Skrevet av Emne: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.  (Lest 15239 ganger)

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #15 : 12. januar 2008, 16:54 »
Hvorfor ikke bare si sannheten? Du vil ikke i militæret, og da må du gjøre siviltjeneste i stedet.

Utlogget Tannfeen

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #16 : 12. januar 2008, 16:54 »
vent til du blir inkaldt, så får du spørsmål om du noen gang har brukt narkotika. Skriv ja, så sender de deg fort hjem, da de ikke vil ha deg uansett hvor mye du selv ønsker.

Slasker! Hva er det med dagens undom!?
Førstegangstjeneste+evt verv tar seg dessuten godt ut på CV'en.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget gunsmith

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #17 : 12. januar 2008, 17:05 »
vist du på død og liv ikke vil inn i forsvaret og få ansvaret for milioner av kroner i utstyr så bare virk fjern og gjem deg bort da vil folk til slutt tro du er manisk depresiv vist du ser bort i fra at du får dette på pappiret blir du dimmet.

men jeg vil også si at jeg angrer ikke et sekund på at jeg kom inn i forsvaret jeg driver i indre troms og trivest får lastebil lappen gratis så hva skal man klage på???
Kjønn: Mann
Høyde: 184cm
Vekt: ca100kg
Hårfarge: Brun
Fett prosent: Allt for høy

give ma an athletes body and i vil show you how to get it drunk

Utlogget vannvakten

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 466
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 466

  • muscleraw.com
Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #18 : 12. januar 2008, 17:11 »
Kan si litt hva eg fikk ut av mitt år i forsvaret.

- Blei voksen
- Fikk mange gode historier, som ennå brukes 8 år etterpå
- Lastebil lappen
- Gravemaskin teori og praksis, noe som gjer at eg kan jobbe med gravemaskin hvis eg vil
- Buss lappen
- Jegerprøven
- Vekterkurs
- Dykkerkurs
- Lederkurs
- Hvordan lage egen bedrift kurs
- Datakortet
- Noen kurs til

Og det beste av alt var at det var GRATIS. Hvor ellers får man så mye betalt av staten.

I tillegg kan det sies at dette året ville eg ikkje vert foruten. I ettertid savner eg faktisk mye av det som skjedde.
<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=39072.0" target="_blank">Min treningslogg[/url]

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=43288.0" target="_blank">Min bildeprofil[/url]

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #19 : 12. januar 2008, 17:13 »
Kan si litt hva eg fikk ut av mitt år i forsvaret.

- Blei voksen
- Fikk mange gode historier, som ennå brukes 8 år etterpå
- Lastebil lappen
- Gravemaskin teori og praksis, noe som gjer at eg kan jobbe med gravemaskin hvis eg vil
- Buss lappen
- Jegerprøven
- Vekterkurs
- Dykkerkurs
- Lederkurs
- Hvordan lage egen bedrift kurs
- Datakortet
- Noen kurs til

Og det beste av alt var at det var GRATIS. Hvor ellers får man så mye betalt av staten.

I tillegg kan det sies at dette året ville eg ikkje vert foruten. I ettertid savner eg faktisk mye av det som skjedde.

Helt enig, du får en drøss med kurs. noen av stor verdi hvis du er heldig...Jeg tok sprengningssertifiktat, vekterkurs b.la

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #20 : 12. januar 2008, 20:58 »
Nå kommer jeg til å bli hatet av alle militærgutter her inne. Jeg var inne, dimmet etter en måned. 99% av de vi drev med brydde meg med i brunøyet. Til og med skytingen søg. Jeg pratet med psykologen og psykiateren og fortalte at jeg ikke kunne fordra militæret (noe som var veldig sant) og fortalte de hva jeg heller ville gjøre på. Etter ca 1 uke ble jeg dimmet. Jeg dro hjem, fikk meg deltidsjobb hvor jeg jobber med noen kanonfolk, tok opp noen fag, kjøpte meg bil og hadde det ellers veldig fett. Angrer ikke et sekund på at jeg dimmet. Spesiellt når jeg ser hva for noe dritt kompisene mine må gjennom. Er ikke bare i militæret du opplever ting.
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #21 : 12. januar 2008, 21:05 »
Nå kommer jeg til å bli hatet av alle militærgutter her inne. Jeg var inne, dimmet etter en måned. 99% av de vi drev med brydde meg med i brunøyet. Til og med skytingen søg. Jeg pratet med psykologen og psykiateren og fortalte at jeg ikke kunne fordra militæret (noe som var veldig sant) og fortalte de hva jeg heller ville gjøre på. Etter ca 1 uke ble jeg dimmet. Jeg dro hjem, fikk meg deltidsjobb hvor jeg jobber med noen kanonfolk, tok opp noen fag, kjøpte meg bil og hadde det ellers veldig fett. Angrer ikke et sekund på at jeg dimmet. Spesiellt når jeg ser hva for noe dritt kompisene mine må gjennom. Er ikke bare i militæret du opplever ting.

Det som er litt trist er at man ikke har karakter nok til å stå i mot den første lille utfordringen og bite tennene litt sammen. For du vokser på det hvis du bare har guts nok til å stå løpet litt lenger en 1 mnd eller mindre. Du kan selvfølgelig skli igjennom livet med minste motstands vei, men du går glipp av mange sjangser til å gjøre deg selv til et mer velutviklet menneske.

Militæret suger 50% av tiden omtrent, det er utenom tjeneste du finner ut av ting som å bygge vennskap, tolerere andre, presse deg selv litt osv..Ting du ikke får til om du stikker hjem til muttern med halen mellom bena for å spise grandis og røyke bønne på gutterommet.....

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #22 : 12. januar 2008, 21:08 »
Nå kommer jeg til å bli hatet av alle militærgutter her inne. Jeg var inne, dimmet etter en måned. 99% av de vi drev med brydde meg med i brunøyet. Til og med skytingen søg. Jeg pratet med psykologen og psykiateren og fortalte at jeg ikke kunne fordra militæret (noe som var veldig sant) og fortalte de hva jeg heller ville gjøre på. Etter ca 1 uke ble jeg dimmet. Jeg dro hjem, fikk meg deltidsjobb hvor jeg jobber med noen kanonfolk, tok opp noen fag, kjøpte meg bil og hadde det ellers veldig fett. Angrer ikke et sekund på at jeg dimmet. Spesiellt når jeg ser hva for noe dritt kompisene mine må gjennom. Er ikke bare i militæret du opplever ting.

Vel, så fint. Rekrutten er jo nettopp til for å få slike som deg fjernet.

b
Støttes av Lånekassen

Utlogget glagainern

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 395

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #23 : 12. januar 2008, 21:09 »
kjipt og sitte på julebord med gutta på jobben når du er 30, og alle begynner og snakke om militæret, da sitter du for deg selv og angrer..

jeg fikk en god opplevelse på sætermoen/stormesk3 nå i 07 Smiley vi skulle egentlig til afghanistan nå i januar, men tmbn fikk oppdraget istedetfor.
mål: 250 mark i løpet av 2009

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #24 : 12. januar 2008, 21:11 »
kjipt og sitte på julebord med gutta på jobben når du er 30, og alle begynner og snakke om militæret, da sitter du for deg selv og angrer..

jeg fikk en god opplevelse på sætermoen/stormesk3 nå i 07 Smiley vi skulle egentlig til afghanistan nå i januar, men tmbn fikk oppdraget istedetfor.
En kamerat av meg reiste ned dit den 8.. Bad shit altså.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget glagainern

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 395
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 395

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #25 : 12. januar 2008, 21:17 »
Har en kamerat som er der nå, troppen hans var i den kontakten som var i nyhetene for ikke så lenge siden. vilt! en annen god kamerat reiser nå straks,..
mål: 250 mark i løpet av 2009

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #26 : 12. januar 2008, 21:20 »
Gleder meg noe helt vanvittig til jeg skal i millitæret. Det er noe jeg har sett fram til i hele livet. Skal også fortsette i militæret, det er tanken ivertfall. Skal bare gjøre færdi den jævla vidregående..

Ha deg i militæret, det er sunt for kropp og sjel. Du får opplevelser du ikke har mulighet til å få noen annen plass, opplevelser som er med å forme den du er. Gjør deg en mann. Tenk deg hvor kos det er, når du og karene går ned på en lokale puben,  og koser dere med halvliter etter halvliter etter en hard dag:D ahhh, jeg gleder meg:D
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #27 : 12. januar 2008, 21:23 »
er selv i militæret nå.
det som du kommer til å få ut av dette er kameratskap..
dette er hvertfall det jeg setter høyest nå som jeg er inne til førstegangstjeneste

oli

  • Gjest
Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #28 : 12. januar 2008, 21:24 »
det beste er jo at du glemmer alt det kjipe like etter at du er ferdig med det... av alle jeg har snakket, med som ikke har hatt kunn kontorrottetjeneste er storfornøyd med å være i millitæret..

det er det som er så bra med oss mennesker, vi liker ikke å pine oss selv gjennom noe, men når vi er ferdig med det, så sitter du igjen med en deilig følelse:-)

for alle hobbybolerne her inne som kunne tenker på trening, så kan det assosiereres med et sikkelig tungt sett, du her lyst til å gi deg med 8, men skviser ut 12, å følelsen derpå er desto bedre:-)

samme med millitæret, du er ute på en øvelse, du fryser pikken av deg å er så sliten du aldri har vært, men når du er ferdig med det, å gutta prater om det seinere når dere er hjemme igjen på kasserna, så kan du banne på at alle er glade for at de har gjort det:-)


men skjønner jo deg som dimma, fikk deltidsjobb å kjøpte bil det hørtes dritkult ut...... med nermere ettertanke så angrer jeg på at jeg fikk kjøre rundt i stridsvogn i skogen hele dagen å leke krig, når jeg heller kunne sitti i kassa på rimi:-)

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #29 : 12. januar 2008, 21:37 »
Honnør til Arnie fra meg iallefall!

Sikkert mange som vil hate meg også nå, men jeg har ikke tenkt meg inn i militæret, det kan ikke falle meg inn. Hadde det ikke vært militære organisasjoner her i verden ville det jo faen meg ikke vært noe krig. Det ville såklart alltids vært noe elendigheter, men tenk, vi kunne ha sluppet 1. og 2. verdenskrig, og flere andre større konflikter. Jeg ser ikke ned på noen i militæret, så de har heller ikke noen grunn til å se ned på dem som velger å ta den andre stien. Jeg liker ikke vold, har ytringsfrihet, og er stolt av det! Smiley

Når det er sagt, så selv hvor mye jeg er i mot vold, og noen jævler hadde tatt den sjansen og banket meg, hadde jeg selvfølgelig ordnet med slik de hadde blitt mørbanket, tatt i bruk litt blodstraff. Vold løser ingen problemer, men jeg hadde aldri latt meg godtatt at noen hadde brukt vold mot meg uten helt jævlige konsekvenser Smiley

Mvh
Joakim
66 - 82 @ -69kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!