Skrevet av Emne: Norske banker verdensmester i USA.  (Lest 7086 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #15 : 02. november 2007, 08:00 »
Ser ganske lyst på livet, men det er alltid artig med oppstuss på treningsforum! Wink

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #16 : 02. november 2007, 08:58 »
Nei, kun irritasjon over uhemmet hylling av en utøver hvis anti-doping status og anti-doping holdning tilsynelatende ikke er i samsvar med retningslinjene til det norske styrkeløftforbundet og oppfatningene/meningene til noen av de beste styrkeløfterene i landet. Du kan bare se på mine honnører for å se at ganske mange ga meg en honnør for posten du klager på.

At du får honnører i en annen tråd, er virkelig ikke grunnlag for at du får ødelegge en persones meritter i denne tråden, som omtaler en norsk utøver og hennes meritter. Dette gitt din bitterhet, eller ikke.
Sitat
Nå er det en kjent sak at du, Vargthor, på forumet ikke tar klar avstand fra dopingbruk, så det er ikke overraskende at du kommer med et slikt innlegg som dette.

Igjen registrerer jeg at du kaster deg på denne bølgen av "du er ikke enstydig på følgene av bruk, du må være en som ikke tar avstand." Her kunne jeg skrevet; "dette er ikke likt deg", men det stemmer jo ikke.

Det er virkelig trist at en person ikke kan diskutere dop, uten å bli beskyldt for dette nevnt ovenfor. Det jeg har gjort er å ta avstand i spamming av en tråd som hyller en prestasjon. At du må ty til slike kommentarer, ved å sette opp en falsk "vi mot deg" (ikke dop vs. dop) holdning, er virkelig tegn på at de antakelser jeg har mot din figur på nettet, stemmer. (Ikke ment personlig dette.)

Skulle jeg hatt samme innstilling som deg, måtte jeg virkelig ta et oppgjør med alle som i en aller sammenheng har røyket hasj, drukket for mye alkohol, brukt Deca, eller HGH. I medisinsk, privat, eller annen lovlig virksomhet. Dette gjør jeg ikke. Jeg kritiserer ingen som ikke har brutt norsk lov, selv om dette ikke samsvarer med mitt egen livssyn. Jeg respekterer andre som er ulike meg selv. Hadde jeg vært kristen, hadde jeg ikke avskydd andre som ikke var kristne, men heller hatt et åpent sinn. Jeg kan diskutere følger, både positive og negative. Jeg tar imidlertid avstand mot bruk i konkurrerende virsomhet.

Du representerer det motsatte. Du beskylder. Du skaper frykt, mistillit og uvitenhet. Det gleder meg å få innsyn i hva jeg tror, er din tro på hva jeg evt har brukt og misbrukt. Vil du spekulere i min bruk, kan du gjerne ta en PM, evt en mail, så kan vi diskutere dette. Deretter kan du poste hva du vil på nettet, da vi har snakket samme først. Å spre slikt du gjør, uten å ha snakket med personen først, er feigt.


Sitat
Jeg heter ikke Trond, det er det en annen på forumet som heter. Hun postet en merkelig post i en tråd her på treningsforum, og dermed kan man også svare på denne og diskutere denne, enten i den opprinnelige  tråden, eller i en annen tråd.

Beklager. Per? Nei man kan ikke bare spamme en tråd med beskyldninger i hvilken som helst tråd. Ta det med Mari personlig.

Sitat
Er norsk idioti noe verre enn andre lands idioti? Og på meg virker det som at hun overdriver en del. Norge er nok ikke det landet som det er enklest å leve i dersom man ønsker å stikke frem nesa og få mest mulig oppmerksomhet, men vil ikke tro det er noe enklere eller verre i andre land. I USA er det større forhold, og lettere kanskje å fremheve seg selv uten å bli sett på som en nihilistisk eksibisjonist?

Idiotien kjenner ingen grenser. Det burde du vite. Man kan da ta et oppgjør med janteloven, selv om man flytter til et annet land? Spør du meg, har hun faktisk fordeler her, fordi hun nettopp kan sammenlikne mellom land. Personlig har jeg også bodd i et annet land (England), og kan derfor uttale meg om forskjellene.

Sitat
Denne boken har jeg dessverre ikke tid til å lese nå, men skal notere meg den og lese den ved første anledning. Dessuten misforstår du, om det er med vilje betviler jeg dog.

Gleder meg. Si ifra, så tar vi en diskusjon.

Sitat
Man skal ha selvtillit, og man skal tenke positivt om seg selv. Men jo mer man kan på et område, eller jo bedre man blir innen et felt, jo mindre behov tror jeg at man får for å demonstrere sine kunnskaper. Selv om de fleste selvsagt ønsker oppmerksomhet og ros.

Det har noe med trygghet på seg selv å gjøre. Jo yngre man er, og jo mer usikker og moden man er, jo mer søker man bekreftelse hos andre mennesker på at man er verdt noe. Etterhvert som man blir eldre, og kanskje mestrer et felt/en idrett svært godt, så får man mindre og mindre behov for å fremheve seg selv. Man har ikke behov for det. Man har sine nærmeste, og man har tryggheten om at man kan det man driver med.

Igjen, les boken. Dette er et grunnleggende eksempel på norsk jantelov. En norsk mann,  som kritiserer en persons vilje og ønske om å fremheve seg selv, for så å begrunne dette med hva _han_ syntes er det "riktige" å gjøre. Hva du føler er trygghet, hva du føler er modenhet, blir ikke nødvendigvis delt av de rundt deg. Jeg kan synse rundt temaet, men jeg kan virkelig ikke dømme og diskutere en persons handlinger rundt min egen synsing. Spesielt ikke om jeg ikke har tatt dette med personen først, og spesielt ikke i det offentlige rom. Jeg syntes slikt er kvalmende.

Sitat
Til slutt kan jeg oppsummere med å si at Asp er god i benkpress, men jeg setter likevel tvil ved hennes holdninger vedrørende dop.

Hadde hun vært aktiv på forumet og hatt en tydelig og klar anti-dopholdning som Sterkestesomfinns, TT, OD, Asse og Tingeling og Mamma hadde jeg nok hatt en annen oppfatning.

Flott. Takk for opplysningen. Jeg syntes de du ramser opp er gode i benkpress. Jeg syntes derimot flere enn de du ramser opp også er gode i benkpress. Der er vi tydelig uenige.

Mr. Trening: Dersom du absolutt må rakke ned på alle og enhver som på en eller annen måte er uenig med deg anbefaler jeg deg å lage egne tråder for dette. Synes du har en lei tendens til å kommentere negativt om alt og alle. Hva med å se litt lysere på livet? Tror du får det lettere da.

Mr Trening. Skulle jeg påstått at det er en kjent sak at du sprer idioti på nettet? Nei, det gjør jeg ikke, selv om lysten er der.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #17 : 02. november 2007, 09:16 »
Vi kunne sikkert hatt en interessant diskusjon over et godt måltid, Vargthor.

Det at du ikke har formulert deg negativt eller med klare holdninger i mot bruk av dopingmidler impliserer ikke at du er en bruker selv. Dette har jeg (uansett hva du måtte tro) aldri trodd. Smiley

Innlegget mitt (det lange) i denne tråden har forøvrig høstet fem honnører, så noen er ihvertfall enige. Smiley

Men skal la denne saken ligge nå, ikke noe poeng i å piske en død hest. Smiley

Ha en fortsatt strålende morgen! Smiley

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #18 : 02. november 2007, 13:31 »
mr trening tar opp mari Asp sine grunnløse påstander i en tidligere tråd,  og er kritisk til hennes og andres holdninger når det gjelder dopbruk. Det ser jeg på som ett STORT sunnhetstegn, og virkelig se lyst på LIVET!!
Mr. Trening: Dersom du absolutt må rakke ned på alle og enhver som på en eller annen måte er uenig med deg anbefaler jeg deg å lage egne tråder for dette. Synes du har en lei tendens til å kommentere negativt om alt og alle. Hva med å se litt lysere på livet? Tror du får det lettere da.
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #19 : 02. november 2007, 13:42 »
mr trening tar opp mari Asp sine grunnløse påstander i en tidligere tråd,  og er kritisk til hennes og andres holdninger når det gjelder dopbruk. Det ser jeg på som ett STORT sunnhetstegn, og virkelig se lyst på LIVET!!

Det er fint du er enig, med Mr.Trening's uenighet. Men, det du sier er at hvis man er kritisk til andre menneskers livssyn, holdninger, levemåte, et cetera, så skal man uttrykke seg deretter? Fritt?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #20 : 02. november 2007, 13:51 »
Det er ikke til å stikke under en stol at alle som er "sterkere", "flinkere", "bedre", eller har oppnådd/presert litt mer enn noen andre kanskje har, så har man garantert tatt et eller annet,eller man helt sikkert har juksa.

Tror nok det legges litt for mye i Mari's innlegg enn det som faktisk står der ; er knallirritert utbrudd på Norsk jantelov på sitt beste.


Mari: Gratulerer masse !! Knall plasseringer Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #21 : 02. november 2007, 13:54 »
tja ikke alltid, men når det gjelder enkeltes ukritiske holdninger til dopbruk, så synes jeg at man like gjerne kan slå hardt ned på det! Er tross alt i ferd med å bli ett alvorlig  sammfunns problem. Det å være kritisk til en annens livssyn må for alldel ikke sammenliknes med å bruke dop! Dopbruk er en enkelt handlig som som jeg ser på som juks og ett eneste sjansespill med egen helse.  En annen manns livvsyn verdier osv, er da noe helt annet???.. ,  enn å bruke dop. Jeg respekterer fullt ut muslimer og deres tro, men dopere respekterer jeg ikke!
Det er fint du er enig, med Mr.Trening's uenighet. Men, det du sier er at hvis man er kritisk til andre menneskers livssyn, holdninger, levemåte, et cetera, så skal man uttrykke seg deretter? Fritt?
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #22 : 02. november 2007, 13:59 »
Det er ikke til å stikke under en stol at alle som er "sterkere", "flinkere", "bedre", eller har oppnådd/presert litt mer enn noen andre kanskje har, så har man garantert tatt et eller annet,eller man helt sikkert har juksa.

Tror nok det legges litt for mye i Mari's innlegg enn det som faktisk står der ; er knallirritert utbrudd på Norsk jantelov på sitt beste.


Mari: Gratulerer masse !! Knall plasseringer Cheesy

Hey!
Diskusjonen gjalt en som nektet å avlegge prøve. Noe man faktisk forplikter seg til innen NIF, merkelig å tolke det som om at folk ikke vil han vel, ikke mulig å oppnå noe i Norge osv.
Blenda!

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #23 : 02. november 2007, 14:04 »
Hvis a er så irritert så kan a for pokker reise hjem til norge å benke seg rett opp til norgesmester,for så pisse reint etterpå  Wink.... dette skulle jo ikke vært noe problem for henne.. Problemet er at hun må feie for egen dør før hun kritiserer miljøet her i norge..
Det er ikke til å stikke under en stol at alle som er "sterkere", "flinkere", "bedre", eller har oppnådd/presert litt mer enn noen andre kanskje har, så har man garantert tatt et eller annet,eller man helt sikkert har juksa.

Tror nok det legges litt for mye i Mari's innlegg enn det som faktisk står der ; er knallirritert utbrudd på Norsk jantelov på sitt beste.


Mari: Gratulerer masse !! Knall plasseringer Cheesy
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #24 : 02. november 2007, 14:08 »
Hvis a er så irritert så kan a for pokker reise hjem til norge å benke seg rett opp til norgesmester,for så pisse reint etterpå  Wink.... dette skulle jo ikke vært noe problem for henne.. Problemet er at hun må feie for egen dør før hun kritiserer miljøet her i norge..

Hvem sier at hun ikke pisser reint?
At hun valgte USA som bodsted, for så å velge drive hobbyen sin der borte kan man godt forstå. Her til lands er jo alle mot alle, så lenge de ikke pisser på en kopp forran ADN sine utsendinger.
Håpløse greier, syns jeg.

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #25 : 02. november 2007, 14:19 »
Hvem sier at hun ikke pisser reint?
At hun valgte USA som bodsted, for så å velge drive hobbyen sin der borte kan man godt forstå. Her til lands er jo alle mot alle, så lenge de ikke pisser på en kopp forran ADN sine utsendinger.
Håpløse greier, syns jeg.



Her er du ute på viddene der du pleier å være. Alle er ikkje i mot alle, innad i styrkeløft miljøet er det mange meiniger og uenigheter, men en ting er vi vi alle enige i og det er at: "Alle er i mot dei som velger å ikkje pisse i ADN koppen."
 Det er ikkje håpløst det er det ein styrkeløfter skriver under på at han vil forholde seg til. Som sagt før, vil ein ikkje forholde seg til ein så ankle ting, så har man andre idretter man kan velge å delta i.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #26 : 02. november 2007, 14:20 »
Hvem sier at hun ikke pisser reint?
At hun valgte USA som bodsted, for så å velge drive hobbyen sin der borte kan man godt forstå. Her til lands er jo alle mot alle, så lenge de ikke pisser på en kopp forran ADN sine utsendinger.
Håpløse greier, syns jeg.



Nå snakker du som om du ikke har peiling på idrett og organisering? Er vel ingen som er imot en som trener benk for å konkurrere innen andre forbund, er bygger, strongman eller fitnessutøver. Poenget når det gjelder denne saken er at for å konkurrere innen NSF/IPF må man være medlem, noe som sier seg selv.

Feks; Antar du ikke vil at jeg skal konkurrere for klubben DIN feks uten at jeg har meldt meg inn osv Wink
Blenda!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #27 : 02. november 2007, 14:22 »
Det er ikke til å stikke under en stol at alle som er "sterkere", "flinkere", "bedre", eller har oppnådd/presert litt mer enn noen andre kanskje har, så har man garantert tatt et eller annet,eller man helt sikkert har juksa.


Nå er jeg litt usikker på om du prøver å være ironisk eller om du mener det du skriver?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #28 : 02. november 2007, 14:25 »
Dere må da vitterlig huske at Bolærne er en øy!!
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Norske banker verdensmester i USA.
« #29 : 02. november 2007, 14:34 »
Nå snakker du som om du ikke har peiling på idrett og organisering? Er vel ingen som er imot en som trener benk for å konkurrere innen andre forbund, er bygger, strongman eller fitnessutøver. Poenget når det gjelder denne saken er at for å konkurrere innen NSF/IPF må man være medlem, noe som sier seg selv.

Feks; Antar du ikke vil at jeg skal konkurrere for klubben DIN feks uten at jeg har meldt meg inn osv Wink

Nå er dette strengt tatt en kommentar på hetsingen av maris kommentar om jantelov Norge.
Og jeg såt med hvert eneste ord jeg skriver.
Mari er ei flott jente og at en person ( Mr Trening) går ut å rett og slett hakker på henne , syns jeg er direkte ufint.
Det er ikke for å skape noen som helst debatt, men kun for ufinhetene . Denne tråden hadde med hennes prestasjoner i USA å gjøre, og ikke hvorvidt hun pissa i en kopp.

Og her er vi igjen tilbake til at alle er i mot alle som ikke pisser i ADN sin kopp.
For det er dette det hele bunner ned til: " tiske tiske , rømte til usa , tiske tiske, meldte seg inn i annet forbund.. tiske tiske.. nekter pisse i kopp.. tisk tisk "..

Skjønner god at mari kommenterte Norge og Janteloven, for den lever i beste velgående. Både i landet og på dette forumet.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!