Skrevet av Emne: Steroider hos filmstjerne  (Lest 3474 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Steroider hos filmstjerne
« : 10. desember 2008, 10:22 »
http://www.kjendis.no/2008/12/10/557634.html

Husker dette ble omtalt i en annen tråd. At enkelte filmstjerner helt klart benytter AAS for å komme i form til roller.
Når det skjer i lille sverige, så er jeg ganske sikker på at de er Modus Operandi både i Hollywood og andre steder også.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steroider hos filmstjerne
« #1 : 10. desember 2008, 10:24 »
Og dette prioriterer politiet i sverige sine ressurser på, for et virkelig samfunnsnyttig oppdrag...
Non Plus Ultra

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Steroider hos filmstjerne
« #2 : 10. desember 2008, 11:36 »
Og dette prioriterer politiet i sverige sine ressurser på, for et virkelig samfunnsnyttig oppdrag...

Du mener det er helt greit med kokain?

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Steroider hos filmstjerne
« #3 : 10. desember 2008, 11:49 »
Du mener det er helt greit med kokain?

Hehe, nei det gjør jeg ikke. Men nå var det ikke det som var hovedoppslaget i artikkelen heller men for all del. Noe storbeslag var det dog ikke.
Non Plus Ultra

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Steroider hos filmstjerne
« #4 : 15. desember 2008, 01:40 »
http://www.kjendis.no/2008/12/10/557634.html

Husker dette ble omtalt i en annen tråd. At enkelte filmstjerner helt klart benytter AAS for å komme i form til roller.
Når det skjer i lille sverige, så er jeg ganske sikker på at de er Modus Operandi både i Hollywood og andre steder også.


Jeg undrer mest på hvor mange av de personlige trenerene som backer opp alle megakjendisene aktivt foreslår bruk av hormonelle preparater som en del av oppkjøringen mot en filmrolle. Ville ikke forundre meg om det ofte er herfra forslagene kommer ... som et lite tilskudd til planen om å komme i "topp-form-i-løpet-av-12-uker"

Utlogget Linseprinsen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Sv: Steroider hos filmstjerne
« #5 : 15. desember 2008, 01:53 »
Hvor ofte er du på Kjendis.no Egil? Smiley

Synd at folk bruker steroider, men det er vel ikke noe værre en at en annen mann bruker det?

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Steroider hos filmstjerne
« #6 : 15. desember 2008, 08:55 »
Det er vel allerede kjent at mange kjendiser bruker ulovlig rusmidel, men nå også dop i form av prestasjonsfremmende middel.
At tv og film kan være så umoralske og vise disse folkene på tv eller kino skjermen, fatter jeg ikke. Fra nå av burde regissører og produsenter forlangt at skuespillere som skulle være med i en rolle var medlem i en idrettsorganisasjon, for eksempel bordtennis eller håndbakk.

Tror dessuten at Hollywood hadde fått mye mer oppslutning rundt filmene sine dersom dette hadde blitt gjort.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Steroider hos filmstjerne
« #7 : 15. desember 2008, 11:32 »
Det er vel allerede kjent at mange kjendiser bruker ulovlig rusmidel, men nå også dop i form av prestasjonsfremmende middel.
At tv og film kan være så umoralske og vise disse folkene på tv eller kino skjermen, fatter jeg ikke. Fra nå av burde regissører og produsenter forlangt at skusepillere som skulle være med i en rolle var medlem i en idrettsorganisasjon, for eksempel bordtennis eller håndbakk.

Tror Hollywood dessuten at hadde fått mye mer oppslutning rundt filmene sine dersom dette hadde blitt gjort.
EPISK!
rofl

Utlogget GoldenGoal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Steroider hos filmstjerne
« #8 : 16. desember 2008, 14:49 »
Det er vel allerede kjent at mange kjendiser bruker ulovlig rusmidel, men nå også dop i form av prestasjonsfremmende middel.
At tv og film kan være så umoralske og vise disse folkene på tv eller kino skjermen, fatter jeg ikke. Fra nå av burde regissører og produsenter forlangt at skuespillere som skulle være med i en rolle var medlem i en idrettsorganisasjon, for eksempel bordtennis eller håndbakk.

Tror dessuten at Hollywood hadde fått mye mer oppslutning rundt filmene sine dersom dette hadde blitt gjort.

Jeg ville gjerne sett den neste Rambo-filmen!...hvor Stallone er bytta ut med en bordtennischamp... not  biggrin

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Steroider hos filmstjerne
« #9 : 18. desember 2008, 18:28 »
Det er vel allerede kjent at mange kjendiser bruker ulovlig rusmidel, men nå også dop i form av prestasjonsfremmende middel.
At tv og film kan være så umoralske og vise disse folkene på tv eller kino skjermen, fatter jeg ikke. Fra nå av burde regissører og produsenter forlangt at skuespillere som skulle være med i en rolle var medlem i en idrettsorganisasjon, for eksempel bordtennis eller håndbakk.

Tror dessuten at Hollywood hadde fått mye mer oppslutning rundt filmene sine dersom dette hadde blitt gjort.
"
LOL.... Ser du film for å glede deg selv, eller for å være moralsk støtte?  "Hobbiten i ringenesherre tok seg en rev en fredag, NEI DA gidder æ ikke å se den! fysja mæ :p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!