Skrevet av Emne: Imot koran brenningen?  (Lest 79588 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: Imot koran brenningen?
« #150 : 15. september 2010, 14:43 »
Vel vel. det er absolutt ditt problem hvis du ikke skjønner at man har et visst ansvar for å tenke igjennom hvordan man bør tiltale andre mennesker.
Good God! Dette skulle iallefall ikke være voksenopplæring! Hehe Tongue


Andre religioner ja..Ikke andre mennesker..Jeg driter i hva jeg spotter religoner..
Og om menneskene som tror på driten,tar seg nær av at jeg driter i en bok som er skrevet av folk i opium rus..
Så er det dem som skal ut i fra dette landet :-)
Det er nettopp dem vi skal skille fra barken nå,ingen som tar religionen sin så seriøst at dem skal drepe folk pga sin tro..For at noen snakker drit om koranen..Skal dem ut i fra dette frie landet..Her kjemper vi for firheten til sisste slutt..Hadde koranen eller bibelen bestemt...
Hadde vi gått som mongolide retarde apekatter alle sammen!!


Snakker om religion jeg vettu,ikke om folkene sjelene bak..Men troen deres..
Det er det som er feilen..
Jeg er venner med flere irakere etc,som gir en javnt faen i denne koranen,og tørker sg bak med den..
Og vi sitter og spøker om allha osv..Det er slike som skal være i dette landet..Ikke religon freak.
Dem skal få være borte i sitt eget land,uansett hvor mye dem måtte lide...

Til slutt: Respekter at vi snakker drit om gudene deres og alle andre sine,og gjør hva vi vil med bøkene..
Og tål det..Da blir dere respekterte innvandrere..Før det blir dere hatet!!!.Akkurat på lik linje som jeg hater extremist prester som for eks min onkel er..Han hater jeg..Og vis sjansen byr seg skal han få seg en flat neve så brillene hagler..Samme gjelder muslimer som ikke tåler at nordmenn gir en javnt faen i religonen til folk..Respektere du det?HuhHuh??

Utlogget SteinD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Imot koran brenningen?
« #151 : 15. september 2010, 15:59 »
Nei, eg er dessvere ikke noe rasist Smiley det betyr ikke at eg er rasist bare fordi eg sier hva eg menner.


Jo, du kan bli kategorisert som rasist nettopp på grunn av at du bare sier det du mener.

Nå kan vi vel egentlig bare legge denne debatten med Zulu død. Den er ikke lenger fruktbar. Å diskutere med en som tydeligvis ikke har noen som helst omgang med oppegående personer, kun trangsynte Imaner, fører ingensteds hen.

Zulu har , på tross av iherdige forsøk, vist seg å være den type muslim med de stereotype holdninger som skaper distanse mellom innvandrere og etniske nordmenn.

Her kunne mye vært sagt fra "grasrota" , men jeg lar det være, alle skjønner hva jeg mener uansett.
Så til deg Zulu : Begynn å leve ditt eget liv med egne tanker og meninger som har et humant syn på resten av verdens befolkning uansett religion.
Du har mye å lære før du kan kalle deg en medborger i det norske samfunn. Det kreves nemlig mer av et menneske enn en oppholdstillatelse for å kunne bli akseptert !!!

God bedring !
Gammel mann gjør så godt han kan.......

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #152 : 15. september 2010, 16:03 »
Okey man Smiley eg respekterer alle religioner og har ikke noe imot det. om det er islam,kirstendeom,jøde,budhisme,hinduisme,

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #153 : 15. september 2010, 16:05 »
Okey man Smiley eg respekterer alle religioner og har ikke noe imot det. om det er islam,kirstendeom,jøde,budhisme,hinduisme,
Respekterer du folk som ikke tror på Gud i noen form, altså folk som ikke er religiøse?
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #154 : 15. september 2010, 16:09 »
 har mang enorske  venner som ikke er religiøse Smiley seff respekt for alle  Grin

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #155 : 15. september 2010, 16:10 »
har mang enorske  venner som ikke er religiøse Smiley seff respekt for alle  Grin

Det er i det minste bra å høre! Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #156 : 15. september 2010, 16:12 »
Mhm Grin

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Imot koran brenningen?
« #157 : 15. september 2010, 16:52 »
Vel vel. det er absolutt ditt problem hvis du ikke skjønner at man har et visst ansvar for å tenke igjennom hvordan man bør tiltale andre mennesker.
Good God! Dette skulle iallefall ikke være voksenopplæring! Hehe Tongue

Den her beviser ditt problem.
du ser ikke en gang at DU ikke greier å respektere andres meninger. Du hadde hatt godt av å ikke skrive mer, men gå tilbake og lese dine egne innlegg om igjen.

Du generaliserer over "oss nordmenn" og er borderline rasistisk i dine uttalelser.

men det har virket ganske dødfød å få deg til å skjønne det....

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Imot koran brenningen?
« #158 : 15. september 2010, 17:00 »
Nei, eg er dessvere ikke noe rasist Smiley det betyr ikke at eg er rasist bare fordi eg sier hva eg menner.


Haha.. har ikke du kalt flere andre for rasist for nettopp dette?

Btw..

Gjor meg ingenting at de brenner koranen <) islam er en mokka religion syns jeg <)





(er i utlandet derfor kan jeg ikke skrive visse bokstaver)
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Imot koran brenningen?
« #159 : 15. september 2010, 18:17 »
Okey man Smiley eg respekterer alle religioner og har ikke noe imot det. om det er islam,kirstendeom,jøde,budhisme,hinduisme,
Dette er et standardsvar som ofte dukker opp i sånne diskusjoner som denne.  Finnes det noen sekulær tankekonstruksjon som du respekterer på lik linje med islam?

Jeg vil foreslå det som jeg liker å kalle Aleister Crowley-testen.  Den går ut på følgende: Ta alle de påstandene, standpunktene og kravene som religiøse grupperinger kommer med, å tenk deg at påstandene, standpunktene og kravene kom fra sekulære grupperinger.  Hvordan ville offentligheten ha reagert da?

Tenk deg for eksempel at denne presten i USA truet med å brenne 'Det Kommunistiske Manifestet' av Marx og Engels.  Dersom partiet Rødt rykket ut med shingrende fordømmelse eller til og med trusler, så veit vi alle forbasket godt at Rødt ville blitt møtt med hånflir og skuldertrekk.

Men de som skriker opp mot Muhammedkarikaturter, koranbrenning, Monthy Pytons 'Life of Brian' og kritikk av Israel forventer å vinne fram med sine kneblingsforsøk, og atpå til bli respektert for det.  Religion har en særegen og helt ufortjent opphøyd status.  Det skyldes nok århundrer og årtusener med massiv voldsbruk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #160 : 15. september 2010, 18:56 »
La oss glemme dette her folkens  Grin And treat each other like BROTHER & SISTER  Wink

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Imot koran brenningen?
« #161 : 15. september 2010, 19:10 »
Setter du en homofil på lik linje som din egen bror?

Utlogget ColossusMaximus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 337

Sv: Imot koran brenningen?
« #162 : 15. september 2010, 19:11 »
du trur på at du 1 var en fisk,ape så en menneske, hehehe dette her er ikke loggisk hehe

Dette virker mer beskrivende for buddhismen enn evolusjonsteorien (forutsatt at du har vært en god fisk og ikke kastet ekskrementer på zoo-besøkere som ape).  Grin

Fra spøk til alvor. Jeg mener enhver religion må kunne kritiseres på lik linje med alle andre tanker og meninger. Det er ikke dermed sagt at all kritikk er hverken konstruktiv eller passende.

Kort sagt er jeg for retten til å brenne koraner, men imot at den sinte pastoren benytter seg av denne retten.

Utlogget coca-life

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Imot koran brenningen?
« #163 : 15. september 2010, 21:28 »
Hadde jeg hatt en koran, hadde jeg brent dritten midt i stua, mens jeg hadde danset rundt bålet og sunget: Cum-ba-ja!

Utlogget coca-life

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Imot koran brenningen?
« #164 : 15. september 2010, 21:36 »
samme med muslimene, finne seg en egen egna plass.. der dem kommer fra.

amerikanerne burde heller bombe Mekka

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!