Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 88416 ganger)

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #300 : 12. september 2009, 19:31 »
kjempebra du fikk oppklart dette 10 sider etter det ble sagt Smiley Smiley Smiley

Da beklager jeg! Jeg har lest hele tråden uten å ha sett dette.
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #301 : 12. september 2009, 19:46 »
Det som er overaskende med dette er jo at han fremdeles lever etter å ha trøkt i seg roids for en MILLION kr og at det eneste er en sprukken tykktarm eller hva det var,det sier jo at det ikke er så farlig som de prøver å fremstille det som.

Man kan jo bare forestille seg hvor mye roids man får til 100.000 kr...

Rart det skjer NOE etter så mye missbruk

latterlig" advarsel"om man tenker litt rundt det

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #302 : 12. september 2009, 19:55 »
Det som er overaskende med dette er jo at han fremdeles lever etter å ha trøkt i seg roids for en MILLION kr og at det eneste er en sprukken tykktarm eller hva det var,det sier jo at det ikke er så farlig som de prøver å fremstille det som.

Man kan jo bare forestille seg hvor mye roids man får til 100.000 kr...

Rart det skjer NOE etter så mye missbruk

latterlig" advarsel"om man tenker litt rundt det

Mannen i gata vet vel ikke prisene på steroider og tenker at det er ekstremt dyrt. Vil vel ikke kalle dette en latterlig advarsel
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget peenut

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #303 : 12. september 2009, 19:58 »
Det som er overaskende med dette er jo at han fremdeles lever etter å ha trøkt i seg roids for en MILLION kr og at det eneste er en sprukken tykktarm eller hva det var,det sier jo at det ikke er så farlig som de prøver å fremstille det som.

Man kan jo bare forestille seg hvor mye roids man får til 100.000 kr...

Rart det skjer NOE etter så mye missbruk

latterlig" advarsel"om man tenker litt rundt det

Joda, og kjører du på for bare en halv mill så står du på trygg grunn. Er jo bare halvparten. Dobbelt så trygt - om du skjønner. Det verste med roids er uansett at det er en snarvei for mange hobbytrimmere som ikke liker det dem driver med. Det gir deg resultater på tross av kjærlighet og interresse for idretten, og ikke lærer du en dritt på veien heller. Kjenner til flere som ikke har begreper om hverken kosthold eller trening, men som på grunn av preparater får stor fremgang. Disse tomsingene underviser andre på gymet om hvordan de skal oppnå samme resultater og utelater key information som at de selv trøkte ræva full av skit for å komme dit.

Unger i dag ass, skal ha alt rekanes på ei fjøl - og helst over natta, Djeeeeez

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #304 : 12. september 2009, 20:22 »
Grin jeg mener jeg så på en amerikansk serie en gang at det var en som ikke fikk levertransplantasjon, eller noe, fordi det kom frem at han hadde drukket alkohol én gang mens han ventet på ny lever Tongue Hvor mye lit man kan sette til dette vet ikke jeg..

en episode av scrubs.

en ung jente fikk istedenfor leveren, pga fyren viste han ikke var ansvaret verdig å få en ny lever Wink

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #305 : 12. september 2009, 20:24 »


Unger i dag ass, skal ha alt rekanes på ei fjøl - og helst over natta, Djeeeeez

elsker den bakstreverske nostaligiske holdningen =)

forøvrig en referanse til dere som har hørt Tazte-priv med bård og harald.

http://www.youtube.com/results?search_query=tazte+priv+jan+eggum&search_type=&aq=f

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #306 : 12. september 2009, 20:26 »
Dummeste jeg har hørt. Oppstår gyno ved bruk av AAS så er sjansene veldig store for at du allerede har gyno i familien, legger du på deg masse og vann (fom f. eks gjennom aas), er det økt sjanse for at gyno komme fram.
Så du konkluderer med at hvis en person oppnår økt kroppsvekt på kort tid, og ender opp med gyno; så skal han bli nektet operasjon..?

Tror du bør sette deg inn i hva gyno er.... Det er forskjell på "arvelig" kroppsform med f.eks litt fættpuppa vs. utvikling av kvinnelige bryster som følge av at testosteron eller androstendione aromatiserer til østrogen... Væskeretensjon kommer som følge av elektrolyttforstyrrelsene (natrium) som enkelte steroider fører med seg og har isolert sett ingenting med gyno å gjøre.

Kosmetiske operasjoner/inngrep gjøres i liten grad på sykehus enten det er fjerning av bitch tits som følge av AAS eller en tatovering du angrer på, med mindre du gjør det privat og dekker det selv. Det finnes 1000 andre foran i køen som av helt andre grunner enn forfengelighet har fått ødelagt kroppen sin og trenger "kosmetiske" operasjoner.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #307 : 13. september 2009, 10:14 »
Joda, og kjører du på for bare en halv mill så står du på trygg grunn. Er jo bare halvparten. Dobbelt så trygt - om du skjønner. Det verste med roids er uansett at det er en snarvei for mange hobbytrimmere som ikke liker det dem driver med. Det gir deg resultater på tross av kjærlighet og interresse for idretten, og ikke lærer du en dritt på veien heller. Kjenner til flere som ikke har begreper om hverken kosthold eller trening, men som på grunn av preparater får stor fremgang. Disse tomsingene underviser andre på gymet om hvordan de skal oppnå samme resultater og utelater key information som at de selv trøkte ræva full av skit for å komme dit.

Unger i dag ass, skal ha alt rekanes på ei fjøl - og helst over natta, Djeeeeez

Høres ut som om roids automatisk "rammer"de som ikke kan stort om kosthold og trening og kun vil ha en snarvei i treningen
etter min erfaring kunne det ikke vært lenger fra sannheten.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #308 : 13. september 2009, 10:17 »
Mannen i gata vet vel ikke prisene på steroider og tenker at det er ekstremt dyrt.

jepp

dianabol som er et relativt ekstremt medikament er jo feks utrolig billig,fra 5-10 kr tabz stk

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #309 : 13. september 2009, 13:02 »
Jepp, alle de som får skader av AS, HGH, knark etc har brukt det feil, stått opp på feil side av senga og ikke fulgt instruksene til han på hjørnet eller på gymmet!!!
Nei, de har glemt å drikke 14 liter vann pr milligram bol for å rense nyrene Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #310 : 13. september 2009, 19:26 »
Nei, de har glemt å drikke 14 liter vann pr milligram bol for å rense nyrene Smiley

3-4 liter pr dag holder i følge steroider.net

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #311 : 13. september 2009, 19:41 »
3-4 liter pr dag holder i følge steroider.net
Det var en spøk altså Wink siden jeg ikke bruker doping så trenger jeg kun å drikke ett glass vann pr dag og to kopper kaffe.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #312 : 14. september 2009, 00:47 »
Det verste med roids er uansett at det er en snarvei for mange hobbytrimmere som ikke liker det dem driver med. Det gir deg resultater på tross av kjærlighet og interresse for idretten, og ikke lærer du en dritt på veien heller. Kjenner til flere som ikke har begreper om hverken kosthold eller trening, men som på grunn av preparater får stor fremgang. Disse tomsingene underviser andre på gymet om hvordan de skal oppnå samme resultater og utelater key information som at de selv trøkte ræva full av skit for å komme dit.
So effin what...? Tongue Hva er det som er SÅ forferdelig med at de tar denne snarveien da, så fremt de ikke driver med organisert idrett? Er du sjalu fordi de har fremgang du selv ikke har, fordi din egen "treningsmoral" holder deg fra å bole sjøl? Tongue
Det her blir som å si at de som bleiker tenna hos tannlegen tar en snarvei; "de må da for svingende ikke være så late, de må jo heller PUSSE tenna hvite slik som oss som virkelig JOBBER for hvitfargen!!11one"

Og det om at de ikke lærer noe på veien.. whattafack.. Trener du for å lære, eller trener du for å bli stor og sterk? For min egen del: jeg gir jo en lang ball i hvordan saker og ting i kroppen funker, så lenge musklene vokser. Skal dog sies jeg har kunnskapen som trengs for at det skal skje. Men det har jo åpenbart også "bolærne" du nevner, ellers hadde de jo ikke vokst (ref. "stor fremgang").

For øvrig: du MÅ ikke bli drita stor bare fordi du boler.. Tongue

Og for the record: nei, jeg trøkker ikke. Jeg synes bare valget, bruk av dop kontra ikke bruk, er på lik linje med røyke eller ikke røyke og drikke eller ikke drikke.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #313 : 14. september 2009, 10:51 »
Virkelig ett bra innlegg Agenten, honnør.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #314 : 14. september 2009, 11:19 »

og de mørke tallene er skjulte.



:O

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!