Skrevet av Emne: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?  (Lest 18772 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #105 : 08. februar 2008, 09:59 »

På mitt innlegg ser det ut til at jeg prøver tråkke ned på noen. Hadde jeg slengt på en Tongue til slutt hadde alle sett at det var ment som en spøk. Wink
Her, narve, ser du at han ikke mente det slik du oppfattet det, FORDI han valgte å ikke bruke smiley.... slik du heller ikke gjør, til tross for at du kommer med utsagn som kan provosere. Wink

Utlogget Narve Læret

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Breaking all records
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #106 : 08. februar 2008, 10:03 »
Jeg ser ikke mye humor her, men derimot ganske så mye tøv... Jeg har ikke problemer med å takle det, men skjønner heller ikke hvorfor du trenger være slik.

Og hvordan du kan si at jeg har en tendens til å ta ting i verste mening etter å ha vært medlem her i et par dager er ganske artig.



Jeg har vært kritisk til måten tamagochi og du snakker om andre folk, ja, men det er ikke å være negativ. det er å ha respekt for andre og å reagere på folk som er frekke. Wink

Godt mulig du ikke mente det slik jeg oppfattet det, men ansvaret for å være forståelig må vel være like stort som mitt ansvar for å legge godviljen til når jeg leser. Smiley

Så fra nå¨av skal jeg legge godviljen til når jeg leser ting du skriver, selv om innleggene kan virke nedlatende eller frekke. Smiley

Lykke til i helgen! Hadde jeg ikke vært så feig at jeg gjemte meg bak et falskt navn, så kanskje jeg hadde turt å hilse på i helgen...  :Smiley

du vet at tamagotci er en leke ikke sant,men alikvel kaller du Tamashiwari for det,vet du hva Tamashiwari er?
nei,men andre ord du er like frekk som han eller Huh
og Tamashiwari falt jo også inn under min spøk om navn ikke sant Wink
Han heter forresten Trond hvis det er av interesse.....Tamashiwari er det japanske ordet for knusing,og det er en gren innen for Kyoukushi karate som vi driver,det er fullkonkakt og vi bruker ingen form for beskyttelse,bare never,knock down.Tamashiwari er noe man må når man kommer oppover i beltegradene,og i konkurranser.
sånn da lærte alle litt i dag også Grin

Utlogget Narve Læret

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Breaking all records
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #107 : 08. februar 2008, 10:04 »
Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm? Wink

Noen ganger ender trådene her inne som de reneste Dagbladet debatter biggrin

 Offtopic

Peace & Love Dance

halve moro det jo ! hehe

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #108 : 08. februar 2008, 10:08 »
Narve, Trond og Egil er lette navn å huske, så enkelt er det. Jeg kan kalle meg "=)&=)/&#¤)=%#)", Men jeg kan ikke forvente at alle skal gidde å skrive det hver gang de skal tiltale meg.

Jeg registerer at du ikke tar den minste selvkritikk på at du misforståes, og at du ikke er enig i at det å SKRIVE forståelig er minst like viktig som å legge godviljen til når man leser andres innlegg.

Tydelig at du mener din forståelse er den riktige, og de andre 18 000 medlemmene her som skjuler seg bak falske navn tydeligvis ikke skjønner kommunikasjon... Wink

Men som du sier, "dette er jo bare for artig, og det er jo halve moro det jo !" Smiley

Utlogget Narve Læret

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Breaking all records
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #109 : 08. februar 2008, 10:22 »
Narve, Trond og Egil er lette navn å huske, så enkelt er det. Jeg kan kalle meg "=)&=)/&#¤)=%#)", Men jeg kan ikke forvente at alle skal gidde å skrive det hver gang de skal tiltale meg.

Jeg registerer at du ikke tar den minste selvkritikk på at du misforståes, og at du ikke er enig i at det å SKRIVE forståelig er minst like viktig som å legge godviljen til når man leser andres innlegg.

Tydelig at du mener din forståelse er den riktige, og de andre 18 000 medlemmene her som skjuler seg bak falske navn tydeligvis ikke skjønner kommunikasjon... Wink

Men som du sier, "dette er jo bare for artig, og det er jo halve moro det jo !" Smiley

Hør her "=)&=/&#¤)=%#)", jeg legger meg HELT flat ! unnskyld til alle som føler seg støtt av mine innlegg.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #110 : 08. februar 2008, 10:23 »
Synes ikke Narve har noe å legge seg flat for! Det finnes vel en mengde aksept, også hos voksne mennesker?!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #111 : 08. februar 2008, 10:26 »
Hør her "=)&=/&#¤)=%#)", jeg legger meg HELT flat ! unnskyld til alle som føler seg støtt av mine innlegg.

Det er sikkert ikke så mange som føler seg støtt, heller flere som syns det er artig. Smiley Du minner meg faktisk om Leif T. Røbekk, selv om han ikke (meg bekjent ihvertfall) er like ram på å knuse stein og betong.
Minner om i formulering osv, ikke av utseende osv.

For å sitere ham; "make it work!" Smiley

Skal ihvertfall prøve å få med meg knusingen din på Messa!

Jeg syns heller ikke det er noe å legge seg flat for, det er bare å være forståelig samt VILLE forstå (for min del) som gjelder.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #112 : 08. februar 2008, 10:30 »
Narve, Trond og Egil er lette navn å huske, så enkelt er det. Jeg kan kalle meg "=)&=)/&#¤)=%#)", Men jeg kan ikke forvente at alle skal gidde å skrive det hver gang de skal tiltale meg.

Jeg registerer at du ikke tar den minste selvkritikk på at du misforståes, og at du ikke er enig i at det å SKRIVE forståelig er minst like viktig som å legge godviljen til når man leser andres innlegg.

Tydelig at du mener din forståelse er den riktige, og de andre 18 000 medlemmene her som skjuler seg bak falske navn tydeligvis ikke skjønner kommunikasjon... Wink

Men som du sier, "dette er jo bare for artig, og det er jo halve moro det jo !" Smiley

Dersom det er dette navneinnlegget som er basis for diskusjonen, så må jeg for min del si at jeg synes Mr. Læret skrev et helt greit innlegg der han i grunn ikke gjorde annet enn å takke for rosen for navet, og å si at han var stolt av akkurat det navnet og derfor gjerne brukte det her også. Synes i grunn han har fremstått som veldig sympatisk og grei i de få postene han har skrevet så langt. Men det er min oppfatning dah Smiley

mvh
Øyvind Fjeldseth - der Fjeldseth er navnet på min oldefars gård - før det het familien Hallingstad som igjen var navnet på gården til tippoldefar og sånn. Øyvind er rett og slett er et særdeles vakkert navn - tror det betyr noe slikt som Lykke og stridsmann Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #113 : 08. februar 2008, 10:33 »
Njaaa... Øyvind, er ikke det litt femi da?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #114 : 08. februar 2008, 10:35 »
Jeg reagerte bare på det jeg siterte isted, omkring de som ikke brukte sine egne navn slik han gjorde. Det sett sammen med de første innleggene som kom gjorde at JEG reagerte.

Men som sagt, det er todelt. Jeg skal selvfølgelig også gå inn for å FORSTÅ i steden for misforstå, på samme måte som den som skriver skal søke å BLI forstått. Tankelesing er ikke en kunst JEG besitter ihvertfall Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #115 : 08. februar 2008, 10:37 »
Jeg reagerte bare på det jeg siterte isted, omkring de som ikke brukte sine egne navn slik han gjorde. Det sett sammen med de første innleggene som kom gjorde at JEG reagerte.

Men som sagt, det er todelt. Jeg skal selvfølgelig også gå inn for å FORSTÅ i steden for misforstå, på samme måte som den som skriver skal søke å BLI forstått. Tankelesing er ikke en kunst JEG besitter ihvertfall Smiley

Du kunne jo bare sagt du het Edil Magnar, så hadde han skjønt hvorfor du skjulte deg bak Skalla!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #116 : 08. februar 2008, 10:38 »
Ja, for Skallagrimsson er mere urbant og lettere å like....

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #117 : 08. februar 2008, 10:40 »
Njaaa... Øyvind, er ikke det litt femi da?

Jepp - finns også en hunnkjønnsvariant som heldivis ikke er alt for mye i bruk - Øyvine.... Et nokså maskuling jentenavn i grunn........ men ærlig talt - har du noen gang hørt om jenter som er fornøyd med alt og kan sies å være lykkelige (mht navnebetydningen altså)? Det de kaller lykke er moderat depresjon for oss andre.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #118 : 08. februar 2008, 10:52 »
hehe
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Narve Læret

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Breaking all records
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #119 : 08. februar 2008, 11:11 »
som sagt gutta,stå på jeg er stor fan av ALLE dere blodslitere !
jeg har et uttrykk i Dojo`n (lokalet)
Smerte er gøy,det finnes masse på lager !

og det er vel det eneste vi aldri går tomme for :-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!