Skrevet av Emne: TFKong1 begynner å se seg drittlei på alt pisset på forumet.  (Lest 10747 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg sier ikke dette for å være slem mot deg og hvis du tok deg nær av det jeg skrev, så bryr jeg meg egentlig ikke om det. Jeg har irritert meg mye de siste ukene når jeg har vært inne på denne siden. Grunnen til at jeg har irritert meg er deg. Jeg kan skrive alt det vonde jeg mener om deg hele denne kvelden; det kan uansett ikke sammenlignes med all den irritasjonen du har pådratt meg... jeg liker ikke det når det blir slik at alle hakker på en, men helt dønn seriøst. Ta hintet. Forbedre deg ENDA ENDA ENDA mer eller stikk
No worries, om jeg hadde tatt ting jeg fikk her inne personlig hadde jeg sannsynligvis ligget i en grav nå.
"Forøvrig rapporterte jeg innlegget ditt pga ordlyden" Haha, ånei, ikke gjør det. Da blir livet mitt lagt i ruiner, for alt jeg bryr meg om er å kunne skrive all mulig dritt på treningsforum 24/7. Måtte bare si det alle andre tenker hver gang de ser deg skrive "meningene" dine i en tråd.
Ok Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Jeg sier jo at jeg tidligere har skrevet mye piss, og at jeg prøver, og har forbedret meg. Trenger jeg å skrive klarere at "ja jeg har tenkt at det faktisk er meg som er problemet" for at du skal forstå det? Forøvrig rapporterte jeg innlegget ditt pga ordlyden, skjerp deg.
 rofl rofl Det der kom fra rette rævva Grin

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
og gjøre folk oppmerksomme på at deres drittslenging til/om meg er minst like ødeleggende for forumkvaliteten som min forespørsel om kilder.

har du kilder på dette?
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Forøvrig må jeg be om at ingen moderator sletter dette, for dette kan bli sick epic lesning i etterkant, lo godt av kutte av fingrene kommentaren Smiley
har du kilder på dette?
Se åpningsinnlegget Wink Men det blir jo en subjektiv sak uansett.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Prinsipper. Jeg har NULL problem med at folk skriver dritt om/til meg, men det når det går så mye utover forumkvaliteten så føler jeg det er nødvendig å si i fra, og gjøre folk oppmerksomme på at deres drittslenging til/om meg er minst like ødeleggende for forumkvaliteten som min forespørsel om kilder.

Å du mener at å opprette denne tråden kommer til å øke kvaliteten på forumet?


Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Å du mener at å opprette denne tråden kommer til å øke kvaliteten på forumet?



Hvis du leser hva jeg skriver i det innlegget du quoter så bør du få svar på det. Om det ikke hever kvaliteten så er det i alle fall sick underholdning!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Å du mener at å opprette denne tråden kommer til å øke kvaliteten på forumet?




nei, han laget denne tråden for å syns synd på seg selv, men i etterkant når han ser hvor teit det var og at ingen liker han så prøver han å snu det om til noe humoristisk Sad fail, epic fail.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Hvis noen kutter internettforbindelsen din, dør du da?

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
nei, han laget denne tråden for å syns synd på seg selv, men i etterkant når han ser hvor teit det var og at ingen liker han så prøver han å snu det om til noe humoristisk Sad fail, epic fail.
200kgs løftet som komme på youtube snart er epic fail Smiley
Hvis noen kutter internettforbindelsen din, dør du da?
Trollet i meg dør.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

callan

  • Gjest
Tiden leger alle sår tfkong1, så ta deg none års fri fra TF forumet og kom tilbake Smile

btw jeg dømmer deg til døden, med henging.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
200kgs løftet som komme på youtube snart er epic fail Smiley
jeg vet hvor du og erlend bor, og jeg kjenner en del farlige pakistanere på forus som ikke liker deg!
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Tiden leger alle sår tfkong1, så ta deg none års fri fra TF forumet og kom tilbake Smile

btw jeg dømmer deg til døden, med henging.
I nettverkskabelen? Kjører trådløst desverre!
jeg vet hvor du og erlend bor, og jeg kjenner en del farlige pakistanere på forus som ikke liker deg!
I call BS on you.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Jeg visste det kom til å bli morsomt når jeg posta innlegget mitt, men SÅ forbanna morsomt trodde jeg ikke vi skulle ha det.

For å være seriøs i et par sekunder. Jeg har selv erfaring som moderator på et annet treningsforum. Folk som oppfører seg ekstremt kverulerende kan ta mye glede bort fra andre brukere på forumet. Spesielt irriterende kan det være for erfarne utøvere eller folk med relevant utdanning at det sitter to 19 åringer og kverulerer og blander seg inn i alle diskusjoner. Dette drar ned kvaliteten på forumet og det er bare å se på innleggene i denne tråden for å finne kilder, nemlig de andre brukerne. Å sette seg selv på en pidestall og mene at alle andre er idioter hvis de har problemer med dere faller på sin egen urimelighet.

I poker er det et uttrykk som heter at hvis du ikke finner idioten ved bordet på et par runder er det deg.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Og hvis du ble såret over min lite flatterende beskrivelse av mora til Eirik så beklager jeg dette. Jeg blanda selvfølgelig henne med mora di Wink

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Jeg visste det kom til å bli morsomt når jeg posta innlegget mitt, men SÅ forbanna morsomt trodde jeg ikke vi skulle ha det.

For å være seriøs i et par sekunder. Jeg har selv erfaring som moderator på et annet treningsforum. Folk som oppfører seg ekstremt kverulerende kan ta mye glede bort fra andre brukere på forumet. Spesielt irriterende kan det være for erfarne utøvere eller folk med relevant utdanning at det sitter to 19 åringer og kverulerer og blander seg inn i alle diskusjoner. Dette drar ned kvaliteten på forumet og det er bare å se på innleggene i denne tråden for å finne kilder, nemlig de andre brukerne. Å sette seg selv på en pidestall og mene at alle andre er idioter hvis de har problemer med dere faller på sin egen urimelighet.

I poker er det et uttrykk som heter at hvis du ikke finner idioten ved bordet på et par runder er det deg.

Honnør!
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!