Skrevet av Emne: Utlendinger står for flest voldtekter av norske kvinner  (Lest 12267 ganger)

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
og nok en gang er du mer intressert i å hevde deg selv enn å diskutere tema.

Jeg har stor respekt for ytringsfriheten, men det er en utbredt misforståelse at man plikter å respektere ubrukelig og ignorant argumentasjon.

... å nedsable "argumentasjonen" din ...

Du må gjerne hevde at det finnes inkompatible kultursfærer, men da må det vel også være lov å mene det motsatte?

Ved stortingsvalg så må man forsåvidt være norsk statsborger...

Hilsen retardert, tilbakestående stråmann med ubrukelig og ignorant argumentasjon.


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Aslak.... Sira Myre da eller?? Smiley

EDIT: da jeg trykte "legg til innlegg", så innså jeg at hvis det var tilfelle, så ville vi ikke sluppet unna med en håndfull innlegg.... beklager derfor humoren på ditt navns bekostning... nesten. Grin

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
Enten han, eller så må jeg være Aslak i Gatas Parlament, eller kanskje jeg er Aslak Valkepää, samisk dikter som sikkert ikke er fornøyd med måten Norge behandler minoriteter på. Mange muligheter.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

og nok en gang er du mer intressert i å hevde deg selv enn å diskutere tema.

Jaha? Det er faktisk svært relevant for tema å påpeke at en debattant som forsøker å argumentere for en multikulturell samfunnsordning, helt åpenbart ikke har forstått hva dette er for noe.

Sitat
Du må gjerne hevde at det finnes inkompatible kultursfærer, men da må det vel også være lov å mene det motsatte?

Jeg vil fortsatt ikke nekte deg å mene noe som helst, da jeg er en tilhenger av ytringsfrihet og en offentlig talerstol for alle,uansett deres intellektuelle nivå. Hvis noen i fullt alvor i mener at det norske samfunnets kjerneverdier ikke er på kollisjonskurs med russisk nynazisme, islamistisk sharia-lovgivning, det hinduistiske kastesystemet eller tvangsekteskap -- så for all del. Derimot vil jeg gjerne se argumenter for at det ikke finnes inkompatible kulturer; en påstånd som impliserer en ganske drøy historieløshet. Har du for eksempel hørt om Jugoslavia?


Sitat
Ved stortingsvalg så må man forsåvidt være norsk statsborger...

Det har du selvfølgelig helt rett i, og jeg tar selvkritikk. Mente naturligvis å skrive kommunevalg, der Fabian Stang har blitt valgt inn. Du glemte imidlertid å henvise til dokumentasjon på at flertallet av etniske nordmenn var enige med Stang i flaggspørsmålet ....


dodraugen2k

  • Gjest
Eller at flertallet av utlendinger skulle være i mot det.

Nå har Norges Tyrkiske Ungdomsforening, Bosnisk Studentforening, Somalisk Nettverk, Nork Vietnamesisk Senter,  Norsk-pakistansk Studentsamfunn og Tamilsk ressurssenter alle stilt spørsmålstegn ved poenget i at alle minoriteter skal stille med «sitt» flagg på nasjonaldagen.

Nærmest alle innflytelsesrike innvandrermiljøer har gått mot forslaget om at alle flagg skal kunne tas med i toget, og det virker som om de eneste som fremdeles mener dette er et «overgrep mot minoriteter» er AUF, SU og RU, som hadde demonstrasjon i går. Man kan jo lure på hva slags kamp dette egentlig er ...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hilsen retardert, tilbakestående stråmann med ubrukelig og ignorant argumentasjon.

Godt å se du har bra selvinnsikt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

For all del, jeg har aldri ment at flertallet av mennesker eller organisasjoner med innvandrerbakgrunn maser om å kunne gå med andre nasjoners flagg i 17-mai-toget. Selv kjenner jeg heller ingen innvandrere som mener det. Aslak mente derimot at Fabian Stang representerte etniske nordmenn i synet på dette, noe jeg stadig har til gode å kunne se at stemmer ....

dodraugen2k

  • Gjest
Mitt innlegg var forsåvidt ikke rettet mot deg. Aslak hevdet tidligere at etniske nordmenn hadde fått sagt sitt, men at det ingen hadde fått hørt det fra «den andre siden». Det er jo ganske enkelt feil, da forslaget har møtt motstand, eller i hvert fall spørsmålstegn, fra omtrent alle kanter.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Så du vil takke innvandrerne for den gode økonomien? Du er visst ikke så rent lite "tard" sjøl heller. Smiley
Nei, dette har jeg ikke sagt. Oljen er det som er den største grunnen til vår gode økonomi. Men da vi begynte å bli rikere og rikere fra 70-tallet og utover så oppstod det et behov for billig arbeidskraft. Vi trengte og trenger innvandrere til å ta de jobbene Ola Norman ikke lenger vil ta.

Vi hadde garrantert ikke hatt den samme økonomiske utviklingen dersom vi ikke hadde hatt innvandrere.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Norge har blitt en søt, naiv og patetisk nasjon. Vikingene vrir seg i de bittesmå støvkornene som ble igjen av de etter at de ble brent. 
Nordmenn har blitt en nasjon som bøyer seg for å plukke opp såpa for alle andre, og så får en diger utenlandsk kuk opp i den, gang på gang. Og etter hver gang så ler vi litt, og tenker at jaja, det er vel sånn disse folka sier takk på. Så gråter vi noen stolte tårer og bøyer oss i dusjen neste dag også.


Reiste ikke vikingene til andre land og voldtok kvinner?

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Reiste ikke vikingene til andre land og voldtok kvinner?

For 500 år siden, ja?

Edit: 1000 år siden, my bad Tongue

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
For 500 år siden, ja?

prøv Ca 1000 Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

For 500 år siden, ja?

Hm, 500 år? Da sitter du på annen informasjon enn deg jeg har. Man kan kanskje etterspørre kilder?

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Hm, 500 år? Da sitter du på annen informasjon enn deg jeg har. Man kan kanskje etterspørre kilder?

Fant fort ut at jeg hadde skrevet feil, da jeg søkte på wikipedia for å være sikker, og det også ble påpekt av Nann.

At det er enda lengre tilbake itid forsterker jo bare mitt poeng.

Edit: hvis du skulle lure på hva mitt poeng er, så er det at det har skjedd en utvikling i løpet av 1000 år. Hvertfall i de fleste land Grin


Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Reiste ikke vikingene til andre land og voldtok kvinner?

Utvikling! Det er absolutt ingen tegn som jeg er klar over på at kvinnesynet i islam forandrer seg med årene.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!