Skrevet av Emne: Nok en idiotisk skremselspropaganda  (Lest 19868 ganger)

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #45 : 01. september 2009, 16:30 »
Prohormones kan ikke sammenlignes med roids engang.

Sitat
faen asså.. PROSENTHVIS!!! er det virkelig så vanskelig å forstå?
10 000 av hvor mange? 10 000 blir faen ikkje 1% en gang av alle i EU som drikker alkohol..
dessuten har eg ikkje sagt noe om folk som dør. eg prater om folk som kuker til livet sitt.

Kuker til til livet sitt på hvilken måte? Kuker til psyken sin? Du aner ikke hvor mange som ligger inne på psykiatrisk pga. alkohol. Alkohol er en slags nervemedisin, og kan virker ødelegge deg om det misbrukes.

Nå liker ikke jeg å sammenligne et rusmiddel med et treningsdop, men siden du babler om at det er ulovlig fordi det er farlig, så må jeg jo ta noe i samfunnet som er farlig og komplett lovlig.

Sitat
tenk deg like mange som drikker alkohol, brukte steroider.. ser du greia nå da? hvordan tror du oddsen da hadde blitt?
hadde steroider vært like akseptert, like lett tilgjengelig som alkohol kunne det vært en realitet. skjønner?

Tviler på at folk flest VIL bruke steroider pga. de fleste ikke er så opptatt av kropp og ytelse, men ikke kom her og si at steroider ikke er lett tilgjengelig. Det er så og si nesten like tilgjengelig som alkohol. Vil man bruke steroider, så får man lett tak i. Det burde vel helst kontrolleres av lover, ikke forbys. Og nå er ikke steroider forbudt til eget bruk heller Wink

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #46 : 01. september 2009, 22:05 »
Farlig å kjøre bil også mange gjør det fordet;)
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #47 : 01. september 2009, 22:14 »
Prohormones kan ikke sammenlignes med roids engang.
 
Kuker til til livet sitt på hvilken måte? Kuker til psyken sin? Du aner ikke hvor mange som ligger inne på psykiatrisk pga. alkohol. Alkohol er en slags nervemedisin, og kan virker ødelegge deg om det misbrukes.

Nå liker ikke jeg å sammenligne et rusmiddel med et treningsdop, men siden du babler om at det er ulovlig fordi det er farlig, så må jeg jo ta noe i samfunnet som er farlig og komplett lovlig.
 
Tviler på at folk flest VIL bruke steroider pga. de fleste ikke er så opptatt av kropp og ytelse, men ikke kom her og si at steroider ikke er lett tilgjengelig. Det er så og si nesten like tilgjengelig som alkohol. Vil man bruke steroider, så får man lett tak i. Det burde vel helst kontrolleres av lover, ikke forbys. Og nå er ikke steroider forbudt til eget bruk heller Wink

eg vet veeeeeeldig godt hvor lett tilgjengelig steroider er, hvis du skjønner?-.-
at det ikkje er forbudt til eget bruk er helt urelevant. dette er pga det er i bruk som legemiddel.

prohormoner kan ikkje sammenlignes med steroider nei, men så skrev eg da ikkje det heller! sotffet som nevnes KATEGORIERES som steroider -dermed gjelder de samme lovene.


det eneste eg har sagt er at propagandaen mot steroider har hindret mange unge og dumme til å bruke det. å det er jo en bra ting ville eg tro? skjønner ikkje hvorfor du argumenterer mot dette..
 hvis du ikkje er enig i det så bør du virkelig oppsøke psykolog..
Westside disciple

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #48 : 01. september 2009, 22:19 »
Kanskje man burde vurdere å legge til hvordan forebygge skader av steroider istede bare for å skremme? Vil alltid være noen som bruker !
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #49 : 01. september 2009, 22:28 »
Kanskje man burde vurdere å legge til hvordan forebygge skader av steroider istede bare for å skremme? Vil alltid være noen som bruker !
i teorien en fin idè, men det vil også føre til at det blir mer akseptert.
greia er, at folk vil alltid missbruke det. det fins allerede tonnevis av sider, og svære forum med elite byggere, folk med doktorgrad osv som fint hjelper deg med å gjøre steroidebruk til en sunn livsstil.
 De som søker hjelp til å gjøre det riktig er nå så. men de unge der ute som hiver det i seg er in the first place ikkje interissert i få hjelp, å virker som at mangler innsikt i hva steroider faktisk innebærer.. så hva hjelper da ett støtteapparat fra statens side hvis de ikkje bruker det uansett? 
Westside disciple

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #50 : 01. september 2009, 22:45 »
det eneste eg har sagt er at propagandaen mot steroider har hindret mange unge og dumme til å bruke det. å det er jo en bra ting ville eg tro? skjønner ikkje hvorfor du argumenterer mot dette..
hvis du ikkje er enig i det så bør du virkelig oppsøke psykolog..
Haha, enkel løsning på folk som er uenige med deg. Aner ikke hvor mange som burde oppsøke psykolog isåfall :Smiley

Propaganda har hindret mange i å bruke, men de som faktisk bruker får ikke den veiledningen de trenger. Mange aner ikke hva PCT er engang eller hvordan man skal dosere eller hvordan i det hele tatt alt foregår.

Foresten, nei - propaganda er noe dritt. Blir kvalm av at staten lyver til sine egne innbyggere. Ekte informasjon er det som virkelig hjelper. Propaganda skremmer ingen, bare de som har null interesse for kroppsbygging/styrketrening.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #51 : 01. september 2009, 22:51 »
Haha, enkel løsning på folk som er uenige med deg. Aner ikke hvor mange som burde oppsøke psykolog isåfall :Smiley


eeeh... det er snakk om etikk.. hvis du ikkje syns det er bra at man hindrer flest mulig i å bruke det, syns eg du er en idiot..


du mener staten burde bruke midler på å veilede folk med å putte i seg kunstige hormoner fordi genene ikkje tillater dem å bli så store som de selv vil? FØR de når sitt genetiske max, FØR de er ferdig utviklet osv?

ser du ikkje hvor utrolig feil det hadde blitt? korttenkthet.
Westside disciple

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #52 : 02. september 2009, 08:31 »
eeeh... det er snakk om etikk.. hvis du ikkje syns det er bra at man hindrer flest mulig i å bruke det, syns eg du er en idiot..


du mener staten burde bruke midler på å veilede folk med å putte i seg kunstige hormoner fordi genene ikkje tillater dem å bli så store som de selv vil? FØR de når sitt genetiske max, FØR de er ferdig utviklet osv?

ser du ikkje hvor utrolig feil det hadde blitt? korttenkthet.

Du som er en idiot da. Så du synes det er herlig når staten lyver til deg og sprer misinformasjon? Du synes det er etisk riktig at staten skal lyve deg opp etter øra.. I tilfelle er det du som er en jævla gjøk.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #53 : 02. september 2009, 09:00 »
Skal tråden leve videre, så hever vi nivået av seriøsitet et par hakk. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #54 : 02. september 2009, 09:10 »
Er vanskelig å være seriøs når folk sier at de vil bli lyvd til da ;p Har aldri møtt en person i mitt liv som synes det er kjempegreit at folk lyver dem opp i fjeset.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #55 : 02. september 2009, 17:59 »
Skal tråden leve videre, så hever vi nivået av seriøsitet et par hakk. Smiley
aye captain, beklager.

eg har da heller ikkje sagt at det er bra at staten lyver.
eg syns det er BEDRE enn som forslått å støtte fortisser i å bruke steroider..



uansett: løsningen ligger ingen av plassene, man må ta problemet ved roten. Men så kommer det til det at staten har ingen som helst innsikt (er ikkje interissert i skaffe det heller) i hvordan de kan forhindre at alt for unge mennesker starter med disse stoffene. derfor tyr de til den lateste, billigeste versonen som er propaganda.
agreed?
Westside disciple

Utlogget hanshagerup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

  • Coming soon.....MEEEEEEEE!!
Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #56 : 03. september 2009, 07:19 »
hehe:P du har ett godt poeng der, men grunnen til dette er vel fordi det er nødvendig når man er på toppen?
Disse kara har vel også perfekt kosthold, perfekt med trening, og de har (burde ha) faste lege kontroller.
det er stor forskjell imot en mobba fjortis som vil bli stor å banke alle, å hiver i seg russere som han fikk av en kompis som fikk det av han på treninga som fikk det av karen som henger ved kiosken.. uten å en gang ha hørt om PCT..

Jeg er en av de som mener at vi ikke kan legge opp et felles sett med samfunnsregler basert på hva som kan være skadelig for en psykisk svekket fjortiss.
Og en fjortiss som ønsker å bruke steroider for å greie å banke alle, er uannsett ingen trussel. Faktisk blir du dårligere til å sloss av steroider. Uannsett finnes det ikke en eneste dokumentasjon i hele verden som viser at det er sammenheng mellom bruk av boler og kriminell aktivitet. Jeg blir veldig lei av å høre disse forståsegpåerne som egentlig ikke har det snev av peiling. Er du så seriøs i hht dine målsetninger at du vil bruke anaboler, er det siste i verden du kan ønske deg fengselsmat med to brødskiver med jordbærsyltetøy til frokost.

En god del dokumentasjon på helseskadelige ffekter ja, men INGEN på kriminell aktivitet. Mange kriminelle slår seg på doping, sant det, men det motsatte er ikke påvist.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #57 : 03. september 2009, 08:35 »
Hvorfor skulle man bli dårligere til å sloss med bruk av anabole steroider, Hans Hagerup?

H.M., hva mener du med å ta problemet ved roten? Uansett hva man gjør med mindre man innfører dødsstraff for boling eller helt retarda fengselsstraffer så vil jo folk drive på med det etter eget ønske. Slike ting er rett og slett bare en del av samfunnet, og ser ingen løsning på å fjerne dette "problemet" som du kaller det. En fjortis uten grenser for hva han putter i seg vil jo uansett drite i hva som blir sagt til han fra alle kanter, så lenge han blir litt større og tøffere. Det vil alltid være slike mennesker, og det er jo dems problem. Kan ikke sette opp policyer basert på noen folk som loker rundt med null peil, og som selv om de blir riktig informert ikke bryr seg så mye om det uansett. Er du 14 år og får høre om litt bieffeter og fremtidige problemer som oppstår, er det faktisk veldig mange i denne alderen som lever i nuet, og ikke tenker over at det faktisk ikke er så lang tid til de er 25-30, selv om for dem kan det føles ut som det er en mannsalder til.

Utlogget hanshagerup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

  • Coming soon.....MEEEEEEEE!!
Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #58 : 03. september 2009, 12:34 »
Hvorfor skulle man bli dårligere til å sloss med bruk av anabole steroider, Hans Hagerup?

H.M., hva mener du med å ta problemet ved roten? Uansett hva man gjør med mindre man innfører dødsstraff for boling eller helt retarda fengselsstraffer så vil jo folk drive på med det etter eget ønske. Slike ting er rett og slett bare en del av samfunnet, og ser ingen løsning på å fjerne dette "problemet" som du kaller det. En fjortis uten grenser for hva han putter i seg vil jo uansett drite i hva som blir sagt til han fra alle kanter, så lenge han blir litt større og tøffere.

En fjortiss som er så dum at han ikke har ingen grenser på hva han putter i seg, har ingen sjans til å bli større. Å legge på seg muskler så det synes er vanskelig og det kreves veldig mye disiplin, kunnskap og tallent.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Nok en idiotisk skremselspropaganda
« #59 : 03. september 2009, 12:51 »
En fjortiss som er så dum at han ikke har ingen grenser på hva han putter i seg, har ingen sjans til å bli større.

Så du mener en som tygger i seg det som er av bol og pumper så øra står på gløtt ikke har nubbetjangs til å bli større? Jøss.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!