Se fitnessreisen til denne spreke 73-åringen

Intervju21.03.2020Joachim Pedersen0

En 73 år gammel dame deler sin fitnessreise.

Det er aldri for sent! Det er denne 73 år gamle damen fra Ontario i Cananda et bevis på og hun kommer virkelig med noen motiverende ord på sin Instagram konto. 

- For 3 år siden begynte jeg denne lange reisen og nå innser jeg at det virkelig ikke er noen slutt på den. Hver dag beveger jeg meg i en retning basert på valgene mine. Hver måned er en ny milepæl. Hvert år ser det ut til at jeg har endret meg så fullstendig at jeg tror jeg ikke kan endre meg mer, og likevel gjør jeg det.

- På dette tidspunktet innser jeg virkelig at vi ikke har genser. Når som helst kan vi ta en beslutning om å gjøre endring. Uansett hvor vanskelig eller utfordrende livet er, må vi være standhaftige i vårt mål og fortsette fremover. Da jeg kom i gang forestilte jeg meg aldri at jeg ville være der jeg er i dag. Jeg ville bare få helsen tilbake og slippe å ta medisinene. For hver dør vi går gjennom fører det til en ny dør og deretter en ny igjen.Jeg håper dere alle fortsetter å velge og stå på! Lær å elske deg selv, ta best mulig vare på deg selv og våge å drømme og elske av hele ditt hjerte igjen.


Joachim Pedersen 

Joachim har vært ansvarlig redaktør siden han startet opp Treningsforum i 2001. Han begynte å trene vekter i ungdomsårene og har over 15 års erfaring med trening og kosthold. Joachim har lang fartstid innen fitnessbransjen og brenner for det han driver med.

Det er en fantastisk følelse å bokstavelig talt bli en ny mann, sier han.

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.201910

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!
Denne mannen går ned i vekt etter måneds lang diett på McDonald's.
Nå har hun operert vekk den overflødige huden. Se hvordan hun ser ut nå!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.201910

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?