Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 38439 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #180 : 01. desember 2009, 19:13 »
Jeg er enig med deg når det gjelder de problemene som islam påfører muslimer såvel som ikkemuslimer.  Men det som virkelig slår en i øynene er det siste spørsmålet ditt.  Det er ikke så reint liten skade den vestlige verden har påført andre.

Her er noen eksempler:
 * Total utradering av flere store sivilisasjoner i Sør- og Mellomamerika.
 * Invasjon, okkupasjon og folkemord på de innfødte i Nordamerika.
 * Storstilt import av afrikanske slaver til de amerikanske kontinentene.
 * En rekke forferdelige overgrep i Afrika, med det belgiske folkemordet i Kongo som det verste.
 * Invasjon, okkupasjon og folkemord i Australia.
 * Kolonialisme i Midt-Østen, India og det fjerne Østen.
* Støtte til et stort antall diktatorer, terrorister, torturister og organiserte kriminelle rundt om i verden.

Dette utgjør ikke så reint få millioner drepte alt i alt.  Vi kan ikke vente oss at folk i fattige land bare skal slå en strek over historisk kunnskap om dette.

Dobeltmoral. De støtter de samme terroristene som de bekjemper.. Men dette er vel greit.

Alle husker vel hva han franskmannen sa da Karzai ble erklært som vinner av presidentvalget i Afghanistan, at han var korrupt og alt men han var fortsatt deres mann. Dvs at så lenge man sleiker ræva på dem så skal det gå greit...  :Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: mulla krekar
« #181 : 01. desember 2009, 19:13 »
Nå synes jeg ikke at høyrefolket i denne diskusjonen akkurat glimrer med kunnskap og gode argumenter heller.

trenger ikke det når majoriteten står bak en.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #182 : 01. desember 2009, 19:16 »
ganske sykt at du ikke enda har forstått at du sloss en tapende kamp, ingen her inne holder med deg og meningene dine er like mye verdt som ekskrementene mine.

Jeg diskuterer ikke for å få andre til å mene det samme som meg. Jeg er her for å fremme min mening og sånn er det, og jeg har minst like mye rett til det som du har.

Isteden for å spamme og prøve å samle honnører, så prøv heller å bidra med noe konstruktivt.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: mulla krekar
« #183 : 01. desember 2009, 19:18 »
Jeg diskuterer ikke for å få andre til å mene det samme som meg. Jeg er her for å fremme min mening og sånn er det, og jeg har minst like mye rett til det som du har.

Isteden for å spamme og prøve å samle honnører, så prøv heller å bidra med noe konstruktivt.



syns det jeg skreiv var konstruktivt, innleggene dine er teite.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #184 : 01. desember 2009, 19:21 »
trenger ikke det når majoriteten står bak en.

så majoriteten har rett..? det er ikke antall personer som avgjør om noe er riktig eller galt.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #185 : 01. desember 2009, 19:22 »
så majoriteten har rett..? det er ikke antall personer som avgjør om noe er riktig eller galt.
Nei, men majoriteten har makt til å undertrykke minoritetens meninger.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #186 : 01. desember 2009, 19:24 »
Nei, men majoriteten har makt til å undertrykke minoritetens meninger.

nettop.. Men det er fortsatt ikke rett.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #187 : 01. desember 2009, 19:26 »
nettop.. Men det er fortsatt ikke rett.
Og? Det er heller ingen som har påstått det. Det er mye i verden som "ikke er rett". That's life.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #188 : 01. desember 2009, 19:35 »
Og? Det er heller ingen som har påstått det. Det er mye i verden som "ikke er rett". That's life.

k
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #189 : 01. desember 2009, 21:34 »
Trøste og bære meg.  Jeg advarte i et innlegg tidligere her mot kunnskapsløshet, og du illustrerer virkelig poenget med dette svaret.

Det var meningen også. Du glemmer hva slags forum du er på. De fleste her inne er ikke interessert i dype, politiske debatter, eller å bla i et leksikon for å finne frem kilder til påstander man kommer med i debatten. De fleste vil diskutere treningsrelaterte emner, og noen ganger koble av i åpent forum ved å diskutere politikk, for eksempel, uten å fordype seg for mye i det som diskuteres.

Jeg kan forstå at dette må være frustrerende for et kunnskapsrik menneske som deg, men det finnes sikkert mange andre fora som er bedre egnet for å tilfredsstille dine behov for å fremstå som en intelligent person, enn treningsforum.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #190 : 01. desember 2009, 21:36 »
Jeg er fullstendig enig med deg Rulatoren.

Det er ikke mange som prøver å være rettferdige her. Alle slenger dritt kommentarer om Islam, men ikke et ord om hvordan muslimer rundt om i verden blir undertrykt. Og hver gang noen trekker frem Israel og USA, så er man en hyller og konspirasjonsteoretiker.

Hvis du samler all den skaden Islam har påført verden, så er den ikke en brøkdel av det den vestlige verden har gjort. I den moderne tid har vesten ofte vært enstemt: Muslimer skal bombes.

Og måten muslimer blir fremstilt i den vestlige media påvirker også oppfatningen av menneskene. Bare se alle Hollywood filmer, skurken er Ali og helten er Michael. Michael er på oppdrag for å redde midt østen og muslimer er "the bad guys", ikke rart at amerikaner tror at alle arabere er sevlmordbombere.

Det finnes ikke håp for deg.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #191 : 01. desember 2009, 22:04 »
Det var meningen også. Du glemmer hva slags forum du er på. De fleste her inne er ikke interessert i dype, politiske debatter, eller å bla i et leksikon for å finne frem kilder til påstander man kommer med i debatten. De fleste vil diskutere treningsrelaterte emner, og noen ganger koble av i åpent forum ved å diskutere politikk, for eksempel, uten å fordype seg for mye i det som diskuteres.

Jeg kan forstå at dette må være frustrerende for et kunnskapsrik menneske som deg, men det finnes sikkert mange andre fora som er bedre egnet for å tilfredsstille dine behov for å fremstå som en intelligent person, enn treningsforum.

Når man først skal diskutere, så er det ingen grense på hvor dypt og bredt du skal gå. Du klarer ikke å motbevise påstandene til Rulatoren og bare snakker deg ut av debatten.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #192 : 01. desember 2009, 23:58 »
Bruce Wayne:
Hvis du har muligheten til å drepe en massemorder, som kommer til å drepe flere uten grunn og du har muligheten til å stoppe det. Ja, drep han. Blir som å se noen bli banka opp på gata og du hjelper ikke til. Nei, er imot vold. Derfor kan jeg ikke slåss og beskytte uskyldige. Enkelte ganger er drap nødvendig og riktig. Er eneste løsningen drap, så drep.

"Total utradering av flere store sivilisasjoner i Sør- og Mellomamerika"
Ja, den hvite mann utforsket verden, spredde kunnskap, forhandlet varer, kom med medisinske løsninger, forbedret jordbruker og dessverre hostet på noen indianere som døde som fluer. Velkommen til hvordan det var for flere hundre år siden. Alltid skal folk dra opp imperalismen. Ja, de var ikke bare snille. Men hvem i verden var det på den tiden? De krigen allerede overalt, erobret hverandre og var ikke så mye bedre enn den hvite mann. Som bare var mer effektive.

"Storstilt import av afrikanske slaver til de amerikanske kontinentene."
Den var sleip, skal ikke forsvare den.

"En rekke forferdelige overgrep i Afrika, med det belgiske folkemordet i Kongo som det verste."
Er det noe bedre i afrika i dag? Nå skal det også sies, at flere land hadde bedre levestandard når imperalistene forlot landene for x antall år siden. Den hvite man er ikke noe verre enn hva de gjør selv. Og da tar jeg å sammenligner per dags dato med situasjonen for lenge sida.

"Invasjon, okkupasjon og folkemord i Australia."
Nå kan jeg ikke så mye om australias historie. Men regner med det var aboriginene som ble slaktet? Skylder du på alle de kriminelle som ble utplassert på autralia som gikk rundt og hadde killing sphree? Nå har vartfall down under vokst og blitt et riktig fint land. Vurderer faktisk å dra ditt. Bor vel 90% europere der som har gjort øya til et fantastisk sted. Tumbs up for den vestlige verden.

"Kolonialisme i Midt-Østen, India og det fjerne Østen."
Snakker vi om alexander den store, otomanske riket, korstogene eller bare den generelle koloniseringen. India, englands perle. Vet du hvordan brittene tok over landet? De satte stammeområdene opp mot hverandre. Ja, det var indere som slåss mot indere. Hva gjorde den vestlige verden feil? De var ikke så brutale og skal si fyfy. Fjerne østen? Hva har vesten gjort feil med kina, japan, etc? Ja vi gav dem litt våpen, men disse landene har vært rimelig selvstendige alltid.

"Støtte til et stort antall diktatorer, terrorister, torturister og organiserte kriminelle rundt om i verden."
Helt enig. Forbanna vestlige verden. Støtter sosialister og kommunister som har klart å drepe flere av sine egne enn hvem som helst annen. Siden vesten er så jævlig? Burte ikke vi bare produsert diktatorer, terrorister, torurister og kriminelle? Vi har jo noen i historien, men det burte vel bli flere?

Hva kan jeg si om alt? Det var krig og helvete allerede før den vestlige verden kom de alle historiene du nevner. Vi hører bare om den, siden den er dokumentert. Men nå skal man også nevnes at den vestlige verden er veldig sivilisert, har god infrastrukturer, medisiner til de fleste, bra teknologi og generellt en bra levestandard. Kanskje alle de stedene dere nevner burte lære litt. Den vestlige verden bringer ikke bare med seg våpen og krig. Den har også satt igang utvikling til en mye bedre verden. Så alt i alt, den vestlige verden er positiv.

Så hvor kommer du med at de har drept millioner og millioner? Tenk på alternativkostanden. hva oppsummerer jeg alt med? Den vestlige verden har ikke gjort noe katestrofalt utennom det helt vanlige. Kanskje overdrevent slakting i amerika og transportere slaver. Men ellers er det hvordan situasjonen har vært hele tiden.

Og nå til Unknown. "Irak, Afghanistan, Palestina.. sikkert snart Iran også."
Ja, I Irak var det flott. En diktator. Som slaktet ned kurdere, og shia(eller sunni, orker ikke slå opp hvem det er). Fantastisk hvordan det var der. Hurra hurra hurra. Sier ikke noe om at krigen er riktig eller feil. Men fy faen så bra irak var før dette.
Afganistan, drevet av terrorister. En forjævelig kvinnesyn. Taliban, al quaida og ole brumm. Disse stedene er fantastisk, viser islam på sin beste måte. Et land i ruiner, en regjeringen som oppfordrer folk til å møte jomfruene og huser en enorm økonomi. Ja, selvfølgelig all narko produksjon som skaper som mange lykkelige mennesker rundt omkring i verden.
Så til Palestina. En regjeringen som går til valg på å utrydde Israel. Bruker penger på bomber, grave tunneller og sende raketter på skoler i Israel. Sier ikke at jødene er noe bedre. men de har vartfall fått landet til å blomstre, i motsettning til palestinerne. Kanskje de burte lære litt, av jødene som er utrolig flinke til å få landet  til å fungere. Hva har dette med den vestlig verden? Jødene oppfører seg som oss. De arbeider ræva av seg og vil ha et land de er stolte av. Palestinere takket nei til et land, og bryr seg om å lage jævelskap i verden. Ja, den vestlig verden er et faenskap i forhold til dette.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #193 : 02. desember 2009, 08:22 »
Du er så dum, Amatørnewb.

Under hver punkt forteller du selv hva den vestlige verden har gjort av grusomheter og skriver på slutten at det er helt greit.

Israel? Flinke?

Alle er flinke når de blir fylt opp til halsen med våpen og massiv støtte av USA og hele den vestlige kulturen. Og hvis det er noen mennesker i verden som har en veldig feil oppfatning av verden så er det jøder. De anser seg selv som guds utvalgte folk, og dermed bedre enn de andre, hele religion er bygd opp på rasisme jo. 
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #194 : 02. desember 2009, 11:33 »
Du tar ikke punktet. Den vestlige verden har gjort grusomheter som resten av verden. Derfor blir det idiotiske å si at de gjør ditt og datt når det hadde skjedd uansett. Jeg velger å se på alt det positive dette har dratt med også.

Israel? Flinke? JA for faen. Jøder er smarte som f. Det de legger hendene sine på, blir til gull. Er en grunn til at de hatet igjennom årene. Og du sier at det er den vestlige verden som har gitt dem all suksess? Gi deg a. Du kaller meg dum og sier at alle er flinke når de blir fylt opp til halsen med støtte. Slik er det ikke. Bare se på all hjelp verden får, og de fleste land går ikke engang videre. Send inn jødene og de hadde fikset opp i disse områdene. Islam = ubrukelige. Jøder = geniale. Område etter område i Israel vokser opp. Er en ganske morsom historie. Om hvordan noen arabere så jødene nede i en myr. De forstod ingen ting hvorfor de var der. Så litt seinere hadde de gjort området til en åker. Istedenfor å bruke den som ute dass.

Spørr deg unknown. Er de andre landene rundt Israel egentlig like flinke som jødene og Israels suksess handler bare om vestlige støtte? JA/NEI

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!