathisen som fikk 4.plass!!
Hennes fysikk er utrolig flott!! ( helt objektivt selvfølgelig..  :Smiley )
Hun hadde gått ned 2 kg fra Sandefjord.. går hun ned bittelitt til før Loaded neste helg blir hun farlig.. ekstremt farlig!!

Marianne
 

Jepp Hanne skulle i det minste vært på pallen. Kunne vært litt hardere, men det kommer seg forhåpentlig til neste stevne Smiley

Damen i den rosa badedrakten - som var den jeg synes var best i går (ikke badedrakta), var nok et hakk for muskuløs for dommerne. Personlig synes jeg ikke det, og hun tenderte slett ikke til å være byggerstor - noe en greit hadde sett ved å stille henne ved siden av Anne Grethe Smiley Tror mer det var strukturen hennes som ga inntrykk av det


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Oslo Grand Prix21-22 april
« #74 : 23. april 2007, 10:51 »
kan noen linke til et bilde av denne Dypdahl?

Den rosa http://www.treningsforum.no/contest/oslograndprix2007/fitness/Bodyfitness%20-%20Swimsuit/slides/DSC_6870.html

Hun ble antagelig dømt ned på muskelmassen, mens Yvonne ved siden av kom på 2. totalt. Yvonne var kjempeflott, men jeg kan ikke si at den danske jenta hadde så forskrekkelig mye mer kjøtt på kroppen at det skulle utgjøre så stor forskjell.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!