Skrevet av Emne: hva er raskeste måte å få dette til?  (Lest 3897 ganger)

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #15 : 11. november 2007, 01:42 »

Her ser jeg 9 skrive feiler bare av å skumlese det..

Mellom rom? Fei for din egen dør før du kommenterer andre. Smiley
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #16 : 11. november 2007, 01:45 »
Sitat
§7 - Tegnsetting, ordbruk og spam
Overdrevet bruk av tegnsetting (utropstegn, spørsmålstegn, punktum osv.) er irriterende og ikke tillatt. Eks.: "noen som kan hjelpe meg?HuhHuh?". Et godt alternativ er: "Er det noen som kan hjelpe meg?". Begrens bruken av store bokstaver da det kan oppfattes som skriking og hyling. SMS-språk og forkortelser (jg, dg, d, u osv.) er ikke tillatt. Benytt komma og punktum der det hører hjemme. Det er ingen som liker å lese èn setning fem ganger for å forstå hva som egentlig står der. Forsøk å holde det grammatiske nivået høyt, les gjennom posten din før du sender den inn. Crewet er også klar over at det finnes dysleksi, og derfor ser vi også at ingen kommer med spydige poster om en skrivefeil. Spamming (unødvendig posting) er ikke tillatt. Poster som kun "takk", "kult", "haha" og lignende er å anse som spam. Takkeposter når noen har delt en ressurs er akseptabelt. Ett eller to i ny og ned er for så vidt greit, men dersom dine 10 siste poster kun er spam vil Crewet reagere.

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #17 : 11. november 2007, 01:45 »
hehe.... liker å få noen extra innlegg sikkert Tongue

så lenge man skjønner det som skrives. så er det vel greit! SLUTT på den saken.

men i stedet for å klage. svar heller på spørsmålet som blir spurt i innlegget. TAKK
UNKNOWN

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #18 : 11. november 2007, 01:46 »


GET A LIFE! FREDDERN

vil ha hjelp ikke. pisspreik fra kids som deg Wink

har du peiling på spørsmålet så svarer du på det. ellers holder du kjeft!
UNKNOWN

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #19 : 11. november 2007, 01:47 »
Er visst veldig viktigere for Fredderen at vi skriver 100% riktig..

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #20 : 11. november 2007, 01:49 »
virker sånn. men tilbake til spørsmålet.. dem som har noe peilling på dette svarer. dem som ikke kan noe om det. sier ingeting;)
UNKNOWN

Utlogget Thomasinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #21 : 11. november 2007, 03:37 »
sklidd bra ut denne tråden her da!
..men var greit å få lest gjennom de reglene der, jeg visste ikke at det var så pass strengt her, men er utelukkende positivt det altså!

Men det er vel ikke forbudt med skivefiel får en håpe??

For å komme tilbake til det det spørres om av trådstarter her:
- jeg er absolutt ingen ekspert på dette, men siden dui er på ønsket vekt nå, og det er såpass lenge til sommeren: - bygg deg noen kilo til med muskler (3-5kg) før du begynner på en tålmodig deff sånn i februar en gang..

Det var bare et velment råd, tror det er brukbart!

..og nå må dere unnskylde meg, for nå skal jeg lese gjennom for å dobbelsjekke  at jeg ikke har noen "skrivefeiler"!

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #22 : 11. november 2007, 17:20 »
sklidd bra ut denne tråden her da!
..men var greit å få lest gjennom de reglene der, jeg visste ikke at det var så pass strengt her, men er utelukkende positivt det altså!

Men det er vel ikke forbudt med skivefiel får en håpe??

For å komme tilbake til det det spørres om av trådstarter her:
- jeg er absolutt ingen ekspert på dette, men siden dui er på ønsket vekt nå, og det er såpass lenge til sommeren: - bygg deg noen kilo til med muskler (3-5kg) før du begynner på en tålmodig deff sånn i februar en gang..

Det var bare et velment råd, tror det er brukbart!

..og nå må dere unnskylde meg, for nå skal jeg lese gjennom for å dobbelsjekke  at jeg ikke har noen "skrivefeiler"!

skjønner det med rådet. men vil ha svar fra folk som har peilling ,erfaring Tongue

og det er ikke så nøye med skrivefeil som freddern skal ha det til. han overdriver MAX!
UNKNOWN

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #23 : 11. november 2007, 17:36 »
sklidd bra ut denne tråden her da!
..men var greit å få lest gjennom de reglene der, jeg visste ikke at det var så pass strengt her, men er utelukkende positivt det altså!

Men det er vel ikke forbudt med skivefiel får en håpe??

For å komme tilbake til det det spørres om av trådstarter her:
- jeg er absolutt ingen ekspert på dette, men siden dui er på ønsket vekt nå, og det er såpass lenge til sommeren: - bygg deg noen kilo til med muskler (3-5kg) før du begynner på en tålmodig deff sånn i februar en gang..

Det var bare et velment råd, tror det er brukbart!

..og nå må dere unnskylde meg, for nå skal jeg lese gjennom for å dobbelsjekke  at jeg ikke har noen "skrivefeiler"!
"bygg deg opp 3-5kg med muskler"

Bulke i ca2 år så deffe:P ?

Jeg mener man bør holde en mer kontinuerlig kontroll på fettprosenten enn som så. Legg inn korte faser med litt kaloriunderskudd, eller noen dager i uka med dette, sånn at du unngår for mye fettøkning. Blir fettprosenten noe særlig høyere enn 15% bør du kutte ned på kalorioverskuddet også - se på det som en dynamisk prosess der du tilpasser energibalansen både fra dag til dag og uke til uke i forhold til din framgang og hvordan du ligger an i fettprosent.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Thomasinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #24 : 11. november 2007, 20:57 »
ble muligens dårlig formulert det der..
Jeg mener såklart ikke 3-5 kg muskler, men jeg anbefaler deg å gå opp 3-5 kg til, sånn at du har noe å deffe vekk!!

..det du også kan gjøre er jo å trene mer kardio en du gjør idag, og bare spise litt mindre en du har gjort til nå ( dette forutsetter et noenlunde brukbart kosthold) så ser du om du klarer å holde vekten samtidig som livvidden minker litt. Klarere du det er det jo kjempebra, og fettprosenten vil sakte men sikkert gå ned...

Lykke til uansett hva du velger, og får håpe at ekspertene begynner å svare her etterhvert...
Det gjør de helt sikkert!

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #25 : 11. november 2007, 23:10 »
ble muligens dårlig formulert det der..
Jeg mener såklart ikke 3-5 kg muskler, men jeg anbefaler deg å gå opp 3-5 kg til, sånn at du har noe å deffe vekk!!

..det du også kan gjøre er jo å trene mer kardio en du gjør idag, og bare spise litt mindre en du har gjort til nå ( dette forutsetter et noenlunde brukbart kosthold) så ser du om du klarer å holde vekten samtidig som livvidden minker litt. Klarere du det er det jo kjempebra, og fettprosenten vil sakte men sikkert gå ned...

Lykke til uansett hva du velger, og får håpe at ekspertene begynner å svare her etterhvert...
Det gjør de helt sikkert!

tenkt på det du sier det. med å holde vekt, med ett godt kosthold. begynne å løpe litt.. fordi det siste halvåret har det vært 0 kardio. så bli nok mere av det nå etter jul;)

får satse på det at flere folk med peilling og erfaring legger inn noen innlegg.
men takk for innspill fordet Wink
UNKNOWN

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #26 : 12. november 2007, 00:07 »
ligger nå på 88kg med fettprosenten 15 ca.
målet mitt er å ligge på vekta 88kg med fettprosent på 10 etterhvert. men for å oppnå dette fortest mulig. er det da best å gå litt videre opp i vekt for å bygge mere muskler før deff. eller gå ned nå fordi har bulka en del. og deretter gå opp igjen..


Ikke tenk så mye på "bulk" og "deff"... Sats heller på å spise nogenlunde akkurat så mye som kroppen trenger, med en fordelaktig fordeling av næringsstoffer. Som f.eks: The Anabolic Diet. http://www.t-nation.com/tmagnum/readTopic.do?id=658379
Svak, sur og full av varer.

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #27 : 12. november 2007, 00:11 »
åssen skal jeg få det til uten å tenke på det? da må du nesten forklare det...
UNKNOWN

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #28 : 12. november 2007, 22:21 »
åssen skal jeg få det til uten å tenke på det? da må du nesten forklare det...

Sats heller på å spise nogenlunde akkurat så mye som kroppen trenger, med en fordelaktig fordeling av næringsstoffer.
Svak, sur og full av varer.

Utlogget V.M

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 276

Sv: hva er raskeste måte å få dette til?
« #29 : 12. november 2007, 23:08 »
Lengre tid i kaloriballanse tror jeg er en dårlig ide, både når det gjelder muskeloppbygging og styrkeøkning.

 Ta heller en kort diettperiode nå å ta av noen kg fett. Tvilsomt om du mister muskler eller mye styrke hvis du gjør det rett. Deretter en lengre periode med et moderat kalorioverskudd. Du vil da forhåpentligvis legge på deg en god del muskler/ styrke uten stor økning i fettmengde. Til slutt og før badesesongen en ny kort diett til for å fjerne de siste få overflødige kg fett.   Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!