Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 123054 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #105 : 06. oktober 2010, 21:25 »
Du tror ikke at det kan ha med at alkohol er mye lettere tilgjengelig? Det er flere som har muligheten til å misbruke det? Hadde "bol" vært solgt i butikken, så hadde det vært mye større skadevirkninger av det.


Bigger faster stronger.Se den du. herrefred

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #106 : 06. oktober 2010, 21:26 »
Wow, du har virkelig hakk i platen.

Mulig det..Men det har faen meg dere og!

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #107 : 06. oktober 2010, 21:26 »
dagens ungdom bruker store penger på alkohol, tobakk osv. jeg vil si dette er omtrent like ille som steroider, unge som pådrar seg kols før de er 30, svekker kroppen helt fra 12 års alderen.

han som selger bol til unge gjør en ulovelig handling, men det gjør han duden som tar 200 kr for å ta en tur inn på polet for fjurtisene å!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #108 : 06. oktober 2010, 21:28 »
dagens ungdom bruker store penger på alkohol, tobakk osv. jeg vil si dette er omtrent like ille som steroider, unge som pådrar seg kols før de er 30, svekker kroppen helt fra 12 års alderen.

han som selger bol til unge gjør en ulovelig handling, men det gjør han duden som tar 200 kr for å ta en tur inn på polet for fjurtisene å!

Verre etter mitt syn.jeg har sittet inne og sett alle disse stakars guttene som blir dratt inn i miljø dem aldri hadde havnet..Hadde det ikke vært for den slåssingen i fylla etc.

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #109 : 06. oktober 2010, 21:31 »
(...)Hormoner er på ingen måte livsfarlig..forskere som har sett på dette sier at man kan samenlingne p.piller hos kvinner!!!

Så hadde dere klikket i vinkel og jublet viss et lass med p-pilller hadde vært stoppet i tollen??


Svar: NEI NEI NEI NEI.

Nå skal ikke jeg snakke for resten av damene i Norge, men jeg kan love deg at jeg aldri hadde tatt p-piller som var smuglet over grensen eller fremstilt av noen 20-åringer i en kjeller på Frogner! Det er det denne saken egentlig handler om, ulovlig fremstilling av legemidler.
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #110 : 06. oktober 2010, 21:34 »
Nå skal ikke jeg snakke for resten av damene i Norge, men jeg kan love deg at jeg aldri hadde tatt p-piller som var smuglet over grensen eller fremstilt av noen 20-åringer i en kjeller på Frogner! Det er det denne saken egentlig handler om, ulovlig fremstilling av legemidler.


Si ikke det du!!Mange som kanskje hadde kjøpt der og.Vis det var bygd marked for det..
Tar noen år og bygge markede sikker..Med mye lavere pris en på apotek osv..poenget er det samme..Det er svart maling av steroider..Som igjen er det samme som p-piller.Som jenter på 16år dør av hjerte innfarkt av osv.Blod propp.Slag.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #111 : 06. oktober 2010, 21:37 »

Si ikke det du!!Mange som kanskje hadde kjøpt der og.Vis det var bygd marked for det..
Tar noen år og bygge markede sikker..Med mye lavere pris en på apotek osv..poenget er det samme..Det er svart maling av steroider..Som igjen er det samme som p-piller.Som jenter på 16år dør av hjerte innfarkt av osv.Blod propp.Slag.

Jeg tror ikke så veldig mange jenter hadde kjøpt hjemmelagde p-piller. Det ville i såfall vært de som allerede er i ett belastet miljø. Men de aller fleste oppegående hadde nok ikke kjøpt hjemmelagde, selv om de var billigere.
Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #112 : 06. oktober 2010, 21:38 »
Jeg tror ikke så veldig mange jenter hadde kjøpt hjemmelagde p-piller. Det ville i såfall vært de som allerede er i ett belastet miljø. Men de aller fleste oppegående hadde nok ikke kjøpt hjemmelagde, selv om de var billigere.


Mulig.Men se poenget du i stedet!!!

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #113 : 06. oktober 2010, 21:39 »
Syns dette var trist lesning. Dette var meget gode varer!



 Grin

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #114 : 06. oktober 2010, 21:40 »
Grin

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #115 : 06. oktober 2010, 21:40 »
Syns dette var trist lesning. Dette var meget gode varer!



 Grin

Det er. Mulig det!!!
Smiley

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #116 : 06. oktober 2010, 21:42 »
Hva han der sier er har ikke en dritt og si..Skal jeg finne leger og forskere som sier det er akkurat det samme som skjer med høyde hus som epo?At det burde likestilles???Skal jeg det???Bare si fra..Så skal du få lese til du er grønn om den dobbelt moralen som er!

Neimen Raymond da. Hva er deg du driver med? Truer du med forskning? Kan du ikke bare legge det fram? Vi er jo intressert i en åpen debatt med alle fakta på bordet. Dette er et av det rareste innleggene jeg har lest på TF. Ble tipset om dette på trening idag av en medsammensvoren.

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #117 : 06. oktober 2010, 21:48 »
Ikke enig.steroidet gjorde meg den gangen jeg brukte det..
Mye roligere og fikk en enorm mye bedre selvtillit..Sluttet med slåssing.Hadde tomlmodighet på jobb..Osv.Samme med mange andre kompiser...Blir roligere av det..Avslappet og fri i sinnet..

Så ikke min erfaring.Håper dere snakker etter erfaring her..Ikke tror..
Sånn som mange av dere gjør,har hørt en fyr klikket osv..
Mye av klikkene har sammen heng med rus problemer...!!osv,andre personelige problemer som kanskje ble forsterket når dem gikk på eller av..pga forandringer i hormon systemet

Jeg har skrevet det utifra hva jeg har fått inntrykket av gjennom de mange menneskene jeg har snakket med som har brukt steroider. Fra de som har vært på sin aller første kur, til de som har vært på sin kur nr. 15, og så langt det har latt seg gjøre, vært erfaren med bruk.

Det høres så rart ut at du, og dine kompiser ble både roligere, avslappet, og fikk økt tålmodighet.
I følge alle de jeg har pratet med, og samtlige seriøse kildehenvisninger en kan få tak i på internett, så gir det en effekt som går mot andre enden av skalaen.

Det du har opplevd går jo mot hva som var hensikten med steroidene i utgangspunktet.

Blir det samme som bli en bedre sjafør hva det innebærer av krav til konsentrasjon, reaksjonsevne osv. jo mer alkohol en drikker. Dette går bare ikke fordi kroppen reagerer mot den andre enden av skalaen, ned mot redusert konsentrasjonsevne, reaksjonsevne osv. UANSETT hvor mye en vil eller ikke.

Nå har det hendt mye rart her i verden, og det gjør det fortsatt, så det går vel sikkert an.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #118 : 06. oktober 2010, 21:50 »
Neimen Raymond da. Hva er deg du driver med? Truer du med forskning? Kan du ikke bare legge det fram? Vi er jo intressert i en åpen debatt med alle fakta på bordet. Dette er et av det rareste innleggene jeg har lest på TF. Ble tipset om dette på trening idag av en medsammensvoren.

Truer ?Se bigger faster stronger..Orker ikke og snakke med folk som ikke ser at det er det samme

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #119 : 06. oktober 2010, 21:52 »
Truer ?Se bigger faster stronger..Orker ikke og snakke med folk som ikke ser at det er det samme

Legg frem forskingen, så slipper du å diskutere.
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!