Skrevet av Emne: Lorenzo Becker  (Lest 122468 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lorenzo Becker
« #30 : 19. juli 2009, 19:17 »
selv på det lokale treningstudioet for å si det på den måten.
wooot...

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Lorenzo Becker
« #31 : 11. august 2009, 13:19 »
At det finnes 16åringer som er sterkere i knebøy, benkpress og markløft, kan hende. Men større talent innen bodybuilding skal man faen meg lete lenge etter. Ingen 16åringer i verden har en slik rygg som han her! Skal du møte en 16åring med over 45cm armer, er det kun en vei å dra!
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Lorenzo Becker
« #32 : 11. august 2009, 18:50 »
Er ikke helt sikker, men tror han slår charley som er 2 eldre på nesten alle målene (cm), og charley er jo en meget meget begavet kar. 
Og i tillegg er lorenzo bare 170cm. 
Den eneste jeg har sett som kan matche han i samme alder, er lee priest når han var ung...

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lorenzo Becker
« #33 : 23. august 2009, 11:58 »
Er ikke helt sikker, men tror han slår charley som er 2 eldre på nesten alle målene (cm), og charley er jo en meget meget begavet kar. 
Og i tillegg er lorenzo bare 170cm. 
Den eneste jeg har sett som kan matche han i samme alder, er lee priest når han var ung...
Det er faktisk en grunn til at han bare er 170cm. Han kunne nok blitt nærmere 180 og kanskje over det, visst ikke... Men for all del, bra armer og rygg, men det er full tid for å deffe!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lorenzo Becker
« #34 : 23. august 2009, 12:57 »
Det er faktisk en grunn til at han bare er 170cm. Han kunne nok blitt nærmere 180 og kanskje over det, visst ikke... Men for all del, bra armer og rygg, men det er full tid for å deffe!

jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier INGEN er innteressert i høre på slikt piss som dette.

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lorenzo Becker
« #35 : 23. august 2009, 13:10 »
jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier INGEN er innteressert i høre på slikt piss som dette.
Han var jo bare 15år da han begynte, klart han hadde vokst mye i høyde om han ikke hadde begynt med den driten.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Lorenzo Becker
« #36 : 23. august 2009, 13:12 »
klart?

legg frem en forskningsrapport hvor det kommer klart frem at aas hindrer vekst.

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lorenzo Becker
« #37 : 23. august 2009, 20:13 »
Ehm, orker ikke diskusjonen ass / stopper veksten.

MEN, hvordan kan du vite, at han hadde genere til å bli noe høyere?
Kjenner da folk som er 40 , og er ikke mere en 170 høye, til og med mindre. Uten bruk av ass.
Ja, det er mange voksne som er under 170. Men da er dem som regel enda lavere som 15åring.

Når man begynner å leke med hormonene sine i så lav alder, så er det definertivt klart at veksten stopper opp!

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lorenzo Becker
« #38 : 23. august 2009, 20:23 »
Ja, det er mange voksne som er under 170. Men da er dem som regel enda lavere som 15åring.

Når man begynner å leke med hormonene sine i så lav alder, så er det definertivt klart at veksten stopper opp!
Åssen vet du at han leker med hormonene sine? Aldri hørt om gavede gener og hard jobbing, kanskje? Pluss at han har masser av testosteron pga alderen hans.

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lorenzo Becker
« #39 : 23. august 2009, 20:56 »
Åssen vet du at han leker med hormonene sine? Aldri hørt om gavede gener og hard jobbing, kanskje? Pluss at han har masser av testosteron pga alderen hans.
Jah, det er jo lov til å ha god tro. Men de som vet såpass skjønner at det er umulig.

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lorenzo Becker
« #40 : 23. august 2009, 21:06 »
Jah, det er jo lov til å ha god tro. Men de som vet såpass skjønner at det er umulig.
Når Charley greide å komme dit han er uten noe bruk av preparater  så skjønner jeg ikke hvorfor Lorenzo ikke klarer det. Lorenzo er tross alt bare 16 år og har mye mer testosteron i kroppen enn en voksen person!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Lorenzo Becker
« #41 : 23. august 2009, 21:08 »
Dere trenger vel ikke krangle om at han har litt andre ting enn rosiner i havregrøten sin? Det er jo ganske åpenlyst, jeg ler av de som sier det ikke er det Cheesy

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lorenzo Becker
« #42 : 24. august 2009, 12:43 »
Når Charley greide å komme dit han er uten noe bruk av preparater  så skjønner jeg ikke hvorfor Lorenzo ikke klarer det. Lorenzo er tross alt bare 16 år og har mye mer testosteron i kroppen enn en voksen person!
Hvor har du fra at Charley er ren? Men uansett vil jeg nå si at Lorenzo er like svær som Charley, enda han er 2år yngre. Såklart, begge har gode gener, samt bra og hard jobbing. Men hvorfor skal dem da utelukke noen presentasjonsfremmede midler på si for å utvikle talentet enda bedre?
Jeg sier ikke at 100kg fordelt på 170cm i alder av 16år er oppnåelig av en hver person, bare med diverse midler. Men om du mener at Lorenzo er ren, må jeg bare få lov til å kalle deg en idiot.

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Lorenzo Becker
« #43 : 24. august 2009, 14:19 »
du har ikke anelse om hvor høy han hadde blitt om han aldri hadde trent. Jeg har selv trent og trener HARDT (uten å bruke sterodier) og er 170cm. Men det er jo fordi foreldrene mine er lave. Så med mindre du har bevis er det ikke noe vits i å slenge ut idiotiske påstander!

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Lorenzo Becker
« #44 : 24. august 2009, 14:22 »
tror nok han har gener som gjør han lav. Han er også fransk og gjennomsnitthøyden der er 175 så han er ikke så mye under...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!