Skrevet av Emne: Utskjellingstråden  (Lest 190290 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1335 : 24. februar 2009, 14:04 »
det kjeem sæ.
Det er dine ord.  Jeg er uenig i ditt tilfelle.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Utskjellingstråden
« #1336 : 24. februar 2009, 14:11 »
Det er dine ord.  Jeg er uenig i ditt tilfelle.

Ja du vet vel det du!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #1337 : 24. februar 2009, 18:12 »
Folk som trener i sokker irriterer meg.. sitter å tar pause mellom settene med de svette sokka sine godt planta på handtakene på hantlene..Jævla kuuuktasker

Når skal du lære deg rettskriving? Din katabole analfabet!

Og tar! Ikke "å tar"!

Er det et verb som i infinitivsform heter "å tar" kanskje? Angry

Det heter heller ikke "sokka sine", men "sokkene sine". No no
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Utskjellingstråden
« #1338 : 24. februar 2009, 19:34 »
Beklager,beklager:(  I denne sokkefrustrasjonen ble rettskriving dumpet langt ned på lista(eller foretrekker du, listen) over prioriteringer.

Når det er sagt så synes jeg sokka flyter bedre enn sokkene i den sammenhengen jeg presenterte dere for min frustrasjon. Er du en av sokkejævlene eller!? fy fela.. Jeg bli kvalm.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #1339 : 24. februar 2009, 19:51 »
Hø hø, bare fordi man bruker sokker på treningssentre tråkkeg man da ikke nødvendigvis oppå vektene/apparatene folk skal bruke.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: Utskjellingstråden
« #1340 : 24. februar 2009, 21:37 »
Er du en av sokkejævlene eller!? fy fela.. Jeg bli kvalm.

Nei! Jeg trener barbeint, med åltrange jeans og helsetrøye!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Utskjellingstråden
« #1341 : 24. februar 2009, 21:44 »
Nei! Jeg trener barbeint, med åltrange jeans og helsetrøye!
Det måtte komme for en dag Wink

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #1342 : 24. februar 2009, 22:40 »
Og hva er galt med det om jeg tørr spørre? Å trene med sokker/barfot er ikke så ille, det er verre med deg som trener i bar overkropp. Senteret ditt må jo tape masse penger på det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1343 : 25. februar 2009, 00:07 »
Og hva er galt med det om jeg tørr spørre? Å trene med sokker/barfot er ikke så ille, det er verre med deg som trener i bar overkropp. Senteret ditt må jo tape masse penger på det.
Hvilket senter tror du ville slippe Protein1991 innenfor dørene?  Se på bildet i avataren til Protein1991.  Det ser ikke ut som om han trener i det hele tatt, unntatt den runkemuskeltreningen som han skryter av.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: Utskjellingstråden
« #1344 : 25. februar 2009, 01:45 »
Hvilket senter tror du ville slippe Protein1991 innenfor dørene?  Se på bildet i avataren til Protein1991.  Det ser ikke ut som om han trener i det hele tatt, unntatt den runkemuskeltreningen som han skryter av.

Bedre å bli nekta adgang enn å være for svak til i det hele tatt å tenke på å løfte vekter, som deg. Hold deg til vanngymnastikken din og hold kjeft!
Du er for gammel og skrøpelig til å dra på fest uansett, så DU er den siste som trenger å prøve å få tråden opp i 100 sider!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #1345 : 25. februar 2009, 08:28 »
Bedre å bli nekta adgang enn å være for svak til i det hele tatt å tenke på å løfte vekter, som deg. Hold deg til vanngymnastikken din og hold kjeft!
Du er for gammel og skrøpelig til å dra på fest uansett, så DU er den siste som trenger å prøve å få tråden opp i 100 sider!

Var faenmeg ett genialt innlegg. Honnør avgitt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Utskjellingstråden
« #1346 : 25. februar 2009, 09:01 »
Åja? Innlegget sugde jo.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1347 : 25. februar 2009, 10:20 »
Bedre å bli nekta adgang enn å være for svak til i det hele tatt å tenke på å løfte vekter, som deg. Hold deg til vanngymnastikken din og hold kjeft!
Du er for gammel og skrøpelig til å dra på fest uansett, så DU er den siste som trenger å prøve å få tråden opp i 100 sider!
Jadda, jadda.  Her på gamlehjemmet trener jeg ti minutter vanngymnastikk to ganger i uka.  Resten av uka passer to yndige, veldreide kvinnelige pleiere på at jeg har en god, mjuk pute under hver arm.  Med dette treningsprogrammet tar jeg likevel mer enn deg i benken, Moe.  Når det gjelder det å være gammel og skrøpelig, så har jeg stadig mine åndsevner noenlunde i behold, mens du er presenil allerede nå mens du er i puberteten.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Utskjellingstråden
« #1348 : 25. februar 2009, 10:22 »
Var faenmeg ett genialt innlegg. Honnør avgitt.
Akkurat.  Fleksnes har lest et innlegg som besto av opptil flere fullstendige setninger, og gir seg ende over av genialiteten.  Jeg synes at wannabe-arnold (som forøvrig er like hjernedød som dere andre) oppsummerte innlegget greit og riktig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Utskjellingstråden
« #1349 : 25. februar 2009, 11:02 »
Innlegget ditt over består også av flere fullstendige setninger uten å imponere en levende sjel. Mulig du er imponert sjæl.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!