Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 88437 ganger)

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #120 : 08. september 2009, 00:00 »
Så du mener at å bruke steroider for å bekjempe AIDS ikke er et fornuftig bruksområde? Wink Greit nok at man som styrkeløfter ikke skal ha et nyansert syn på doping what so ever, men det finnes grenser.
Godt mulig det, men når man ser samme bruker gang etter gang forhærliger steroider i diverse ANTIDOPINGtråder så føler jeg ingen skam når jeg uttaler meg negativt i nevnte brukers favør.
Du vet meget godt at jeg er firkantet når det kommer til dette, men litt tåler jeg.. Bare litt. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #121 : 08. september 2009, 00:04 »
Godt mulig det, men når man ser samme bruker gang etter gang forhærliger steroider i diverse ANTIDOPINGtråder så føler jeg ingen skam når jeg uttaler meg negativt i nevnte brukers favør.
Du vet meget godt at jeg er firkantet når det kommer til dette, men litt tåler jeg.. Bare litt. Wink

ok da, så lenge du har god grunn Grin

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #122 : 08. september 2009, 00:05 »
Kunne jo forsåvidt vært interessant å lese "Doping gjorde livet mitt til et himmelrike", og så ta en oppfølgingsartikkel f.eks hvert 5. år...
Jeg tror ikke det finnes en ting på denne planet som kan gjøre noens liv til noe himmelrike. Det eneste jeg kan tenke meg må isåfall være kjærlighet eller penger, men det er også noe dritt Tongue Anabole steroider kan uten tviler gjøre enkelte liv bedre, f.eks. for de med naturlig lave testonivå og som trenger TRT/HRT. Eller for de som faktisk tjener millioner i denne sporten, aka. Mr Olympia deltakere. De opplever noe man nesten kan kalle himmelrike, men pga. rikdommen. Og den hadde ikke eksistert uten at de hadde brukt steroider. So there.

Lær av verdens største bodybuilding forum.

http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=17

Godt mulig det, men når man ser samme bruker gang etter gang forhærliger steroider i diverse ANTIDOPINGtråder så føler jeg ingen skam når jeg uttaler meg negativt i nevnte brukers favør.
Du vet meget godt at jeg er firkantet når det kommer til dette, men litt tåler jeg.. Bare litt. Wink
Enkelte her burde faktisk ta en titt på hva som faktisk finnes på internett. Tåler du ikke dette, så er det vel egentlig bare å gå å gjemme seg under dyna.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #123 : 08. september 2009, 00:07 »
ok da, så lenge du har god grunn Grin
I mine øyne, alltid!

Resterende øyne er ikke mitt problem. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #124 : 08. september 2009, 00:13 »
meninga må jo selvfølgelig være å gjøre idretten så rettferdig som mulig
men åssen lurer en seg unna å teste positivt for feks veksthormoner?
jeg har ikke peil,så da spør jeg bare


oi... du har virkelig mindre peiling på dette enn jeg trodde.

Du får heller prøve å finne EN som har greid å teste positivt på vekst... Det påståes at de nå skal greie å teste for vekst, men inntil OL i Beijing, så var det utelukkende indisier i blodprøver de greide å finne vektsbruk på.. og da gjennom avvik i IGF-1 verdiene... altså ikke direkte på vekst.
Det er ikke vanlig å ta blodprøver når man avlegger dopingprøve. Ergo tviler jeg meget sterkt på at man får tatt noen for bruk av vekst i overskuelig fremtid medmindre man endrer testregimet.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #125 : 08. september 2009, 00:16 »
Ps.. dere er klar over at de fleste av oss kunne brukt vekst og det ville sannsynligvis ikke syntes noe særlig på oss...
Det er ikke magisk.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #126 : 08. september 2009, 00:18 »
oi... du har virkelig mindre peiling på dette enn jeg trodde.


Aha! Så kanskje det er  noe i det som folk sier om muskler og intelligens. Gutta på 24 synes jeg er vanvittig dum, men det er kun når jeg får posisjonert meg optimalt i forhold til lys og skygge foran sirkusspeilet de har der.
 
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #127 : 08. september 2009, 00:19 »
Altså bruker hele OL-toppen vekst innen styrkekonkuranser Wink Surprise surprise.

Vekst eller roids. Det kreves likevel hardt arbeid og MAT for å bli stor. I motsetning til det mange av fjortissene tror.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #128 : 08. september 2009, 00:23 »
oi... du har virkelig mindre peiling på dette enn jeg trodde.

Du får heller prøve å finne EN som har greid å teste positivt på vekst... Det påståes at de nå skal greie å teste for vekst, men inntil OL i Beijing, så var det utelukkende indisier i blodprøver de greide å finne vektsbruk på.. og da gjennom avvik i IGF-1 verdiene... altså ikke direkte på vekst.
Det er ikke vanlig å ta blodprøver når man avlegger dopingprøve. Ergo tviler jeg meget sterkt på at man får tatt noen for bruk av vekst i overskuelig fremtid medmindre man endrer testregimet.
jeg har som sagt ikke peil i det hele tatt på om veksthormoner slår ut på blodprøver,det var derfor jeg spurte Wink
litt synd at en sport som egentlig er ganske så sunn,skal bli ødelagt av en gjeng juksere Cool

VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #129 : 08. september 2009, 00:26 »
Toppen i ALLE sporter jukser. De blir bare ikke tatt for det Wink Ikke kom her å tro at Usain Bolt eller Lance Armstrong er rene gullunger.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #130 : 08. september 2009, 00:26 »
jeg har som sagt ikke peil i det hele tatt på om veksthormoner slår ut på blodprøver,det var derfor jeg spurte Wink
litt synd at en sport som egentlig er ganske så sunn,skal bli ødelagt av en gjeng juksere Cool


litt feil her også.. vekst er det minst farlige av alt de putter i seg. (ihvertfall ifølge det man kan lese seg til)
det brukes medisinsk på barn i prepubertal alder her i norge og ellers i verden også.

Men selv her vil nok ekstrem overdosering ha uønskede konsekvenser.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #131 : 08. september 2009, 00:41 »
litt feil her også.. vekst er det minst farlige av alt de putter i seg. (ihvertfall ifølge det man kan lese seg til)
det brukes medisinsk på barn i prepubertal alder her i norge og ellers i verden også.

Men selv her vil nok ekstrem overdosering ha uønskede konsekvenser.
jeg betviler ikke at med riktige doseringer så er vekst sikkert ikke mer farlig enn å være litt overvektig
men hvor grensa går før det blir virkelig farlig for helsa er sikkert forskjellig fra person til person
jeg kjenner mange som har brukt as,til og med bror min har brukt as
og er en litt smart,så går det nok greit
man hvorfor ta denne sjangsen?
angående til medisinsk bruk,så er feks di fleste narkotiske stoffene som folk ruser seg på å finne som ingredienser i diverse legemidler
det betyr selvfølgelig ikke at  narkotika er sunt  ,dette gjelder også as
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #132 : 08. september 2009, 00:55 »
Toppen i ALLE sporter jukser. De blir bare ikke tatt for det Wink Ikke kom her å tro at Usain Bolt eller Lance Armstrong er rene gullunger.

Blir ikke de testa med blodprøver + urin prøver hele tia a?

hørte hvertfall at usain bolt hadde blitt veldig hyppidgt testet under vm med blodprøver og urin prøver..

Vet ikke jeg.. stiller meg skeptisk til begge utsagnene. Ville ikke påstå noen ting enda Smiley
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #133 : 08. september 2009, 00:59 »
Hvorfor blander du aas og vekst sammen i innlegget?
Blir på en måte som å ta med tonicen som en negativ faktor når man sier at for mye Gin er farlig. Wink

Jeg sier ikke at steroidemisbruk er trygt, det er det ingen som sier. Men hvis du skal trekke frem noe som er spesiellt farlig med doping, så blir det feil å fokusere på vekst. Smiley

det holder lenge med testo produsert på kjøkkenbenken, det virker på meg å være scary. ... da hadde jeg heller brukt vekst! Smiley

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #134 : 08. september 2009, 01:14 »
Hvorfor blander du aas og vekst sammen i innlegget?
Blir på en måte som å ta med tonicen som en negativ faktor når man sier at for mye Gin er farlig. Wink

Jeg sier ikke at steroidemisbruk er trygt, det er det ingen som sier. Men hvis du skal trekke frem noe som er spesiellt farlig med doping, så blir det feil å fokusere på vekst. Smiley

det holder lenge med testo produsert på kjøkkenbenken, det virker på meg å være scary. ... da hadde jeg heller brukt vekst! Smiley
sorry jeg mente vekst hele tiden
som sagt så har jeg ikke satt meg nok inn i dette,men senest i dag så traff jeg på en kompis av meg som ikke var helt i slaget etter å ha brukt vekst
vi diskuterte blandt annet kjell robin som nesten alle som trener tunge vekter vet hvem erher i arendal
han sa til meg at han aldri skulle trøkke i seg noe mer da han var redd for helsa si
jeg regner med at han sikkert har brukt for mye,men hvem vet
en annen ting er jo å stole på om det som er i ampullen er ekte vare
jeg hadde aldri kjøpt ampuller av noen av disse bolegutta,da dem knapt vet selv hvor det kommer fra
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!