Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 104285 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: Velvære produkter for MENN only
« #30 : 11. juni 2004, 19:25 »
Jeg kjøper klærene mine på jack and jones,der er det bare råe klær! Grin buttrock

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #31 : 11. juni 2004, 20:36 »
Har en søster som bruker decleor, og hun har gått fra okey hud til sjuk fin hud.

Hvor gammel er hun? Er hun pen? Hun er vel ikke for kresen? Å ja, er hun singel?
Hva desperat jeg? Det har jeg ikke hørt før.   blush
Ok, er i rart humør i dag, så jeg kunne ikke dy meg  Grin

Jeg kjøper klærene mine på jack and jones,der er det bare råe klær! Grin buttrock

Jeg liker ikke Jack & Jones. Kan gå med på at noe av det jeg ser de har når jeg går forbi tar seg godt ut, men synes det er for masseprodusert. Skulle jeg finne f.eks en jakke jeg liker, så vet jeg også at det finnes sikkert tusen tilsvarende med lik jakke, og det liker ikke jeg. Tviler også på at kvaliteten er det helt store på plagg som er så lavt priset, men selvfølgelig hver sin smak, oppfatning og prioritering.

Har den samme oppfatningen med å handle klær på Carlings, og tilsvarende. Hvis jeg ikke husker helt feil fra sist jeg var i Tiggerstaden, så finnes det sikkert 4-5 Carlings butikker i og med Karl Johan, med akkurat det samme innholdet. Det samme "problemet" finner du i en del butikker i mitt lille hjørnet av verden. Alle kjøper av samme agentene, og veldig få tørr å kjøpe noe utenom. Og de som gjør, varer ikke lenge pga norske folks oppfatning om at det er "kult" å gå i nesten det samme som alle andre, for da er du trendy. Heia Norge   buttrock

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Velvære produkter for MENN only
« #32 : 12. juni 2004, 00:01 »



decléor er et plantebasert produkt som er genialt.
Clinique er syntetisk basert, men like bra...
Begge er gode produkter - men decleor anbefales på godt voksen hud, fra rundt 40 og oppover.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Velvære produkter for MENN only
« #33 : 12. juni 2004, 00:20 »


decleor er for alle hudtyper, bruker harmoni serien , da jeg er kronisk allergisk og ikke tåler andre produkter. har brukt clinique, men reagerte pga syntetstoff ( reagerer ofte på nylon og syntetstoffer) ... nå er jeg KRONISK allergisk , og 99,99% reagerer ikke på clinique!
Er ikke tvil på at de er allergitestet, men hudpleieren min anbefalte at jeg venta med å begynne å bruke den serien, da det var for godt voksen hud.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #34 : 12. juni 2004, 00:23 »


Hvor gammel er hun? Er hun pen? Hun er vel ikke for kresen? Å ja, er hun singel?
Hva desperat jeg? Det har jeg ikke hørt før.   blush
Ok, er i rart humør i dag, så jeg kunne ikke dy meg  Grin



hun er 12 år yngre enn deg, så unge ryper prøver du deg vel ikke på? Grin
Du høres ikke desperat ut, bare uheldig med å ikke finne "din rette". Men med så mange mennesker på jorden, som finnes det en for alle - bare fortsett jakten (og da mener jeg ikke over nett, men ute blant mennesker Smiley)

Og, tivioli; hvor kjøper du klærne dine da? Hvis du ikke ønsker de samme klærne som andre, så har du to valg. Enten kjøpe stygge klær som ingen vil ha, eller kjøpe disigner klær som koster tett med penger.





Får clinique produktene mine på søndag, gleder meg Smiley
Må si Clinique Happy er en vanvittig god cologne! Den er selvfølgelig med på listen.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #35 : 12. juni 2004, 00:25 »

Er ikke tvil på at de er allergitestet, men hudpleieren min anbefalte at jeg venta med å begynne å bruke den serien, da det var for godt voksen hud.


min søster og mor var også hos en hudpleie, og hun mente det er et produkt for alle mennesker. Nå har de til og med kommet med for menn og, mange god produkter der!
Skjønner ikke helt hvorfor produktet skal være for 40+, og ikke yngre.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: Velvære produkter for MENN only
« #36 : 12. juni 2004, 00:28 »


hmmm... hvilken av dem ? er flere typer da. og jeg er jo bare 28 og har fått denne av hudpleieren ( etter flere år med testing av produkter) ... bruker roseoljen , og den er kjempegod!
Decleor sa hun..

Utlogget Jake

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 411
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 411

SV: Velvære produkter for MENN only
« #37 : 12. juni 2004, 00:35 »
Hege: Har du noen bilder/treningsbilder? Håper ikke dette er et upassende spørsmål... Huh
"Quality, NOT quantity!" - Lee Haney

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #38 : 12. juni 2004, 11:41 »

hun er 12 år yngre enn deg, så unge ryper prøver du deg vel ikke på? Grin
Du høres ikke desperat ut, bare uheldig med å ikke finne "din rette". Men med så mange mennesker på jorden, som finnes det en for alle - bare fortsett jakten (og da mener jeg ikke over nett, men ute blant mennesker Smiley)

He he,  Er faktisk ingen av delene, men personer på min egen alder og spesielt eldre har indirekte fordommer for en 28 gammel singel gris som meg. Liker å "spille" litt på dette, samtidig ha et lite selvironisk syn på det. Passer selvfølgelig best blandt folk som kjenner meg som person, men av og til så kommer dette frem i andre settinger i tillegg.


Og, tivioli; hvor kjøper du klærne dine da? Hvis du ikke ønsker de samme klærne som andre, så har du to valg. Enten kjøpe stygge klær som ingen vil ha, eller kjøpe disigner klær som koster tett med penger.

Nei, jeg er jo et offer for samme problemstilling selv. Unngår de største kjedene, og de mest kjente/billigste merkene. Kjøper litt design klær i plagg som type jakke, dress og diverse.
En person har som oftest 1-2 jakker pr årstid, og går som regel med disse relativt ofte. Da spytter jeg gjerne i et par tusen extra for å få noe som du ikke finner på hvert annet hjørne. Jeg liker litt bra dresser, og unngår iallefall dressmann og billig dresser. En dress er et selskapsantrekk, og komme i en billig dress i en alder av voksen, synes jeg viser dårlig stil. Busker, t-shorter, genser osv osv, er noe vi har mye av og varierer ofte. Dette er jeg ikke så nøye på. så lenge buksa er bra, og tar seg godt ut, så er prisen og merke litt underordnet. Innenfor visse grenser selvfølgelig. Men alt dette kjøper jeg hvor jeg kommer over det. Var dette svar på spørsmålet ditt?

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #39 : 12. juni 2004, 11:57 »

Får clinique produktene mine på søndag, gleder meg Smiley
Må si Clinique Happy er en vanvittig god cologne! Den er selvfølgelig med på listen.


hva sa jeg. du burde høre på onkel eskimo oftere

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Velvære produkter for MENN only
« #40 : 12. juni 2004, 12:22 »

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #41 : 16. juni 2004, 00:34 »
Positivt at du er opptatt av hvordan du ser ut! Alt for få menn er det etter min mening.  Smiley

Jeg bruker hudpleieserien fra Zirh ( http://www.parfymeri.no/?kat=handle&expand=1,2,4,5,50&show=162 ) og er svært fornøyd. Shampooen er den beste av alle shampooene jeg har prøvd. Anbefales!(Må selvfølgelig brukes sammen med balsamen) Ellers bruker jeg ansiktsvasken 'Clean' hver morgen og kveld, etterfulgt av 'Correct' hver kveld og 'Correct' og 'Protect' hver morgen. Scrub'en ble litt for 'røff' for huden min, men funket bra på såkalte 'svarte prikker'. (Dog det tar tid før resultatene kommer)

Når det gjelder barbering er det et par punkter som er greie å følge.
- Påfør skum\gel i følgende rekkefølge: Hake, overleppe, hals, kinn. 
- Skyll høvelen i varmt vann før du barberer deg.
- Skyll høvelen ofte i varmt vann og ta deg god tid!
- Barber kinn først, så hals, overleppe, hake.
- Barber med korte strøk i den retningen håret vokser.
- Barber deg etter du har dusjet, evn etter du har vasket ansiktet med såpe i varmt vann.
- Vask ansiktet i kaldt vann etter barbering.
- Skift bladet ofte (Ca etter hver 6. barebering)

Personlig bruker jeg skum fra Gilette. Etter barbering påfører jeg Aquapower fra Biotherm. Passer veldig bra til sensitiv hud. 

Til håret bruker jeg F&G Gele (Ekstra Fast). Uten fett og alkohol, svært skånsom mot håret. Lett og vaske ut og stivner svært raskt. Om du skal ha en gel kan denne anbefales. Jeg bruker sjeldent voks ettersom den setter seg sånn i håret, og er ofte vanskelig å få vasket ut.

Av parfyme er min favoritt Armani Mania. Sjekk den ut om du ikke allerede har gjort det   8)

Jeg digger klær fra Dolce, Armani, Boss, Lindeberg, Versace og Tiger. Lindeberg og Tiger har masse kule klær til overkommelige priser. Dolce og Versace koster litt, men du får noe spesielt og som svært få andre har! Boxershorts fra Bjørn Borg er de beste mener jeg, og de fåes i mange knæsje farger og mønstre. Smiley Sko og accessories er viktige detaljer som ofte blir glemt. Mange driter i hvilke sko de går i, og hvordan de ser ut. Jeg mener at du bør investere litt i sko, og kjøpe deg i hvert fall to-tre par sko så du har noe å bytte i. Også viktig å ha de rette skoene til de rette anledningene. For all del, gå ikke i slitte, hullete sko.
Når det gjelder accessories er tommelring, armbånd, skinnreim, svettebånd eller et smykke kult. Caps og solbriller er tøft og ofte praktisk. Smiley D&G, Gucci, Dior, Police og Oxydo har mange kule solbriller. Police og Oxydo er to billigere alternativ. Belte blir ofte nedprioritert. Et svært kjedelig belte til en tøff, slitt bukse ødelegger mye! Kjøp f.eks. et belte med en stor, kul spenne. Tiger, Lindeberg, Armani og D&G har mange kule belter.  2thumbsup

Hmm, ble et langt svar.  :Smiley Håper det var til hjelp Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #42 : 16. juni 2004, 13:48 »
her er det en som kan leksen sin ja! Grin honnør.
Særdeles mange gode tips som jeg holder på å skrive opp. De små detaljene glemmer jeg ofte, men som er svært viktige!

Her akkurat kjøpt hele serien til "Clinique for menn", og er svært fornøyd så langt. Langt mer skånsom såpe og krem for ansiktet, og allerede mener jeg kan se en forskjell  Smile

Jeg ville anta du bor i Oslo, pga alle disse større merkevarene. Hvor er det du handler? Dessverre er det ingen rene D&C, eller Versace butikker som selger bare sine varer. Man må ofte gå i butikker som selger flere merker, hvor er det du handler da?



Kan tenke meg du ikke bruker rent lite penger på klær pr månede Wink
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Velvære produkter for MENN only
« #43 : 16. juni 2004, 14:02 »
EUP: Kamikaze og Vóga i bogstadveien har bra utvalg av dolce&gabbana, armani, versace, cavalli etc.. det samme med zenon på aker brygge. men prisen er jo deretter også. kjøper sjelden klær her med mindre det er noe jeg VIRKELIG liker. ellers er jeg så heldig som har en roomie som er shopoholiker, så da "låner" jeg heller fra klesskapet hans Grin

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #44 : 16. juni 2004, 14:12 »
Takker for honnør  Cheesy

Jeg bor faktisk i Molde  Smiley Av butikker som fører disse merkene i Oslo vet jeg kun om en; Follestad ( http://www.follestad.com/merkevarer.htm )

Det koster å være kar Cheesy Men det kommer jo an på hvordan du prioriterer. Jeg synes det er viktig å ta seg godt ut. Som sagt får du en hel del kule klær fra Tiger of Sweden og Lindeberg til en akseptabel pris. 
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!