Skrevet av Emne: Tvangstanker :S  (Lest 8541 ganger)

Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #30 : 05. august 2007, 00:58 »
Hehe, skulle jobba som stripper!  Grin
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Tvangstanker :S
« #31 : 05. august 2007, 01:12 »


Når du snakker om å skylle kopper så kommer jeg faktisk på at ofte når jeg skyller en kopp, og så fyller den for å drikke, så MÅ jeg slå det ut ihvertfall èn gang til. Ganske irriterende.
haha, akkurat det samme problemet her..Tongue
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #32 : 05. august 2007, 01:22 »
Selv om jeg VET at koppen er ren liksom, så må jeg bare slå det ut èn gang til. Og når jeg da fyller den opp etter å ha skylt den så kan jeg finne på å gjøre det igjen. Ganske sykt når jeg tenker over det. Er redd for at det skal balle på seg slik at jeg må skylle koppen flere og flere ganger.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Tvangstanker :S
« #33 : 05. august 2007, 01:29 »
Selv om jeg VET at koppen er ren liksom, så må jeg bare slå det ut èn gang til. Og når jeg da fyller den opp etter å ha skylt den så kan jeg finne på å gjøre det igjen. Ganske sykt når jeg tenker over det. Er redd for at det skal balle på seg slik at jeg må skylle koppen flere og flere ganger.
jeg skyller koppen som oftest 2-3 ganger, så fyller jeg oppi vann og drikker:P
og ja det er ganske sykt, egentlig..Tongue
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget Tannfeen

Sv: Tvangstanker :S
« #34 : 05. august 2007, 02:13 »
Jeg måtte se under senga før jeg la meg når jeg var liten, men det teller vel ikke som tvangstanke.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Powerslam

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

Sv: Tvangstanker :S
« #35 : 05. august 2007, 02:35 »
jeg skyller koppen som oftest 2-3 ganger, så fyller jeg oppi vann og drikker:P
og ja det er ganske sykt, egentlig..Tongue

Jeg skyller alle nyvaskede glass og bestikk som jeg skal bruke, begynte å gjøre det for noen år siden, men ser ikke på dette som en forferdelig uvane akkurat. Men litt rart er det vel kansje.  Tongue
It's never too late to be who you might have been.
--George Elliot

Utlogget blupp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Tvangstanker :S
« #36 : 05. august 2007, 02:43 »
Min tvangstanke er at hvis der jeg går skifter grunnlag, f.eks fra gruss til gress eller fra parkett til teppe, så må bestandig høyrefoten være den første som går på det nye underlaget og venstre den siste som rører det gamle under laget. Samme gjelder hvis jeg ska gå inn i et nytt rom, høyre først

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Tvangstanker :S
« #37 : 05. august 2007, 03:06 »
Sånn når vi nå er inne på tvangshandlinger/tanker. Vet ikke om det kan karakteriseres som tvangshandlinger. Men det at hver dag blir den samma mht til kosthold og rekkefølge på ting du gjør i hverdagen. Min hverdag blir etterhvert så lik at jeg automatisk vet hva som er "next" på agendaen enten det er et måltid, ta kreatin, drite.. you name it. Andre som har merket dette? Syns det blir lite spennende.. men nå er det engang den rekkefølgen jeg har valgt som er den mest hensiktsmessige mtp. trening, tidsbesparelse, etc... Tongue  Et eksempel på dette er at nå i min snart 2 mnd lange ferie har fått så innarbeidde rutiner at jeg har problemer med å snu tilbake døgnrytmen. Uansett hva jeg gjør så ender det opp med at jeg er i seng i 04.45 tiden. Jeg veit at hvis jeg _ABSOLUTT_ vil så kan jeg endre på dette, men det skal mye til! Cheesy
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Tvangstanker :S
« #38 : 05. august 2007, 09:32 »
Jeg skyller alle nyvaskede glass og bestikk som jeg skal bruke, begynte å gjøre det for noen år siden, men ser ikke på dette som en forferdelig uvane akkurat. Men litt rart er det vel kansje.  Tongue

Jeg gjør det samme, men det er for å være sikker på at såperester virkelig er borte.... tror ikke det er en tvangstanke... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Mariann

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 460

Sv: Tvangstanker :S
« #39 : 05. august 2007, 10:02 »
Min tvangstanke er at hvis der jeg går skifter grunnlag, f.eks fra gruss til gress eller fra parkett til teppe, så må bestandig høyrefoten være den første som går på det nye underlaget og venstre den siste som rører det gamle under laget. Samme gjelder hvis jeg ska gå inn i et nytt rom, høyre først

det e någe med den der høyrefoten Smiley eg åg må allti gå med den fysst, når eg hørre på musikk, og helst gå i takt med musikken, hvis ikkje blir det heilt rart.... tråkke heller ikkje på kumlokk, går heller rundt..... Smiley
Medlem av Foreningen for å Bevare Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

Utlogget Mariann

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 460

Sv: Tvangstanker :S
« #40 : 05. august 2007, 10:04 »


Når jeg går på et fortau med sånne steinruter så kan jeg ikke tråkke i sprekkene.



samme her, va slik før, men har roet seg....Smiley
Medlem av Foreningen for å Bevare Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Tvangstanker :S
« #41 : 05. august 2007, 11:55 »
Jeg er helt nødt til å se filmen "Livets lyse sider" hver dag kl 12.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget OddbjørnS

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 107
  • Honnør: 151
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 107

Sv: Tvangstanker :S
« #42 : 05. august 2007, 11:58 »
Jeg har noen tvangstanker jeg også Tongue

Når jeg går på et fortau med sånne steinruter så kan jeg ikke tråkke i sprekkene.
http://www.xkcd.com/245/
"Don't open the gates! Who the hell needs a wooden horse of that size?"
-Unknown inhabitant of Troy

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Tvangstanker :S
« #43 : 05. august 2007, 16:37 »
Jeg også, jeg også. Hver gang før jeg skal ta et tungt løft så er jeg nødt å kle meg helt naken, springe rundt på gymmet og gnikke kølla på alle de andre maskinene. Derfor har jeg nøkkelkort slik jeg kan trene tidlig på morgenen før det kommer noen andre på gymmet. Wink

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Tvangstanker :S
« #44 : 05. august 2007, 16:41 »
Jeg også, jeg også. Hver gang før jeg skal ta et tungt løft så er jeg nødt å kle meg helt naken, springe rundt på gymmet og gnikke kølla på alle de andre maskinene. Derfor har jeg nøkkelkort slik jeg kan trene tidlig på morgenen før det kommer noen andre på gymmet. Wink
Kult Smiley
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!