Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 116433 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Dop er for tapere
« #510 : 11. august 2006, 17:38 »
Bra vi er enige om noe Wink

Vi er nok enige om mer enn som så. Vi vet det bare ikke enda.

Hvorfor det? :Smiley
Hvorfor det er patetisk å lyve for fremmede på nettet? Du synes ikke det er innlysende?

Jeg tror han synes det er innlysende, men sikter til at så og si alle lyver på nett. Noe ikke alle gjør....

Bruker man/har brukt dopingmidler bør man være åpen om det, i minste fall nevne at man har tatt en snarvei for å få de resultatene man har fått.

Soje

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

SV: Dop er for tapere
« #511 : 11. august 2006, 17:41 »
Det sier jeg.

mener du at en mann med brun, gul etc.. hudfarge er mer hyklersk/dårligere/juksete enn hvite menn/kvinner. Og det ligger genetisk i de pga hudfargen?

Hudfargen har jeg ikke engang nevnt. Det har ingenting med saken å gjøre. Det jeg HAR nevnt er at han er afrikaner, og at han dopet seg har ingenting med genetikk å gjøre, men kultur.

Pakistanere lager ikke gjenger fordi de er fargede vettu, Kaaby.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #512 : 11. august 2006, 17:46 »
Bruker man/har brukt dopingmidler bør man være åpen om det, i minste fall nevne at man har tatt en snarvei for å få de resultatene man har fått.

Så en person som har brukt doping for lenge siden bør nevne det når han oppnår resultater som rein? F.eks Sturla...
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #513 : 11. august 2006, 17:47 »
Hvorfor det er patetisk å lyve for fremmede på nettet? Du synes ikke det er innlysende?

Andreassk snakker bare av egen eff.... erfaring mener jeg Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Dop er for tapere
« #514 : 11. august 2006, 18:02 »
Så en person som har brukt doping for lenge siden bør nevne det når han oppnår resultater som rein? F.eks Sturla...

Det skader jo ikke å være åpen om det, i det minste. Det var dog hovedsaklig folk som fremdeles bruker jeg (og antakelig også Soje) siktet til. Det er rett og slett uærlig å gi inntrykk av å ha prestert noe under andre forhold enn det som egentlig er tilfelle, i og med at prestasjonen blir en helt annen.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Dop er for tapere
« #515 : 11. august 2006, 19:11 »
Jeg vil bare si en ting: Jeg skjønte ingenting når en full Sturla, Saktemensikkert og mrBenkpress satt i senga mi etter banketten oppe i Trondheim... :Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Zuul

SV: Dop er for tapere
« #516 : 11. august 2006, 19:13 »
Mr. Benkpress er kjent for å komme snikende med den hårete lille kroppen sin etter kos, så det er bare å venne seg til. har han promille er han farlig kosete Grin

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Dop er for tapere
« #517 : 11. august 2006, 19:14 »
hmm.. så det var ikke tung bøy i søvne som var grunnen til blødene stump på søndagen? Sad
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Zuul

SV: Dop er for tapere
« #518 : 11. august 2006, 19:15 »
Det er ikke godt å si Hr. Thyve. Han er en rimlig sterk kar, men har aldri hørt rykter om at han klarer å få verken den ene eller andre kroppsåpningen til å avgi blod etter møte mer Kirketeig jr.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Dop er for tapere
« #519 : 11. august 2006, 19:17 »
Jeg har selv aldri brukt, og bruker ikke, AAS eller andre "sterke" anabole preparater. Dette er noe jeg gladelig gjentar rett som det er, og særlig i tråder som denne, fordi jeg vet at mange her på forumet følger med i loggboken/profilen min, og kanskje til og med har meg som "forbilde" for sin egen trening og fremgang. Det er den aller viktigste jobben vi som trener reint gjør i forebyggende øyemed: Å vise at det går an å få mer enn brukbare resultater uten AAS!  Smiley

Samtidig som jeg ønsker å bidra til redusert bruk - og særlig redusert uvettig bruk - av AAS, har jeg på moralsk grunnlag ingenting imot personer som har tatt et valg i retning av å bruke AAS, unntatt der de forsøker å legge skjul på det, kanskje lyve om det, og samtidig forsøke å fremstå som forbilder for unge og håpefulle som ønsker å se ut som dem. Dette skaper usikkerhet. Så finner de unge og håpefulle ad indirekte veier ut at forbildene deres trykker, og får kanskje høre her og der at "alle" trykker, og så tenker de: "Ja ja, det må vel til..."

Nei til dobbeltmoralisme!

Nei til fordommer!

Ja til fakta, opplysning og diskusjon!

Honnør til alle som trener hardt og reint og viser at det går an å bygge solid kropp og styrke på naturlig vis! Dere er gode forbilder for folk flest!

Honnør også til alle som trener hardt, bruker AAS og innrømmer og begrunner det, og heller ikke forsøker å glorifisere bruken eller bagatellisere bivirkningene og senvirkningene. (F. eks. Hans Høyhet.) Dere er gode forbilder for de få som er så talentfulle, dedikerte og målbevisste at de sikter mot toppen!

Skam dere alle AAS-brukere som bevisst forsøker å gi folk flest inntrykk av at dere trener reint! Dere høster på egoistisk og uærlig vis lovord og ros som dere ikke fortjener, uten å ane konsekvensene av deres fortielser, ikke minst for sportens rykte!   Angry  Angry  Angry

H

Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: Dop er for tapere
« #520 : 11. august 2006, 19:22 »
Det skader jo ikke å være åpen om det, i det minste.

Hvis noen er åpne om sin dopingbruk innen organisert idrett (NIF) så må de jo være idioter.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Dop er for tapere
« #521 : 11. august 2006, 19:25 »
Hvis noen er åpne om sin dopingbruk innen organisert idrett (NIF) så må de jo være idioter.


Der er vi faktisk enige Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Dop er for tapere
« #522 : 11. august 2006, 21:13 »
Hvis noen er åpne om sin dopingbruk innen organisert idrett (NIF) så må de jo være idioter.


Ja, det må de, men det var ikke disse det var snakk om.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Dop er for tapere
« #523 : 11. august 2006, 21:24 »
Klarer man ikke å nå toppen uten dop må man bare godta at man ikke har det lille ekstra og heller glede seg over de resultatene som har kommet istedet for å begynne med AAS.
Men slik er ikke vår verden,for her går folk over lik for å oppnå berømmelse og suksess.
Det mener jeg er dårlige forbilder!
Gode forbilder er folk som gjør sitt beste etter spillereglene og ikke er falsk og lystløgnere..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Dop er for tapere
« #524 : 11. august 2006, 21:55 »
Hvis noen er åpne om sin dopingbruk innen organisert idrett (NIF) så må de jo være idioter.


Jepp, som i: Hvis noen bruker doping innen organisert idrett (NIF) så må de være idioter. Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!