Skrevet av Emne: politiprovoksjon!!  (Lest 14871 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: politiprovoksjon!!
« #45 : 14. mars 2009, 18:20 »
Det er kanskje noen her på forumet som vurderer å sjekke opp dama til en politimann og tenker "hva er det verste han kan gjøre, han er jo politi og kan jo ikke banke meg ?"

I så fall har dere svaret i denne tråden. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #46 : 15. mars 2009, 09:12 »
Må bare gratulere deg Raymond, bra at noen tør og orker å kjempe tilbake. Jævlig bra jobba!



Tusen takk..Jeg er i full gang med dykker utdanninga mi allerede..Er for meg helt sinnsykt og være ferdig med dette..Dette har vært en enorm belastning sisste fem årene..Har ikke kunnet begynnt med noe som helst av jobb,utdanning etc..For om jeg ble dømt hadde jo politiet revet alt ned igjen..Men nå er det endelig mulig og få starte på nytt Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 478
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 478

Sv: politiprovoksjon!!
« #47 : 15. mars 2009, 22:16 »
Åhåh.. ahahaha.. Idiot.

Nåh? Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: politiprovoksjon!!
« #48 : 18. mars 2009, 16:43 »
Tusen takk..Jeg er i full gang med dykker utdanninga mi allerede..Er for meg helt sinnsykt og være ferdig med dette..Dette har vært en enorm belastning sisste fem årene..Har ikke kunnet begynnt med noe som helst av jobb,utdanning etc..For om jeg ble dømt hadde jo politiet revet alt ned igjen..Men nå er det endelig mulig og få starte på nytt Smiley

Håper det går veien da. At du ikke blander deg inn i slikt igjen, selv om du får et bra "tilbud".
Kanskje det er politiet. Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget reflex-

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: politiprovoksjon!!
« #49 : 18. mars 2009, 17:06 »
Huff, det er faen meg sykt at slike ting gjør at kriminelle slipper fri og får en beklagelse i ettertid. Dette er jo ene og alene din feil, at politiet valgte å ikke stoppe deg FØRST, men ETTER hendelsen, synes jeg ikke hørtes så dumt ut. Da ville du jo følgelig fått en lengre straff. Men neida, loven i Norge er jo helt på trynet...

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #50 : 18. mars 2009, 17:10 »
Huff, det er faen meg sykt at slike ting gjør at kriminelle slipper fri og får en beklagelse i ettertid. Dette er jo ene og alene din feil, at politiet valgte å ikke stoppe deg FØRST, men ETTER hendelsen, synes jeg ikke hørtes så dumt ut. Da ville du jo følgelig fått en lengre straff. Men neida, loven i Norge er jo helt på trynet...

Du er så smart tror du,har ingen ting med stopping av bil og gjøre den saken..Det som står i avisa der,er ikke faktum for frifinnelsen...Politiet ordnet turen for og ha noe og gjøre på..Det er det som er.var ikke vi som fiksa bil,penger tue,etc..Det var politiet..våkn opp

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: politiprovoksjon!!
« #51 : 18. mars 2009, 17:49 »
 først grattis til dere begge med utviklingen i saken.

men synes det virker litt merkelig at politiet plutselig tar kontakt med deg og....... for samarbeid rett før turen.det må jo ha vært en slags tillit dere imellom for at dere gjorde noe sånt.altså kontakt over lengere tid?
skjønner heller kke helt hensikten med den turen.var det og ta andre eller mener du de rett og slett bare lurte dere på pure faen?
bare det og i det hele tatt å ha noe slags form for kontakt med dem ville vært helt utelukket for min del.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: politiprovoksjon!!
« #52 : 18. mars 2009, 17:56 »
Selvfølgelig tok de ikke ut noen randoms på gata bare for å stille dom mot de. De har nok blitt spanet på tidligere, kanskje til og med samarbeidet med politiet i lignende saker..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: politiprovoksjon!!
« #53 : 18. mars 2009, 17:58 »
Selvfølgelig tok de ikke ut noen randoms på gata bare for å stille dom mot de. De har nok blitt spanet på tidligere, kanskje til og med samarbeidet med politiet i lignende saker..

ja,det er det jeg synes er merkelig.men velger å la ray svare på det.
men trenden er at flere og flere i treningsmiljøet nå samrbeider med politiet.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: politiprovoksjon!!
« #54 : 18. mars 2009, 20:06 »
var ikke vi som fiksa bil,penger tue,etc..Det var politiet..våkn opp

Hvem som stod for initiativ og finansiering, har lite å si så lenge dere likevel gikk med på å smugle dop. Visste dere at dere skulle smugle dop?

Utlogget h4ymaker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: politiprovoksjon!!
« #55 : 19. mars 2009, 00:59 »
Spyfluer er etter min mening verdt mer enn de fleste som jobber innefor politietaten.....

Word up.

Utlogget h4ymaker

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: politiprovoksjon!!
« #56 : 19. mars 2009, 01:08 »
Tusen takk..Jeg er i full gang med dykker utdanninga mi allerede..Er for meg helt sinnsykt og være ferdig med dette..Dette har vært en enorm belastning sisste fem årene..Har ikke kunnet begynnt med noe som helst av jobb,utdanning etc..For om jeg ble dømt hadde jo politiet revet alt ned igjen..Men nå er det endelig mulig og få starte på nytt Smiley

Lykke til videre ja.

Har selv fått jævlig stygg behandling av politiet ved flere anledninger, og jeg stoler ikke et sekund på noen av dem.
Pressen hadde jeg heller ikke stolt på, siden de stoler på politet som ikke er til å stole på Wink

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: politiprovoksjon!!
« #57 : 19. mars 2009, 01:20 »
Raymond:

prøv å ikke la følelsene ta helt overhånd, og forestill deg hvordan andre oppfatter deg når du skriver "lang historie..Men hele poenget er at den kriminelle handlingen hadde aldri blitt gjort uten politiet..Og det er vell nåkk kunnskap det..."

Du mener altså at for utenforstående som aldri har hørt om saken, så holder det med DIN oppsummering på en setning? En sak som har tatt 5 år?

Forestill deg en 11 år gammel gutt som nettopp har vært i slosskamp, og skal legge fram forløpet til slosskampen for læreren. Høylytt, ensidig og sur hvis han ikke får 100% støtte, gjerne med noen kraftfulle ytringer om hvor utrolig mye han hater den andre gutten. Det er måten du legger saken fram her på forumet.

Nameless

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #58 : 19. mars 2009, 01:29 »
Merkelig at rettferdigheten seiret. Intensjonen om å begå en kriminell handling var der uavhengig av at politiet ikke fulgte de lovene de er underlagt. At politiet blir avslørt er selvfølgelig positivt for rettssikkerheten i landet, men merkelig hvordan folk snur kappen etter vinden på dette forumet. Når det var snakk om å straffe demonstranter i Oslo tidligere i år var det få, om noen, som var opptatt av rettssikkerheten til de involverte.

Logikken til trådstarter om at dette beviser noe som helst er mildt sagt tendensiøs. Blir som å si at det beviser at nordmenn er smartere enn svensker hvis vi slår de i sjakk.

Å si at politimenn er mindre verdt enn spyflyer, slik Kenboy gjør, er trist for den som er dum nok til å komme med et slikt utsagn. Politifolk er vanlige mennesker som alle andre. Slike utsagn sier mye mer om den som kommer med utsagnet enn den det er rettet mot.

Alt som blir sagt på et forum må tas med en klype salt (jf. kenboy). Når det gjelder din tolkning av saken, så later du som at du vet mer enn det du gjør. Hva vet du om hvordan politiet har oppført seg?

For å sette det helt på spissen;

Om politiet gir deg 200k, en bil og ber deg gjøre noe for dem. Du gjør det selvsagt, og tror at det er i tråd med etterforskningen. Du blir hele tiden fulgt med, og når du kommer tilbake over grensa, blir du selvsagt tatt. Dette er jo selvsagt politiprovokasjon. Utrolig flott at vi har hjemmel for slike latterlige påfunn i loven.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: politiprovoksjon!!
« #59 : 19. mars 2009, 01:41 »
Her er det vel liten tvil om at politiet har handlet galt. Men hva er poenget med disse generaliseringene? De fleste politimenn gjør en til tider utakknemmelig jobb, for en dårlig lønn i forhold til utdannelsen deres, og de fleste gjør jobben bra. Her er det klart at alt ikke er blitt gjort som det skal gjøres, men de fleste skjønner da at dette er unntaket snarere enn regelen.

Sitater som det under blir bare for dumt, og det triste er at det virker som at det er flere som tenker slik her.
Sitat
Spyfluer er etter min mening verdt mer enn de fleste som jobber innefor politietaten.....

There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!